Geef gewoon 50 euro uit aan een fiets man. Slap excuus, en je kunt echt wel een opleiding volgen + rijbewijs halen tegelijk..quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan de fiets van m`n ma lenen om te fietsen, maar dat is ook maar voor bepaalde periodes natuurlijk want ze heeft hem zelf veel nodig..
Je eigen fiets...kost 'n Euro of 200 en je kunt al veel lol hebben met een tweedehands ding.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan de fiets van m`n ma lenen om te fietsen, maar dat is ook maar voor bepaalde periodes natuurlijk want ze heeft hem zelf veel nodig..
Als je een opleiding doet krijg je vaak ook en ov. Ik begrijp de correlatie niet helemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 22... en ik heb zoiets van, ik ga eerst voor m`n rijbewijs, dan ben ik in ieder geval mobiel(er) dan ik nu ben (Ik heb geen ov, en geen fiets) dan kan ik kijken voor een opleiding.
Cursus ga ik nu dus ook doen. Ik ben al 3x gezakt... ja, ik voel me er super kut over.. zo slecht leer ik dus, dus nu komt er een 4e x, cursus, 2 dagen...quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef klawie het volgende:
Auto theorie vond ik ook klote toen maar een curcus gedaan 1ochtend en je hebt hem in je pocket
Er zijn genoeg goede fietsen te koop voor die prijs, meer dan 75 euro hoef je echt niet uit te geven aan een 2de hands fiets.quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef BlueMage het volgende:
50 E kan ook maar dan heb je kans dat je ieder half jaar 'n nieuwe fiets moet, alhoewel als fietsen vaak gestolen worden waar TS woont kan 't nog wel eens voordeliger uitpakken.
Weet je ook waar je volgende maand wil zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Braddie het volgende:
Ik weet wel waar ik over 2 jaar wil zijn
En je bent alweer aan het zoeken naar excuusjes om uiteindelijk niets uit te hoeven voeren.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was er maar een bokaal voor de klootzak van de dag, dan zou ik tenminste nog eens iets winnen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt jou echt de klootzak van de dag.
Ligt een beetje aan wat TS precies wil, racefietsen zijn wel wat duurder (maar daar valt ie wel meer mee af).quote:Op maandag 9 september 2013 01:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede fietsen te koop voor die prijs, meer dan 75 euro hoef je echt niet uit te geven aan een 2de hands fiets.
Sja.. punt is gewoon dat ik bést een opleiding wil gaan volgen, maar ik ben op dit moment bezig met m`n rijbewijs, dus ik ga eerst m`n rijbewijs halen. Veel fijner, ben ik ook minder afhankelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je een opleiding doet krijg je vaak ook en ov. Ik begrijp de correlatie niet helemaal.
Tweedehands racefietsen zijn er ook al vanaf 50,- weet ik uit eigen ervaring. Maar niet zo ergonomisch.quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat TS precies wil, racefietsen zijn wel wat duurder (maar daar valt ie wel meer mee af).
Ik weet waar ik volgende maand wil zijn, ik wil volgende maand sowieso wat gewicht kwijt zijn en ik wil een vast contract hebben bij die tent waar ik nu werk..quote:Op maandag 9 september 2013 01:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weet je ook waar je volgende maand wil zijn?
Kleine stapjes, Brad.
Jaren vooruit denken is niet te doen en al helemaal niet voor iemand zoals jij.
Nou en omdat je bezig bent met je rijbewijs hoef je echt niet thuis te zitten hoor je kan echt wel gaan werken of een opleiding erbij doen 1ste zet is altijd kut maar als je eenmaal op school komt of werk voel je je al een stuk beterquote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Cursus ga ik nu dus ook doen. Ik ben al 3x gezakt... ja, ik voel me er super kut over.. zo slecht leer ik dus, dus nu komt er een 4e x, cursus, 2 dagen...
Waarom kun je geen opleiding volgen en rijbewijs halen net zoals 80% van de anderen die een rijbewijs halen? Lessen doe je 1 of 2 uurtjes per week, dat is echt wel te combineren, opleiding is 100x belangrijker. Dadelijk ben je 25 en dan is het excuus ''ik ben te oud, iedereen in mijn klas is 18 en ik schaam me''quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.. punt is gewoon dat ik bést een opleiding wil gaan volgen, maar ik ben op dit moment bezig met m`n rijbewijs, dus ik ga eerst m`n rijbewijs halen. Veel fijner, ben ik ook minder afhankelijk.
Het kost een klap geld, maar dan heb je tenminste onafhankelijkheid qua reizen etc etc.
Nee hoor, want als ik de fiets gewoon kan gebruiken dan gebruik ik hem ook en fiets ik 10-15 kmquote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En je bent alweer aan het zoeken naar excuusjes om uiteindelijk niets uit te hoeven voeren.
Excuusjes, excuusjes en excuusjes.
[..]
Was er maar een bokaal voor de klootzak van de dag, dan zou ik tenminste nog eens iets winnen.
Kom jij maar voor mij werken dan blijf ik lekker thuisquote:Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Nou en omdat je bezig bent met je rijbewijs hoef je echt niet thuis te zitten hoor je kan echt wel gaan werken of een opleiding erbij doen 1ste zet is altijd kut maar als je eenmaal op school komt of werk voel je je al een stuk beter
Ja joh, geef je moeder de schuld.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, wat is normaal.. iedereen heeft wel gebreken, bij mij zijn ze wat ernstiger i.v.m te vroeg geboren (ga ik verder niet op in)
Dan zorg je dat je die twee dingen voor elkaar krijgt en daarna stel je weer nieuwe doelen voor de maand erna. Niet teveel hooi op je vork nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet waar ik volgende maand wil zijn, ik wil volgende maand sowieso wat gewicht kwijt zijn en ik wil een vast contract hebben bij die tent waar ik nu werk..
Hmm, laat ik dat maar eens proberen ja... wie weet pakt het goed uit...quote:Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je die twee dingen voor elkaar krijgt en daarna stel je weer nieuwe doelen voor de maand erna. Niet teveel hooi op je vork nemen.
Ze zijn alleen open tijdens jamsessies en die vinden plaats op donderdag en int weekend, dus dat zal niet gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef BlueMage het volgende:
Ga morgen al langs en zeg dat je graag voor hen wil werken.
Ga dan eens langs bij muziekwinkels enzo, zeg dat je wel een baantje wil daar.quote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zijn alleen open tijdens jamsessies en die vinden plaats op donderdag en int weekend, dus dat zal niet gaan.
Ligt eraan in wat voor kring hij terecht komt.quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
En iedereen die hem aanraadt naar school te gaan: serieus? Iemand met zijn discipline maakt dat toch niet af. Zorg eerst dat je je leven een beetje op orde krijgt.
Er zijn 2 muziekwinkels in Hilversum.quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ga dan eens langs bij muziekwinkels enzo, zeg dat je wel een baantje wil daar.
Licht eraan wat voor werk je doet :pquote:Op maandag 9 september 2013 01:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom jij maar voor mij werken dan blijf ik lekker thuis
School kan ook voor discipline zorgen en dit is niet gemeen bedoeld maar mbo niveau 2 en aanverwante opleidingen lijken me eigenlijk best geschikt voor Braddie. Ik weet niet of je een beetje technisch inzicht hebt maar die richting kun je ook uit gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
En iedereen die hem aanraadt naar school te gaan: serieus? Iemand met zijn discipline maakt dat toch niet af. Zorg eerst dat je je leven een beetje op orde krijgt.
Best wel een domme post, eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik geloof dat je gebrek aan motivatie aan je instelling ligt en ik geloof dat het jouw persoonlijke keuze is wat jij precies doet met die instelling.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Waarom doe je de rest jezelf aan?... Ben gewoon absoluut niet tevreden met mezelf, en wil al járen dingen aan mezelf veranderen... maar het gebeurd maar niet..
Dan ga je naar plaatsen verder weg als Hilversum. Ga nou eens wat doen, serieus.quote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er zijn 2 muziekwinkels in Hilversum.
De 1e muziek winkel in Hilversum heb ik al gewerkt.
De 2e muziek zaak werk ik al op vrijdag, maar die heeft nu een zomerstop tot 20 september (Want dat is als toetsenist in een huisband)
Ik heb géén technisch inzicht, ik kan geheugen vervangen van een computer, en een hardeschijf, en speakers aansluiten op een versterkerquote:Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
School kan ook voor discipline zorgen en dit is niet gemeen bedoeld maar mbo niveau 2 en aanverwante opleidingen lijken me eigenlijk best geschikt voor Braddie. Ik weet niet of je een beetje technisch inzicht hebt maar die richting kun je ook uit gaan.
Ook daar is motivatie voor nodig. Iets waar Braddie (nog) niet over beschikt, als ik de OP zo lees en rekening hou met zijn postgeschiedenis.quote:Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
School kan ook voor discipline zorgen en dit is niet gemeen bedoeld maar mbo niveau 2 en aanverwante opleidingen lijken me eigenlijk best geschikt voor Braddie. Ik weet niet of je een beetje technisch inzicht hebt maar die richting kun je ook uit gaan.
Ja, want als je een diploma hebt, vliegen de vacatures je om de oren en wil iedereen je hebben. Lul niet, man. Een papiertje is nuttig, maar niet broodnodig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Best wel een domme post, eigenlijk
Klopt, maar de drempel over stappen is lastig..quote:Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Braddie het volgende:
maandag 9 september 2013 01:41 schreef klawie het volgende:[/b]
[..]
Nou en omdat je bezig bent met je rijbewijs hoef je echt niet thuis te zitten hoor je kan echt wel gaan werken of een opleiding erbij doen 1ste zet is altijd kut maar als je eenmaal op school komt of werk voel je je al een stuk beter
Het is ook mijn keuze natuurlijk wat ik doe met die instelling, maar die probeer ik juist te veranderen..quote:Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gebrek aan motivatie aan je instelling ligt en ik geloof dat het jouw persoonlijke keuze is wat jij precies doet met die instelling.
Ik heb heel weinig motivatie, muziek maken dat motiveert mij énorm, dat doe ik dan ook graag (Daarom ben ik op dit moment ook vrijwilliger bij die zaak, en wil ik daar een vast contract)quote:Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ook daar is motivatie voor nodig. Iets waar Braddie (nog) niet over beschikt, als ik de OP zo lees en rekening hou met zijn postgeschiedenis.
[..]
Ja, want als je een diploma hebt, vliegen de vacatures je om de oren en wil iedereen je hebben. Lul niet, man. Een papiertje is nuttig, maar niet broodnodig.
Je houdt jezelf voor de gek. En dat weet je dondersgoed.quote:Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook mijn keuze natuurlijk wat ik doe met die instelling, maar die probeer ik juist te veranderen..
Nee kut, omdat hij sowieso discipline nodig heeft om z'n shit te veranderenquote:Op maandag 9 september 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ja, want als je een diploma hebt, vliegen de vacatures je om de oren en wil iedereen je hebben. Lul niet, man. Een papiertje is nuttig, maar niet broodnodig.
Hoezo? Omdat ik deze keer zo`n beetje desperate ben om mezelf te veranderen omdat ik het niet meer zie zitten? offeh?... denk je dat ik het fijn vind, dat alles wat ik probeer mislukt?...quote:Op maandag 9 september 2013 01:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je houdt jezelf voor de gek. En dat weet je dondersgoed.
Discipline komt je aanwaaien, zodra je naar school gaat?quote:Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee kut, omdat hij sowieso discipline nodig heeft om z'n shit te veranderen
Ik vond je advies erg nuttig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef hugecooll het volgende:
Ik zal trouwens nog eens meerdere alinea's voor je typen
Nee, jij hebt het over kortetermijndoelen die hij moet proberen te halen. Daar heeft hij toch ook discipline voor nodig?quote:Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Discipline komt je aanwaaien, zodra je naar school gaat?![]()
Zonde van z'n geld die 'ie niet heeft op dit moment.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |