Ja, weetje wat het is.. Ik kan nu wel zeggen van " hey, ik ga een opleiding doen, en m`n rijbewijs komt later wel" Maar ik ben al sinds April bezig met m`n rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ik in totaal nu al... 2300+ euro weg gooi..quote:Op maandag 9 september 2013 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Teleurstellend dit. Jij moet je prio's echt op orde krijgen.
Wat heb je aan die rijbewijs als jouw overgewicht zo'n nadelig effect op je leven hebt? Lijkt het je dan niet handiger om eerder te investeren in zaken zoals sport dan aan je rijbewijs? De auto maakt ook nog eens dikker (je pakt 'm geheid eerder dan dat je gaat fietsen).
Ook teleurstellend dat je niet eens moeite doet om te kijken wat het allemaal kost. Misschien valt het allemaal mee, of kun je toch wel iets bedenken waardoor je wel kunt zwemmen (bijvoorbeeld).
Zonde gewoon.
[..]
Je moet gewoon doen en niet denken in termen 'als'.
Dat was ik ook van planquote:Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef editoor het volgende:
Ik denk dat je hier je beroep van moet maken:
[ [url=http://www.gradalicious.com/wp-content/themes/replay/framework/extensions/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.gradalicious.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F01%2FGradalicious-bradley.gif&w=610]afbeelding[/url] ]
Gewoon schillen, in stukjes snijden en dan wegkanen. Om nom nom.quote:Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die eet jij gewoon net als een appel?
Ze zien er niet uit alsof ze daarvoor bedoeld zijn namelijk
WAS AL WEL GEZEGD JONGEN NERDJEquote:Op maandag 9 september 2013 02:29 schreef chroestjov het volgende:
Doe dan je rijbewijs en opleiding tegelijk, je kan ze toch tegelijk doen, waarom niet tegelijk, het is nog niet gezegd maar je zou het tegelijk kunnen doen waarom niet tegelijk, misschien tegelijk?
ik heb dat sowieso volgens mij nog nooit op. Als het naar chips smaakt wil ik het wel eens proberenquote:Op maandag 9 september 2013 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon schillen, in stukjes snijden en dan wegkanen. Om nom nom.
Theorie moet je halen ja, als je die hebt moet je binnen 1 jaar o.i.d. praktijkexamen doen.quote:Op maandag 9 september 2013 02:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, weetje wat het is.. Ik kan nu wel zeggen van " hey, ik ga een opleiding doen, en m`n rijbewijs komt later wel" Maar ik ben al sinds April bezig met m`n rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ik in totaal nu al... 2300+ euro weg gooi..
Nou.. binnen 10 les uur voor het praktijk examen... M`n instructeur zei 45-50 les uur, dus maak daar maar 15-20 uur van.quote:Op maandag 9 september 2013 02:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Theorie moet je halen ja, als je die hebt moet je binnen 1 jaar o.i.d. praktijkexamen doen.
Afhankelijk van je genoten uren kan je (naar mijn mening) makkelijk binnen 10 lesuren door voor het praktijk.
En ja ook over 2 of 3 jaar, is net als fietsen, verleert het niet zo snel. Verder, rijlessen kosten al snel 40 euro?
Dat is al bijna 12x zwemmen.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN DAAR ROL JE ALWEER VAN DE BERG DIE AMBITIE HEETquote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou.. binnen 10 les uur voor het praktijk examen... M`n instructeur zei 45-50 les uur, dus maak daar maar 15-20 uur van.
Ik ging er natuurlijk vanuit dat je met 2300 uitgegeven euro's al wel 30 uur had gereden ...quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou.. binnen 10 les uur voor het praktijk examen... M`n instructeur zei 45-50 les uur, dus maak daar maar 15-20 uur van.
Ja maar dat vergeet je zo snelquote:Op maandag 9 september 2013 02:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ging er natuurlijk vanuit dat je met 2300 uitgegeven euro's al wel 30 uur had gereden ...
Ik heb 28 uur gereden..quote:Op maandag 9 september 2013 02:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ging er natuurlijk vanuit dat je met 2300 uitgegeven euro's al wel 30 uur had gereden ...
Nah ... althans, ik kan het mij niet voorstellen. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat als iemand 1x per week lest a 40 euro diegene ook wel 3x per maand kan lessen en dan 12x per maand kan zwemmen.quote:
Precies. En je kan het nu al wel aardig toch? Het is net als fietsen, je verleert het niet zo heeeeel snel.quote:
Ik heb het nergens over je opleiding gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 02:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, weetje wat het is.. Ik kan nu wel zeggen van " hey, ik ga een opleiding doen, en m`n rijbewijs komt later wel" Maar ik ben al sinds April bezig met m`n rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ik in totaal nu al... 2300+ euro weg gooi..
Waar zit de koppeling?quote:Op maandag 9 september 2013 02:39 schreef Braddie het volgende:
Nee ok, maar ik heb 2,5 maand niet gereden...
Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.quote:
dure shit broederquote:Op maandag 9 september 2013 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.
Theorie kost iets van 35 euro, TTT iets van 90 euro. Zo uit m'n hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.
Theorie is 56 euro.quote:Op maandag 9 september 2013 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Theorie kost iets van 35 euro, TTT iets van 90 euro. Zo uit m'n hoofd.
Je hebt 60 euro per uur voor een rijlespakket betaald? Holy fuck.
Wat een prijzen man.. Weet je zeker dat dat niet goedkoper kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |