Er bestaat geen goedkope troep meer onder de sigarettenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef pl4kkie het volgende:
Koop je andere sigaretten ? Kan je wel verwachten van die goedkope troep
Dat zijn toch die turkse sigaretten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:08 schreef Dven het volgende:
Geen Parliament roken
Tabacco tastes best when the filter's recessed
En handig om je cocaine uit te snuiven. Niet voor niets dat Charlie Sheen er fan van is![]()
[ afbeelding ]
Alleen zonde van de prijs. Hier iets meer dan drie euro terwijl een pakje marlboro 2,50 euro doet. Flink verschil toch.
Gewoon Amerikaans. Maar wordt meest verkocht in Oost-Europa, het Midden-Oosten en Japan. In NL heb ik ze nog nooit gezien. Rookte daar altijd Kent maar dat wordt hier niet verkocht (naja, alleen die superlichte versies, niet de originals) en uiteindelijk overgestapt op dit merk. Wat prijziger maar wat mij betreft het beste na Kentquote:
Als ik rook (wat nog maar zelden is) rook ik Camel of Brandaris.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon Amerikaans. Maar wordt meest verkocht in Oost-Europa, het Midden-Oosten en Japan. In NL heb ik ze nog nooit gezien. Rookte daar altijd Kent maar dat wordt hier niet verkocht (naja, alleen die superlichte versies, niet de originals) en uiteindelijk overgestapt op dit merk. Wat prijziger maar wat mij betreft het beste na Kent
Tja, smaken verschillen. Ik vind L&M lekkerder dan Marlboro bijv...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Deshain het volgende:
L&M![]()
Enige wat nog lager staat zijn van die door bijstandmoeders gerookte zelfgevulde hulzen met shag. En de bukshag natuurlijk maar dat roken vrij weinig mensen met een dak boven hun hoofd.
Niks mis met L&M, maar blijkbaar zijn sommige mensen gewoon een beetje merkgevoelig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Deshain het volgende:
L&M![]()
Enige wat nog lager staat zijn van die door bijstandmoeders gerookte zelfgevulde hulzen met shag. En de bukshag natuurlijk maar dat roken vrij weinig mensen met een dak boven hun hoofd.
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Deshain het volgende:
L&M![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |