Je bent gewoon een goedkoop zaadsletje dat zich laat neuken voor drankjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
25 replies per paginaquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
Inderdaad, sletjes die eisen gaan stellenquote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef kaaskazer het volgende:
Gratis drank, gratis seks, gratis overnachting en dan vind je het gek dat je geen ontbijt krijgt.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ben jij al wat wijzer?quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Strani het volgende:
Is er ergens tussen pagina 4 en 8 uitgelegd in welke zin TS doorlekte?
leuke brilquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef SaucyCock het volgende:
Zo hoor je vrouwen toch te behandelen?
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.quote:Op maandag 9 september 2013 07:50 schreef Salmannassar het volgende:
Lekkere mannen kunnen het zich permitteren om klootzakken te zijn en vele doen dat dus ook. Da's algemeen bekend TS. Lesje geleerd? En gebruik de volgende keer een condoom. Hoef je niet uit te lekken.
Verder, ga zo door. Wat zou de wereld zijn zonder sletjes?
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?quote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die hier iets over zegt en dat vind ik eigenlijk wel heel shocking. Dat vrouwen/meiden aan een ONS doen; prima. Ook zij willen weleens gewoon zonder gedoe lekker van bil. Maar gebruik dan in Godsnaam een condoom.
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien heeft ze het niet over sperma maar is ze iemand die gewoon extreem veel vaginaal vocht produceert tijdens de daad?
ja, daarom lijkt het me ook niet logisch dat het sperma is. of die man moet een hele theekop in haar gedumpt hebben, dat kan.quote:Op maandag 9 september 2013 09:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En dus ook erna?,Ze had al geslapen. Of ze moet een nympho sopdoos hebben, kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |