Die had ik gemist. Damn.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
dus een losse les kost ¤ 41,50 maar een pakket van 10 lessen kost ¤ 500? damn neger volgens mij word jij kaulo hard genaaid door die rijschoolhouder Bradstar
TTT zit erbij.quote:Op maandag 9 september 2013 12:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die had ik gemist. Damn.
Ik hoop maar dat er iets extra's bijzit (TTT?), anders is het wel een hele rare deal..
Weet je ook al wat je er gaat doen?quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, binnen 2 weken in de sportschool, ik heb al eerder in dit topic gemeld dat ik mezelf er vandaag ga aanmelden, dat ga ik zometeen dan ook doen.
Wat ga je in de sportschool doen en hoe voorkom je gewrichtpijn?quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, binnen 2 weken in de sportschool, ik heb al eerder in dit topic gemeld dat ik mezelf er vandaag ga aanmelden, dat ga ik zometeen dan ook doen.
Waarschijnlijk dingen als:quote:Op maandag 9 september 2013 12:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weet je ook al wat je er gaat doen?
Ooh, ik begreep het ff niet.quote:Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Er zat ook al een TTT in je basispakket... wat moet jij met twee TTT's?
TTT of praktijkexamen?quote:
Ging het voor mij maar zo makkelijkquote:Op maandag 9 september 2013 12:31 schreef Springtouw het volgende:
Autotheorie is twee á drie dagen goed leren.
Dag 1:
Je bestudeerd het boek. Je leest het drie tot vier keer. Schrijft alle sleutelwoorden op papier.
Dag 2:
Je gaat de vragen maken per hoofdstuk. Heb je één van de vragen fout? Lees je het hoofdstuk opnieuw en maak je de vragen weer. Dit doe je tot je het hele boek uit hebt.
Dag 3:
De computervragen keer op keer maken tot je alles met 100% afrond. Gewoon herhalen tot je de vragen en antwoorden kunt dromen.
Dag 4:
Theorie maken en slagen.
Dat gaat voor jou ook net zo makkelijk, alleen doe je het schijnbaar nietquote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ging het voor mij maar zo makkelijk
Anders zou ik hem wel gehaald hebben de 1e x en niet na 3x denken "Goh laat ik maar een cursus doen"
Na drie keer weet je wel waar je op moet letten en bij welk onderwerp je zwak bent... Richt je je daar niet op?quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders zou ik hem wel gehaald hebben de 1e x en niet na 3x denken "Goh laat ik maar een cursus doen"
Kwats. Maak een plan.quote:Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dingen als:
Loopband.
Fiets.
Roeien.
Crosstrainer.
LegPress.
Buikspieroefeningen.
Voornamelijk cardio dus.
Wat dan? Je zegt in de OP dat je hele dagen binnenzit. Tijd is geen probleem. Motivatie zou het ook niet moeten zijn, je wil je rijbewijs maar al te graag. Je mist de discipline om er daadwerkelijk tijd en moeite in te stoppen. Geef jezelf een schop onder je kont en doe het gewoon, want het is namelijk net zo makkelijk voor jou.quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik richt me op het onderwerp in z`n geheel niet op 1 bepaald punt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na drie keer weet je wel waar je op moet letten en bij welk onderwerp je zwak bent... Richt je je daar niet op?
Oefen je verder wel met theorie-examenprogramma's op de computer?
Mijn doel is, 3x per week (Ma>Wo>Vrij) 1-1,5 uur per dag. En voonamelijk cardio, en als ik dan een kilo of 20 kwijt ben wil ik echt aan de spieroefeningen gaan.. maar ik wil eerst overtollig gewicht kwijt en overtollig vet..quote:Op maandag 9 september 2013 12:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kwats. Maak een plan.
Wat is je doel?
Hoeveel dagen per week denk je te kunnen/willen gaan? Hoe lang per dag?
Welke oefeningen? Er zijn talloze goede beginnersschema's te vinden.
Overigens: met vrienden gaan trainen is gezellig, maar alleen nuttig als zij ook serieus bezig zijn, anders bereik je nog weinig en kun je beter alleen gaan.
Je kunt beter meteen met (serieuze) krachttraining beginnen en dan na je trainingssessie wat cardio erachter plakken. Door meer spiermassa aan te maken zul je sneller vet verbranden en dus sneller afvallen. Ook kom je er niet uit te zien als slechts een kleinere versie van jezelf.quote:Op maandag 9 september 2013 12:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn doel is, 3x per week (Ma>Wo>Vrij) 1-1,5 uur per dag. En voonamelijk cardio, en als ik dan een kilo of 20 kwijt ben wil ik echt aan de spieroefeningen gaan.. maar ik wil eerst overtollig gewicht kwijt en overtollig vet..
Ga ik dan geen last krijgen van hangend vel ? (Nou weet ik dat ik nog jong ben, en het zal allemaal wel meevallen, maar toch.. als ik dat allemaal zo zie bij die afval programma`s...)quote:Op maandag 9 september 2013 12:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt beter meteen met (serieuze) krachttraining beginnen en dan na je trainingssessie wat cardio erachter plakken. Door meer spiermassa aan te maken zul je sneller vet verbranden en dus sneller afvallen.
Afvallen met alleen cardio duurt veel langer en is saaier.
Juist minder, omdat spiermassa nou eenmaal ook ruimte inneemt.quote:Op maandag 9 september 2013 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga ik dan geen last krijgen van hangend vel ? (Nou weet ik dat ik nog jong ben, en het zal allemaal wel meevallen, maar toch.. als ik dat allemaal zo zie bij die afval programma`s...)
Heb je dit echt geprobeerd en ben je gezakt? En hoezo "makkelijk"? Ik vond het niet makkelijk hoor, was wel even 3 dagen goed voor zitten.quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 3x gezakt ja...quote:Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Heb je dit echt geprobeerd en ben je gezakt? En hoezo "makkelijk"? Ik vond het niet makkelijk hoor, was wel even 3 dagen goed voor zitten.
Ahh op zo`n manier.. Ik ga er straks heen en hopelijk kan ik dan al gelijk een proeflesje draaien daarquote:Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Juist minder, omdat spiermassa nou eenmaal ook ruimte inneemt.
Succes!quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh op zo`n manier.. Ik ga er straks heen en hopelijk kan ik dan al gelijk een proeflesje draaien daar
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 3x gezakt ja...
Dat makkelijk was bijwijze van spreken, want ik vond het kut..
Ik ga een cursus doen..quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.
Is dat niks voor jou? Ooit besloten om misschien een leraar te nemen?
Vast niet.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Wat heb je vandaag allemaal al bereikt? Sportschoolabonnement heb je inmiddels geregeld?
Snap dat het moeilijk is om concrete stappen te zetten als je zo'n lamlendig leven lijdt (quote:
http://altijdgeslaagd.nl/?gclid=CMT72vfOvrkCFYWz3godohMABwquote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.
Is dat niks voor jou? Ooit besloten om misschien een leraar te nemen?
Maar goed dat ze je niet klaarstomen voor een examen Nederlandse taal.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Latert het volgende:
[..]
http://altijdgeslaagd.nl/?gclid=CMT72vfOvrkCFYWz3godohMABw
Braddies échte naam niet kennen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Ouder1 het volgende:
Braddie; Betrapt. Jij heet in het echt Léon Huizinga.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Dehelerambam het volgende:
Ook voor eten trouwens: niet te weinig eten. Geen honger lijden. Jezelf niet alles onthouden. Ik weet nu al dat je het niet vol gaat houden.
Maak het jezelf makkelijker en ga andere dingen eten.
1 simpele regel: eet zo weinig mogelijk dingen die geen voedingswaarde hebben. Als je toch eet kan je lijf er beter wat aan hebben.
Blijf wel gewoon eten. Zoek voor nu dingen op die gezond zijn én je ook lekker vindt. Noten bijvoorbeeld, kersen, ei, weet ik het. Er zijn vast wel gezonde dingen die je lekker vindt.
En lees er over of vraag het op het forum zodat je leert wat goed is.
Het wordt steeds makkelijker, echt. Je went eraan en dan taal je niet meer naar het andere eten.
Jij wel jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef kibhaon het volgende:
[..]
je moet gewoon alles eten wat je wil en daarna een vinger in je keel steken
Heb je dan een gouden penis?quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ik ben een geschenk van de hemel, zeus in levende lijven, alles wat ik aanraak wordt goud
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef kibhaon het volgende:
ik ben een geschenk van de hemel, zeus in levende lijven, alles wat ik aanraak wordt goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |