Ik kan mij nog een topic voor mij halen, van een 14-jarig meisje ofzo die verliefd was op haar tandartsquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
minderjarige ben ik niet geinteresseerd in....wat heb je daar nou aan
Pas maar op, zometeen gaat hij jou dm'en.quote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Owh F1978 doet niet aan ONS, boehoehoe wat erg zeg.
Ja, dat klopt...daar ben ik ook echt mee naar bed geweest enzo, ja echt welquote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een topic voor mij halen, van een 14-jarig meisje ofzo die verliefd was op haar tandarts_____!
Royal sadness enzo
Ja, idd ...jij bent gelukkig wat slimmer dan sommige hierquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Inb4 F1978 die jou gaat proberen te fixxenquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef Emm16 het volgende:
Dat het je niet is gelukt zegt niets! Je probeerde et welquote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...daar ben ik ook echt mee naar bed geweest enzo, ja echt wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem de feiten maar daarvanquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat het je niet is gelukt zegt niets! Je probeerde et wel
Ik wilde straks gaan beginnen, maar ik moet nog een hele lijst afwerken totdat jij aan de beurt bent.quote:Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wanneer begin jij met je DM's van vandaag? Anders kan ik nog snel iets anders regelen.
En zijn piemel.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik zag eens een foto van F1978's zaakje.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Aber2.0 het volgende:
Ik zag eens een foto van F1978's zaakje.
Zou je wel willen dat ik zo was he hahahaha....balen dat je mij nu niet kan afbranden he, zoals al die andere schijnheiligers hier....quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga niet zo schijnheilig doen, vieze pedo
Ik geef toe aan alle eisen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wilde straks gaan beginnen, maar ik moet nog een hele lijst afwerken totdat jij aan de beurt bent.
Maar bij serieuze en directe interesse kan ik jou omhoog plaatsen en dan kunnen we straks al beginnen met de onderhandelingen.
Nee? Zou je dat echt niet willen?quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze dat aanbieden, dus ik mis niks
Zoals ik al zeg, niemand van jullie kent mij...ik kan me zo voordoen als iemand anders, no problemquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee? Zou je dat echt niet willen?
Op basis van je postgedrag kan ik overigens het tegenovergestelde concluderen.
Ik kom bij je zodra ik het contract heb opgesteld.quote:
zeker niet voor een paar meelopers van AJ, speciaal voor dat soort mensen blijf ik juist hier hahahahaquote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef brunnetje_93 het volgende:
[..]
Deed je dat maar, lelijke balhaar.
Hahahahahahahahaha meelopers van mij, het is allemaal een complot, einz einz!!!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
zeker niet voor een paar meelopers van AJ, speciaal voor dat soort mensen blijf ik juist hier hahahaha
LATERS !!!!
Dat deed je wel man, dat kind proberen te hosselen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef F1978 het volgende:
Zou je wel willen dat ik zo was he hahahaha....balen dat je mij nu niet kan afbranden he, zoals al die andere schijnheiligers hier....
kom vanaaf centraal om 12 uur je gaat zienquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke zeg maar waar en wanneer dan hommo
Zeg wollahquote:Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
kom vanaaf centraal om 12 uur je gaat zien
TS ik kan echt heerlijke ontbijtjes makenquote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef christine92 het volgende:
Goedemiddaag.
Ik heb vannacht na het uitgaan in Utrecht en tomeloze gratis drankjes seks gehad met een lekkere man
Nu werd ik vanochtend wakker en had ik zin om te ontbijten maar schopte hij mij gelijk uit huis, ik mocht zelfs niet douchen waarna ik onderweg de hele tijd doorlekte.
Sommige mannen zijn echte klootzakken.
waarom al die haat naar die man>quote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een anti-F1978 campagne. KLB topic van gisteren was nog maar het begin.
Zometeen PLEEGT hij ZELFMOORD en dan is JOUW schuld!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef me een goeie reden.
ik vraag gewoon waarom je hem haat, aangezien je topics over hem maakt..quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef me een goeie reden.
Zou hij echt zo labiel zijn?quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zometeen PLEEGT hij ZELFMOORD en dan is JOUW schuld!!!!!!!!!!!
STOP met PESTEN NU!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |