opquote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
W
Dan nog eerder een kanariequote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef Nouk het volgende:
Vet. Moet jij eigenlijk ook laten zetten dan, op je kont ofzo.
D'accord.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan nog eerder een kanarie
maar nee dank je.
Jij dan nog behoefte aan een tatoo?quote:
Nee ik ben daar niet zo'n fan van. Ik vind het niet mooi en doodzonde.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij dan nog behoefte aan een tatoo!
Ook niet een een komma op enkel?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ik ben daar niet zo'n fan van. Ik vind het niet mooi en doodzonde.
Nee bedankt, ik hoef niks. Net als piercings enzo. Ihelw.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook niet een een komma op enkel?
Ihelw zelfsquote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef niks. Net als piercings enzo. Ihelw.
Dan weet ie waar de deur is. Dat hoort bij ordinair volk, echt zo lelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ihelw zelfs
haha
En bij zwans dan ? Een tribal op zn onderrug
Of de knar van hazes op zn bilquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan weet ie waar de deur is. Dat hoort bij ordinair volk, echt zo lelijk.
Ja, of John de Wolf, net zo mooi.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of de knar van hazes op zn bilOf beter nog herman van veen
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, of John de Wolf, net zo mooi.
Wehehehe. Precies. En dan een hempje aan, dikke pluimen onder zn oksels en sjek in je bek.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat doet me denken aan die bibliotheek reclame .. heel trots die tatoo laten zien en dan de vraag ... "gaat u wel eens naar de bibliotheek" "Nee, hoezo ?"
Pluimenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehehehe. Precies. En dan een hempje aan, dikke pluimen onder zn oksels en sjek in je bek.
Leuke types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |