Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopenquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
Ik wil het niet sowieso ...puntquote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
je wilt het niet of het is je gewoon nooit gelukt
Jij hebt maar een vriendin gehad waar je hele tijd over praat, en je bent fucking 35, hoe kansloos wil je het hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
Gaat je knuistje naar verloop van tijd niet vervelen?quote:
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Wat bedoel je, krijg ik er nooit genoeg van...als je eerlijkheid bedoeld dan is het antwoord nee...quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?
Foto?quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
graag gedaan!
PS.
TS je mag bij mij wel blijven slapen.
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Lul in de boter hangen en daarna keihard anaal naar binnen sperenquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Geen dank, het was me een genoegenquote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.
Uiteraard met camera om users als F1978 goed te verwennen met een lekker filmpje.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
op wiequote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik lijk op een knappe beroemdheid
Is mijn eerlijkheid teveel voor jequote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |