Denk je echt dat iemand meeleest?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Nouk het volgende:
Oh, Bupa ofzo, pas het ff aan!
Hoe is het met Maris? Nog steeds verliefd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Wii het volgende:
XXX?
Ze is net 5 minuten geleden weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe is het met Maris? Nog steeds verliefd?
Ahh gos. Je ziet d'r vast snel weer. Waar gaan jullie heen in Egypte?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Wii het volgende:
[..]
Ze is net 5 minuten geleden weer naar huis gegaan.
Nog niet zeker, maar we zitten aan Hurghada te denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ahh gos. Je ziet d'r vast snel weer. Waar gaan jullie heen in Egypte?
De 6233 ook niet, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Egypte is niet veel aan heb ik me laten vertellen.
Shalm El Sheik is iig niets. Hurghada schijnt ook niet echt veel te wezen, maargoed. Waarom ga je uberhaupt naar egypte?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef Wii het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar we zitten aan Hurghada te denken.
Ik geloof dat dat met een binnenlandse vlucht wel te doen is. maar da's natuurlijk ook niet super goedkoop. Maar er is dan ook nog niets definitief.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef Nouk het volgende:
Die piramides zijn dus heel erg ver als je in Hurghada zit.
Maargoed, de rest is d'r wel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |