Ahh op zo`n manier.. Ik ga er straks heen en hopelijk kan ik dan al gelijk een proeflesje draaien daarquote:Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Juist minder, omdat spiermassa nou eenmaal ook ruimte inneemt.
Succes!quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh op zo`n manier.. Ik ga er straks heen en hopelijk kan ik dan al gelijk een proeflesje draaien daar
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 3x gezakt ja...
Dat makkelijk was bijwijze van spreken, want ik vond het kut..
Ik ga een cursus doen..quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.
Is dat niks voor jou? Ooit besloten om misschien een leraar te nemen?
Vast niet.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Wat heb je vandaag allemaal al bereikt? Sportschoolabonnement heb je inmiddels geregeld?
Snap dat het moeilijk is om concrete stappen te zetten als je zo'n lamlendig leven lijdt (quote:
http://altijdgeslaagd.nl/?gclid=CMT72vfOvrkCFYWz3godohMABwquote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Al een keer in een groep les gekregen dan? Mijn moeder had ook enorme moeite (Nederlands is niet haar eerste taal), ze ging toen met een groep lessen volgen waarna je gelijk erna je theorie doet.
Is dat niks voor jou? Ooit besloten om misschien een leraar te nemen?
Maar goed dat ze je niet klaarstomen voor een examen Nederlandse taal.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Latert het volgende:
[..]
http://altijdgeslaagd.nl/?gclid=CMT72vfOvrkCFYWz3godohMABw
Braddies échte naam niet kennen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Ouder1 het volgende:
Braddie; Betrapt. Jij heet in het echt Léon Huizinga.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Dehelerambam het volgende:
Ook voor eten trouwens: niet te weinig eten. Geen honger lijden. Jezelf niet alles onthouden. Ik weet nu al dat je het niet vol gaat houden.
Maak het jezelf makkelijker en ga andere dingen eten.
1 simpele regel: eet zo weinig mogelijk dingen die geen voedingswaarde hebben. Als je toch eet kan je lijf er beter wat aan hebben.
Blijf wel gewoon eten. Zoek voor nu dingen op die gezond zijn én je ook lekker vindt. Noten bijvoorbeeld, kersen, ei, weet ik het. Er zijn vast wel gezonde dingen die je lekker vindt.
En lees er over of vraag het op het forum zodat je leert wat goed is.
Het wordt steeds makkelijker, echt. Je went eraan en dan taal je niet meer naar het andere eten.
Jij wel jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef kibhaon het volgende:
[..]
je moet gewoon alles eten wat je wil en daarna een vinger in je keel steken
Heb je dan een gouden penis?quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ik ben een geschenk van de hemel, zeus in levende lijven, alles wat ik aanraak wordt goud
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef kibhaon het volgende:
ik ben een geschenk van de hemel, zeus in levende lijven, alles wat ik aanraak wordt goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |