Denk het wel. Wat een prachtige verschijning.quote:
Haha ja dat dacht ik ook, gelijk zo'n fokker 'hoezo jij bent toch ook lelijk?' Alsof je dan niks over andere mag zeggenquote:Op maandag 9 september 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.En als het wel serieus is snap ik dat ze vroeg de deur uitgetrapt is.
Als je zelf lelijk bent heb je automatisch niet de capaciteiten meer om te zien of iemand anders ook lelijk is of niet.quote:Op maandag 9 september 2013 11:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook, gelijk zo'n fokker 'hoezo jij bent toch ook lelijk?' Alsof je dan niks over andere mag zeggen
Niet mooier dan jij tochquote:Op maandag 9 september 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk het wel. Wat een prachtige verschijning.
Ahw, ik vind je niet lelijk hoor. Zou minstens tot de middag wachten voor ik je m'n bed uit zou schoppen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook, gelijk zo'n fokker 'hoezo jij bent toch ook lelijk?' Alsof je dan niks over andere mag zeggen
Wow. :squote:
Waar heb je dit vandaan hahaquote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf lelijk bent heb je automatisch niet de capaciteiten meer om te zien of iemand anders ook lelijk is of niet.
Kansloos altijd.quote:Op maandag 9 september 2013 11:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Nergens, maar als je zelf lelijk bent kun je nog steeds andere lelijkerds lelijk vinden. Onzin dat je die dan ineens knap moet vinden, omdat je zelf toevallig lelijk bent.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, ik vind je niet lelijk hoor. Zou minstens tot de middag wachten voor ik je m'n bed uit zou schoppen.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloos altijd.![]()
Tevens zou ik 2 croissants voor je halen, en zou je mogen douchen, zolang je maar niet mijn washandjes gebruikt om je doos te wassen.
Ik ken ook genoeg lelijke mensen die ook knappe mensen afkraken of lelijk vindenquote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nergens, maar als je zelf lelijk bent kun je nog steeds andere lelijkerds lelijk vinden. Onzin dat je die dan ineens knap moet vinden, omdat je zelf toevallig lelijk bent.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg lelijke mensen die ook knappe mensen afkraken of lelijk vinden
en wat als ze denken dat jij de lelijke bent?quote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
Ik vind dat lelijke mensen sowieso hun bek tegen me moeten houden. Ze moeten zien dat ze untermenschen zijn, en in mijn ogen niet meer dan stof zijn.
Haha mallerdje.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat als ze denken dat jij de lelijke bent?
Gastvrijheid op z'n Nederlandsquote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je bij mij niet meer hoeft aan te kloppen om mee te eten.
Je mag mijn washandjes wel gebruiken om je doos mee te wassen hoor.quote:
Als je er maar geen plantjes uit laat groeien.quote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Je mag mijn washandjes wel gebruiken om je doos mee te wassen hoor.Kan ik er later nog van nagenieten.
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.quote:Op maandag 9 september 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je er maar geen plantjes uit laat groeien.
Fuckquote:Op maandag 9 september 2013 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.
Wat doet braddie in zijn schuurtje?quote:Wakker > Douchen > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Slapen.
schurenquote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doet braddie in zijn schuurtje?
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdquote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
open er een topic overquote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdMensen blijven ook maar reageren
En er wat aan doen, ho maar. Kansloos tot op het bot.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.
Muziek maken/Films/Series kijken, dat is het wel.quote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doequote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdMensen blijven ook maar reageren
Je sport dus niet (meer)?quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doeOnzin. Blijf dat vooral denken.
En jij blijft vooral falen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doeOnzin. Blijf dat vooral denken.
ik las spoortquote:
Van boze reacties typen ga jij niet afvallen maar verlies je juist de strijd tegen je overgewicht.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou je?quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou ze beide raken.quote:
Wat doe je er wel aan dan, pik.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou ik wat? Hem een schop onder de reet geven? Zelfs dat niet meer. Kan mijn voet niet tillen denk ikquote:
Oh, eerst nog wel dus.quote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik wat? Hem een schop onder de reet geven? Zelfs dat niet meer. Kan mijn voet niet tillen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |