Omdat hij anders is.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom niet? Geef me een goeie reden.
Deze man weet.quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al deze vrouwen boos zijn op F1978 omdat ze voor hem gevallen zijn en hij ze allemaal geplayed heeft
Meneer F1978 is alleen op sex uit en dat irriteert me.quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al deze vrouwen boos zijn op F1978 omdat ze voor hem gevallen zijn en hij ze allemaal geplayed heeft
quote:Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
Alsof je nog gaat groeienquote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik net zo als F1978 worden.
Ik heb al 45 meisjes gescoord met zijn uitspraken... Fantastisch!
heujquote:
Jij bent nog kleiner dan ik, wtf lach jequote:
Geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent nog kleiner dan ik, wtf lach je
quote:
Geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef madeliefff het volgende:
ik wil mee lachen...waar lachen we om?
Nee, jouw intellectuele vermogen is niet voldoende toereikend om bovenstaande te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, niemand van jullie kent mij...ik kan me zo voordoen als iemand anders, no problem
Gaarne voortzetten in DM.quote:
net goed voor jequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Met laatst het toppunt die bleef gewoon 2 dagen bij me thuis in m'n vakantieVroeg ik of d'r ouders dat niet raar vonden maar die vonden dat schijnbaar normaal.
er was toch een of andere beach meet, was je daar nog heen gegaan?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geen idee.Volgens mij heb ik het topic gekaapt.
Sorry, kloon van iemand die ik niet ken.
Nee, slecht weer gisteren.quote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er was toch een of andere beach meet, was je daar nog heen gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |