quote:
quote:Bij de theorie-examens is de prijsdaling het grootst. Daar worden de kosten gemiddeld met maar liefst 23,3 procent gedrukt. Daardoor hoeft voor een theorie-examen voor het auto- of motorrijbewijs niet langer 34,57 euro te worden betaald, maar 25,55 euro.
Bron: http://www.nu.nl/geldzake(...)-fors-goedkoper.html.
quote:Op maandag 9 september 2013 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie ook http://www.cbr.nl/klassikaal.pp.
Het is mij een raadsel hoe jij op 56 euro komt?!.
quote:Je kunt dit examen zelf online aanvragen. Je rijschool kan dit ook voor je doen. Mogelijk rekent die hiervoor extra kosten.
Blijkbaar verdienen ze er geld op.quote:Op maandag 9 september 2013 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie ook http://www.cbr.nl/klassikaal.pp.
Het is mij een raadsel hoe jij op 56 euro komt?!.
Waarom regel jij die theorie-examen niet zelf?quote:Op maandag 9 september 2013 02:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blijkbaar verdienen ze er geld op.
Want het kost toch echt 56 euro.
Staat op de afschriften,.
dat, jongenquote:Op maandag 9 september 2013 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom regel jij die theorie-examen niet zelf?.
Ik zou ook graag zien dat jij ' gaat gebruiken i.p.v. `quote:Op maandag 9 september 2013 02:59 schreef Braddie het volgende:
Doe ik altijd via Wolf, maargoed.... jammer dan, ik doe nu al zo`n cursus.. kan het niet meer terug draaien.
Maar waarom...? Mijn rij-instructeur gaf meteen aan dat ik het zelf kon regelen, deed Wolf dat niet? Verder lees je je wel een beetje in toch? Bedoel 'kosten theorie-examen' intypen in Google is best te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 02:59 schreef Braddie het volgende:
Doe ik altijd via Wolf, maargoed.... jammer dan, ik doe nu al zo`n cursus.. kan het niet meer terug draaien.
Wolf deed dat niet nee....quote:Op maandag 9 september 2013 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar waarom...? Mijn rij-instructeur gaf meteen aan dat ik het zelf kon regelen, deed Wolf dat niet? Verder lees je je wel een beetje in toch? Bedoel 'kosten theorie-examen' intypen in Google is best te doen.
Wat een naaiers daar bij Wolf.. Dure rijlessen, dure examens.
.
Ik had 30 lessen + TTT (als ik het me goed herinner) voor 1000 euro. Losse lessen waren geloof ik 30 euro.quote:
Vrij normale prijzen volgens mij hoor, 41,50 voor een les..quote:Op maandag 9 september 2013 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had 30 lessen + TTT (als ik het me goed herinner) voor 1000 euro. Losse lessen waren geloof ik 30 euro.
Misschien dat de prijzen zijn gestegen inmiddels, maar ik blijf de prijzen die jij hebt opgenoemd absurd vinden.
sure, hartstikke normaalquote:Op maandag 9 september 2013 03:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vrij normale prijzen volgens mij hoor, 41,50 voor een les..
Nee, motivatie moet uit jezelf komen.quote:Op maandag 9 september 2013 03:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stil ik moet hem toch motiveren sukkel
Want gepureerd fruit is anders dan heel fruit?quote:Op maandag 9 september 2013 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, je gooit fruit in een blender.. 2 stuks fruit op een dag is voldoende.. en dan niet via een blender.
Amen, broeder.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Hier het volgende:
Muziektheorieën leren op je keyboard en toonladders, dat kun je.
Zo werkt het in het echte leven ook:
je hoort iets over kilocalorieen en 1500, sporten en gewichten. Crosstrainers en dumbells. Je pakt zo'n ding op en je beweegt wat heen en weer. Of je gaat op een fiets zitten en je beweegt je benen en dan zie je zo'n teller hoeveel kilometer je fietst en verbrand.
Meer hoef ik niet te weten zul je misschien wel denken.
Fout.
Waarom 1500 kilocalorieen?
Waarom kan ik geen toonladder in Cmineur spelen als het nummer is geschreven in Amineur? Daar weet je het antwoord vast wel op.
Nu moet je werken naar een antwoord waarom die 1500 kilocalorien. Omdat je dan afvalt. Nee, zo makkelijk is het niet. Je gaat ook niet met je vingers op een keyboard hengsten en denken dat je zo een pentatonische toonladder speelt toch?
Zo werkt het met een fiets, crosstrainer op de sportschool ook. Leer de theoriën erachter. Net zoals je het nu doet met je autorijlessen. Je stapt niet zomaar in een auto en rijdt weg.
Ga je verdiepen in de fitness. Ga iedere ochtend voordat je naar de schuur gaat even naar de sportschool om wat te doen. Laat je informeren, ga alle bladen lezen. Ga je informeren in voedingsleer.
Daar moet je jezelf vertrouwen uit halen. Dat koop je niet in een pak bij de overheid naast "Tolerantie" een pak "zelfvertrouwen".
Mensen halen andere mensen naar beneden, omdat ze zelf ergens mee zitten.
Fok die mensen. Het gaat om jou.
Hij moet Panzermaus even een berichtje sturen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Hier het volgende:
Zo werkt het met een fiets, crosstrainer op de sportschool ook. Leer de theoriën erachter. Net zoals je het nu doet met je autorijlessen. Je stapt niet zomaar in een auto en rijdt weg.
Ga je verdiepen in de fitness. Ga iedere ochtend voordat je naar de schuur gaat even naar de sportschool om wat te doen. Laat je informeren, ga alle bladen lezen. Ga je informeren in voedingsleer.
Hij moet het zelf leren. Toonladders en mineuren leer je ook niet even van iemand en zelf doe je er niets aan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet Panzermaus even een berichtje sturen.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Hier het volgende:
[..]
Hij moet het zelf leren. Toonladders en mineuren leer je ook niet even van iemand en zelf doe je er niets aan.
Begrijp je punt wel. hihihi
quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
KLB / Elke keer hetzelfde.
Deze jongen heeft echt een coach nodig, een coach met stroomprikker die hem in beweging brengt, opdrachten geeft en hem prikt bij elke 'Ja maar...' .
Ja, even een winkel binnen lopen en rechts af, bij de derde rij. Naast het pak 'tolerantie' tegenover het pak 'zelfdiscipline' kunt u een pak 'coach' kopen. En als die op is, koop je een nieuw pak.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Standard pakket van 25 uur + Theorie en TTT was 1650, 3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur) + 1x zakken voor theorie + theorie cursus. Zit ik er trouwens al overheen.
dus een losse les kost ¤ 41,50 maar een pakket van 10 lessen kost ¤ 500? damn neger volgens mij word jij kaulo hard genaaid door die rijschoolhouder Bradstarquote:3 extra lessen a 41,50 buiten m`n pakket om, en het kopen van een nieuw pakket a 500 euro (van 10 uur)
Ja denk jij echt dat Braddie nu met alle adviezen binnen twee weken aan het sporten is?quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Hier het volgende:
[..]
Ja, even een winkel binnen lopen en rechts af, bij de derde rij. Naast het pak 'tolerantie' tegenover het pak 'zelfdiscipline' kunt u een pak 'coach' kopen. En als die op is, koop je een nieuw pak.
Oh nee, we leven in Nederland. Waar alles gecoached moet worden. En zit je ergens mee in het leven of ben je een beetje druk, ga je naar de psycholoog. Ga je daar tegen praten, geeft die je een hint en je problemen zijn als sneeuw voor de zon weg.
We moeten met zijn allen wel werk willen houden en bij een handje genomen willen worden. Het is allemaal zo eng in de grote boze buiten wereld. Zeker als je tot je 25ste nog bij je moeder woont of je woont op kamers en je kan je vuile was brengen in het weekend en weer wat lekkers warm eten.
God, wat een wereld leven sommigen in...
Leuke grap..quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fiets en scootmobiel hihaho
Maar heb je ook je autorijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |