abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130975333
Ja, ik heb voor het eerst in m`n leven tijdens een flinke wandeling eens nagedacht over wat ik nou wil, waar ik nou naartoe wil met m`n leven...

Mijn routine is nu dit:

Wakker > Douchen > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Slapen.
Iets anders doe ik niet, ik heb niks om naar uit te kijken, ik heb 1x per week m`n werk, en daar blijft het bij.. M`n rijbewijs had ik al kunnen hebben maar ik verdom het elke keer weer om te zitten en te leren, ik had allang dun kunnen zijn als ik me er ook echt goed voor in zou zetten, maar dat heb ik tot 2 weken geleden nog niet gedaan.

Het enige wat ik zie als ik in de spiegel kijk is een gast zonder opleiding, die alleen vrijwilligers werk doet, ik kom nooit ergens/ Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik mezelf amper nog buiten de deur durf te vertonen omdat ik bang ben dat mensen me raar gaan aankijken en raar tegen me gaan doen omdat ik mezelf enorm veel zorgen maak om hoe ik er uitzie op dit moment...

Het is élke keer hetzelfde, ik zeg dat ik ga afvallen, en ik hou het 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik ga leren voor m`n rijbewijs, en dat hou ik 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik m`n leven ga beteren en dat doe ik niet, want ik hou dat niet vol....

Het moet op gewoon écht anders, ik zit de hele dag binnen en ga zo rond 10 uur half 11 in de avond naar buiten om een stuk te wandelen, en thats it. M`n hele dag is weg omdat ik pas om 1 uur s`middags m`n nest uit kom.

M`n knieën doen zeer als ik 2 kilometer loop, m`n conditie is énorm slecht... ik begin nu éindelijk wat af te vallen, en ik wil een abbo afsluiten bij de sportschool morgen, maar dat is puur omdat er mensen met me meegaan, ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.

Vrienden heb ik niet, er word met mij afgesproken, en vervolgens worden die afspraken opeens óf 1 uur van te voren afgezegd, of ze komen wel maar gaan dan vervolgens mij irriteren, of mij afzeiken.. ze doen soms ook net alsof ik niet besta, dan word ik dagen lang genegeerd...

Sorry, maar dit moest ik echt even kwijt.

Klacht: Lees bovenstaande.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 01:23:50 ]
pi_130975358
Wat doe je in het schuurtje? :@
  maandag 9 september 2013 @ 01:17:27 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_130975360
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
  maandag 9 september 2013 @ 01:17:38 #4
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_130975363
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.
Herkenbaar, TS. Ik leef met je mee! :'(
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_130975378
...

[ Bericht 100% gewijzigd door 123hopsaflops op 09-09-2013 01:28:39 ]
pi_130975380
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Arriviste het volgende:
Wat doe je in het schuurtje? :@
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
pi_130975396
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
Digo
pi_130975403
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Scuidward het volgende:
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
Eerlijk gezegd niet...
pi_130975405
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
pi_130975408
Daarom FOK!. Meer is er niet nodig in je leven.
pi_130975412
hoi brad. im bored
  maandag 9 september 2013 @ 01:20:33 #12
203089 Scuidward
pi_130975419
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet...
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.

Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.

Repeat.
pi_130975420
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tropanzia het volgende:
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
pi_130975426
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
ben jij dezelfde als dit

Fotoboek van IrishCutie
pi_130975437
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

ben jij dezelfde als dit

Fotoboek van IrishCutie
nee.
pi_130975438
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Ja... daar heb je gelijk in, ik heb geen geld want ik ben bezig met m`n rijbewijs, hier ben ik ook al 7 maanden mee bezig ondertussen omdat ik nogsteeds geen theorie heb.. en dat vreet me ook wel een beetje op van binnen.

Ik ga eten uit verveling inderdaad, en hoe ik dat tegen ga?... Mezelf niet vervelen, maar dat is echt vrij moeilijk... Want ik heb niks om naar uit te kijekn.
pi_130975439
Jij hebt geen basis.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_130975449
waarom heb je dan niet gewoon een studie/baan zoals ieder ander van jouw leeftijd?
pi_130975457
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Digo
pi_130975458
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef IrCute het volgende:

[..]

nee.
bedankt
pi_130975459
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.

Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.

Repeat.
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
pi_130975462
You rack a disciprine
pi_130975486
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Klopt... ik weet dat ik het wil, en ik moet het ook doen, maar het is voor mij zo moeilijk om het ook daadwerkelijk té doen..

Het is ook altijd "Ja, morgen komt het wel, morgen begin ik " Maar dat gebeurd niet.
pi_130975487
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
Het is moeilijk om serieus op je te reageren. Eigenlijk is het ergens lachwekkend maar ergens anders ook weer niet want het gaat wel om je leven.
Digo
  maandag 9 september 2013 @ 01:26:25 #25
203089 Scuidward
pi_130975527
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.

Nuttig kan je ook breder zien dan enkel werk. Denk aan een thuisstudie bijvoorbeeld. Met alle respect, maar met enkel je frustraties wekelijks van je afschrijven kom je er natuurlijk ook niet. Maar wellicht heb ik makkelijk praten omdat ik studeer omdat ik het 'kan' en het gevoel heb dat het 'moet'.
pi_130975541
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoezo "verder is er niks" In Braddie's world niet nee. Er is zat. Ik heb het idee dat je telkens om een schop onder de kont vraagt en als iemand je die wil geven loop je snel weg om even later de zelfde routine te volgen en de kontschopkringloop in stand te houden.
Digo
pi_130975552
Breng structuur aan in je leven en je muziek.
pi_130975558
Wil je erover praten?

Dude, you need a therapist.
Ik schrik vogels af...
pi_130975562
Tsja...ten eerste: dit kan volgens mij beter in R&P, ten tweede: je zeurt veel maar je doet weinig. Ik herken 't wel. :@ Iedereen maakt zich daar soms schuldig aan. Maar begin volgende week eens met een indeling van de dag: sta iedere dag om 8 u op, ga proberen werk/opleiding te vinden en ga ook niet te laat naar bed en blijf weg uit KLB.
Hallon!
pi_130975566
Begin gewoon eens met een part-time baantje ergens, bijv in een muziekwinkel. Verder zou de sportschool niet slecht zijn voor je, in het begin is het eng, maar daar moet je schijt aan hebben, je bent daar voor jezelf, niet voor iemand anders.

En zet doelen en beloningen voor jezelf, bijv 10 kilo afgevallen en je koopt een concertkaartje of wat dan ook, wees streng voor jezelf.

En verder waarom ga je niet een opleiding met muziek doen ofzo? En dan kun je les gaan geven oid.
pi_130975569
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.

Nuttig kan je ook breder zien dan enkel werk. Denk aan een thuisstudie bijvoorbeeld. Met alle respect, maar met enkel je frustraties wekelijks van je afschrijven kom je er natuurlijk ook niet. Maar wellicht heb ik makkelijk praten omdat ik studeer omdat ik het 'kan' en het gevoel heb dat het 'moet'.
Mja, wat is normaal.. iedereen heeft wel gebreken, bij mij zijn ze wat ernstiger i.v.m te vroeg geboren (ga ik verder niet op in)

Ik weet wel waar ik over 2 jaar wil zijn, maar het is voor mij gewoon erg moeilijk om me daadwerkelijk vast te houden aan iets wat ik wil, soms lukt het wel, ik ben al eens veel gewicht kwijt geraakt bijvoorbeeld, maar soms lukt het ook niet, ik heb nu echt struggles om het vol te houden bijvoorbeeld...

Ik kan niet heel veel qua werk, ik ben 35% afgekeurd helaas...
pi_130975580
Waarom ben je dan dit jaar niet aan een opleiding begonnen bijvoorbeeld?

Ten eerste heb je dan een toekomstperspectief, het gevoel dat je met iets nuttigs bezig bent waar je later profijt van hebt.
Ten tweede vormt er wat meer structuur in je leven, aangezien je les en / of colleges (moet) volgen, en je dus op geregelde tijden weg van huis bent. Soms is het fijn dat er wat druk van buitenaf op staat om dingen te ondernemen.
Als je eenmaal college hebt gehad, kan je in plaats van meteen naar huis gaan, bijvoorbeeld gaan sporten, iets kopen in de stad, of weet ik veel... de drempel om dan iets te ondernemen is veel lager omdat je toch al van huis bent.
Ten derde leer je nieuwe, en misschien aardige mensen kennen met eventueel dezelfde interesses.
pi_130975585
Ben je verstandelijk gehandicapt, Braddie? (serieuze vraag)

..enneh je bent voor 65% goedgekeurd dus...bovendien zal je de eerste niet zijn die zich uit het Wajongcircuit heeft geworsteld en wél succesvol is. (zal niet makkelijk zijn maar het geeft denk ik ook veel voldoening :7 )
Hallon!
pi_130975587
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Hoezo "verder is er niks" In Braddie's world niet nee. Er is zat. Ik heb het idee dat je telkens om een schop onder de kont vraagt en als iemand je die wil geven loop je snel weg om even later de zelfde routine te volgen en de kontschopkringloop in stand te houden.
Er is op dit moment gewoon niets waar ik naar uit kan kijken, als er weer eens iemand wilt afspreken met me wel.. Maar dat wuif ik vaak weg omdat ik niet wil dat ik weer word afgezeken.

En m`n rijles kijk ik ook naar uit, maar dat is het wel zo`n beetje.
Ik ga maar eens kijken of ze geen vast uren contract aanbieden bij die plek waar ik nu werk.
pi_130975598
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:30 schreef BlueMage het volgende:
Ben je verstandelijk gehandicapt, Braddie? (serieuze vraag)
Nee, ik ben niet verstandelijk gehandicapt, in m`n dossier van ziekenhuis bezoeken etc etc staat een hoop, maar ik heb geen verstandelijke handicap.
pi_130975601
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
Waarom ben je dan dit jaar niet aan een opleiding begonnen bijvoorbeeld?

Ten eerste heb je dan een toekomstperspectief, het gevoel dat je met iets nuttigs bezig bent waar je later profijt van hebt.
Ten tweede vormt er wat meer structuur in je leven, aangezien je les en / of colleges (moet) volgen, en je dus op geregelde tijden weg van huis bent. Soms is het fijn dat er wat druk van buitenaf op staat om dingen te ondernemen.
Als je eenmaal college hebt gehad, kan je in plaats van meteen naar huis gaan, bijvoorbeeld gaan sporten, iets kopen in de stad, of weet ik veel... de drempel om dan iets te ondernemen is veel lager omdat je toch al van huis bent.
Ten derde leer je nieuwe, en misschien aardige mensen kennen met eventueel dezelfde interesses.
Waar ben ik niet begonnen aan een opleiding? Omdat ik het behalen van m`n rijbewijs belangrijker vind op dit moment, als ik dat heb kan ik altijd nog kijken naar een opleiding, rijbewijs is m`n nr 1 prioriteit..
pi_130975606
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waar ben ik niet begonnen aan een opleiding? Omdat ik het behalen van m`n rijbewijs belangrijker vind op dit moment, als ik dat heb kan ik altijd nog kijken naar een opleiding, rijbewijs is m`n nr 1 prioriteit..
Wil je eens uitleggen waarom jij een rijbewijs op dit moment belangrijker vindt dan een opleiding?
pi_130975609
Elke keer als je merkt dat je leven minder gaat, probeer dan een ander op te vrolijken. De stoep vegen van je straat, (stel je buren hebben een hond en hebben een baan) vraag dan of de hond overdag uitgelaten moet worden. Verder dingen zoals je aanmelden voor festivals (flyeren zorgt voor veel contact met mensen, snel even vragen of ze een flyer willen maar ook de groep waarmee je werkt).
pi_130975610
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
_O- _O- _O-
En weet je wat nu het mooie is? Je bent ook niets waard.
Je hebt goede zelfkennis zie ik.

Dik ook vooral ja. Bah. :r
Niet lief dit.
pi_130975613
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef IrCute het volgende:
Begin gewoon eens met een part-time baantje ergens, bijv in een muziekwinkel. Verder zou de sportschool niet slecht zijn voor je, in het begin is het eng, maar daar moet je schijt aan hebben, je bent daar voor jezelf, niet voor iemand anders.

En zet doelen en beloningen voor jezelf, bijv 10 kilo afgevallen en je koopt een concertkaartje of wat dan ook, wees streng voor jezelf.

En verder waarom ga je niet een opleiding met muziek doen ofzo? En dan kun je les gaan geven oid.
Ja, ik ga a.s donderdag kijken of ze me bij dat vrijwilligers baantje ook een vast contract kunnen geven (Volgens mij is dat wel mogelijk) en ik ga dat sportschool abbonement sowieso afsluiten, en als die mensen waar mee ik zou gaan tóch niet gaan (zal me niks verbazen) dan ga ik toch alleen... ik moet wel uit m`n comfort zone gaan kruipen ooit...
pi_130975615
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet verstandelijk gehandicapt, in m`n dossier van ziekenhuis bezoeken etc etc staat een hoop, maar ik heb geen verstandelijke handicap.
Je komt over als een heel redelijk persoon. Waarom doe je de rest jezelf aan?
Digo
pi_130975634
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Wil je eens uitleggen waarom jij een rijbewijs op dit moment belangrijker vindt dan een opleiding?
Ik ben 22... en ik heb zoiets van, ik ga eerst voor m`n rijbewijs, dan ben ik in ieder geval mobiel(er) dan ik nu ben (Ik heb geen ov, en geen fiets) dan kan ik kijken voor een opleiding.
pi_130975638
Maar blijft staan dat niets vanzelf gaat dus morgen vroeg op en informatie over studeren inwinnen en uit KLB blijven, TS.
Hallon!
pi_130975649
Oh en koop 'n fiets, badmuts, is goedkoper dan al die rijbewijsshit en is goed om af te vallen, moet je in Zuid-Limburg gaan fietsen, lekker die heuvels op.
Hallon!
pi_130975650
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Je komt over als een heel redelijk persoon. Waarom doe je de rest jezelf aan?
Hoe bedoel je dit? Waarom doe je de rest jezelf aan?... Ben gewoon absoluut niet tevreden met mezelf, en wil al járen dingen aan mezelf veranderen... maar het gebeurd maar niet..
  maandag 9 september 2013 @ 01:35:50 #46
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_130975651
hele dag xbox.. hemels 8-)
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_130975655
Wat zeur je nou man.. :') met GTA V en FIFA 14 in het vooruitzicht zou ik willen dat ik in jouw situatie zat.

Maar nee, ik moet weer zo nodig carrière willen maken, heel veel vrienden hebben en me nooit vervelen. :'(
pi_130975656
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef BlueMage het volgende:
Oh en koop 'n fiets, badmuts, is goedkoper dan al die rijbewijsshit en is goed om af te vallen, moet je in Zuid-Limburg gaan fietsen, lekker die heuvels op.
Ik kan de fiets van m`n ma lenen om te fietsen, maar dat is ook maar voor bepaalde periodes natuurlijk want ze heeft hem zelf veel nodig..
pi_130975657
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef BigRedKane het volgende:
hele dag xbox.. hemels 8-)
Ik moet af en toe naar m'n wietplantage kijken, helaas 't leven in de bijstand is niet altijd even makkelijk. ;(
Hallon!
pi_130975663
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
_O- _O- _O-
En weet je wat nu het mooie is? Je bent ook niets waard.
Je hebt goede zelfkennis zie ik.

Dik ook vooral ja. Bah. :r
Deze opmerking maakt jou echt de klootzak van de dag.
pi_130975667
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kan de fiets van m`n ma lenen om te fietsen, maar dat is ook maar voor bepaalde periodes natuurlijk want ze heeft hem zelf veel nodig..
Geef gewoon 50 euro uit aan een fiets man. Slap excuus, en je kunt echt wel een opleiding volgen + rijbewijs halen tegelijk..
pi_130975669
Auto theorie vond ik ook klote toen maar een curcus gedaan 1ochtend en je hebt hem in je pocket
pi_130975670
quote:

[..]

Je eigen fiets...kost 'n Euro of 200 en je kunt al veel lol hebben met een tweedehands ding. :)
Hallon!
pi_130975673
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben 22... en ik heb zoiets van, ik ga eerst voor m`n rijbewijs, dan ben ik in ieder geval mobiel(er) dan ik nu ben (Ik heb geen ov, en geen fiets) dan kan ik kijken voor een opleiding.
Als je een opleiding doet krijg je vaak ook en ov. Ik begrijp de correlatie niet helemaal.
pi_130975683
50 E kan ook maar dan heb je kans dat je ieder half jaar 'n nieuwe fiets moet, alhoewel als fietsen vaak gestolen worden waar TS woont kan 't nog wel eens voordeliger uitpakken. :P
Hallon!
pi_130975689
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef klawie het volgende:
Auto theorie vond ik ook klote toen maar een curcus gedaan 1ochtend en je hebt hem in je pocket
Cursus ga ik nu dus ook doen. Ik ben al 3x gezakt... ja, ik voel me er super kut over.. zo slecht leer ik dus, dus nu komt er een 4e x, cursus, 2 dagen...
pi_130975695
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef BlueMage het volgende:
50 E kan ook maar dan heb je kans dat je ieder half jaar 'n nieuwe fiets moet, alhoewel als fietsen vaak gestolen worden waar TS woont kan 't nog wel eens voordeliger uitpakken. :P
Er zijn genoeg goede fietsen te koop voor die prijs, meer dan 75 euro hoef je echt niet uit te geven aan een 2de hands fiets.
pi_130975701
Ga er gewoon voor zitten en leer die shit.
Hallon!
pi_130975707
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Braddie het volgende:
Ik weet wel waar ik over 2 jaar wil zijn
Weet je ook waar je volgende maand wil zijn?
Kleine stapjes, Brad.
Jaren vooruit denken is niet te doen en al helemaal niet voor iemand zoals jij.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 9 september 2013 @ 01:39:47 #60
203089 Scuidward
pi_130975708
Uiteindelijk kom ook jij er wel, ongeacht waar je nu staat, misschien ben je er al maar is het inderdaad even de positieve kijk op je huidige situatie. Je kan nog normaal nadenken, dat scheelt een hoop, je bent muzikaal, ook dat is niet iedereen, je kan een hoop verdragen, anders was je al lang weg van dit forum, je bent in staat om te weten wat goed voor je is, daarom weet je wat je moet doen om de persoon te worden die je wilt zijn.

Het enige wat dan nog mist is het doen. En doen kan je alleen maar doen, daar kunnen wij niet mee helpen. Je zwakke momenten proberen te minimaliseren. Ik heb ook zwakke momenten, zoals nu, nu zou ik eigenlijk moeten slapen. Maar het is niet zo dat je nooit kan zijn wat je wilt zijn. Als je het maar doet.

Verder een positieve kijk op de zaken maar dat bereik je vanzelf wel. Fuck die haters he. Je krijgt hier goede tips, misschien liggen ze niet allemaal in je straatje maar dan kan je altijd besluiten om je straatje net wat anders in te richten. Kijk eens hoe lang je kan fietsen bijvoorbeeld, al is het op die fiets van je moeder. Elke keer als ik over straat loop met muziek moet ik aan marcheren denken want zo noemde jij dat ooit.
pi_130975710
quote:

[..]

En je bent alweer aan het zoeken naar excuusjes om uiteindelijk niets uit te hoeven voeren.
Excuusjes, excuusjes en excuusjes.

quote:

[..]

Deze opmerking maakt jou echt de klootzak van de dag.
Was er maar een bokaal voor de klootzak van de dag, dan zou ik tenminste nog eens iets winnen.
pi_130975712
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:39 schreef IrCute het volgende:

[..]

Er zijn genoeg goede fietsen te koop voor die prijs, meer dan 75 euro hoef je echt niet uit te geven aan een 2de hands fiets.
Ligt een beetje aan wat TS precies wil, racefietsen zijn wel wat duurder (maar daar valt ie wel meer mee af).
Hallon!
pi_130975716
Sja wat wil je dan? Elk uur der uit voor een strontpomp, en dan om 06.00 om naar je kantoor baantje te fietsen met de bammetjes waar baby voeding nog opzit en lauwe koffie uit de automaat?

En dan om 16.30 weer naar huis door de regen, kom, je thuis zit je weer in die ellende!!

Geniet er van man
Ik zwaai naar dieren.
pi_130975717
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Als je een opleiding doet krijg je vaak ook en ov. Ik begrijp de correlatie niet helemaal.
Sja.. punt is gewoon dat ik bést een opleiding wil gaan volgen, maar ik ben op dit moment bezig met m`n rijbewijs, dus ik ga eerst m`n rijbewijs halen. Veel fijner, ben ik ook minder afhankelijk.
Het kost een klap geld, maar dan heb je tenminste onafhankelijkheid qua reizen etc etc.
  maandag 9 september 2013 @ 01:41:07 #65
203089 Scuidward
pi_130975724
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan wat TS precies wil, racefietsen zijn wel wat duurder (maar daar valt ie wel meer mee af).
Tweedehands racefietsen zijn er ook al vanaf 50,- weet ik uit eigen ervaring. Maar niet zo ergonomisch.
pi_130975728
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:39 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Weet je ook waar je volgende maand wil zijn?
Kleine stapjes, Brad.
Jaren vooruit denken is niet te doen en al helemaal niet voor iemand zoals jij.
Ik weet waar ik volgende maand wil zijn, ik wil volgende maand sowieso wat gewicht kwijt zijn en ik wil een vast contract hebben bij die tent waar ik nu werk..
pi_130975729
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Cursus ga ik nu dus ook doen. Ik ben al 3x gezakt... ja, ik voel me er super kut over.. zo slecht leer ik dus, dus nu komt er een 4e x, cursus, 2 dagen...
Nou en omdat je bezig bent met je rijbewijs hoef je echt niet thuis te zitten hoor je kan echt wel gaan werken of een opleiding erbij doen 1ste zet is altijd kut maar als je eenmaal op school komt of werk voel je je al een stuk beter
pi_130975733
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Sja.. punt is gewoon dat ik bést een opleiding wil gaan volgen, maar ik ben op dit moment bezig met m`n rijbewijs, dus ik ga eerst m`n rijbewijs halen. Veel fijner, ben ik ook minder afhankelijk.
Het kost een klap geld, maar dan heb je tenminste onafhankelijkheid qua reizen etc etc.
Waarom kun je geen opleiding volgen en rijbewijs halen net zoals 80% van de anderen die een rijbewijs halen? Lessen doe je 1 of 2 uurtjes per week, dat is echt wel te combineren, opleiding is 100x belangrijker. Dadelijk ben je 25 en dan is het excuus ''ik ben te oud, iedereen in mijn klas is 18 en ik schaam me''
pi_130975734
Godverdegodver ik moet eigenlijk gaan slapen, want ik moet morgen werken. Toch ben ik nog wakker omdat ik het zielig vind voor Braddie. :@
Hallon!
pi_130975743
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:

[..]

En je bent alweer aan het zoeken naar excuusjes om uiteindelijk niets uit te hoeven voeren.
Excuusjes, excuusjes en excuusjes.

[..]

Was er maar een bokaal voor de klootzak van de dag, dan zou ik tenminste nog eens iets winnen.
Nee hoor, want als ik de fiets gewoon kan gebruiken dan gebruik ik hem ook en fiets ik 10-15 km :) Dan fiets ik naar Baarn heen en terug 8km heen > 8km terug
pi_130975744
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef klawie het volgende:

[..]

Nou en omdat je bezig bent met je rijbewijs hoef je echt niet thuis te zitten hoor je kan echt wel gaan werken of een opleiding erbij doen 1ste zet is altijd kut maar als je eenmaal op school komt of werk voel je je al een stuk beter
Kom jij maar voor mij werken dan blijf ik lekker thuis :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 september 2013 @ 01:43:24 #72
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130975752
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja, wat is normaal.. iedereen heeft wel gebreken, bij mij zijn ze wat ernstiger i.v.m te vroeg geboren (ga ik verder niet op in)
Ja joh, geef je moeder de schuld.

Maar ff serieus. Een opleiding zou een hogere prioriteit moeten hebben dan een rijbewijs. Het zorgt ook voor wat meer routine in je leven. Je zit nu bijvoorbeeld nog midden in de nacht op FOK!. Ik weet dat ik dat ook doe, maar ik ben morgenochtend weer netjes op weg naar college. Het vult je dagen en aan het eind van de rit hou je er een beter toekomstperspectief aan over.

Het is leuk om auto te kunnen rijden, sure. Het is echter als student niet echt nodig om een auto te hebben als je gratis met het OV kunt reizen. Het kost je geld, en aangezien jij het volgens mij niet erg breed hebt, is het dus alleen maar een kostenpost. Ik krijg het idee dat je je rijbewijs verkiest boven een opleiding omdat je dan op relatief korte termijn tegen jezelf kunt zeggen dat je 'eindelijk' iets gehaald hebt.

Heel fijn allemaal, maar dat kortetermijndenken heeft je tot nu toe op 'dit' punt gebracht. Aangezien je dit topic hebt gemaakt, vind je dit punt niet bijster leuk. Ik raad je dan ook aan om eens wat serieuzer aan je toekomst te denken en er ook iets aan te gaan doen. Je kan met wat geluk nu nog beginnen met een opleiding en er is vast wel iets te vinden dat jou aanstaat. Gaandeweg kan je tijdens het leren voor je opleiding ook wat leren voor je theorie (ik ga ervan uit dat je dat nog niet hebt gehaald, want voor een rijles hoef je niet te leren).

Je gaat gewoon dagelijks naar school. Na school ga je wat fietsen of lopen, daarna wat eten en daarna kan je naar je rukbunker schuur om wat te leren, te computeren en muziek te maken. Ondertussen ben je aan het bouwen aan je toekomst en over een jaartje kijk je al een stuk positiever naar je toekomst :)
pi_130975753
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik weet waar ik volgende maand wil zijn, ik wil volgende maand sowieso wat gewicht kwijt zijn en ik wil een vast contract hebben bij die tent waar ik nu werk..
Dan zorg je dat je die twee dingen voor elkaar krijgt en daarna stel je weer nieuwe doelen voor de maand erna. Niet teveel hooi op je vork nemen.
Nergens voor nodig.
pi_130975754
maandag 9 september 2013 01:41 schreef klawie het volgende:[/b]

[..]

[/quote]

Klopt, maar de drempel over stappen is lastig..
En, ik wil wel gaan werken hoor, dat zeg ik.. ik ga donderdag kijken of ze een vast contract voor me hebben.
pi_130975771
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dan zorg je dat je die twee dingen voor elkaar krijgt en daarna stel je weer nieuwe doelen voor de maand erna. Niet teveel hooi op je vork nemen.
Hmm, laat ik dat maar eens proberen ja... wie weet pakt het goed uit...
pi_130975772
Ga morgen al langs en zeg dat je graag voor hen wil werken.
Hallon!
pi_130975777
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef BlueMage het volgende:
Ga morgen al langs en zeg dat je graag voor hen wil werken.
Ze zijn alleen open tijdens jamsessies en die vinden plaats op donderdag en int weekend, dus dat zal niet gaan.
pi_130975782
En iedereen die hem aanraadt naar school te gaan: serieus? Iemand met zijn discipline maakt dat toch niet af. Zorg eerst dat je je leven een beetje op orde krijgt.
Nergens voor nodig.
pi_130975788
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze zijn alleen open tijdens jamsessies en die vinden plaats op donderdag en int weekend, dus dat zal niet gaan.
Ga dan eens langs bij muziekwinkels enzo, zeg dat je wel een baantje wil daar. :7
Hallon!
pi_130975797
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
En iedereen die hem aanraadt naar school te gaan: serieus? Iemand met zijn discipline maakt dat toch niet af. Zorg eerst dat je je leven een beetje op orde krijgt.
Ligt eraan in wat voor kring hij terecht komt.
pi_130975803
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ga dan eens langs bij muziekwinkels enzo, zeg dat je wel een baantje wil daar. :7
Er zijn 2 muziekwinkels in Hilversum.

De 1e muziek winkel in Hilversum heb ik al gewerkt.
De 2e muziek zaak werk ik al op vrijdag, maar die heeft nu een zomerstop tot 20 september (Want dat is als toetsenist in een huisband)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 01:47:55 ]
pi_130975805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kom jij maar voor mij werken dan blijf ik lekker thuis :P
Licht eraan wat voor werk je doet :p
pi_130975811
quote:
School kan ook voor discipline zorgen en dit is niet gemeen bedoeld maar mbo niveau 2 en aanverwante opleidingen lijken me eigenlijk best geschikt voor Braddie. Ik weet niet of je een beetje technisch inzicht hebt maar die richting kun je ook uit gaan. :)
Hallon!
  maandag 9 september 2013 @ 01:48:29 #84
179075 hugecooll
pi_130975819
quote:
Best wel een domme post, eigenlijk
pi_130975821
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Waarom doe je de rest jezelf aan?... Ben gewoon absoluut niet tevreden met mezelf, en wil al járen dingen aan mezelf veranderen... maar het gebeurd maar niet..
Ik geloof dat je gebrek aan motivatie aan je instelling ligt en ik geloof dat het jouw persoonlijke keuze is wat jij precies doet met die instelling.
Digo
pi_130975827
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zijn 2 muziekwinkels in Hilversum.

De 1e muziek winkel in Hilversum heb ik al gewerkt.
De 2e muziek zaak werk ik al op vrijdag, maar die heeft nu een zomerstop tot 20 september (Want dat is als toetsenist in een huisband)
Dan ga je naar plaatsen verder weg als Hilversum. Ga nou eens wat doen, serieus. |:(
Hallon!
pi_130975832
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef BlueMage het volgende:

[..]

School kan ook voor discipline zorgen en dit is niet gemeen bedoeld maar mbo niveau 2 en aanverwante opleidingen lijken me eigenlijk best geschikt voor Braddie. Ik weet niet of je een beetje technisch inzicht hebt maar die richting kun je ook uit gaan. :)
Ik heb géén technisch inzicht, ik kan geheugen vervangen van een computer, en een hardeschijf, en speakers aansluiten op een versterker :') Maar vraag me niet iets ingewikkelders... ik heb linker handen. (En m`n fijne motoriek is zo verneukt dat ik vroeger niet kon schrijven maar dat met een laptop moest doen van school)
  maandag 9 september 2013 @ 01:49:32 #88
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_130975835
Hey Braddie, hoe komt het dan dat jij niet gemotiveerd genoeg bent om af te vallen?
Als je je eigen er naar bij voelt en als mensen jou ermee pesten dan is dat toch een goede motivatie om af te gaan vallen?

Als je dat geen motivatie vindt, dan moet je ook niet zeuren dat je dik bent want dan doet dat er niet toe blijkbaar.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_130975844
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ook daar is motivatie voor nodig. Iets waar Braddie (nog) niet over beschikt, als ik de OP zo lees en rekening hou met zijn postgeschiedenis.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Best wel een domme post, eigenlijk
Ja, want als je een diploma hebt, vliegen de vacatures je om de oren en wil iedereen je hebben. Lul niet, man. Een papiertje is nuttig, maar niet broodnodig.
Nergens voor nodig.
pi_130975849
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Braddie het volgende:
maandag 9 september 2013 01:41 schreef klawie het volgende:[/b]

[..]

Klopt, maar de drempel over stappen is lastig..
En, ik wil wel gaan werken hoor, dat zeg ik.. ik ga donderdag kijken of ze een vast contract voor me hebben.
[/quote]

Er is helemaal geen drempel die maak je zelf

En richt niet al je kansen op 1 doel maar ga meerdere bedrijven langs uitzendbureau's enz
pi_130975855
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Ik geloof dat je gebrek aan motivatie aan je instelling ligt en ik geloof dat het jouw persoonlijke keuze is wat jij precies doet met die instelling.
Het is ook mijn keuze natuurlijk wat ik doe met die instelling, maar die probeer ik juist te veranderen..

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 01:51:01 ]
pi_130975863
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ook daar is motivatie voor nodig. Iets waar Braddie (nog) niet over beschikt, als ik de OP zo lees en rekening hou met zijn postgeschiedenis.

[..]

Ja, want als je een diploma hebt, vliegen de vacatures je om de oren en wil iedereen je hebben. Lul niet, man. Een papiertje is nuttig, maar niet broodnodig.
Ik heb heel weinig motivatie, muziek maken dat motiveert mij énorm, dat doe ik dan ook graag (Daarom ben ik op dit moment ook vrijwilliger bij die zaak, en wil ik daar een vast contract)
pi_130975866
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is ook mijn keuze natuurlijk wat ik doe met die instelling, maar die probeer ik juist te veranderen..
Je houdt jezelf voor de gek. En dat weet je dondersgoed.
Digo
  maandag 9 september 2013 @ 01:52:17 #94
179075 hugecooll
pi_130975872
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
Nee kut, omdat hij sowieso discipline nodig heeft om z'n shit te veranderen :')
pi_130975875
Waarom heb ik nog steeds 't idee dat Braddie het wel goed vindt zo en hier gewoon komt om lekker te zeuren? :') Nou ja, succes ermee, kerel, ik ga slapen.
Hallon!
pi_130975877
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:51 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Je houdt jezelf voor de gek. En dat weet je dondersgoed.
Hoezo? Omdat ik deze keer zo`n beetje desperate ben om mezelf te veranderen omdat ik het niet meer zie zitten? offeh?... denk je dat ik het fijn vind, dat alles wat ik probeer mislukt?...
  maandag 9 september 2013 @ 01:52:57 #97
179075 hugecooll
pi_130975880
Ik zal trouwens nog eens meerdere alinea's voor je typen :(
pi_130975883
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee kut, omdat hij sowieso discipline nodig heeft om z'n shit te veranderen :')
Discipline komt je aanwaaien, zodra je naar school gaat? :')
Zonde van z'n geld die 'ie niet heeft op dit moment.
Nergens voor nodig.
pi_130975884
quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef hugecooll het volgende:
Ik zal trouwens nog eens meerdere alinea's voor je typen :(
Ik vond je advies erg nuttig. O+
  maandag 9 september 2013 @ 01:54:27 #100
179075 hugecooll
pi_130975893
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Discipline komt je aanwaaien, zodra je naar school gaat? :')
Zonde van z'n geld die 'ie niet heeft op dit moment.
Nee, jij hebt het over kortetermijndoelen die hij moet proberen te halen. Daar heeft hij toch ook discipline voor nodig? :P
En naar school gaan is vrijwel gratis als je nog gezellig bij je moeder woont
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Ik vond je advies erg nuttig. O+
O+
pi_130975896
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
Ja, ik heb voor het eerst in m`n leven tijdens een flinke wandeling eens nagedacht over wat ik nou wil, waar ik nou naartoe wil met m`n leven...

Mijn routine is nu dit:

Wakker > Douchen > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Slapen.
Iets anders doe ik niet, ik heb niks om naar uit te kijken, ik heb 1x per week m`n werk, en daar blijft het bij.. M`n rijbewijs had ik al kunnen hebben maar ik verdom het elke keer weer om te zitten en te leren, ik had allang dun kunnen zijn als ik me er ook echt goed voor in zou zetten, maar dat heb ik tot 2 weken geleden nog niet gedaan.

Het enige wat ik zie als ik in de spiegel kijk is een gast zonder opleiding, die alleen vrijwilligers werk doet, ik kom nooit ergens/ Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik mezelf amper nog buiten de deur durf te vertonen omdat ik bang ben dat mensen me raar gaan aankijken en raar tegen me gaan doen omdat ik mezelf enorm veel zorgen maak om hoe ik er uitzie op dit moment...

Het is élke keer hetzelfde, ik zeg dat ik ga afvallen, en ik hou het 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik ga leren voor m`n rijbewijs, en dat hou ik 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik m`n leven ga beteren en dat doe ik niet, want ik hou dat niet vol....

Het moet op gewoon écht anders, ik zit de hele dag binnen en ga zo rond 10 uur half 11 in de avond naar buiten om een stuk te wandelen, en thats it. M`n hele dag is weg omdat ik pas om 1 uur s`middags m`n nest uit kom.

M`n knieën doen zeer als ik 2 kilometer loop, m`n conditie is énorm slecht... ik begin nu éindelijk wat af te vallen, en ik wil een abbo afsluiten bij de sportschool morgen, maar dat is puur omdat er mensen met me meegaan, ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.

Vrienden heb ik niet, er word met mij afgesproken, en vervolgens worden die afspraken opeens óf 1 uur van te voren afgezegd, of ze komen wel maar gaan dan vervolgens mij irriteren, of mij afzeiken.. ze doen soms ook net alsof ik niet besta, dan word ik dagen lang genegeerd...

Sorry, maar dit moest ik echt even kwijt.

Klacht: Lees bovenstaande.
http://vocaroo.com/i/s0vSrbS0urzt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 01:54:43 ]
pi_130975897
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat ik deze keer zo`n beetje desperate ben om mezelf te veranderen omdat ik het niet meer zie zitten? offeh?... denk je dat ik het fijn vind, dat alles wat ik probeer mislukt?...
Is dit je verdedigingssysteem? Dan moet je die ook aanpassen.
Digo
pi_130975902
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

hij heeft gelijk dit topic was niet eens nodig je moet morgen gewoon wakker worden en al je Zaakjes regelen is miss 3uurtjes werk en die tijd heb jij echt wel
pi_130975914
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het over kortetermijndoelen die hij moet proberen te halen. Daar heeft hij toch ook discipline voor nodig? :P
En naar school gaan is vrijwel gratis als je nog gezellig bij je moeder woont
Maar dat is dus precies het probleem. Een diploma halen is geen korte-termijndoel, maar een meerjarenplan.
Nergens voor nodig.
pi_130975916
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar je kan ook rijlessen volgen terwijl je een opleiding volgt. Rijles doe je 1 a 2 keer in de week...
Daarnaast snap ik niet waarom je een rijbewijs belangrijker vindt... Een rijbewijs is een middel, niet een doel op zich. Ik heb mijn rijbewijs zo'n 2 jaar geleden gehaald, maar aangezien ik geen auto heb rij ik toch niet vaak.

Ik begrijp jouw gevoel en jouw situatie wel een beetje... Ik heb ook vaak last van weinig motivatie, en ben ook niet ambitieus. Het afgelopen jaar heb ik mijn bachelor gehaald na 5 jaar. en ik had vooral de laatste 2 jaar het gevoel nogal nutteloos bezig te zijn... maar nu ik het eenmaal gehaald heb, en ik aan een master begonnen ben, ben ik weer in een wat meer gestructureerd ritme gekomen.
  maandag 9 september 2013 @ 01:57:05 #106
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_130975932
Sterkte TS
graag op anoniem
  maandag 9 september 2013 @ 01:57:34 #107
179075 hugecooll
pi_130975939
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:55 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Maar dat is dus precies het probleem. Een diploma halen is geen korte-termijndoel, maar een meerjarenplan.
Ja, jij had het erover dat hij niet naar school moet gaan omdat hij geen discipline heeft, maar dat hij kortetermijndoelen moet stellen (waar hij ook discipline voor nodig heeft).
In principe stel je voor een opleiding ook steeds kortetermijndoelen, omdat je allerlei toetsen hebt die je behoort te halen.

Eigenlijk zou z'n ma hem gewoon buiten moeten zetten zodat die discipline 'noodzaak' wordt, maar dat gaat 'm vast niet worden
pi_130975947
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Eigenlijk zou z'n ma hem gewoon buiten moeten zetten zodat die discipline 'noodzaak' wordt, maar dat gaat 'm vast niet worden
Nee, dat lost geen problemen op bij mij, maakt ze alleen maar erger, denk ik zo..
pi_130975954
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, jij had het erover dat hij niet naar school moet gaan omdat hij geen discipline heeft, maar dat hij kortetermijndoelen moet stellen (waar hij ook discipline voor nodig heeft).
In principe stel je voor een opleiding ook steeds kortetermijndoelen, omdat je allerlei toetsen hebt die je behoort te halen.

Hoe korter het termijn is waarop je die doelen kunt halen, hoe minder discipline je ervoor nodig hebt. :P
Nergens voor nodig.
pi_130975964
Stap 1: stel puntsgewijs een lijst op. Een lijst van de zaken die jij wil aanpakken en/of anders wil zien
Stap 2: hang dat lijstje aan je deur. Je wordt dan in ieder geval meerdere dagen herinnerd aan je lijstje.
Stap 3: realiseer dat je voor jezelf bezig bent en niet voor anderen.
Stap 4: begin met het uitvoeren van de items.
Stap 5: noteer je voortgang (zorgt voor motivatie)
Stap 6: schouderklopje omdat je zo goed bezig bent.

Je houdt het vanzelf beter vol omdat je merkt dat je beter in je vel gaat zitten. Mocht hardlopen te zwaar voor je zijn, beoefen dan een andere sport waar je minder pijn van krijgt (zoals zwemmen). Als je wandelen maar zo eentonig vindt, zoek dan iets waar je met een gelijkgezinde beetje kan sparren (lekker competitief).

Je hebt zeeën van tijd, benut het. En als je zelf écht (!) wil, dan kun je het ook. Als je hulp nodig hebt (van je je ouders, van je vrienden, van een professional), laat dat merken. Gewoon doen en niet zo lui zijn. Ga gezonder eten en gezonder leven. Dwing jezelf wanneeer het nodig is. Als je chocolade ziet liggen in de winkel moet je van tevoren al bedenken dat je het moet laten liggen en niet achteraf spijt hebben. Maak een lijstje van je slechte eigenschappen (bijvoorbeeld wat betreft je voedsel) en let daar op.

Als je 's nachts wat wil eten, laat het brood staan, eet in plaats daarvan groente en fruit. Drink je veel cola of frisdrank? Schakel over op de gezondere drank als Crystal Clear. Leer jezelf aan dat je liever een appel hebt dan een zak chips. Forceer jezelf dat je om het uur een rondje om het huis gaat lopen.

Slaap op tijd, word wakker op tijd. Breng ritme in je leven. En zo, en zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 02:00:54 ]
  maandag 9 september 2013 @ 01:59:29 #111
179075 hugecooll
pi_130975965
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dat lost geen problemen op bij mij, maakt ze alleen maar erger, denk ik zo..
Waarom? Nu 'hoef' je niks te veranderen omdat je relaxed bij je moeder woont. Je hoeft je geen zorgen te maken of je je huur kan betalen, of je je schoolgeld kan betalen etc etc etc. Het enige waar je je momenteel zorgen over hoeft te maken is of je de volgende dag wakker wordt :P
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:59 schreef zarGon het volgende:
Niet in de vorm van snacks }:|
pi_130975979
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 01:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[..]

Niet in de vorm van snacks }:|
_O-
pi_130975998
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:59 schreef zarGon het volgende:
Stap 1: stel puntsgewijs een lijst op. Een lijst van de zaken die jij wil aanpakken en/of anders wil zien
Stap 2: hang dat lijstje aan je deur. Je wordt dan in ieder geval meerdere dagen herinnerd aan je lijstje.
Stap 3: realiseer dat je voor jezelf bezig bent en niet voor anderen.
Stap 4: begin met het uitvoeren van de items.
Stap 5: noteer je voortgang (zorgt voor motivatie)

Je houdt het vanzelf beter vol omdat je merkt dat je beter in je vel gaat zitten. Mocht hardlopen te zwaar voor je zijn, beoefen dan een andere sport waar je minder pijn van krijgt (zoals zwemmen). Als je wandelen maar zo eentonig vindt, zoek dan iets waar je met een gelijkgezinde beetje kan sparren (lekker competitief).

Je hebt zeeën van tijd, benut het. En als je zelf écht (!) wil, dan kun je het ook. Als je hulp nodig hebt (van je je ouders, van je vrienden, van een professional), laat dat merken. Gewoon doen en niet zo lui zijn. Ga gezonder eten en gezonder leven. Dwing jezelf wanneeer het nodig is. Als je chocolade ziet liggen in de winkel moet je van tevoren al bedenken dat je het moet laten liggen en niet achteraf spijt hebben. Maak een lijstje van je slechte eigenschappen (bijvoorbeeld wat betreft je voedsel) en let daar op.

Als je 's nachts wat wil eten, laat het brood staan, eet in plaats daarvan groente en fruit. Drink je veel cola of frisdrank? Schakel over op de gezondere drank als Crystal Clear. Leer jezelf aan dat je liever een appel hebt dan een zak chips. Forceer jezelf dat je om het uur een rondje om het huis gaat lopen.

Slaap op tijd, word wakker op tijd. Breng ritme in je leven. En zo, en zo.
Ais ik in de supermarkt ben en ik zie chocola liggen dan loop ik daar met een boog omheen, dan haal ik wel wat crackers :)
Ik drink helemaal geen cola of frisdranken (Behalve als ik uitga, omdat ik geen alcohol drink neem ik vaak 1-2 glazen cola)
Wel drink ik Siroop en sinds 2 weken ook dagelijks 2 smoothies, soms met appel, soms met banaan, soms met mango, dat verschilt :)

Hardlopen wil ik eigenlijk nog niet echt doen.. ik ben op moment van typen 40 kilo te zwaar, en ik ben bang dat ik op die manier m`n gewrichten énorm belast.. en dat wil ik niet op m`n geweten hebben.

Het hele punt is dat ik tegen m`n ouders of vrienden of famillie nooit open ben over hoe het met me gaat, hoe ik me voel, waarom ik me zo voel, wat m`n problemen zijn... Dat is heel erg vervelend, wil het wel graag, maar het lukt me gewoon niet.

Een lijstje maken qua slechte eigenschappen is inderdaad wel een goede, het lijkt me dan voor mezelf wel een fijne om bijvoorbeeld 5 slechte eigenschappen op te schrijven en dan elke maand er 1 weg te strepen..

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 02:07:08 ]
  maandag 9 september 2013 @ 02:04:21 #114
203089 Scuidward
pi_130976019
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ais ik in de supermarkt ben en ik zie chocola liggen dan loop ik daar met een boog omheen, dan haal ik wel wat crackers :)
Ik drink helemaal geen cola of frisdranken (Behalve als ik uitga, omdat ik geen alcohol drink neem ik vaak 1-2 glazen cola)
Wel drink ik Siroop en sinds 2 weken ook dagelijks 2 smoothies, soms met appel, soms met banaan, soms met mango, dat verschilt :)
Goed bezig.

En de rest van de post?
pi_130976024
Wordt eens wakker en besef eens goed dat dit hele topic over jou gaat Braddie. Denk je dan niet: "Waar de fuck ben ik allemaal mee bezig?"
Digo
pi_130976041
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 02:04 schreef Tropanzia het volgende:
Wordt eens wakker en besef eens goed dat dit hele topic over jou gaat Braddie. Denk je dan niet: "Waar de fuck ben ik allemaal mee bezig?"
Ach, hij is in ieder geval een hit op Fok!. Niet iedereen lukt het om stelselmatig in recordtijd zijn/haar topic vol te krijgen. Braddie lukt het volgens mij elke keer.
pi_130976046
quote:

[..]

Wil je afvallen? Dat is een simpele rekensom: inname verminderen en verbruik verhogen. Ergo: gezonder eten én sporten.

Geef mij eens een reden waarom je niet zwemt? En nee, de omvang van je lichaam is geen reden, ik heb vaker wel mensen met overgewicht zonder schaamte zien zwemmen (terecht overigens).
  maandag 9 september 2013 @ 02:07:46 #118
179075 hugecooll
pi_130976057
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wil je afvallen? Dat is een simpele rekensom: inname verminderen en verbruik verhogen. Ergo: gezonder eten én sporten.

Geef mij eens een reden waarom je niet zwemt? En nee, de omvang van je lichaam is geen reden, ik heb vaker wel mensen met overgewicht zonder schaamte zien zwemmen (terecht overigens).
Ik denk dat hij vooral zijn eet/drinkpatroon ietwat rooskleuriger doet voorkomen dan het in werkelijkheid is
  maandag 9 september 2013 @ 02:08:27 #119
203089 Scuidward
pi_130976065
"Wij zijn de stok, die lat, die bepaal je zelf."

Moest ik even aan denken.
pi_130976066
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zwem ik niet... ik heb geen idee eigenlijk, het zwemmen zelf vind ik altijd wel leuk dus dat is het niet. mensen in een zwembad zien je omvang toch niet dus dat boeit me dan ook niet :)

Maar ehh.. inname verminderen/verbruik verhogen..

Stel... ik eet 1500kcal per dag, dat ik dan ook dat moet gaan verbranden ofzo? Of minimaal 500kcal?..
pi_130976073
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:08 schreef Scuidward het volgende:
"Wij zijn de stok, die lat, die bepaal je zelf."

Moest ik even aan denken.
Kutreclame :')
  maandag 9 september 2013 @ 02:09:40 #122
179075 hugecooll
pi_130976076
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:08 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waarom zwem ik niet... ik heb geen idee eigenlijk, het zwemmen zelf vind ik altijd wel leuk dus dat is het niet. mensen in een zwembad zien je omvang toch niet dus dat boeit me dan ook niet :)

Stel... ik eet 1500kcal per dag, dat ik dan ook dat moet gaan verbranden ofzo? Of minimaal 500kcal?..
Met 1500kcal val je al af
pi_130976084
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vooral zijn eet/drinkpatroon ietwat rooskleuriger doet voorkomen dan het in werkelijkheid is
Nee, mijn eetpatroon is op dit moment zoals het is.
Tot 2 weken geleden was het:

Ontbijt, 2 tosties.
Middag eten, 6 sneetjes brood.
Om 2 uur, nog 2 sneetjes brood.
Voor het avond eten, nog 2 sneetjes brood.
2 borden avond eten.
Na het avond eten nog 4 sneetjes brood.
Om 12 uur 4-6 broodjes.
En soms als het dan 2 uur `snachts was en ik had nog honger ging ik naar de nachtwinkel en haalde ik een zak chips of chocola.

Nu is het:

Ontbijt, 2 broodjes.
MIddag eten 2 broodjes.
avond eten 1 bord.
Rond 12 uur een pakje crackers.
  maandag 9 september 2013 @ 02:10:59 #124
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130976086
Ik had ook een rukbunker vroeger :)

Al eens alcohol overwogen?

Ok serieus, waarom zeiken anderen je af? Is dat zo of denk je dat? Is slecht voor je zelfvertrouwen.
pi_130976092
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Met 1500kcal val je al af
Ahh, nja... dat is ongeveer mijn inname, ik zit rond de 1500-1800kcal per dag (Even de smoothies en de kop koffie meegerekend)
  maandag 9 september 2013 @ 02:12:01 #126
179075 hugecooll
pi_130976097
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ontbijt, 2 tosties.
2 borden avond eten.
Om 12 uur 4-6 broodjes.
En soms als het dan 2 uur `snachts was en ik had nog honger ging ik naar de nachtwinkel en haalde ik een zak chips of chocola.

Nu is het:

Ontbijt, 2 broodjes.
MIddag eten 2 broodjes.
avond eten 1 bord.
Maar ben je de laatste tijd (voor die twee weken geleden) ook aangekomen? Dus zeg het halfjaar voordat je je eetpatroon veranderde
pi_130976099
quote:

[..]

Alsjeblieft. Reken hiermee je verbruik uit en tel daarna de calorieen van alles dat je eet en drinkt op een dag. Dan weet je precies hoeveel je kunt eten. Wat je dan eet, maakt geen flikker meer uit.
Nergens voor nodig.
  maandag 9 september 2013 @ 02:12:25 #128
179075 hugecooll
pi_130976101
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, nja... dat is ongeveer mijn inname, ik zit rond de 1500-1800kcal per dag (Even de smoothies en de kop koffie meegerekend)
Daar zit je momenteel wel boven hurr
pi_130976102
quote:

[..]

Hardlopen wil ik eigenlijk nog niet echt doen.. ik ben op moment van typen 40 kilo te zwaar, en ik ben bang dat ik op die manier m`n gewrichten énorm belast.. en dat wil ik niet op m`n geweten hebben.
Dan doe je iets waar je je gewrichten niet belast. Ga zwemmen, ga wandelen, ga fietsen.

quote:
Het hele punt is dat ik tegen m`n ouders of vrienden of famillie nooit open ben over hoe het met me gaat, hoe ik me voel, waarom ik me zo voel, wat m`n problemen zijn... Dat is heel erg vervelend, wil het wel graag, maar het lukt me gewoon niet.
Misschien wordt het daar eens tijd voor dan. Je stopt het allemaal weg, dat is niet gezond. Je hoeft niet meteen alles naar buiten te gooien, maar maak gewoon een beginnetje.

quote:
Een lijstje maken qua slechte eigenschappen is inderdaad wel een goede, het lijkt me dan voor mezelf wel een fijne om bijvoorbeeld 5 slechte eigenschappen op te schrijven en dan elke maand er 1 weg te strepen..
Het nut van zo'n lijstje is dat je grondig nadenkt over je verbeterpunten. Schrijf desnoods erbij hoe jij je erover voelt en waarom je het weg wil strepen. Wanneer het moeilijk voor je wordt lees je wat je hebt geschreven nogmaals. En wegstrepen is inderdaad lekker (maar wees realistisch, maak er geen onhaalbare doelen van).
pi_130976103
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:10 schreef Manke het volgende:
Ik had ook een rukbunker vroeger :)

Al eens alcohol overwogen?

Ok serieus, waarom zeiken anderen je af? Is dat zo of denk je dat? Is slecht voor je zelfvertrouwen.
Waarom zeiken andere mij af? Omdat ik een makkelijk slachtoffer ben denk ik.. En ik heb het idee dat het grootendeels puur mijn gevoel is wat zegt dat ze mij afzeiken, maar of dat ook echt zo is, sommige doen het wel echt, maar van andere neem ik maar aan dat ze het doen.. terwijl ik dat niet zeker weet.

Ik heb ook heel snel het gevoel dat mensen achter m`n rug om praten, of me zwart maken..
  maandag 9 september 2013 @ 02:13:56 #131
179075 hugecooll
pi_130976110
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waarom zeiken andere mij af? Omdat ik een makkelijk slachtoffer ben denk ik.. En ik heb het idee dat het grootendeels puur mijn gevoel is wat zegt dat ze mij afzeiken, maar of dat ook echt zo is, sommige doen het wel echt, maar van andere neem ik maar aan dat ze het doen.. terwijl ik dat niet zeker weet.

Ik heb ook heel snel het gevoel dat mensen achter m`n rug om praten, of me zwart maken..
Je bent een makkelijk slachtoffer omdat je jezelf een makkelijk slachtoffer maakt. Je weegt iets van 120-130? Als je wat zelfverzekerder over zou komen, zouden mensen je echt niet afzeiken of zo hoor.
pi_130976111
quote:

[..]

Nee joh, met alleen lui op je reet zitten / in bed liggen verbruik je al zo'n 1000 kcal.
pi_130976113
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je moet regelmatig normale porties en niet na 8uur eten
pi_130976115
Ik zat in een soortgelijke situaties zonder diploma's of werk of enigszins een goed toekomstperspectief op werk of een carrière.
Het eerste wat je moet doen is toe geven aan jezelf dat jij en alleen jij jezelf in deze situatie hebt gewerkt. Niet je ouders, vrienden of instanties maar jij. Zodra je dat toegeeft en niet te hard voor jezelf bent, iedereen maakt fouten maar zorg ervoor dat je er van leert. Dan kan je pas je rommel gaan opruimen, ga voor jezelf na wat wil ik ? Waar wil ik staan over 2 jaar en het belangrijkste hoe kom ik daar ? Zoek een doel en bijt je daar in vast en je laat niet los, dat ga je bereiken. En geen excuses verzinnen om het niet te halen, zorg dat je een mindset hebt van falen is gewoonweg geen optie. Man the fuck up en neem je de verantwoordelijkheid over jouw leven, het is jouw toekomst en het moet uit jezelf komen. Of je blijft zielig spelen, de hele wereld de schuld geven en zo je lage zelfbeeld zelf in tact houd.
pi_130976117
quote:
5s.gif Op maandag 9 september 2013 02:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Maar ben je de laatste tijd (voor die twee weken geleden) ook aangekomen? Dus zeg het halfjaar voordat je je eetpatroon veranderde
Ja..

Ik was in Oktober van vorig jaar 104 kilo, toen kreeg ik wondroos (een infectie aan m`n enkel) en toen kon ik een hele periode niks doen, ik kon amper staan... En dat heeft er voor gezorgd dat ik in 3 maanden tijd ongeveer 10 kilo aankwam... Daarna is het een hele tijd hetzelfde gebleven.

En ik ben vanaf... April ongeveer weer 5 kilo aangekomen en ik zit nu op de 120kg...
pi_130976120
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 02:14 schreef klawie het volgende:

[..]

Allemaal onzin.
Nergens voor nodig.
pi_130976125
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ontbijt, 2 tosties.
2 borden avond eten.
Om 12 uur 4-6 broodjes.

Nu is het:

Ontbijt, 2 broodjes.
MIddag eten 2 broodjes.
avond eten 1 bord.
Je moet gewoon vol blijven houden, je gaat dit echt wel in je gewicht merken als je hier nog een paar weken mee door gaat.
pi_130976130
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 02:14 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik eet niet meer na 8 uur, al een tijdje niet meer (ja, behalve dan af en toe een pakje crackers.. maar is dat ook slecht dan?)
  maandag 9 september 2013 @ 02:15:48 #139
179075 hugecooll
pi_130976136
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik eet niet meer na 8 uur, al een tijdje niet meer (ja, behalve dan af en toe een pakje crackers.. maar is dat ook slecht dan?)
Waarom eigenlijk meteen een heel pak crackers? :D
pi_130976140
Reageren er nu alleen 'mannen'? :D
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_130976141
quote:

[..]

Maakt geen reet uit wanneer je eet en ook niet wat je eet (als het je puur om afvallen gaat). (srs)
Nergens voor nodig.
pi_130976142
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je bent een makkelijk slachtoffer omdat je jezelf een makkelijk slachtoffer maakt. Je weegt iets van 120-130? Als je wat zelfverzekerder over zou komen, zouden mensen je echt niet afzeiken of zo hoor.
Ik probeer wel zelfverzekerd over te komen, maar dat is allemaal schijn, en dat houd ik niet lang vol.
Het enige waar ik zelfverzekerd over ben is over m`n keyboard skills, en zelfs dan proberen mensen mij nog af te zeiken en onzeker te laten worden daar over...

Kon ik maar zelfverzekerd over komen en het realistisch laten lijken.
pi_130976143
quote:

[..]

crakers kunnen geen kwaad
pi_130976147
Snack gewoon niet. Je hebt het niet nodig.
pi_130976149
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 02:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk meteen een heel pak crackers? :D
Omdat ik na dat pak pas een béétje het gevoel heb, dat ik wat heb gegeten..
pi_130976152
Er zit trouwens nog verdacht veel kcal in een pakje crackers... :P
Ow... een heel pak?
pi_130976158
quote:

[..]

Waarom neem je morgen geen zwemabo bij de lokale zwembad? Laten we er meteen werk van maken, wat zeg je ervan? Een maandabo is geloof ik goedkoper dan een rijles, dus dat moet je wel kunnen betalen.

quote:

Als je een periode lang 1500 kcal binnenkrijgt val je geheid af. Maar dat is jouw probleem, je kunt dat niet vast blijven houden. Het kan zijn dat jouw huidige eetpatroon op zich prima is, maar dat je er beweging bij nodig hebt. Als je nu per dag 2000 kcal binnenkrijgt en niets wegsport, heb je netto 2000 kcal binnengekregen (even simpel gezegd). Als je straks zwemt en 500 kcal verbrandt, heb je netto 1500 kcal binnengekregen. Houd dat een maand vol en ik weet zeker dat je afvalt.
pi_130976160
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:17 schreef Latert het volgende:
Er zit trouwens nog verdacht veel kcal in een pakje crackers... :P
Ow... een heel pak?
Nee :') Niet een heel pak, maar zo`n pakje waar 4...5 crackers in zitten.
pi_130976163
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:14 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Allemaal onzin.
Als je regelmatig eet snack je minder tussendoor normale porties zijn nodig omdat je anders teveel binnen krijgt en na 8uur wordt niks meer verbrand dat wordt gelijk opgeslagen in je lichaam is mij vertelt
pi_130976165
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Welke crackers zijn dat?
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_130976173
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom neem je morgen geen zwemabo bij de lokale zwembad? Laten we er meteen werk van maken, wat zeg je ervan? Een maandabo is geloof ik goedkoper dan een rijles, dus dat moet je wel kunnen betalen.

[..]

Als je een periode lang 1500 kcal binnenkrijgt val je geheid af. Maar dat is jouw probleem, je kunt dat niet vast blijven houden. Het kan zijn dat jouw huidige eetpatroon op zich prima is, maar dat je er beweging bij nodig hebt. Als je nu per dag 2000 kcal binnenkrijgt en niets wegsport, heb je netto 2000 kcal binnengekregen (even simpel gezegd). Als je straks zwemt en 500 kcal verbrandt, heb je netto 1500 kcal binnengekregen. Houd dat een maand vol en ik weet zeker dat je afvalt.
Ik kan er geen andere kosten bij nemen, dan kom ik in de problemen financieel, ik moet écht wachten tot m`n rijbewijs binnen is voor ik verder weer wat kan ondernemen wat geld kost.

Maar, als ik het vasthoud en ik ga bewegen, en ik krijg stukje bij beetje de discipline, dan moet ik kunnen afvallen?
pi_130976174
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Welke crackers zijn dat?
Van LU volgens mij
pi_130976176
quote:

[..]

Zo'n zak geraspte worteltjes van 200-300 gram bij de AH voor 1,- is ook zeer goed te eten ^O^
pi_130976181
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Van LU volgens mij
Die zoute? Die kun je beter niet eten.
pi_130976186
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Die zoute? Die kun je beter niet eten.
Ja, dat zijn die zoute, waarom niet?
Lijkt mij juist dat crackers goed zijn, of zie ik het verkeerd.
  maandag 9 september 2013 @ 02:21:17 #156
179075 hugecooll
pi_130976190
gwn een pak tucs naar binnen werken toch
pi_130976191
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:19 schreef Latert het volgende:

[..]

Zo'n zak geraspte worteltjes van 200-300 gram bij de AH voor 1,- is ook zeer goed te eten ^O^
We hebben hier gewoon wortels liggen, maar ik grijp om de een of andere manier toch liever naar de crackers..
pi_130976195
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 02:18 schreef klawie het volgende:

[..]

Als je regelmatig eet snack je minder tussendoor normale porties zijn nodig omdat je anders teveel binnen krijgt en na 8uur wordt niks meer verbrand dat wordt gelijk opgeslagen in je lichaam is mij vertelt
Dat eerste is waar, maar zit natuurlijk gewoon tussen je oren. Zodra je weet hoeveel je kunt eten op een dag, kun je helemaal zelf indelen hoe je dat gaat doen. Vandaar mijn eerdere post over de calorie counter.
Dat laatste is natuurlijk klinkklare onzin. Het zou dan wel erg makkelijk zijn om wat extra kilootjes aan te zetten.
Nergens voor nodig.
pi_130976196
quote:

[..]

Ik mis groente en fruit in je lijst. Waarom pak je geen appel in plaats van die crackers?

Ik heb vandaag een koolrabi, een appel, een peer en een pruim gegeten. Lekker dat het was!
  maandag 9 september 2013 @ 02:23:25 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130976204
Ga powerliften en hiit-en, ben je zo je kilo's kwijt.

Mensen zijn nou eenmaal medogenloos en gemeen, maar als het vrienden zijn die je afzeiken dan zijn het geen echte vrienden, van de rest moet je schijt aan hebben en helemaal als ze wat achter je rug om lullen, was ook paranoia maar ik geef er niet meer om.
  maandag 9 september 2013 @ 02:23:29 #161
179075 hugecooll
pi_130976205
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik mis groente en fruit in je lijst. Waarom pak je geen appel in plaats van die crackers?

Ik heb vandaag een koolrabi gegeten.
?
pi_130976206
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat eerste is waar, maar zit natuurlijk gewoon tussen je oren. Zodra je weet hoeveel je kunt eten op een dag, kun je helemaal zelf indelen hoe je dat gaat doen. Vandaar mijn eerdere post over de calorie counter.
Dat laatste is natuurlijk klinkklare onzin. Het zou dan wel erg makkelijk zijn om wat extra kilootjes aan te zetten.
Oke ben ik ook wat slimmer geworden
pi_130976207
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een koolrabi, een appel, een peer en een pruim gegeten. Lekker dat het was!
Meestal vermaal ik dat fruit in de blender, maak ik er een smoothie van, is ook hartstikke lekker :) Maar ik weet natuurlijk niet of dat ook echt beter voor je is dan een losse appel..
pi_130976208
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:21 schreef Braddie het volgende:

[..]

We hebben hier gewoon wortels liggen, maar ik grijp om de een of andere manier toch liever naar de crackers..
Crackers zijn lege kcals, pak iets nuttigs.
Nergens voor nodig.
pi_130976209
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:23 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Crackers zijn lege kcals, pak iets nuttigs.
Lege kcals?
  maandag 9 september 2013 @ 02:24:44 #166
179075 hugecooll
pi_130976213
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Lege kcals?
GEEN BRON VAN ENERGIE BROEDER
GA PIEPSCHUIM ETEN DAN ALS JE OPVULLING WILT
pi_130976214
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Lege kcals?
Lage voedingswaarde.

quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 02:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

GA PIEPSCHUIM ETEN DAN
^
Nergens voor nodig.
pi_130976217
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Meestal vermaal ik dat fruit in de blender, maak ik er een smoothie van, is ook hartstikke lekker :) Maar ik weet natuurlijk niet of dat ook echt beter voor je is dan een losse appel..
En dát is dus niet goed. Je krijgt a te veel (fruit)suikers binnen en b de schil van bv een appel krijg je niet binnen, daar zitten vezels in die weer goed voor je zijn.
pi_130976220
quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 02:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

GA PIEPSCHUIM ETEN DAN ALS JE OPVULLING WILT
OOH OP ZO`N MANIER!
Ja, dat wist ik niet, dank :)
pi_130976222
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kan er geen andere kosten bij nemen, dan kom ik in de problemen financieel, ik moet écht wachten tot m`n rijbewijs binnen is voor ik verder weer wat kan ondernemen wat geld kost.
Teleurstellend dit. Jij moet je prio's echt op orde krijgen.

Wat heb je aan die rijbewijs als jouw overgewicht zo'n nadelig effect op je leven hebt? Lijkt het je dan niet handiger om eerder te investeren in zaken zoals sport dan aan je rijbewijs? De auto maakt ook nog eens dikker (je pakt 'm geheid eerder dan dat je gaat fietsen).

Ook teleurstellend dat je niet eens moeite doet om te kijken wat het allemaal kost. Misschien valt het allemaal mee, of kun je toch wel iets bedenken waardoor je wel kunt zwemmen (bijvoorbeeld).

Zonde gewoon.

quote:
Maar, als ik het vasthoud en ik ga bewegen, en ik krijg stukje bij beetje de discipline, dan moet ik kunnen afvallen?
Je moet gewoon doen en niet denken in termen 'als'.
pi_130976224
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En dát is dus niet goed. Je krijgt a te veel (fruit)suikers binnen en b de schil van bv een appel krijg je niet binnen, daar zitten vezels in die weer goed voor je zijn.
Dus omdat ik 1 appel schil, krijg ik meer suikers binnen dan wanneer ik normaal die appel eet?.. hmm
pi_130976225
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 02:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

?
?.

Rauwe koolrabi is heerlijk man.
pi_130976226
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je er geen pot suiker bij gooit...

Maar als je zin hebt om echt iets te eten / kauwen kan je het fruit en groente beter heel laten.
  maandag 9 september 2013 @ 02:26:44 #174
179075 hugecooll
pi_130976229
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

?.

Rauwe koolrabi is heerlijk man.
Die eet jij gewoon net als een appel? :D
Ze zien er niet uit alsof ze daarvoor bedoeld zijn namelijk
pi_130976230
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus omdat ik 1 appel schil, krijg ik meer suikers binnen dan wanneer ik normaal die appel eet?.. hmm
Nee, je gooit fruit in een blender.. 2 stuks fruit op een dag is voldoende.. en dan niet via een blender.
pi_130976234
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Teleurstellend dit. Jij moet je prio's echt op orde krijgen.

Wat heb je aan die rijbewijs als jouw overgewicht zo'n nadelig effect op je leven hebt? Lijkt het je dan niet handiger om eerder te investeren in zaken zoals sport dan aan je rijbewijs? De auto maakt ook nog eens dikker (je pakt 'm geheid eerder dan dat je gaat fietsen).

Ook teleurstellend dat je niet eens moeite doet om te kijken wat het allemaal kost. Misschien valt het allemaal mee, of kun je toch wel iets bedenken waardoor je wel kunt zwemmen (bijvoorbeeld).

Zonde gewoon.

[..]

Je moet gewoon doen en niet denken in termen 'als'.
Ja, weetje wat het is.. Ik kan nu wel zeggen van " hey, ik ga een opleiding doen, en m`n rijbewijs komt later wel" Maar ik ben al sinds April bezig met m`n rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ik in totaal nu al... 2300+ euro weg gooi..
pi_130976241
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef editoor het volgende:
Ik denk dat je hier je beroep van moet maken:

[ [url=http://www.gradalicious.com/wp-content/themes/replay/framework/extensions/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.gradalicious.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F01%2FGradalicious-bradley.gif&w=610]afbeelding[/url] ]
Dat was ik ook van plan :) Maar dat had ook zonder foto wel gekund hoor :) had dan een filmpje gepakt.
pi_130976251
Doe dan je rijbewijs en opleiding tegelijk, je kan ze toch tegelijk doen, waarom niet tegelijk, het is nog niet gezegd maar je zou het tegelijk kunnen doen, waarom niet tegelijk, misschien tegelijk?
pi_130976255
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Die eet jij gewoon net als een appel? :D
Ze zien er niet uit alsof ze daarvoor bedoeld zijn namelijk
Gewoon schillen, in stukjes snijden en dan wegkanen. Om nom nom.
  maandag 9 september 2013 @ 02:29:55 #180
179075 hugecooll
pi_130976257
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:29 schreef chroestjov het volgende:
Doe dan je rijbewijs en opleiding tegelijk, je kan ze toch tegelijk doen, waarom niet tegelijk, het is nog niet gezegd maar je zou het tegelijk kunnen doen waarom niet tegelijk, misschien tegelijk?
WAS AL WEL GEZEGD JONGEN NERDJE :(
  maandag 9 september 2013 @ 02:30:42 #181
179075 hugecooll
pi_130976259
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gewoon schillen, in stukjes snijden en dan wegkanen. Om nom nom.
ik heb dat sowieso volgens mij nog nooit op. Als het naar chips smaakt wil ik het wel eens proberen
  maandag 9 september 2013 @ 02:31:14 #182
203089 Scuidward
pi_130976262
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, weetje wat het is.. Ik kan nu wel zeggen van " hey, ik ga een opleiding doen, en m`n rijbewijs komt later wel" Maar ik ben al sinds April bezig met m`n rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ik in totaal nu al... 2300+ euro weg gooi..
Theorie moet je halen ja, als je die hebt moet je binnen 1 jaar o.i.d. praktijkexamen doen.
Afhankelijk van je genoten uren kan je (naar mijn mening) makkelijk binnen 10 lesuren door voor het praktijk.

En ja ook over 2 of 3 jaar, is net als fietsen, verleert het niet zo snel. Verder, rijlessen kosten al snel 40 euro?
Dat is al bijna 12x zwemmen.
pi_130976272
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:31 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Theorie moet je halen ja, als je die hebt moet je binnen 1 jaar o.i.d. praktijkexamen doen.
Afhankelijk van je genoten uren kan je (naar mijn mening) makkelijk binnen 10 lesuren door voor het praktijk.

En ja ook over 2 of 3 jaar, is net als fietsen, verleert het niet zo snel. Verder, rijlessen kosten al snel 40 euro?
Dat is al bijna 12x zwemmen.
Nou.. binnen 10 les uur voor het praktijk examen... M`n instructeur zei 45-50 les uur, dus maak daar maar 15-20 uur van.
  maandag 9 september 2013 @ 02:34:43 #184
179075 hugecooll
pi_130976279
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nou.. binnen 10 les uur voor het praktijk examen... M`n instructeur zei 45-50 les uur, dus maak daar maar 15-20 uur van.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN DAAR ROL JE ALWEER VAN DE BERG DIE AMBITIE HEET
  maandag 9 september 2013 @ 02:35:12 #185
203089 Scuidward
pi_130976286
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ging er natuurlijk vanuit dat je met 2300 uitgegeven euro's al wel 30 uur had gereden ...
  maandag 9 september 2013 @ 02:36:43 #186
179075 hugecooll
pi_130976292
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:35 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik ging er natuurlijk vanuit dat je met 2300 uitgegeven euro's al wel 30 uur had gereden ...
Ja maar dat vergeet je zo snel -O-
pi_130976297
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:35 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik heb 28 uur gereden..
  maandag 9 september 2013 @ 02:38:02 #188
203089 Scuidward
pi_130976299
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 02:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja maar dat vergeet je zo snel -O-
Nah ... althans, ik kan het mij niet voorstellen. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat als iemand 1x per week lest a 40 euro diegene ook wel 3x per maand kan lessen en dan 12x per maand kan zwemmen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb 28 uur gereden..
Precies. En je kan het nu al wel aardig toch? Het is net als fietsen, je verleert het niet zo heeeeel snel.
pi_130976301
Nee ok, maar ik heb 2,5 maand niet gereden...
pi_130976302
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over je opleiding gehad.

http://www.optisport.nl/lieberg/tijdenatarieven/18-tarieven.html. Zwembad in Hilversum. Drie keer per week, 12 keer in een maand kost je minder dan twee rijlessen.

Je focust je zo erg op je rijbewijs dat de rest niet in balans is. Als jij nou in balans bent, lukt alles veel beter.

Maar goed, het maakt allemaal toch weinig uit, jij doet het op jouw manier eh.
  maandag 9 september 2013 @ 02:40:20 #191
179075 hugecooll
pi_130976303
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:39 schreef Braddie het volgende:
Nee ok, maar ik heb 2,5 maand niet gereden...
Waar zit de koppeling?
pi_130976305
Braddie, afvallen kost niks.. enkel doorzettingsvermogen :)
pi_130976309
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb 28 uur gereden..
28 uur voor 2300 euro?
  maandag 9 september 2013 @ 02:42:49 #194
179075 hugecooll
pi_130976314
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

28 uur voor 2300 euro?
Huhu, je moet ook wat te eten en drinken hebben als je on the road bent :s)
pi_130976318
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

28 uur voor 2300 euro?
Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.
  maandag 9 september 2013 @ 02:49:37 #196
179075 hugecooll
pi_130976333
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.
dure shit broeder
pi_130976337
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Theorie kost iets van 35 euro, TTT iets van 90 euro. Zo uit m'n hoofd.

Je hebt 60 euro per uur voor een rijlespakket betaald? Holy fuck.
(1650-1250)/25

Wat een prijzen man. :{. Weet je zeker dat dat niet goedkoper kan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 02:51:20 ]
pi_130976339
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Theorie kost iets van 35 euro, TTT iets van 90 euro. Zo uit m'n hoofd.

Je hebt 60 euro per uur voor een rijlespakket betaald? Holy fuck.

Wat een prijzen man. :{. Weet je zeker dat dat niet goedkoper kan?
Theorie is 56 euro.
Rijles is 41,50 per les van 50 minuten.
pi_130976341
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Theorie is 56 euro.
Hilversum?
quote:
Rijles is 41,50 per les van 50 minuten.
Wat een prijzen. _O-.
  maandag 9 september 2013 @ 02:53:50 #200
179075 hugecooll
pi_130976350
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hilversum?

[..]

Wat een prijzen. _O-.
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren...
pi_130976352
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Theorie is 56 euro.
quote:
Bij de theorie-examens is de prijsdaling het grootst. Daar worden de kosten gemiddeld met maar liefst 23,3 procent gedrukt. Daardoor hoeft voor een theorie-examen voor het auto- of motorrijbewijs niet langer 34,57 euro te worden betaald, maar 25,55 euro.

Bron: http://www.nu.nl/geldzake(...)-fors-goedkoper.html.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 02:55:13 ]
pi_130976357
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Zie ook http://www.cbr.nl/klassikaal.pp.

Het is mij een raadsel hoe jij op 56 euro komt?! :{.
pi_130976360
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hilversum?

[..]

Wat een prijzen. _O-.
Hilversum ja.
Ach, Rijschool heeft een hoog slagingspercentage.
  maandag 9 september 2013 @ 02:56:25 #204
179075 hugecooll
pi_130976362
quote:

[..]

quote:
Je kunt dit examen zelf online aanvragen. Je rijschool kan dit ook voor je doen. Mogelijk rekent die hiervoor extra kosten.
  maandag 9 september 2013 @ 02:56:36 #205
203089 Scuidward
pi_130976364
Ik ga nu slapen, maar het lijstje wat jij morgen op je deur gaat plakken is ongeveer als volgt:

- Afvallend door te zwemmen.
- Meer proberen te werken (bijv. bij die jamsessie toko).
- Eerder slapen vroeger opstaan.
- Je fruit niet meer in de blender stoppen.
- Ooit nog eens je rijbewijs halen.

En misschien vergeet ik wat. Maar als jij dit niet vergeet dan is het allemaal zo slecht nog niet toch.
pi_130976365
quote:

[..]

Blijkbaar verdienen ze er geld op.
Want het kost toch echt 56 euro.

Staat op de afschriften,.
pi_130976367
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Blijkbaar verdienen ze er geld op.
Want het kost toch echt 56 euro.

Staat op de afschriften,.
Waarom regel jij die theorie-examen niet zelf? :').
  maandag 9 september 2013 @ 02:58:01 #208
179075 hugecooll
pi_130976369
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom regel jij die theorie-examen niet zelf? :').
dat, jongen :')
pi_130976376
Doe ik altijd via Wolf, maargoed.... jammer dan, ik doe nu al zo`n cursus.. kan het niet meer terug draaien.
  maandag 9 september 2013 @ 02:59:42 #210
179075 hugecooll
pi_130976378
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:59 schreef Braddie het volgende:
Doe ik altijd via Wolf, maargoed.... jammer dan, ik doe nu al zo`n cursus.. kan het niet meer terug draaien.
Ik zou ook graag zien dat jij ' gaat gebruiken i.p.v. `
pi_130976387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:59 schreef Braddie het volgende:
Maar waarom...? Mijn rij-instructeur gaf meteen aan dat ik het zelf kon regelen, deed Wolf dat niet? Verder lees je je wel een beetje in toch? Bedoel 'kosten theorie-examen' intypen in Google is best te doen.

Wat een naaiers daar bij Wolf. :'). Dure rijlessen, dure examens. :').
  maandag 9 september 2013 @ 03:02:30 #212
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130976388
Hey braddie wrm zo neer?

Door jouw mislukte leven zie ik de mijne als zonnig en betekenisvol, en je vele topics over je moeder, "vrienden" of instrumenten zorgen altijd voor veel vermaak bij heel fok!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_130976393
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 03:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar waarom...? Mijn rij-instructeur gaf meteen aan dat ik het zelf kon regelen, deed Wolf dat niet? Verder lees je je wel een beetje in toch? Bedoel 'kosten theorie-examen' intypen in Google is best te doen.

Wat een naaiers daar bij Wolf. :'). Dure rijlessen, dure examens. :').
Wolf deed dat niet nee....
pi_130976404
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 03:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wolf deed dat niet nee....
Ik had 30 lessen + TTT (als ik het me goed herinner) voor 1000 euro. Losse lessen waren geloof ik 30 euro.

Misschien dat de prijzen zijn gestegen inmiddels, maar ik blijf de prijzen die jij hebt opgenoemd absurd vinden.
pi_130976405
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 03:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had 30 lessen + TTT (als ik het me goed herinner) voor 1000 euro. Losse lessen waren geloof ik 30 euro.

Misschien dat de prijzen zijn gestegen inmiddels, maar ik blijf de prijzen die jij hebt opgenoemd absurd vinden.
Vrij normale prijzen volgens mij hoor, 41,50 voor een les..
  maandag 9 september 2013 @ 03:11:17 #216
179075 hugecooll
pi_130976406
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 03:09 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrij normale prijzen volgens mij hoor, 41,50 voor een les..
sure, hartstikke normaal
maarre afvallen doe je niet in een auto hè
  maandag 9 september 2013 @ 03:14:45 #217
320438 JApieman

Als je eenmaal je rijbewijs hebt, dan wat? Een auto kun je toch niet betalen/onderhouden zonder baan, en kan je dat wel doordat je bijvoorbeeld een uitkering krijgt is het eigenlijk alsnog weggegooid geld omdat je toch geen verplichtingen hebt waarbij een auto nodig is.

Laat dat rijbewijs gewoon even zitten, dan hou je meer geld over, kun je dat gebruiken om te zwemmen en om een opleiding te volgen en dan als je als geleerde, gespierde god met die dingen klaar bent en je zaakjes financieel op orde hebt haal je dan toch gewoon dat rijbewijs en koop je een leuk autootje.
¯_(ツ)_/¯
  maandag 9 september 2013 @ 03:24:46 #218
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130976427
Gespierd worden van zwemmen wat :')
Drinky is een baas
  maandag 9 september 2013 @ 03:25:49 #219
320438 JApieman
1s.gif Op maandag 9 september 2013 03:24 schreef Drinky het volgende:
Gespierd worden van zwemmen wat :')
Stil ik moet hem toch motiveren sukkel
¯_(ツ)_/¯
pi_130977466
Sorry hoor Braddie, maar dit soort "ik ben zo zielig" topics open je om de zoveel weken en elke keer staan ze vol met dezelfde reacties. Ik snap niet dat mensen de moeite nog nemen je advies te geven, want je doet er toch geen ene klote mee. Snap ook niet dat ik nog reageer, maar goed...

Je moet gewoon gaan sporten. De sportschool is prima, maar op zich kun je veel ook gewoon thuis doen met gewichten en veel wandelen/fietsen. Dat scheelt je aardig wat geld.
Veel slimmer zou zijn een teamsport te gaan doen. Dan kom je onder de mensen en in een andere kring mensen dan de mafketels waar je nu mee omgaat. Het valt me ook op dat je altijd met van die puberende figuren omgaat die veel jonger zijn dan jij en misbruik van je maken. Word volwassen!
Ga naar een sportclub en ontmoet nieuwe mensen! Je moet gewoon zorgen dat je in andere kringen terecht komt.
Ga ook werken! Desnoods bij de plantsoenendienst of zo. Er is ook wel ongeschoold werk te vinden. Je komt ook dan onder de mensen en het geeft regelmaat in je leven.
Je bent gek op muziek en speelt wel aardig, maar ik zou niet de illusie hebben dat je hier echt je werkt van kunt maken. Zo goed ben je niet. Eerlijk is eerlijk. Bovendien zul je je meer moeten onderscheiden van andere muzikanten en dat doe je niet door in van de suffe cover bandjes te spelen waar het amateurisme van af druipt.
Werken in een muziekzaak is natuurlijk wel een prima optie. Waarom ga je niet weer bij kick werken? Ik dacht dat je het daar altijd wel naar je zin had?

Hou in ieder geval op jezelf zo zielig te vinden. Dit soort topics open je elke drie weken, dat is pas zielig!
Dat gezeik over dat je te vroeg geboren bent en over het halen van je rijbewijs en weten we nu ook wel. Maak je een dag nijdig, stamp dat boek in je kop en doe examen.
Gewoon even de schouders eronder! Positief denken en actie ondernemen! Jij bent de enige die dat kan doen. Anderen kunnen je daar niet mee helpen, hooguit adviseren. Kijk nou eens naar wat je wel kunt i.p.v. naar wat je niet kunt.

Tot slot: Denk 10 keer na voor je iets op het internet kwakt. Veel dingen verpruts je door onbezonnen iets op internet te zetten. De relatie met je vorige band bijvoorbeeld. Potentieele werkgevers googlen ook en vinden dan al die achterlijke topics van je en krijgen een negatief beeld van je. Daarmee verminderen je kansen op een baan gigantisch. Stop gewoon met het posten op fok. Je bent serieus internet verslaafd volgens mij, dus stoppen zal wel niet lukken, maar slim zou het wel zijn. Veel dingen die je op internet zet blijven je anders de rest van je leven achtervolgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door gelepino op 09-09-2013 09:01:08 ]
pi_130977568
ben je in het echt net zoals op fok? want dat zou wel eens een deel van het probleem kunnen zijn, en dan vooral jankerige "oh oh oh wat heb ik het zwaar" toontje. mensen worden dat echt heel snel zat.
verder wat de poster boven me zegt :Y
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 9 september 2013 @ 08:58:58 #222
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_130977649
Moet je niet werken?
  maandag 9 september 2013 @ 09:50:10 #223
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_130978472
Als een echte FOK!ert
  maandag 9 september 2013 @ 09:53:29 #224
338880 haan33
Studerende Boy
pi_130978542
Zucht....
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_130978684
Sorry het is vroeg.
hee hallo
  maandag 9 september 2013 @ 10:02:14 #226
338880 haan33
Studerende Boy
pi_130978733
gwn jonko klappen en dan krop sla eten xd
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_130978738
Edit: gelepino heeft alles al gezegd
hee hallo
  maandag 9 september 2013 @ 10:26:43 #228
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130979248
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 03:25 schreef JApieman het volgende:

[..]

Stil ik moet hem toch motiveren sukkel
Nee, motivatie moet uit jezelf komen.

grt
Drinky is een baas
pi_130979894
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee, je gooit fruit in een blender.. 2 stuks fruit op een dag is voldoende.. en dan niet via een blender.
Want gepureerd fruit is anders dan heel fruit?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_130979989
Muziektheorieën leren op je keyboard en toonladders, dat kun je.

Zo werkt het in het echte leven ook:

je hoort iets over kilocalorieen en 1500, sporten en gewichten. Crosstrainers en dumbells. Je pakt zo'n ding op en je beweegt wat heen en weer. Of je gaat op een fiets zitten en je beweegt je benen en dan zie je zo'n teller hoeveel kilometer je fietst en verbrand.

Meer hoef ik niet te weten zul je misschien wel denken.

Fout.

Waarom 1500 kilocalorieen?

Waarom kan ik geen toonladder in Cmineur spelen als het nummer is geschreven in Amineur? Daar weet je het antwoord vast wel op.

Nu moet je werken naar een antwoord waarom die 1500 kilocalorien. Omdat je dan afvalt. Nee, zo makkelijk is het niet. Je gaat ook niet met je vingers op een keyboard hengsten en denken dat je zo een pentatonische toonladder speelt toch?

Zo werkt het met een fiets, crosstrainer op de sportschool ook. Leer de theoriën erachter. Net zoals je het nu doet met je autorijlessen. Je stapt niet zomaar in een auto en rijdt weg.

Ga je verdiepen in de fitness. Ga iedere ochtend voordat je naar de schuur gaat even naar de sportschool om wat te doen. Laat je informeren, ga alle bladen lezen. Ga je informeren in voedingsleer.

Daar moet je jezelf vertrouwen uit halen. Dat koop je niet in een pak bij de overheid naast "Tolerantie" een pak "zelfvertrouwen".

Mensen halen andere mensen naar beneden, omdat ze zelf ergens mee zitten.

Fok die mensen. Het gaat om jou.
pi_130980461
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Hier het volgende:
Muziektheorieën leren op je keyboard en toonladders, dat kun je.

Zo werkt het in het echte leven ook:

je hoort iets over kilocalorieen en 1500, sporten en gewichten. Crosstrainers en dumbells. Je pakt zo'n ding op en je beweegt wat heen en weer. Of je gaat op een fiets zitten en je beweegt je benen en dan zie je zo'n teller hoeveel kilometer je fietst en verbrand.

Meer hoef ik niet te weten zul je misschien wel denken.

Fout.

Waarom 1500 kilocalorieen?

Waarom kan ik geen toonladder in Cmineur spelen als het nummer is geschreven in Amineur? Daar weet je het antwoord vast wel op.

Nu moet je werken naar een antwoord waarom die 1500 kilocalorien. Omdat je dan afvalt. Nee, zo makkelijk is het niet. Je gaat ook niet met je vingers op een keyboard hengsten en denken dat je zo een pentatonische toonladder speelt toch?

Zo werkt het met een fiets, crosstrainer op de sportschool ook. Leer de theoriën erachter. Net zoals je het nu doet met je autorijlessen. Je stapt niet zomaar in een auto en rijdt weg.

Ga je verdiepen in de fitness. Ga iedere ochtend voordat je naar de schuur gaat even naar de sportschool om wat te doen. Laat je informeren, ga alle bladen lezen. Ga je informeren in voedingsleer.

Daar moet je jezelf vertrouwen uit halen. Dat koop je niet in een pak bij de overheid naast "Tolerantie" een pak "zelfvertrouwen".

Mensen halen andere mensen naar beneden, omdat ze zelf ergens mee zitten.

Fok die mensen. Het gaat om jou.
Amen, broeder.
Nergens voor nodig.
  maandag 9 september 2013 @ 11:18:41 #232
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130980682
zorg gewoon dat je alpha as fuark word ts, dan mirrin al die brah's je stats en spotten ze niet met je lifts en squats want dan kan je ze u mad'?den en hossel je chickies net zo makkelijk als een curlbrah, maar vergeet niet de skip leg day brah, altijd die legs doen voor meer swek
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130980983
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Hier het volgende:

Hij moet Panzermaus even een berichtje sturen.
  maandag 9 september 2013 @ 11:31:48 #234
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130981027
TS, het is heel simpel, als je het niet meer ziet zitten, is er altijd nog een mooi, hoog gebouw waar je van af kan springen. :Y
Nee
pi_130981029
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij moet Panzermaus even een berichtje sturen.
Hij moet het zelf leren. Toonladders en mineuren leer je ook niet even van iemand en zelf doe je er niets aan.

Begrijp je punt wel. hihihi
pi_130981057
hihihi
pi_130981102
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Hier het volgende:

[..]

Hij moet het zelf leren. Toonladders en mineuren leer je ook niet even van iemand en zelf doe je er niets aan.

Begrijp je punt wel. hihihi
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
KLB / Elke keer hetzelfde.
Deze jongen heeft echt een coach nodig, een coach met stroomprikker die hem in beweging brengt, opdrachten geeft en hem prikt bij elke 'Ja maar...' .
  maandag 9 september 2013 @ 11:37:27 #238
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_130981183
De grote fout begint al met het feit dat je dit in KLB plaatst, wat denk je nou? Dat iemand jou hier kan helpen? Dat moet je toch echt zelf doen en tevens ben jij te gevoelig en trek jij je alles aan wat gezegd wordt op één of ander autistenforum, maakt je enkel onzekerder.
  maandag 9 september 2013 @ 11:39:15 #239
12221 Tijn