quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
28 september is ons 11,5 jarig jubileum
Van het GPD dus hèquote:
Yup, rustig aan doen met de nieuwe delen.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 08:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Yup, rustig aan doen met de nieuwe delen.
ah ga je een huis kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:58 schreef Cynic het volgende:
Weer heel wat ontwikkelingen gemist zo te lezen in de laatste stuiptrekking van het vorige topic!
Niemand heeft trouwens geld voor een tuin/balkon, is allemaal van de bank
Wij hebben ook besloten dat we graag een hele dikke schuld willen hebben
Is bijna rondquote:
Tof waar?quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)687-kanaal-b-zz-127/quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)687-kanaal-b-zz-127/
Paarden komen meequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Grondoppervlakte ca. 3.072 m²
ga je een boerderij beginnen?
Cool. Maar dat wordt dus wel bbq-en hèquote:
Winter-bbq doen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool. Maar dat wordt dus wel bbq-en hèmet zo een 'tuin'
Met schaatsen en worst!quote:
quote:
Zet een stuk land onder water.. schaatsbaan beginnen, koek en zopie verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Cynic het volgende:
Schaatsen moet dan wel op een heel klein slootje waarschijnlijk.
Wintertriatlon.. 40km schaatsen, 20km langlaufen, 10km zwemmenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
En dan kan Webert overdreven sportief doen terwijl wij eten/drinken.
Heb ik al eens gedaan, maar het is hier in Nederland iets anders: 10 km lopen, 40 km fietsen en 20 km schaatsen. Ik heb alleen de sprintversie gedaan: 5 km lopen, 25 km fietsen en 10 km schaatsen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wintertriatlon.. 40km schaatsen, 20km langlaufen, 10km zwemmen
quote:
Bij deze mijn 11,5-jarig-jubileum-topic-bijdrage...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
28 september is ons 11,5 jarig jubileum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop