Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Uienradar.nl het volgende:
Je zou denken: big deal! Maar goed, ik ben altijd al een beetje een anti-roker geweest en heb geen ervaring met een rokende partner. Ik heb altijd een beetje de associatie met tokkies gehad, als ik aan rokers dacht. Maar zij is dus echt een mooi, net meisje waarvan je dus echt niet zal denken dat ze zal roken.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.
Doe haar een plezier en wees lekker principieel. Gooi haar uit je Hyves-vriendenlijst en blokkeer haar op WhatsApp.
Ja dat lijkt me een succesverhaal zegquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan haar evengoed helpen roken afkicken..
Daarna heb je voor hele leven plezier met haar...
Gewoon doen met haar...
Daarom moet TS niet daarvoor zeuren..quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Hm.. niet echt een optie denk ikOf zal zij dat gezelliger vinden?
Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanksquote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef PollyEsther het volgende:
Tja, die keuze kan alleen jij maken. Als je denkt dat je alleen maar gaat miepen over haar roken, dan moet je het niet doen. Niks is irritanter voor een roker. Toen ik rookte hield ik wel rekening met roken en zoenen enzo. Ik poetste altijd even mijn tanden of nam een kauwgumpje, maar niet iedere roker is zo en je kan haar niet dwingen. Het minste wat je kan doen is zeggen dat je haar leuk vindt, maar dat het roken je dwars zit. Doe dat niet op een belerende manier, maar breng het als een emotie. De kans is groter dat ze er dan positief op reageert. Als ze niks wil veranderen dan moet je zelf echt kijken wat voor jou het zwaarst weegt.
Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef BadObsession het volgende:
Geen ervaring mee, maar er zijn mensen die roken en mensen die ROKEN.
Rookt ze af en toe voor de gezelligheid een sigaretje? Zou ik best mee kunnen leven.
Is het een kettingroker dan gaat het hem niet worden..
Mijn vriend is gestopt voor ik dat deed. Als ik bij hem was rookte ik niet of weinig. Als ik wel gerookt had nam ik een kauwgumpje of ik poetste mijn tanden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanks
Maar hoe lette jij er dan precies op met roken en zoenen, hoe hield je er rekening mee?
Oei, dat is best veel (vind ik). Als je haar echt leuk vindt, dan denk ik dat je het gewoon door de vingers moet zien.. Het is wel vervelend als jij niet rookt en zij wel, maar kom op.. is het nou echt zo'n grote barrière?quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.
Ja, want roken is idd 'hoe je bent' zo raar altijdquote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
Dat vind ik wel erg zwak.quote:Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
Misschien moet ik maar eens gewoon dat anti-rook achter me laten en een trekje van haar nemen, misschien gaat "de haat" dan wel overWat ook vreemd is, door de manier waarop zij rookt, lijkt het gewoon lekker te zijn. Terwijl als ik een oud baasje zie roker ik het echt enorm
![]()
![]()
vind lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |