Slaap je op je kop of heb je zon berenkuil?quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte
Tja bij one night stands is het allemaal wat minder persoonlijk en is de kans op dit soort dingen groter, ikzelf zou ook echt geen "ons" willen doen met welke vrouw dan ook.quote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
Je liegt.quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja bij one night stands is het allemaal wat minder persoonlijk en is de kans op dit soort dingen groter, ikzelf zou ook echt geen "ons" willen doen met welke vrouw dan ook.
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graagquote:
? wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
Dat is waar.quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef eXplorer1 het volgende:
als een man gelijk sex met je wilt weet je tog hoelaat het is? (indien nee, nu weet je het dus wel)
Even gequote voor je hem weer weghaaldquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
alsof zij dat echt isquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend als leugenaar, bij niemand niet...dus niet te snel spreken graag
jah hoor geen problemen mee, (als het bij ontbijten blijft).quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Kun je het verhaal iets geiler maken? Dat je bijvoorbeeld laat merken dat je dit allemaal best geil vindt en graag als vuil wordt behandeld.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Not sure if serious or just a troll.quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Even gequote voor je hem weer weghaald
Dan ken jij hem nog nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
haha goed advies xDquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Inktvisch het volgende:
Optie1
Stap1Bel aan en zeg dat je iets vergeten ben..
Stap2Sloop zijn huis
Stap3Verlaat het huis!
Optie 2 ( wanneer verzonnen topic)
Stap1/2/3 Ga naar de psycholoog.
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONSquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een man die niet aan ONSjes zou doen, geloof je het zelf?
Wat....quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
je wilt het niet of het is je gewoon nooit geluktquote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand toevallig ja, waarom zou ik met zo maar iemand in bed willen liggen, ik wil liever een vaste partner sowieso, of het nou voor seks is of voor de liefde, maar zeker geen ONS
Ben je single?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopenquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
[ afbeelding ]
Ik wil het niet sowieso ...puntquote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
je wilt het niet of het is je gewoon nooit gelukt
Jij hebt maar een vriendin gehad waar je hele tijd over praat, en je bent fucking 35, hoe kansloos wil je het hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gaat je knuistje naar verloop van tijd niet vervelen?quote:
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Wat bedoel je, krijg ik er nooit genoeg van...als je eerlijkheid bedoeld dan is het antwoord nee...quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Daar spreekt onze moraalridder weer hoor. God, krijg jij er nooit genoeg van ofzo?
Foto?quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
graag gedaan!
PS.
TS je mag bij mij wel blijven slapen.
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je aan mijn ontbijttafel zat zou ik je een mep met de broodplank verkopen
Lul in de boter hangen en daarna keihard anaal naar binnen sperenquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Geen dank, het was me een genoegenquote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om deze, waarvoor dank.
Uiteraard met camera om users als F1978 goed te verwennen met een lekker filmpje.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, lekker hard hoor. En als ze dan eenmaal bewusteloos ligt aan de onbijttafel smeer jij je lul in met boter om haar daar eens goed te misbruiken?
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
op wiequote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik lijk op een knappe beroemdheid
Is mijn eerlijkheid teveel voor jequote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wacht, ff bijkomen hoor, hahahahaha.
Combinatie van de tweequote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Lalavy het volgende:
Ik zie twee mogelijkheden:
Of de lekkere man in questie werd wakker vanmorgen en was nuchter niet meer onder de indruk van je uiterlijk.
Of de seks was gewoon slecht
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelenquote:
Dat was 'm toch?quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef F1978 het volgende:
Happy Behulpzame Eerlijke single ja uiteraard
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef Emm16 het volgende:
Wat dacht jij dandat ie je zou vertroetelen?
quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Heb ik niet nodig hoor, maar aardig van je dat je het aanbiedquote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.quote:
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenquote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
Wanneer begin jij met je DM's van vandaag? Anders kan ik nog snel iets anders regelen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Nee bedankt. Ik ben bang dat ik mij niet in kan houden bij F1978.quote:
minderjarige ben ik niet geinteresseerd in....wat heb je daar nou aanquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenwat valt daar verkeerd aan te beoordelen.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ik wil niet eens dat ze dat aanbieden, dus ik mis niksquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Kom vegte danquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dom dan worden afgewezen door F1978.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |