ha ha.quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je werk hadik dacht dat je zo vroeg wakker was omdat op maandagochtend de uitkeringen opgehaald kunnen worden bij de sociale dienst
Je verkoopt de daklozenkrant toch?quote:Op maandag 9 september 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
Jullie weten onderhand allemaal wel ongeveer wat voor werk ik doe toch?
Die van Sala was leuker.quote:Op maandag 9 september 2013 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je verkoopt de daklozenkrant toch?
K.quote:
K.quote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha ha skkltje. verslagen door een kkcondoekoe.
kenki.quote:Grand Theft Auto V is veruit de duurste game ooit gemaakt. Met een budget van 265 miljoen dollar voor marketing en ontwikkeling is het spel duurder dan de meeste blockbusterfilms. De kosten zouden zich door de populariteit van het spel snel terug laten verdienen.
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisterenquote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha ha skkltje. verslagen door een kkcondoekoe.
ga janken.
wat?quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisteren
Vertel ons alles.quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een leuk voorbeeld van van gisteren
op internet, of in de trein?quote:
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xDquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xD
begon die te schelden joh
quote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het begon zoals zovaak op station Den Haag HS. Ik zag daar iemand lopen die ik enkele dagen daarvoor ook al van geldig vervoerbewijs had voorzien. terwijl deze cultuurverrijker op het punt stond bij station Rotterdam centraal uit te stappen zei hij tegen mij "herken je me nog? ik had weer geen kaartje hoor" waarop ik zei dat hij niet verplicht was tot antwoorden maar wat de reden was dat hij geen geldig vervoerbewijs had. de deuren waren inmiddels opengegaan en hij was uitgestapt en zei wat ga je doen dan ik ben toch de trein al uit en je kan me niks maken waarop ik zei: onee? volgens mij heb ik je gegevens nog van de vorige keer xD
jij kwaadaardige klootzakquote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zusje van sloth uit de Gooniesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |