quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?quote:Op maandag 9 september 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je daar naar een opticien.
Beetje lui?quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?
Nee dank, ik zie die foto liever niet nog een keer.
Dan zijn we er allemaal mooi ingetrapt.quote:
Ze wou wel weg, na het douchen en ontbijten....Lees de OP.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Splutje het volgende:
Chicks die niet wegwillen the morning afterMoet je weer een afspraak of verplichting verzinnen en zelf weggaan
Waarom eigenlijk?quote:
Hehe echt hequote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoorquote:
*schijten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoor
Succes en veel plezier.quote:
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En waarom is die anti F1978 actie eigenlijk?
OT: Ik denk dat zijn vrouw en 3 kinderen elk moment konden thuiskomen.
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.quote:
Jij kent de klappen van de zweep, met je gouden kontjequote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je maar niet achter het station werken
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.
Ik niet over jou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |