Logisch héquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Veel betere TT dan de vorige. En een OP die in 1 keer goed is
Nieuwe GPD-ers zijn altijd wel leuk... Ze hebben zin om de opo te doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is heel simpel knip en plakwerk op zich.
Hahaha. Wie weet blijft het voor mij bij deze ene keer hoor. Zo leuk was het ook weer niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nieuwe GPD-ers zijn altijd wel leuk... Ze hebben zin om de opo te doen
Ow, dan ga ik direct weer in beraadquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hahaha. Wie weet blijft het voor mij bij deze ene keer hoor. Zo leuk was het ook weer niet.
Kan niet meer. Ik heb mezelf al naar binnengewerkt door m'n avatar in de OP te gooien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik direct weer in beraad
Mja da's waar... Fette invader dat je er rondloopt, ik denk dat ik maar ga huilen bij een modjequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kan niet meer. Ik heb mezelf al naar binnengewerkt door m'n avatar in de OP te gooien.
Moehahahaha!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja da's waar... Fette invader dat je er rondloopt, ik denk dat ik maar ga huilen bij een modje
Dat is niet om te lachen, dat heet ongewenste infiltratiequote:
Klopt. Wou je het op gaan blazen om in de sfeer van vandaag te blijven?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, dat heet ongewenste infiltratie
Je woont in Rotterdam he??
Mooi stadion hebben ze daar
Mwoah ik kan een V1 raket sturen vanuit Groningen, maar dat vind ik niet zo nodig... Ik heb het eik drukker met afstudeerverslagen e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klopt. Wou je het op gaan blazen om in de sfeer van vandaag te blijven?
Van mij mag je, woon er toch niet in de buurt
Succes. Mocht de Kuip onverhoopt weggeblazen zijn binnenkort, dan stuur ik je pliesie op je af!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah ik kan een V1 raket sturen vanuit Groningen, maar dat vind ik niet zo nodig... Ik heb het eik drukker met afstudeerverslagen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |