ha ha.quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je werk hadik dacht dat je zo vroeg wakker was omdat op maandagochtend de uitkeringen opgehaald kunnen worden bij de sociale dienst
Je verkoopt de daklozenkrant toch?quote:Op maandag 9 september 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
Jullie weten onderhand allemaal wel ongeveer wat voor werk ik doe toch?
Die van Sala was leuker.quote:Op maandag 9 september 2013 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je verkoopt de daklozenkrant toch?
K.quote:
K.quote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha ha skkltje. verslagen door een kkcondoekoe.
kenki.quote:Grand Theft Auto V is veruit de duurste game ooit gemaakt. Met een budget van 265 miljoen dollar voor marketing en ontwikkeling is het spel duurder dan de meeste blockbusterfilms. De kosten zouden zich door de populariteit van het spel snel terug laten verdienen.
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisterenquote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha ha skkltje. verslagen door een kkcondoekoe.
ga janken.
wat?quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisteren
Vertel ons alles.quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisteren
op internet, of in de trein?quote:
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xDquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xD
begon die te schelden joh
quote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xD
jij kwaadaardige klootzakquote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zusje van sloth uit de Gooniesquote:
Ik dacht eigenlijk een niet-geslaagde photobomb. Maar ik denk bij nader inzien dat jij gelijk hebt.quote:
mooie reacties ookquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:56 schreef Chai het volgende:
R&P / Verliefd op meisje...alleen ze rookt
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
R&P / Verliefd op mezelf...alleen ik rook
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
R&P / Verliefd op mezelf...alleen ik rook
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Vechtscheiding.Lekker hip woord, lekker anders.
Jij hebt duidelijk geen idee waar Syl en Raf doorheen zijn gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit.
Echt zo'n woord dat door Shownieuws kijkende, niet-werkende huismoeders gebruikt wordt.
Sylvie is een hoer.quote:Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee waar Syl en Raf doorheen zijn gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al pics van je huis?quote:Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
Nootjes, wat heb je geboden voor die seiko?
Nee, zal ik dit weekend even maken als fornhuis, koelkast, kast en nog wat spulletjes er zijn.quote:
Fornhuis.quote:Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, zal ik dit weekend even maken als fornhuis, koelkast, kast en nog wat spulletjes er zijn.
Kan wel paar dingen bedenken, hehe.quote:
Hehe. Wowquote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel paar dingen bedenken, hehe.
Is dit serieus denken jullie?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |