Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoorquote:
*schijten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Stil jij wegens ik totaal niet in de mood daarvoor
Succes en veel plezier.quote:
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En waarom is die anti F1978 actie eigenlijk?
OT: Ik denk dat zijn vrouw en 3 kinderen elk moment konden thuiskomen.
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.quote:
Jij kent de klappen van de zweep, met je gouden kontjequote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je maar niet achter het station werken
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een 3/10 kan vast ook heus wel positieve kanten hebben, het blijft categorie lelijk.
Ik niet over jou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mooi jij bent dan.
Minderjarige labiele meisjes op FOK!? moeten die niet voor hun eigen bescherming een ban krijgen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat het een engerd is, die sexueel contact zoekt met minderjarige labiele meisjes via de DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |