? wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
Dat is waar.quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef eXplorer1 het volgende:
als een man gelijk sex met je wilt weet je tog hoelaat het is? (indien nee, nu weet je het dus wel)
Even gequote voor je hem weer weghaaldquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
alsof zij dat echt isquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
jah hoor geen problemen mee, (als het bij ontbijten blijft).quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Kun je het verhaal iets geiler maken? Dat je bijvoorbeeld laat merken dat je dit allemaal best geil vindt en graag als vuil wordt behandeld.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Not sure if serious or just a troll.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Dan ken jij hem nog nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
haha goed advies xDquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Inktvisch het volgende:
Optie1
Stap1Bel aan en zeg dat je iets vergeten ben..
Stap2Sloop zijn huis
Stap3Verlaat het huis!
Optie 2 ( wanneer verzonnen topic)
Stap1/2/3 Ga naar de psycholoog.
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONSquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
Wat....quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
je wilt het niet of het is je gewoon nooit geluktquote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
Ben je single?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |