abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130950502
Misschien een raar idee van mij hoor.. maar ik ben dus sinds enkele maanden verliefd op een erg leuk en lief meisje dat ik heb ontmoet. Zij waarschijnlijk ook op mij, hebben nu 3 dates gehad en het klikt erg. Zij heeft gezegd mij ook leuk te vinden.

Allemaal goed dus, maar het is zo dat ze rookt. Je zou denken: big deal! Maar goed, ik ben altijd al een beetje een anti-roker geweest en heb geen ervaring met een rokende partner. Ik heb altijd een beetje de associatie met tokkies gehad, als ik aan rokers dacht. Maar zij is dus echt een mooi, net meisje waarvan je dus echt niet zal denken dat ze zal roken.

Zo maak ik me bijv. zorgen dat het zoenen minder intens zal zijn, alsmede de seks. Van die kleine dingen, zoals een blikje drinken met elkaar delen, zal een roker hier bijvoorbeeld rekening mee houden voor een niet-roker? En misschien als ik strak om haar geef, beeld ik me elke keer wanneer zij rookt in, hoe haar longen steeds meer beschadigen en steeds zwarter worden ofzo.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Bedankt.
  zondag 8 september 2013 @ 15:47:39 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_130950614
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Uienradar.nl het volgende:
Je zou denken: big deal! Maar goed, ik ben altijd al een beetje een anti-roker geweest en heb geen ervaring met een rokende partner. Ik heb altijd een beetje de associatie met tokkies gehad, als ik aan rokers dacht. Maar zij is dus echt een mooi, net meisje waarvan je dus echt niet zal denken dat ze zal roken.
Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.
Doe haar een plezier en wees lekker principieel. Gooi haar uit je Hyves-vriendenlijst en blokkeer haar op WhatsApp.
Extremistisch gematigd.
pi_130950630
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef P8 het volgende:

[..]

Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.
Doe haar een plezier en wees lekker principieel. Gooi haar uit je Hyves-vriendenlijst en blokkeer haar op WhatsApp.
:? :{
pi_130950638
De seks is anders met een roker? Mensen die roken delen geen blikjes drinken? Volgens mij wil je graag problemen zien waar die totaal niet zijn.
pi_130950640
quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef remlof het volgende:
Ga ook roken :7
Hm.. niet echt een optie denk ik ;) Of zal zij dat gezelliger vinden?
pi_130950650
Je kan haar evengoed helpen roken afkicken..
Daarna heb je voor hele leven plezier met haar...

Gewoon doen met haar...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_130950653
Gast. Haha, als ze dit topic zou lezen, wat schijnbaar jouw daadwerkelijke visie is op rokers, dan ben je haar sowieso kwijt. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_130950670
Tja, die keuze kan alleen jij maken. Als je denkt dat je alleen maar gaat miepen over haar roken, dan moet je het niet doen. Niks is irritanter voor een roker. Toen ik rookte hield ik wel rekening met roken en zoenen enzo. Ik poetste altijd even mijn tanden of nam een kauwgumpje, maar niet iedere roker is zo en je kan haar niet dwingen. Het minste wat je kan doen is zeggen dat je haar leuk vindt, maar dat het roken je dwars zit. Doe dat niet op een belerende manier, maar breng het als een emotie. De kans is groter dat ze er dan positief op reageert. Als ze niks wil veranderen dan moet je zelf echt kijken wat voor jou het zwaarst weegt.
pi_130950674
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan haar evengoed helpen roken afkicken..
Daarna heb je voor hele leven plezier met haar...

Gewoon doen met haar...
Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg :')_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_130950677
Nou ja, de meeste mooie meiden blijken rokers te zijn trouwens
pi_130950680
Geen ervaring mee, maar er zijn mensen die roken en mensen die ROKEN.

Rookt ze af en toe voor de gezelligheid een sigaretje? Zou ik best mee kunnen leven.

Is het een kettingroker dan gaat het hem niet worden..
Monkey see, monkey do.
pi_130950699
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg :')_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
Daarom moet TS niet daarvoor zeuren..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 8 september 2013 @ 15:51:00 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_130950700
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Uienradar.nl het volgende:

[..]

Hm.. niet echt een optie denk ik ;) Of zal zij dat gezelliger vinden?
Dat weet ik wel zeker :P
pi_130950701
Ik herken wel wat je zegt, vind roken ook een enorme afknapper. Bij het zoenen merk je het ook wel, behalve als ze net haar tanden heeft gepoetst misschien. En sowieso ruik je het ook aan de kleding en aan het haar enzo.
Maarja als je zo gek op haar bent kun je er vast wel mee leven toch?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130950702
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef PollyEsther het volgende:
Tja, die keuze kan alleen jij maken. Als je denkt dat je alleen maar gaat miepen over haar roken, dan moet je het niet doen. Niks is irritanter voor een roker. Toen ik rookte hield ik wel rekening met roken en zoenen enzo. Ik poetste altijd even mijn tanden of nam een kauwgumpje, maar niet iedere roker is zo en je kan haar niet dwingen. Het minste wat je kan doen is zeggen dat je haar leuk vindt, maar dat het roken je dwars zit. Doe dat niet op een belerende manier, maar breng het als een emotie. De kans is groter dat ze er dan positief op reageert. Als ze niks wil veranderen dan moet je zelf echt kijken wat voor jou het zwaarst weegt.
Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanks :)

Maar hoe lette jij er dan precies op met roken en zoenen, hoe hield je er rekening mee?
pi_130950726
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef BadObsession het volgende:
Geen ervaring mee, maar er zijn mensen die roken en mensen die ROKEN.

Rookt ze af en toe voor de gezelligheid een sigaretje? Zou ik best mee kunnen leven.

Is het een kettingroker dan gaat het hem niet worden..
Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.
pi_130950734
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker :P
Ervaring mee?
pi_130950756
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:

[..]

Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanks :)

Maar hoe lette jij er dan precies op met roken en zoenen, hoe hield je er rekening mee?
Mijn vriend is gestopt voor ik dat deed. Als ik bij hem was rookte ik niet of weinig. Als ik wel gerookt had nam ik een kauwgumpje of ik poetste mijn tanden.
  zondag 8 september 2013 @ 15:54:42 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_130950809
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef Uienradar.nl het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Nee, ik rook al heel lang, net als alle knappe meisjes.
pi_130950811
Misschien moet ik maar eens gewoon dat anti-rook achter me laten en een trekje van haar nemen, misschien gaat "de haat" dan wel over ;) Wat ook vreemd is, door de manier waarop zij rookt, lijkt het gewoon lekker te zijn. Terwijl als ik een oud baasje zie roker ik het echt enorm :r :r :r vind lijken.
pi_130950813
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.
Oei, dat is best veel (vind ik). Als je haar echt leuk vindt, dan denk ik dat je het gewoon door de vingers moet zien.. Het is wel vervelend als jij niet rookt en zij wel, maar kom op.. is het nou echt zo'n grote barrière?
''The root of suffering is attachment''
  zondag 8 september 2013 @ 15:55:18 #23
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130950828
het is te hopen dat ze er snel achterkomt wat voor kortzichtig persoon je bent. ik rook zelf niet, maar je gedachten over rokers zijn echt werkelijk belachelijk.
pi_130950846
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ja, want roken is idd 'hoe je bent' zo raar altijd :')
compact en kleverig.
pi_130950849
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
Misschien moet ik maar eens gewoon dat anti-rook achter me laten en een trekje van haar nemen, misschien gaat "de haat" dan wel over ;) Wat ook vreemd is, door de manier waarop zij rookt, lijkt het gewoon lekker te zijn. Terwijl als ik een oud baasje zie roker ik het echt enorm :r :r :r vind lijken.
Dat vind ik wel erg zwak.
Monkey see, monkey do.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')