Als je er maar geen plantjes uit laat groeien.quote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Je mag mijn washandjes wel gebruiken om je doos mee te wassen hoor.Kan ik er later nog van nagenieten.
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.quote:Op maandag 9 september 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je er maar geen plantjes uit laat groeien.
Fuckquote:Op maandag 9 september 2013 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.
Wat doet braddie in zijn schuurtje?quote:Wakker > Douchen > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Slapen.
schurenquote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doet braddie in zijn schuurtje?
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdquote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
open er een topic overquote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdMensen blijven ook maar reageren
En er wat aan doen, ho maar. Kansloos tot op het bot.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, couscousplanten. Uit 'r pouspous.
Muziek maken/Films/Series kijken, dat is het wel.quote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doequote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die idioot he. Met z'n zeiktopics altijdMensen blijven ook maar reageren
Je sport dus niet (meer)?quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doeOnzin. Blijf dat vooral denken.
En jij blijft vooral falen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach mens, houd je mond.. Zeggen dat ik er niks aan doeOnzin. Blijf dat vooral denken.
ik las spoortquote:
Van boze reacties typen ga jij niet afvallen maar verlies je juist de strijd tegen je overgewicht.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou je?quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou ze beide raken.quote:
Wat doe je er wel aan dan, pik.quote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou ik wat? Hem een schop onder de reet geven? Zelfs dat niet meer. Kan mijn voet niet tillen denk ikquote:
Oh, eerst nog wel dus.quote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik wat? Hem een schop onder de reet geven? Zelfs dat niet meer. Kan mijn voet niet tillen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |