Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Uienradar.nl het volgende:
Je zou denken: big deal! Maar goed, ik ben altijd al een beetje een anti-roker geweest en heb geen ervaring met een rokende partner. Ik heb altijd een beetje de associatie met tokkies gehad, als ik aan rokers dacht. Maar zij is dus echt een mooi, net meisje waarvan je dus echt niet zal denken dat ze zal roken.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.
Doe haar een plezier en wees lekker principieel. Gooi haar uit je Hyves-vriendenlijst en blokkeer haar op WhatsApp.
Ja dat lijkt me een succesverhaal zegquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan haar evengoed helpen roken afkicken..
Daarna heb je voor hele leven plezier met haar...
Gewoon doen met haar...
Daarom moet TS niet daarvoor zeuren..quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Hm.. niet echt een optie denk ikOf zal zij dat gezelliger vinden?
Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanksquote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef PollyEsther het volgende:
Tja, die keuze kan alleen jij maken. Als je denkt dat je alleen maar gaat miepen over haar roken, dan moet je het niet doen. Niks is irritanter voor een roker. Toen ik rookte hield ik wel rekening met roken en zoenen enzo. Ik poetste altijd even mijn tanden of nam een kauwgumpje, maar niet iedere roker is zo en je kan haar niet dwingen. Het minste wat je kan doen is zeggen dat je haar leuk vindt, maar dat het roken je dwars zit. Doe dat niet op een belerende manier, maar breng het als een emotie. De kans is groter dat ze er dan positief op reageert. Als ze niks wil veranderen dan moet je zelf echt kijken wat voor jou het zwaarst weegt.
Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef BadObsession het volgende:
Geen ervaring mee, maar er zijn mensen die roken en mensen die ROKEN.
Rookt ze af en toe voor de gezelligheid een sigaretje? Zou ik best mee kunnen leven.
Is het een kettingroker dan gaat het hem niet worden..
Mijn vriend is gestopt voor ik dat deed. Als ik bij hem was rookte ik niet of weinig. Als ik wel gerookt had nam ik een kauwgumpje of ik poetste mijn tanden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Eerste serieuze post waar ik wat aan heb, thanks
Maar hoe lette jij er dan precies op met roken en zoenen, hoe hield je er rekening mee?
Oei, dat is best veel (vind ik). Als je haar echt leuk vindt, dan denk ik dat je het gewoon door de vingers moet zien.. Het is wel vervelend als jij niet rookt en zij wel, maar kom op.. is het nou echt zo'n grote barrière?quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo ja... ik denk dat ze er tussen de 5 á 10 rookt op een dag.
Ja, want roken is idd 'hoe je bent' zo raar altijdquote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een succesverhaal zeg_! Je moet iemand accepteren hoe diegene is binnen een relatie, niet willen veranderen.
Dat vind ik wel erg zwak.quote:Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
Misschien moet ik maar eens gewoon dat anti-rook achter me laten en een trekje van haar nemen, misschien gaat "de haat" dan wel overWat ook vreemd is, door de manier waarop zij rookt, lijkt het gewoon lekker te zijn. Terwijl als ik een oud baasje zie roker ik het echt enorm
![]()
![]()
vind lijken.
Woah dat is knap slechts eentje.quote:Op zondag 8 september 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou er rekening mee. Ik geef J geen zoen als ik net binnenkom na een sigaretje. Ookal zegt hij dan dat het niet boeit, ik weet dat hij het gewoon vies vind en dus hou ik daar over het algemeen rekening mee.
Ik rook 1 sigaret per dag.
Kan je toch net zo goed helemaal stoppen lijkt me. Wel lullig dat ze waarschijnlijk hele dag smachtend naar het moment zit toe te leven tot ze eindelijk van zichzelf d'r ene kankerstokje mag rokenquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Woah dat is knap slechts eentje.
Je bent voor of tegen roken uit principe meestal. Ik ben tegen omdat het simpelweg slecht voor mijn gezondheid is. Mijn pa is aan COPD overleden, omdat hij er niet mee kon stoppen.quote:
Dit is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
Misschien moet ik maar eens gewoon dat anti-rook achter me laten en een trekje van haar nemen, misschien gaat "de haat" dan wel overWat ook vreemd is, door de manier waarop zij rookt, lijkt het gewoon lekker te zijn. Terwijl als ik een oud baasje zie roker ik het echt enorm
![]()
![]()
vind lijken.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Kan je toch net zo goed helemaal stoppen lijkt me. Wel lullig dat ze waarschijnlijk hele dag smachtend naar het moment zit toe te leven tot ze eindelijk van zichzelf d'r ene kankerstokje mag rokenEn daardoor de rest van het échte leven vergeet, zoals d'r kinderen en alle mooie momenten met haar man. Respect.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Uit deze alinea kan ik afleiden dat je een stumper bent.
Doe haar een plezier en wees lekker principieel. Gooi haar uit je Hyves-vriendenlijst en blokkeer haar op WhatsApp.
Ook de intellligentste. En natuurlijk de gezellligste en interessantste.quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nou ja, de meeste mooie meiden blijken rokers te zijn trouwens
Ja dat is waarschijnlijk hoe het gaatquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Kan je toch net zo goed helemaal stoppen lijkt me. Wel lullig dat ze waarschijnlijk hele dag smachtend naar het moment zit toe te leven tot ze eindelijk van zichzelf d'r ene kankerstokje mag rokenEn daardoor de rest van het échte leven vergeet, zoals d'r kinderen en alle mooie momenten met haar man. Respect.
En dat zeg jij, als vrouw zijnde?quote:Op zondag 8 september 2013 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
wtf je komt echt enorm dom en veroordelend over
o_Oquote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
En dat zeg jij, als vrouw zijnde?
Oke ik twijfelde al, maar nu weet ik zeker dat je een troll bentquote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
oké, weet je wat. Zeg alsjeblieft tegen dat meisje dat je haar nooit meer wil zien. Je bent een frikandel en daarom mag je mijn advies beschouwen als nooit geschreven.quote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als jullie zo gaan doen... !quote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke ik twijfelde al, maar nu weet ik zeker dat je een troll bent
Leuke poging wel
Is dat een slecht iets?quote:Op zondag 8 september 2013 16:11 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
oké, weet je wat. Zeg alsjeblieft tegen dat meisje dat je haar nooit meer wil zien. Je bent een frikandel en daarom mag je mijn advies beschouwen als nooit geschreven.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:11 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als jullie zo gaan doen... !
Als diegene rookt dan is het aan diegene zelf om dat te willen veranderen. Als jou dat niet bevalt dan is dat jouw probleem.quote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want roken is idd 'hoe je bent' zo raar altijd
Ongelofelijke stumperquote:Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
![]()
![]()
vind lijken.
daar zei ik niets overquote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als diegene rookt dan is het aan diegene zelf om dat te willen veranderen. Als jou dat niet bevalt dan is dat jouw probleem.
Dat is godverdomme geniaal, kan je ergens op een datingsite alleen op rokende vrouwen selecteren?quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Xaryna het volgende:
Ook krijg je rare effecten zoals minder naknuffelen na seks omdat ze gaan roken e.d.
Dit!quote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want roken is idd 'hoe je bent' zo raar altijd
Nee man. Echt niet.quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nou ja, de meeste mooie meiden blijken rokers te zijn trouwens
Wat een mongool ben je TS.quote:Op zondag 8 september 2013 15:54 schreef Uienradar.nl het volgende:
![]()
![]()
vind lijken.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is godverdomme geniaal, kan je ergens op een datingsite alleen op rokende vrouwen selecteren?
Oh?quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Uienradar.nl het volgende:
Misschien een raar idee van mij hoor.. maar ik ben dus sinds enkele maanden verliefd op een erg leuk en lief meisje dat ik heb ontmoet. Zij waarschijnlijk ook op mij, hebben nu 3 dates gehad en het klikt erg. Zij heeft gezegd mij ook leuk te vinden.
Allemaal goed dus, maar het is zo dat ze rookt. Je zou denken: big deal! Maar goed, ik ben altijd al een beetje een anti-roker geweest en heb geen ervaring met een rokende partner. Ik heb altijd een beetje de associatie met tokkies gehad, als ik aan rokers dacht. Maar zij is dus echt een mooi, net meisje waarvan je dus echt niet zal denken dat ze zal roken.
Zo maak ik me bijv. zorgen dat het zoenen minder intens zal zijn, alsmede de seks. Van die kleine dingen, zoals een blikje drinken met elkaar delen, zal een roker hier bijvoorbeeld rekening mee houden voor een niet-roker? En misschien als ik strak om haar geef, beeld ik me elke keer wanneer zij rookt in, hoe haar longen steeds meer beschadigen en steeds zwarter worden ofzo.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Bedankt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef Uienradar.nl het volgende:
Twijfelde tussen KLB en hier, maar aangezien tabak ook onder Lifestyle valt volgens Fok zelf:
Ligt het aan mij of zijn die nieuwe L&M sigaretten een stuk minder zwaar en de filters lijken ook zachterBevalt mij eigenlijk helemaal niet. Is nog meer mensen dit opgevallen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Ik vind L&M lekkerder dan Marlboro bijv...
dan kan ze ook wel stoppenquote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik herken wel wat je zegt, vind roken ook een enorme afknapper. Bij het zoenen merk je het ook wel, behalve als ze net haar tanden heeft gepoetst misschien. En sowieso ruik je het ook aan de kleding en aan het haar enzo.
Maarja als je zo gek op haar bent kun je er vast wel mee leven toch?
Omdat ze hem zo leuk vindt?quote:
het is tabak,geen methquote:Op zondag 8 september 2013 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ze hem zo leuk vindt?
Als ze echt verslaafd is is dat vaak niet zo simpel helaas..
Het is alsnog een verslaving.. één waar heel veel mensen vanaf zouden willen maar wat in de praktijk zo gemakkelijk niet gaat.quote:
nee, het is een slechte gewoontequote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is alsnog een verslaving.. één waar heel veel mensen vanaf zouden willen maar wat in de praktijk zo gemakkelijk niet gaat.
Waarom denk je dat? Wat maakt een nicotine verslaving anders dan een alcohol verslaving bijvoorbeeld?quote:
Hoe bedoel je, dat is zo anders? Wie stelt dat?quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Wat maakt een nicotine verslaving anders dan een alcohol verslaving bijvoorbeeld?
Ik ging er vanuit dat je niet alle verslavingen slechte gewoontes vindt, omdat je het onderscheid met crystal meth maakte. Daarom vroeg ik me af waarom nicotine gebruik volgens jou geen verslaving is. Maar leg anders zelf eens uit hoe jij het ziet?quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat is zo anders? Wie stelt dat?
Ik las "Verliefd op meisje...alleen als ze rookt"quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef Ploon het volgende:
huh,
jij had toch juist 'n rook-fetish??
dacht dat je ooit een topic maakte over dat je rokende vrouwen wil zien voor de webcam...ofzoiets.
Jawel, maar dat heeft verder niets van doen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je niet alle verslavingen slechte gewoontes vindt, omdat je het onderscheid met crystal meth maakte. Daarom vroeg ik me af waarom nicotine gebruik volgens jou geen verslaving is. Maar leg anders zelf eens uit hoe jij het ziet?
Okee, maar waarom gaat stoppen met nicotinepleisters en kauwgom dan doorgaans beter dan zonder?quote:Op zondag 8 september 2013 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft verder niets van doen.
Dat de neurologische effecten compleet verwaarloosbaar zijn en het juist de gedragingen zijn die het zon 'vreselijke verslaving' maakt
Zelfs mensen die 'stoppen' en een opsteken geven aan niet het lekkere gevoel te krijgen waar ze zo naar verlangen; roken is niet lekker, het is de gedraging die na jaren gewoonte is geworden; altijd iets te doen, altijd iets in je handen, altijd een reden om met iemand te praten, of juist niet te praten, altijd een reden om nog even langs de winkel, nooit meer vervelen op het station tot de bus komt, het is niet het roken zelf, het is de 'cultuur' die erbij hoort waar men niet los van wilt komen
Ten eerste? Is dat zo?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar waarom gaat stoppen met nicotinepleisters en kauwgom dan doorgaans beter dan zonder?
Dat de neurologische effecten compleet verwaarloosbaar zijn lijkt me sterk, maar ik moet zeggen dat ik er weinig van weet dus zal daar maar niks over zeggen.
Hm, zullen vast wel wat gerandomiseerde onderzoekjes naar gedaan zijn.. Even geen zin om te zoeken alleenquote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ten eerste? Is dat zo?
Verder moet je dan wel meerekenen dat mensen die dat kopen meer geld hebben (hoger milieu) en meer stimulatie hebben om ook echt te stoppen
chantal de kapster roepte elke week wel dat ze gaat stoppen, anton van de zeilclub krijgt wekelijks commentaar op zijn pakjes sigaretten in de boot en denkt er over om maar gewoon te stoppen...
Jou verwijs ik naar het onderzoek van het RIVM over de schadelijkheid van verschillende soorten drugs. Pagina 86 van de PDF (85 van het document zelf) geeft een leuk overzichtje:quote:
Ik voel me nu helemaal een tijger omdat ik gestopt ben. Rawr.quote:Op maandag 9 september 2013 01:12 schreef Pienata het volgende:
Geestelijke verslaving is ook verslaving.
Coke is ook niet lichamelijk verslavend (zoals heroïne), maar alsnog geestelijk erg verslavend. Tabak is overigens zowel fysiek als geestelijk verslavend.
[..]
Jou verwijs ik naar het onderzoek van het RIVM over de schadelijkheid van verschillende soorten drugs. Pagina 86 van de PDF (85 van het document zelf) geeft een leuk overzichtje:
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |