Combinatie van de tweequote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Lalavy het volgende:
Ik zie twee mogelijkheden:
Of de lekkere man in questie werd wakker vanmorgen en was nuchter niet meer onder de indruk van je uiterlijk.
Of de seks was gewoon slecht
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelenquote:
Dat was 'm toch?quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef F1978 het volgende:
Happy Behulpzame Eerlijke single ja uiteraard
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef Emm16 het volgende:
Wat dacht jij dandat ie je zou vertroetelen?
quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Heb ik niet nodig hoor, maar aardig van je dat je het aanbiedquote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom we gaan een x uit bieries nakken enzo.
Ik ga je wingman wel zijn
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.quote:
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenquote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kennen en toch verkeerd mij beoordelen![]()
Wanneer begin jij met je DM's van vandaag? Anders kan ik nog snel iets anders regelen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Nee bedankt. Ik ben bang dat ik mij niet in kan houden bij F1978.quote:
minderjarige ben ik niet geinteresseerd in....wat heb je daar nou aanquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als 35-jarige, minderjarige labiele meisjes proberen te hosselenwat valt daar verkeerd aan te beoordelen.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef nuck_chorris het volgende:
Foto van ts anders kan ik hier geen uitspraak over doen.
Ik wil niet eens dat ze dat aanbieden, dus ik mis niksquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik zag voor mij hoe jij dagelijks de ONS verzoekjes van je af moet slaan.
Kom vegte danquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dom dan worden afgewezen door F1978.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |