Je bent gewoon een goedkoop zaadsletje dat zich laat neuken voor drankjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
25 replies per paginaquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
Inderdaad, sletjes die eisen gaan stellenquote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef kaaskazer het volgende:
Gratis drank, gratis seks, gratis overnachting en dan vind je het gek dat je geen ontbijt krijgt.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ben jij al wat wijzer?quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
leuke brilquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef SaucyCock het volgende:
Zo hoor je vrouwen toch te behandelen?
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.quote:Op maandag 9 september 2013 07:50 schreef Salmannassar het volgende:
Lekkere mannen kunnen het zich permitteren om klootzakken te zijn en vele doen dat dus ook. Da's algemeen bekend TS. Lesje geleerd? En gebruik de volgende keer een condoom. Hoef je niet uit te lekken.
Verder, ga zo door. Wat zou de wereld zijn zonder sletjes?
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?quote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?
ja, daarom lijkt het me ook niet logisch dat het sperma is. of die man moet een hele theekop in haar gedumpt hebben, dat kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.
Tja, denk dat TS zich dan maar even nader moet verklaren. Denk trouwens dat ze niet liegt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, daarom lijkt het me ook niet logisch dat het sperma is. of die man moet een hele theekop in haar gedumpt hebben, dat kan.
(ik negeer het feit dat de hele op waarschijnlijk gelogen is maar even he)
nee. liegen op het internet, wie zou dat nou doen inderdaad. dat kan niet zomaar.quote:Op maandag 9 september 2013 09:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tja, denk dat TS zich dan maar even nader moet verklaren. Denk trouwens dat ze niet liegt.
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?
Natuurlijk kan het zomaar, maar dan kunnen we niemand hier meer geloven....quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee. liegen op het internet, wie zou dat nou doen inderdaad. dat kan niet zomaar.
Bedankt, we zijn weer wat wijzer.quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.
Vind je niet ouderwets. Even een ontbijtje is wel zo netjes. Dan ben je niet meteen getrouwd ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef upnx het volgende:
Was het niet WOP - wippen, ontbijten, pleite? Of ben ik nou te ouderwets?
kun je nagaan hoeveel ts produceert als ze na een nacht slaap nog loopt te lekkenquote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vaginaal glijvocht wordt door de slijmvliezen opgenomen na de daad, sperma niet. De volgende dag 'lekken' door het eigen glijvocht is dus niet mogelijk. Door sperma echter zeer gebruikelijk.
Je zou denken dat jullie toch heel wat verstand van het menselijk lichaam en de geslachtsdaad moeten hebben als jullie er zo gemakkelijk over praten. Zucht. Een rustige slaapster die niet ligt te hoesten verliest dat sperma vooral na het opstaan, niet tijdens het slapen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
kun je nagaan hoeveel ts produceert als ze na een nacht slaap nog loopt te lekken
TS lijkt me echter buiten de normale wereld te staan, dus ik denk toch dat ze vloeit als een fucking geiser hoor. maargoed, meningen verschillen uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zou denken dat jullie toch heel wat verstand van het menselijk lichaam en de geslachtsdaad moeten hebben als jullie er zo gemakkelijk over praten. Zucht. Een rustige slaapster die niet ligt te hoesten verliest dat sperma vooral na het opstaan, niet tijdens het slapen.
Overigens buiten het SOA verhaal ook niet slim omdat uitplassen na de seks (en dus het merendeel al kwijtraken) de kans op een blaasontsteking door zijn bacteriën ook aanzienlijk verkleind.
Je kijkt toch ook geen tv met het plastic er nog omheenquote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.
sommige mensen doen dat dus wel, sterker nog, sommige mensen halen het oorspronkelijke plastic eraf en plakken er dan nieuw, duurder plastic overheen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook geen tv met het plastic er nog omheen
Ach.. stoere grote vent.. Dan ook niet als een klein kind lopen janken en jammeren wanneer je de diagnose 'AIDS' krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
Vooral je neusgaten zijn heerlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
True that.quote:
De kans dat je de staatsloterij wint is groterquote:Op maandag 9 september 2013 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach.. stoere grote vent.. Dan ook niet als een klein kind lopen janken en jammeren wanneer je de diagnose 'AIDS' krijgt.
Je gooit toch ook geen koffiedik direct in kokend water?quote:Op maandag 9 september 2013 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.quote:Op maandag 9 september 2013 09:52 schreef fathank het volgende:
De kans dat je de staatsloterij wint is groter
lol man.quote:Op maandag 9 september 2013 09:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.
Ik woon niet in Afrikaquote:Op maandag 9 september 2013 09:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leer je cijfers eens beter. Dat jij graag Russische roulette speelt moet je zelf weten, maar niet miepen achteraf dan. Of je kop in het zand steken zoals je nu doet. Dat is echt ongelooflijk DOM.
Naja, de kans dat je HIV krijgt is veel groter dan de kans dat je de loterij wint. Die laatste is namelijk een kans van 1 op tig miljard.quote:
en als je niet meespeelt al helemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, de kans dat je HIV krijgt is veel groter dan de kans dat je de loterij wint. Die laatste is namelijk een kans van 1 op tig miljard.
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?quote:Op maandag 9 september 2013 09:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vooral je neusgaten zijn heerlijk.
omdat het ts niet is.quote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?
Oh ken je 'dr persoonlijk?quote:
quote:
Volgens mij zit ge met mijn voeten te spelen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze is mijn nichtje, maar daar praten we eigenlijk liever niet over in de familie.
ik zou niet durven want ik wil geen ambras met je.quote:Op maandag 9 september 2013 10:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij zit ge met mijn voeten te spelen.
Vaste kijker van comedy Central?quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef Pulzzar het volgende:
TS, ik wil niet beweren dat je makkelijk bent, maar als je een pincode zou zijn, was je 1234.
Nee, schat nu ben je een beetje eigenwijsquote:Op maandag 9 september 2013 09:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
TS lijkt me echter buiten de normale wereld te staan, dus ik denk toch dat ze vloeit als een fucking geiser hoor. maargoed, meningen verschillen uiteraard.
hou eens even je neerbuigende muil dicht met je 'schat'quote:Op maandag 9 september 2013 10:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, schat nu ben je een beetje eigenwijs
Dat weet je niet, je denkt het.quote:
Vergissing, je bent idd geen schat. Bitch beter?quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hou eens even je neerbuigende muil dicht met je 'schat'
beter spreek je me helemaal niet aan, maar als het dan toch zo nodig moet: ik heb een ursername, die mag je gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vergissing, je bent idd geen schat. Bitch beter?
Hoezo wens je niet aangesproken te worden, HaywoodJablome? Dit is tenslotte een forum. Dat risico loop je nou eenmaal. Of heb je (nou al) de pest aan me? En schat bedoel ik helemaal niet neerbuigend. Vind de meeste Vrouwen schatten (met gebruiksaanwijzing uiteraard).quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
beter spreek je me helemaal niet aan, maar als het dan toch zo nodig moet: ik heb een ursername, die mag je gebruiken.
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 10:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vaste kijker van comedy Central?
Hij is hier wel toepasselijk, idd.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef Pulzzar het volgende:
Nog één:
Hoe reageren mannen op het Facebook-profiel van TS?
Vind ik neuk
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom zoveel lui hier TS d'r foto afzeiken. Is toch een prima meisje om te zien?
Over smaak valt niet te twisten, wjw?quote:
Smaken verschillen inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, wjw?
Of valt ze vergeleken bij jou in het niet?
Gaat niet om mij, maar TS noemt zichzelf een schoonheid terwijl ze dat dus niet is (vind ik).quote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar dan hoeft er toch alsnog geen probleem te zijn? Jij bent toch ook lelijk?
Heb je een bron? Haak net in...quote:Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, maar TS noemt zichzelf een schoonheid terwijl ze dat dus niet is (vind ik).
ntm lelijk noemenquote:Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar dan hoeft er toch alsnog geen probleem te zijn? Jij bent toch ook lelijk?
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?quote:Op maandag 9 september 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je daar naar een opticien.
Beetje lui?quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je verwijst mij bij daar (bij die foto) naar een opticien?
Nee dank, ik zie die foto liever niet nog een keer.
Dan zijn we er allemaal mooi ingetrapt.quote:
Ze wou wel weg, na het douchen en ontbijten....Lees de OP.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Splutje het volgende:
Chicks die niet wegwillen the morning afterMoet je weer een afspraak of verplichting verzinnen en zelf weggaan
Waarom eigenlijk?quote:
Hehe echt hequote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoorquote:
*schijten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoor
Succes en veel plezier.quote:
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En waarom is die anti F1978 actie eigenlijk?
OT: Ik denk dat zijn vrouw en 3 kinderen elk moment konden thuiskomen.
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.quote:
Jij kent de klappen van de zweep, met je gouden kontjequote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je maar niet achter het station werken
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.
Ik niet over jou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |