Slaap je op je kop of heb je zon berenkuil?quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte
Tja bij one night stands is het allemaal wat minder persoonlijk en is de kans op dit soort dingen groter, ikzelf zou ook echt geen "ons" willen doen met welke vrouw dan ook.quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
Je liegt.quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja bij one night stands is het allemaal wat minder persoonlijk en is de kans op dit soort dingen groter, ikzelf zou ook echt geen "ons" willen doen met welke vrouw dan ook.
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graagquote:
? wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
Dat is waar.quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef eXplorer1 het volgende:
als een man gelijk sex met je wilt weet je tog hoelaat het is? (indien nee, nu weet je het dus wel)
Even gequote voor je hem weer weghaaldquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
alsof zij dat echt isquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
jah hoor geen problemen mee, (als het bij ontbijten blijft).quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Kun je het verhaal iets geiler maken? Dat je bijvoorbeeld laat merken dat je dit allemaal best geil vindt en graag als vuil wordt behandeld.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Not sure if serious or just a troll.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Dan ken jij hem nog nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
haha goed advies xDquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Inktvisch het volgende:
Optie1
Stap1Bel aan en zeg dat je iets vergeten ben..
Stap2Sloop zijn huis
Stap3Verlaat het huis!
Optie 2 ( wanneer verzonnen topic)
Stap1/2/3 Ga naar de psycholoog.
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONSquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
Wat....quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
je wilt het niet of het is je gewoon nooit geluktquote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
Ben je single?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopenquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Ik wil het niet sowieso ...puntquote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
je wilt het niet of het is je gewoon nooit gelukt
Jij hebt maar een vriendin gehad waar je hele tijd over praat, en je bent fucking 35, hoe kansloos wil je het hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gaat je knuistje naar verloop van tijd niet vervelen?quote:
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Wat bedoel je, krijg ik er nooit genoeg van...als je eerlijkheid bedoeld dan is het antwoord nee...quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?
Foto?quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
graag gedaan!
PS.
TS je mag bij mij wel blijven slapen.
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Lul in de boter hangen en daarna keihard anaal naar binnen sperenquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Geen dank, het was me een genoegenquote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.
Uiteraard met camera om users als F1978 goed te verwennen met een lekker filmpje.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
op wiequote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik lijk op een knappe beroemdheid
Is mijn eerlijkheid teveel voor jequote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.
Combinatie van de tweequote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Lalavy het volgende:
Ik zie twee mogelijkheden:
Of de lekkere man in questie werd wakker vanmorgen en was nuchter niet meer onder de indruk van je uiterlijk.
Of de seks was gewoon slecht
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelenquote:
Dat was 'm toch?quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef F1978 het volgende:
Happy Behulpzame Eerlijke single ja uiteraard
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef Emm16 het volgende:
Wat dacht jij dandat ie je zou vertroetelen?
quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Heb ik niet nodig hoor, maar aardig van je dat je het aanbiedquote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.quote:
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenquote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
Wanneer begin jij met je DM's van vandaag? Anders kan ik nog snel iets anders regelen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Nee bedankt. Ik ben bang dat ik mij niet in kan houden bij F1978.quote:
minderjarige ben ik niet geinteresseerd in....wat heb je daar nou aanquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenwat valt daar verkeerd aan te beoordelen.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ik wil niet eens dat ze dat aanbieden, dus ik mis niksquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Kom vegte danquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dom dan worden afgewezen door F1978.
Ik kan mij nog een topic voor mij halen, van een 14-jarig meisje ofzo die verliefd was op haar tandartsquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
minderjarige ben ik niet geinteresseerd in....wat heb je daar nou aan
Pas maar op, zometeen gaat hij jou dm'en.quote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Owh F1978 doet niet aan ONS, boehoehoe wat erg zeg.
Ja, dat klopt...daar ben ik ook echt mee naar bed geweest enzo, ja echt welquote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een topic voor mij halen, van een 14-jarig meisje ofzo die verliefd was op haar tandarts_____!
Royal sadness enzo
Ja, idd ...jij bent gelukkig wat slimmer dan sommige hierquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Inb4 F1978 die jou gaat proberen te fixxenquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Dat het je niet is gelukt zegt niets! Je probeerde et welquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...daar ben ik ook echt mee naar bed geweest enzo, ja echt wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem de feiten maar daarvanquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat het je niet is gelukt zegt niets! Je probeerde et wel
Ik wilde straks gaan beginnen, maar ik moet nog een hele lijst afwerken totdat jij aan de beurt bent.quote:Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wanneer begin jij met je DM's van vandaag? Anders kan ik nog snel iets anders regelen.
En zijn piemel.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik zag eens een foto van F1978's zaakje.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik zag eens een foto van F1978's zaakje.
Zou je wel willen dat ik zo was he hahahaha....balen dat je mij nu niet kan afbranden he, zoals al die andere schijnheiligers hier....quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga niet zo schijnheilig doen, vieze pedo
Ik geef toe aan alle eisen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wilde straks gaan beginnen, maar ik moet nog een hele lijst afwerken totdat jij aan de beurt bent.
Maar bij serieuze en directe interesse kan ik jou omhoog plaatsen en dan kunnen we straks al beginnen met de onderhandelingen.
Nee? Zou je dat echt niet willen?quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze dat aanbieden, dus ik mis niks
Zoals ik al zeg, niemand van jullie kent mij...ik kan me zo voordoen als iemand anders, no problemquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee? Zou je dat echt niet willen?
Op basis van je postgedrag kan ik overigens het tegenovergestelde concluderen.
Ik kom bij je zodra ik het contract heb opgesteld.quote:
zeker niet voor een paar meelopers van AJ, speciaal voor dat soort mensen blijf ik juist hier hahahahaquote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef brunnetje_93 het volgende:
[..]
Deed je dat maar, lelijke balhaar.
Hahahahahahahahaha meelopers van mij, het is allemaal een complot, einz einz!!!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
zeker niet voor een paar meelopers van AJ, speciaal voor dat soort mensen blijf ik juist hier hahahaha
LATERS !!!!
Dat deed je wel man, dat kind proberen te hosselen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef F1978 het volgende:
Zou je wel willen dat ik zo was he hahahaha....balen dat je mij nu niet kan afbranden he, zoals al die andere schijnheiligers hier....
kom vanaaf centraal om 12 uur je gaat zienquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke zeg maar waar en wanneer dan hommo
Zeg wollahquote:Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
kom vanaaf centraal om 12 uur je gaat zien
TS ik kan echt heerlijke ontbijtjes makenquote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
waarom al die haat naar die man>quote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een anti-F1978 campagne. KLB topic van gisteren was nog maar het begin.
Zometeen PLEEGT hij ZELFMOORD en dan is JOUW schuld!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef me een goeie reden.
ik vraag gewoon waarom je hem haat, aangezien je topics over hem maakt..quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou hij echt zo labiel zijn?quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zometeen PLEEGT hij ZELFMOORD en dan is JOUW schuld!!!!!!!!!!!
STOP met PESTEN NU!!!!!!!!
Omdat hij anders is.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Deze man weet.quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al deze vrouwen boos zijn op F1978 omdat ze voor hem gevallen zijn en hij ze allemaal geplayed heeft
Meneer F1978 is alleen op sex uit en dat irriteert me.quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al deze vrouwen boos zijn op F1978 omdat ze voor hem gevallen zijn en hij ze allemaal geplayed heeft
quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Alsof je nog gaat groeienquote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik net zo als F1978 worden.
Ik heb al 45 meisjes gescoord met zijn uitspraken... Fantastisch!
heujquote:
Jij bent nog kleiner dan ik, wtf lach jequote:
Geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent nog kleiner dan ik, wtf lach je
quote:
Geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef madeliefff het volgende:
ik wil mee lachen...waar lachen we om?
Nee, jouw intellectuele vermogen is niet voldoende toereikend om bovenstaande te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, niemand van jullie kent mij...ik kan me zo voordoen als iemand anders, no problem
Gaarne voortzetten in DM.quote:
net goed voor jequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Met laatst het toppunt die bleef gewoon 2 dagen bij me thuis in m'n vakantieVroeg ik of d'r ouders dat niet raar vonden maar die vonden dat schijnbaar normaal.
er was toch een of andere beach meet, was je daar nog heen gegaan?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geen idee.Volgens mij heb ik het topic gekaapt.
Sorry, kloon van iemand die ik niet ken.
Nee, slecht weer gisteren.quote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er was toch een of andere beach meet, was je daar nog heen gegaan?
Nee, Hugh kon mij in bikini aan en chickened outquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er was toch een of andere beach meet, was je daar nog heen gegaan?
hij werd er verlegen vanquote:Op zondag 8 september 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, Hugh kon mij in bikini aan en chickened out
:$ :$quote:
Was dat bij die man?quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Mijn dm tegoed is op.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, jouw intellectuele vermogen is niet voldoende toereikend om bovenstaande te kunnen bewerkstelligen.
[..]
Gaarne voortzetten in DM.
Ja, soms plagen ze weleens...maar ik mag iedereen hier sowieso...quote:
Triestquote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, soms plagen ze weleens...maar ik mag iedereen hier sowieso...
Oke, ik zal bijten deze keer, waarom triest ?quote:
Dat je het nog vraagt maakt jou nog triesterquote:Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, ik zal bijten deze keer, waarom triest ?
Je bent gewoon een goedkoop zaadsletje dat zich laat neuken voor drankjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
25 replies per paginaquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
Inderdaad, sletjes die eisen gaan stellenquote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef kaaskazer het volgende:
Gratis drank, gratis seks, gratis overnachting en dan vind je het gek dat je geen ontbijt krijgt.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ben jij al wat wijzer?quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
leuke brilquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef SaucyCock het volgende:
Zo hoor je vrouwen toch te behandelen?
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.quote:Op maandag 9 september 2013 07:50 schreef Salmannassar het volgende:
Lekkere mannen kunnen het zich permitteren om klootzakken te zijn en vele doen dat dus ook. Da's algemeen bekend TS. Lesje geleerd? En gebruik de volgende keer een condoom. Hoef je niet uit te lekken.
Verder, ga zo door. Wat zou de wereld zijn zonder sletjes?
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?quote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?
ja, daarom lijkt het me ook niet logisch dat het sperma is. of die man moet een hele theekop in haar gedumpt hebben, dat kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.
Tja, denk dat TS zich dan maar even nader moet verklaren. Denk trouwens dat ze niet liegt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, daarom lijkt het me ook niet logisch dat het sperma is. of die man moet een hele theekop in haar gedumpt hebben, dat kan.
(ik negeer het feit dat de hele op waarschijnlijk gelogen is maar even he)
nee. liegen op het internet, wie zou dat nou doen inderdaad. dat kan niet zomaar.quote:Op maandag 9 september 2013 09:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tja, denk dat TS zich dan maar even nader moet verklaren. Denk trouwens dat ze niet liegt.
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?
Natuurlijk kan het zomaar, maar dan kunnen we niemand hier meer geloven....quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee. liegen op het internet, wie zou dat nou doen inderdaad. dat kan niet zomaar.
Bedankt, we zijn weer wat wijzer.quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.
Vind je niet ouderwets. Even een ontbijtje is wel zo netjes. Dan ben je niet meteen getrouwd ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef upnx het volgende:
Was het niet WOP - wippen, ontbijten, pleite? Of ben ik nou te ouderwets?
kun je nagaan hoeveel ts produceert als ze na een nacht slaap nog loopt te lekkenquote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.
Je zou denken dat jullie toch heel wat verstand van het menselijk lichaam en de geslachtsdaad moeten hebben als jullie er zo gemakkelijk over praten. Zucht. Een rustige slaapster die niet ligt te hoesten verliest dat sperma vooral na het opstaan, niet tijdens het slapen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
kun je nagaan hoeveel ts produceert als ze na een nacht slaap nog loopt te lekken
TS lijkt me echter buiten de normale wereld te staan, dus ik denk toch dat ze vloeit als een fucking geiser hoor. maargoed, meningen verschillen uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zou denken dat jullie toch heel wat verstand van het menselijk lichaam en de geslachtsdaad moeten hebben als jullie er zo gemakkelijk over praten. Zucht. Een rustige slaapster die niet ligt te hoesten verliest dat sperma vooral na het opstaan, niet tijdens het slapen.
Overigens buiten het SOA verhaal ook niet slim omdat uitplassen na de seks (en dus het merendeel al kwijtraken) de kans op een blaasontsteking door zijn bacteriën ook aanzienlijk verkleind.
Je kijkt toch ook geen tv met het plastic er nog omheenquote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.
sommige mensen doen dat dus wel, sterker nog, sommige mensen halen het oorspronkelijke plastic eraf en plakken er dan nieuw, duurder plastic overheen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook geen tv met het plastic er nog omheen
Ach.. stoere grote vent.. Dan ook niet als een klein kind lopen janken en jammeren wanneer je de diagnose 'AIDS' krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
Vooral je neusgaten zijn heerlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
True that.quote:
De kans dat je de staatsloterij wint is groterquote:Op maandag 9 september 2013 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach.. stoere grote vent.. Dan ook niet als een klein kind lopen janken en jammeren wanneer je de diagnose 'AIDS' krijgt.
Je gooit toch ook geen koffiedik direct in kokend water?quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.quote:Op maandag 9 september 2013 09:52 schreef fathank het volgende:
De kans dat je de staatsloterij wint is groter
lol man.quote:Op maandag 9 september 2013 09:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.
Ik woon niet in Afrikaquote:Op maandag 9 september 2013 09:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.
Naja, de kans dat je HIV krijgt is veel groter dan de kans dat je de loterij wint. Die laatste is namelijk een kans van 1 op tig miljard.quote:
en als je niet meespeelt al helemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, de kans dat je HIV krijgt is veel groter dan de kans dat je de loterij wint. Die laatste is namelijk een kans van 1 op tig miljard.
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?quote:Op maandag 9 september 2013 09:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vooral je neusgaten zijn heerlijk.
omdat het ts niet is.quote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?
Oh ken je 'dr persoonlijk?quote:
quote:
Volgens mij zit ge met mijn voeten te spelen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze is mijn nichtje, maar daar praten we eigenlijk liever niet over in de familie.
ik zou niet durven want ik wil geen ambras met je.quote:Op maandag 9 september 2013 10:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij zit ge met mijn voeten te spelen.
Vaste kijker van comedy Central?quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef Pulzzar het volgende:
TS, ik wil niet beweren dat je makkelijk bent, maar als je een pincode zou zijn, was je 1234.
Nee, schat nu ben je een beetje eigenwijsquote:Op maandag 9 september 2013 09:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
TS lijkt me echter buiten de normale wereld te staan, dus ik denk toch dat ze vloeit als een fucking geiser hoor. maargoed, meningen verschillen uiteraard.
hou eens even je neerbuigende muil dicht met je 'schat'quote:Op maandag 9 september 2013 10:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, schat nu ben je een beetje eigenwijs
Dat weet je niet, je denkt het.quote:
Vergissing, je bent idd geen schat. Bitch beter?quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hou eens even je neerbuigende muil dicht met je 'schat'
beter spreek je me helemaal niet aan, maar als het dan toch zo nodig moet: ik heb een ursername, die mag je gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vergissing, je bent idd geen schat. Bitch beter?
Hoezo wens je niet aangesproken te worden, HaywoodJablome? Dit is tenslotte een forum. Dat risico loop je nou eenmaal. Of heb je (nou al) de pest aan me? En schat bedoel ik helemaal niet neerbuigend. Vind de meeste Vrouwen schatten (met gebruiksaanwijzing uiteraard).quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
beter spreek je me helemaal niet aan, maar als het dan toch zo nodig moet: ik heb een ursername, die mag je gebruiken.
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 10:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vaste kijker van comedy Central?
Hij is hier wel toepasselijk, idd.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef Pulzzar het volgende:
Nog één:
Hoe reageren mannen op het Facebook-profiel van TS?
Vind ik neuk
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?
Over smaak valt niet te twisten, wjw?quote:
Smaken verschillen inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, wjw?
Of valt ze vergeleken bij jou in het niet?
Gaat niet om mij, maar TS noemt zichzelf een schoonheid terwijl ze dat dus niet is (vind ik).quote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar dan hoeft er toch alsnog geen probleem te zijn? Jij bent toch ook lelijk?
Heb je een bron? Haak net in...quote:Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, maar TS noemt zichzelf een schoonheid terwijl ze dat dus niet is (vind ik).
ntm lelijk noemenquote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar dan hoeft er toch alsnog geen probleem te zijn? Jij bent toch ook lelijk?
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?quote:Op maandag 9 september 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je daar naar een opticien.
Beetje lui?quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?
Nee dank, ik zie die foto liever niet nog een keer.
Dan zijn we er allemaal mooi ingetrapt.quote:
Ze wou wel weg, na het douchen en ontbijten....Lees de OP.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Splutje het volgende:
Chicks die niet wegwillen the morning afterMoet je weer een afspraak of verplichting verzinnen en zelf weggaan
Waarom eigenlijk?quote:
Hehe echt hequote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoorquote:
*schijten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoor
Succes en veel plezier.quote:
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En waarom is die anti F1978 actie eigenlijk?
OT: Ik denk dat zijn vrouw en 3 kinderen elk moment konden thuiskomen.
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.quote:
Jij kent de klappen van de zweep, met je gouden kontjequote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je maar niet achter het station werken
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.
Ik niet over jou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.
Minderjarige labiele meisjes op FOK!? moeten die niet voor hun eigen bescherming een ban krijgen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |