SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik vind het niks dat hij weggaat...zit ik alleen in dit grote huisheb jaren op mezelf gewoond maar dit is toch anders.....en ook nog eens geen dak....oja en geloof dat er wel aardig wat regen wordt verwacht deze week
quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Kimpossible het volgende:
Ik gooi m even in de herhaling![]()
Kewpie, welkom!
Spewey, je hebt een spannende week voor de boeg. Vergeet niet te genieten van de bijzondere tijd
Angela, jij liever als ik. Sterkte!
Limone, 8 cm
Mignonne, jij hier! Je komt als geroepen, als je zin hebt, haha:Hier ook een paardenmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1!. Had wel een lastige uitdrijving zoals mignonne het noemt, maar dat lag hier in alle waarschijnlijkheid aan die 9 pond en niet aan mijn bekkenbodemspieren
. Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. En als je echt het wil weten of ze wil leren ontspannen, kun je ook naar de fysio!
Home is where the O+ is...
Liggend poepen lukt een hoop vrouwen anders primaquote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Kimpossible het volgende:
Verticale baarhouding lijkt me trouwens sowieso makkelijk te preferen boven liggend bevallen (mits geen complicaties natuurlijk). Ik bedoel, heb je ooit wel eens liggend geprobeerd te poepen?Dat slaat toch eigenlijk ook nergens op? (Nogmaals mits geen complicaties of zaken waarbij je sterk gemonitord moet worden enzo).
Wat jullie, dames?
Haha, ja, maar das niet uit vrijwilligheid geboren (quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Liggend poepen lukt een hoop vrouwen anders prima
monitoring kan ook op een baarkruk. Ik heb genoeg bevallingen gezien met CTG aangesloten op een baarkruk of schelp. Wees vooral assertief want er is echt geen reden om op bed te blijven liggen tenzij forse complicaties. Dikke kans dat verticale houdingen juist voor minder complicaties zorgen dan horizontale.
Hoiquote:Op maandag 9 september 2013 06:22 schreef Jipster het volgende:
Spewey toitoitoi! Nog even en dan met baby!
Verlof en om 6u wakker... wat gaat er mis?
Merk je niets vanquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Haha, ja, maar das niet uit vrijwilligheid geboren ()
Mij lijkt het wel wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 06:23 schreef GotC het volgende:
Jaaaa, ik vroeg me al af waar jij was! Ook last van een ritme..
En vriend en dreumes die gewoon op moeten.
Wow ik sta top 5![]()
[..]
Hoi
Ik ben sinds half 5 'words in a pic' aan het spelenquote:Op maandag 9 september 2013 06:22 schreef Jipster het volgende:
Spewey toitoitoi! Nog even en dan met baby!
Verlof en om 6u wakker... wat gaat er mis?
Ja maar, ja maar jij krijgt je baby!! Dus niet gek dat je wakker ligtquote:Op maandag 9 september 2013 06:37 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik ben sinds half 5 'words in a pic' aan het spelen
Heus niet nerveus hoor
4 februari 2014quote:Op maandag 9 september 2013 06:47 schreef Jipster het volgende:
Waah gaaf GotC! Wanneer gaan jullie trouwen?
Meestal met een schedelelektrode op de baby.quote:Op maandag 9 september 2013 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Speweysnap dat het spannend is.
Als je aan de ctg hangt tijdens de bevalling is dat zeker ook met die banden?
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Speweysnap dat het spannend is.
Als je aan de ctg hangt tijdens de bevalling is dat zeker ook met die banden?
Het is bij mij lastig te registreren. Niet zozeer meer overgewicht maar wel veel los vel en geen strakke grote buik We moeten die van de baby vast houden, dat leek me niet zo fijn tijdens de bevalling.quote:Op maandag 9 september 2013 07:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.
Als uitwendige registratie lastig is bijv. door overgewicht, hartslag van moeder en kind die dicht bij elkaar liggen, lastig te 'pakken' kind of omdat door je houding de registratie regelmatig wegvalt dan wordt er een schedelelectrode ingebracht.
Als het nodig is de weeën exact te meten en er kan uitwendig moeilijk geregistreerd worden dan wordt er ook inwendig een druklijn aangebracht.
Omg en dan is japie er bijna/net!quote:Op maandag 9 september 2013 07:00 schreef GotC het volgende:
[..]
4 februari 2014Duurt dus nog ff, maar tegen die tijd is Bob gewoon al 4 maanden!
Snap ikquote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Omg en dan is japie er bijna/net!
Is over 21w1d. Want, ikke vandaag 19w!![]()
Verder ben ik in een k*t stemming.
Jij bent toch de 27 uitgerekend? Dan ben je toch vrijdag al 37 weken??quote:Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef ymme het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sinds gisteren 37 weken ben
Wat is het verschil met een ballon en een veterquote:Op maandag 9 september 2013 10:59 schreef Spewey het volgende:
Nee ik blijf hier, steeds aan het ctg, morgenvroeg verhuis ik naar m'n verlos/kraamsuite. Ik kan spontaan beginnen door die veter maar dat zie ik niet gebeuren.
Oeps, dat moet 29 sept wezenquote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij bent toch de 27 uitgerekend? Dan ben je toch vrijdag al 37 weken??
De voorweeen zijn er nog steeds, ik verwacht ze ook niet meer kwijt te raken voordat ik echt ga bevallen.
Ballon wordt ingebracht, dan met water gevuld om ontsluiting te krijgen. Veter is een platte tampon met een lang lint eraan, dat tampongedeelte wordt tegen je bmm geplaatst en doordat het vochtig wordt gaat het prostaglandine afgeven. ( als ik het goed heb begrepen netquote:Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef Jipster het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een ballon en een veter?
Ik ben benieuwd hoor!
Hier mijn waarden weer opgestuurd, even niet ophogen de insuline, en ze vond dat ik wel goed ingesteld ben..zelf heb ik dat gevoel niet als ie steeds boven de 7 piekt bv. maar zij vond dat nog acceptabel en boven de 10 is wel echt ontregeld. Nou ja, ik prik en spuit lekker door en ben heel benieuwd naar morgen de groeiecho!
Kan je nagaan! En je bent 19w vandaagquote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Omg en dan is japie er bijna/net!
Is over 21w1d. Want, ikke vandaag 19w!![]()
Verder ben ik in een k*t stemming.
Mwah gisteren nog een heel drukke dag gehad. Schoonmoeder was jarig. Een ean die in de auto sliep en thuis niet meer wilde. Nog over een kinder rommelmarkt gelopen en ean is met d'r vader +opa naar de kermis geweest. En ik zit nu moed te verzamelen om de droger uit te ruimen en te gaan strijken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:
Yay! 2de trimester voor Kim
Sterkte vandaag Momo, ik duim mee
Geniet van je lunch, gezellig!
Hoe gaat het met jou FR, beetje bijgekomen van het weekend?
Morgen blijf ik heel lang in mijn bed liggen. Maar nu wil ik het afhebben. Mijn hormonen mijn hormonen zou het een teken zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Jipster het volgende:
Momo, sterkte!
Jeej voor het 2e trimester!
En FR doe maar eens even een dagje niks jij!
Niet bij CTG/stan, dan altijd schedelelectrode tijdens bevalling, anders heb je geen ST-metingen. Dus verschilt per ziekenhuis.quote:Op maandag 9 september 2013 07:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.
Als uitwendige registratie lastig is bijv. door overgewicht, hartslag van moeder en kind die dicht bij elkaar liggen, lastig te 'pakken' kind of omdat door je houding de registratie regelmatig wegvalt dan wordt er een schedelelectrode ingebracht.
Als het nodig is de weeën exact te meten en er kan uitwendig moeilijk geregistreerd worden dan wordt er ook inwendig een druklijn aangebracht.
Pik ik even hihi!quote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gotc in ondertrouwfeli!
Mo 19 wekenen sterkte
![]()
Speweyzet hem op!
Ymme meldplicht
Bubs aan het voorwerk![]()
Nikki, bah! Beterschap![]()
Jips mijlpaal![]()
Ah dat is wel fijn, hopelijk kun je lekker lang door rijden. Ik mis het nu wel echt! dus ik hoop dat ik na de bevalling snel weer erop zitquote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:
Bla, ik zit eigenlijk nog prima hoor! Merk wel dat m'n houding iets anders is dan normaal (m'n beenligging is niet bijster netjes meer, want m'n zwaartepunt ligt iets minder ver naar achter) en het eerste rondje draf id niet zo fijn, maar daarna gaat t super!
Hier 13 weken mijlpaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventilerenquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang numaar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed
Bubs, hoe is het bij jou?
Dit dus!quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren
Nog 2 dagen 16 uur en 40 minutenquote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Dot. het volgende:
SHS, juist ventileren! Anders krop je het alleen maar opEn het is al bijna donderdag
quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Nog 2 dagen 16 uur en 40 minuten![]()
![]()
Inderdaad dit! En nog even, dan is het al donderdag!quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren
nee dat is wel zo. Ben ook blij dat ik meteen om 8:30 die afspraak al heb, scheelt weer een dag maagzuurquote:Op maandag 9 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Waarvan je 24 uur slaapt SHS, niet dat het daardoor sneller gaat, maar ik vond het altijd fijn als het avond was, want bijna slapen en bij wakker worden zo'n 8 uur verder. Lekker naief, maargoed.
Dat hoort ook hierquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang numaar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed
Bubs, hoe is het bij jou?
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder gevalquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat hoort ook hiervoor mannen is het toch moeilijk te begrijpen allemaal.
Nog hetzelfde, vanmorgen tegen mijn moeder gezegd van in de middag is het meestal wat beter.
Zulke dingen moet ik ook niet zeggen![]()
Vrijdag weerquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder geval
Wanneer moet je weer voor controle?
Ik heb wat shirtjes (ook pyjamashirts) met knoopjes en dat is wel handig, iets soepels in elk geval!quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Echte voedingsdingen of met knoopjesquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonderquote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Dot. het volgende:
Nu heb ik een mental image van een wilde Hulk-achtige Mevr_Mus die al haar kleren van haar lijf trekt onderwijl luid schreeuwend
Hier een dove zeepje op het matras onder het hoeslaken en het werkt weer prima.quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je elke zeep onder je matras leggen bij kramp? Ik heb hier elke winkel gehad voor de sunlight zeep maar de hebben ze hier niet.
Dat dacht ik ook. Maar mijn tweemaalwerpbigshirt zit in de doos met te bewaren babyspullenquote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Spewey het volgende:
M'n werphemdje ligt klaar, wordt een wegwerphemd en dan na de bevalling bvshirt. Naar huis in positiejeans want hier zal die buik niet meteen weg zijn
Herkenbaarquote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonder"Ik ben Mus en ik trek NU mijn kleren uit hoor". Pas toen het kind eruit was heb ik haar naam gevraagd
Ik lees dit toevallig en dacht dat iedereen naakt wasquote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik ben binnen gekomen, opgestaan uit die rolstoel, het gordijntje achter me was nog niet dicht, me gelijk uitgekleed en linea recta naar de douche gelopen en daar tot 9 cm onder gezeten![]()
Het valt me nu pas op eigk hoeveel vrouwen nog wel iets aanhebben tijdens de bevalling. Ik was twee keer helemaal naakt, heerlijk vondk het, ik had het ook veel te warm voor kleding. Gelukkig heb k inmiddels wel vrouwen gezien die ook volledig naakt waren anders zou ik me heel gek gaan voelen en vovor een vvolgend kind een burka aandoen
Naakt zou echt totaal niet in me opkomen. Ik had een bh en Tshirt aan. Sowieso leef ik niet zonder bh, maar zonder shirt had ik ook niet lekker gevonden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef mignonne het volgende:
Het valt me nu pas op eigk hoeveel vrouwen nog wel iets aanhebben tijdens de bevalling. Ik was twee keer helemaal naakt, heerlijk vondk het, ik had het ook veel te warm voor kleding. Gelukkig heb k inmiddels wel vrouwen gezien die ook volledig naakt waren anders zou ik me heel gek gaan voelen en vovor een vvolgend kind een burka aandoen
Sowieso, broeken met elastiek ipv een knoop, ideaal met ks-wondquote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef Jipster het volgende:
Ik heb ook bij de HEMA wat huis/joggingbroeken gekocht, want wel zo prettig de eerste dagen/weken, en boxers die wat hoger zitten ivm de ks-wond!
Ik heb steeds een lange, los zittende top aangehad. Maar het duurde ook wel erg lang en ik heb nooit persweeën gehad of iets dat daarbij in de buurt kwam. Anders had ik misschien ook wel alles uitgetrokken,quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik lees dit toevallig en dacht dat iedereen naakt was![]()
Ik heb echt 24 uur lang naakt rondgewaggeld. Ondertussen lekker braken enzo. Zo charmant.![]()
Maar ik hoor hier niet.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over keizersnedes gesproken, heb ik jullie de folder al eens laten zien die ik in het ziekenhuis kreeg? Nee he? Even delen (ik blijf 'm geniaal vinden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had hetzelfde aan, iets korter dan me lief was eigenlijk maar soit en heb een uur of drie persweeën gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb steeds een lange, los zittende top aangehad. Maar het duurde ook wel erg lang en ik heb nooit persweeën gehad of iets dat daarbij in de buurt kwam. Anders had ik misschien ook wel alles uitgetrokken,
quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso, broeken met elastiek ipv een knoop, ideaal met ks-wondEn die boxers idd. Ik had wat slipjes/shorts die precies met hun elastiek op die wond zaten, niet zo chill
![]()
Stiekem vond ik zelf die überlelijke oncharmante netbroekjes uit het kraampakket/van het zhuis ideaal en heerlijk zittenAlleen, tja, het ziet er écht niet uit he?
![]()
En dan ook nog met die kraamverbanden erin gepropt. Ik leek wel een goed bedeelde kerel
![]()
Heb me erom bescheurd met een vriendin samen. Niet heel fijn als je net een keizersnede hebt gehad.
Over keizersnedes gesproken, heb ik jullie de folder al eens laten zien die ik in het ziekenhuis kreeg? Nee he? Even delen (ik blijf 'm geniaal vinden).Die foto is hilarisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees nu verder terug, wat ontzettend erg Momo, heel veel sterkte
Mijn theorie gaat dus niet zomaar opquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik had hetzelfde aan, iets korter dan me lief was eigenlijk maar soit en heb een uur of drie persweeën gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Er is ook een andere manierquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen mannen toch kinderen krijgen?
dan geef ik per direct het stokje over.
Vandaag wel! http://nos.nl/artikel/549255-man-in-duitsland-baart-een-kind.htmlquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen mannen toch kinderen krijgen?
dan geef ik per direct het stokje over.
dat was ooit een vrouw. dat telt niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Vandaag wel! http://nos.nl/artikel/549255-man-in-duitsland-baart-een-kind.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, want gezicht, hij gaat r weer af
[ Bericht 2% gewijzigd door Kimpossible op 10-09-2013 18:26:59 ]Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Plons! Tis 7u! Heel veel succes en hoop echt dat alles soepel verloopt! Toi toi toi!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Gisteravond kreeg ik weeën, helaas vannacht gestopt bij 3 of 4 cm, dus ik ga douchen, trek m'n werphemdje aan en dan worden m'n vliezen om 7 uur gebroken en krijg ik een infuus, whaaaaaaaaaa!
Woeiiiiiii! Succes lieve spewey!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Gisteravond kreeg ik weeën, helaas vannacht gestopt bij 3 of 4 cm, dus ik ga douchen, trek m'n werphemdje aan en dan worden m'n vliezen om 7 uur gebroken en krijg ik een infuus, whaaaaaaaaaa!
Spannend!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Spannend!!! Succes!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:49 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom kursor! Ik heb je verhaal gevolgd, jij hebt ook een hoop voor je kiezen gehad zegMaar dit keer gaat gewoon alles goed!
Mag ik vragen waar de echo dan wel voor is, als het niet voor hartactiviteit / uitsluiten MOLA is?
Ja, ze woonde nog thuis en heeft bij het snel aankleden een shirt van mij gepakt. Ik heb haar het shirt een keer of 4 laten wassen voordat ik het terug wilde, en nog steeds niet aangehad dus dat vele wassen had weinig zin hahaquote:
nee hoor, dat is pas meeleven!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het!
Wel jammer dan kan je dus misschien nog een keer terug en nog de spanningen hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:54 schreef Kursor het volgende:
Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weer dondersgoed dat het geen garantie is, maar zulke strepen terwijl m'n NOD pas over n paar dagen zou moeten zijn geeft mij eigenlijk wel zekerheid.
OMG, ik ben zwanger
Tralalalaaa
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het!
tof!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:47 schreef Kimpossible het volgende:
Tap! Mooier worden ze niet, welkom!
Wij gaan vandaag een zilvergrijze joolz kinderwagen ophalen met alles erop en eraan
Zie t nu pasquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:48 schreef Limone het volgende:
LOL @ GotC's autocorrect
ik moet nog steeds af en toe lachen om 'blowverbod'
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Er is eigenlijk geen twijfel mogelijk. Deze zijn wel heel duidelijk.das wel duidelijk toch? gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weer dondersgoed dat het geen garantie is, maar zulke strepen terwijl m'n NOD pas over n paar dagen zou moeten zijn geeft mij eigenlijk wel zekerheid.
OMG, ik ben zwanger
Haha dat zou sneu zijn ja!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
kp toffe wagen post je even foto's??
klaproos dat het geslacht maar goed te zien is. En ik hoop dat het een verrassing voor je vriend is i.p.v. een verassing die wens ik je toch niet toe
Tenzij je in het onderwijs werkt. Dan tel je de gemiste vakanties bij je verlof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Sleehakschoen het volgende:
Nee, zou wat zijn ookJe levert er ook geen vakantiedagen voor in, voor je verlof
toch alleen de zomervakantie? de kerstvakantie enzo niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:02 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Tenzij je in het onderwijs werkt. Dan tel je de gemiste vakanties bij je verlof.
Ik werk op een hbo, en ik krijg alles idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef DJMomo het volgende:
Hangt van hoger of lager onderwijs af vlgs mij. Hoger krijgt alles.
misschien 1 troost, zodra er een baby in ligt te spartelen ligt het nooit meer netjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef GotC het volgende:
Pfuh..net een poging gedaan om het wiegje op te maken. Lekker handig, het is een afwijkende maat wiegEven niet bij stilgestaan bij het kopen v/d hoeslakens.
Maar wat een gedoe is het om een Koeka deken met teddy een beetje netjes erin te krijgen!
Wat is er precies aan de hand met jouw dak? Volgens mij is dat al van voor mijn tijd. Het klinkt iig k%tquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef angelatje het volgende:
He wat jammer, kerst en oud en nieuw vallen ook in mijn verlofbijkomend voordeel is dat vriendje tussen kerst en oud en nieuw lekker vrij is
![]()
Spewey veel succes vandaag![]()
Vandaag besloten om de zwangerschapsgym op te zeggen omdat ik er met tegenzin heen ga en omdat we maar met z'n tweeën zijn daar. Wel lullig voor de andere zwangere maar daar doe ik het niet voor. Nu besloten om zwangerschapszwemmen te gaan beginnen over 2 weken. Badpak is al onderweg![]()
Verder lekt het hier nog steeds gigantischen heb ik net gehoord dat de aanvraag afgekeurd is ivm dakpanplaten
Ik proef tussen de regels een twijfel over je beslissing of interpreteer ik dat nu verkeerd? Want je hébt gewoon een keuze over je bevalling ongeacht kansen en daar mag je voor staan en zonodig op terugkomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:36 schreef ymme het volgende:
Kursor welkom!
1 kennis is gisteren bevallen met 38 weken, en de volgende is op dit moment bezig (collega van mijn man, vandaar dat we het weten).
Is het stom dat ik erg blij voor ze ben, maar het ook een beetje steekt bij me.
Ik wilde ooit ook zo graag een fijne bevalling, die vanzelf op gang kwam en gaat zoals het hoort te gaan. Met mijn andere zoon, 42+2, ingeleid en na 2 dagen keizersnede doordat ik niet verder kwam dan 6 cm. En ook nu weer keizersnede (gepland dit keer) omdat de kans heel groot dat het zal herhalen.
Maar verder ben ik echt oprecht blij voor ze!
Goed puntquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
misschien 1 troost, zodra er een baby in ligt te spartelen ligt het nooit meer netjes![]()
![]()
Ohh die leek me ook heerlijk! Ik heb de voetenzak nore, 0-12 maanden in het zwart met crème binnenkant (past perfect wb kleur bij de kinderwagen). Zei toevallig net tegen Yur dat ik er ook wel in wilde liggenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef DJMomo het volgende:
oh, welke heb jij gotc? ik heb dat babypak, lijkt me heerlijk om in te liggen
Nee, ik sta juist achter onze beslissing die samen met de gyn gemaakt is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik proef tussen de regels een twijfel over je beslissing of interpreteer ik dat nu verkeerd? Want je hébt gewoon een keuze over je bevalling ongeacht kansen en daar mag je voor staan en zonodig op terugkomen.
Maar als je het echt zo graag anders wilt zien waarom dan niet het een kans geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, ik sta juist achter onze beslissing die samen met de gyn gemaakt is.
Alleen had ik alles graag anders zien, waar het begonnen is. De bevalling van mijn vorige zoon.
Dit heeft een enorme impact gehad. Maar hé, wat voorop staat is, dat onze 2de zoon goed en gezond ter wereld komt en we hier volop van kunnen gaan genieten!
Om wij hier 8 maanden over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar als je het echt zo graag anders wilt zien waarom dan niet het een kans geven?
Waarom steekt het dan nog?
Een tweede bevalling kan heel anders gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Alleen maar goed dat je achter je keuze staat, natuurlijk, maar ik wilde toch even op een stukje reageren: "Weer een groot kind...".quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Om wij hier 8 maanden over nagedacht hebben.
Deze keuze is samen gemaakt met de gyn. Weer een groot kind en als het toen niet 'paste' waarom nu dan wel.
De keuze is goed!
De vorige bevalling was absoluut niet leuk en hebben we het totaal pakket gehad.
En ja, een 2de bevalling kan anders wezen. Alles kán. En wat als.
Maar heb er 8 maanden letterlijk wakker van gelegen, en sinds afgelopen vrijdag een goede keuze gemaakt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:25 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Nog geen spewbaby?
Wij zijn bijna thuis, mét wagen:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Spewey het volgende:
En toen waren we compleet
Om 15:53 is 1 van de mooiste jongetjes ooit geboren, Sean Elliott.
Niks geen babysaurus, 3590 gram dus wat ben ik blij dat ik het ondanks Zoë's schouderdystocie zelf heb geprobeerd, het is ons gewoon gelukt ( klein knipje toen het hoofdje stond)
aii wat zuur, pech op pech dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef angelatje het volgende:
Oké even voor degenen die het gemist hebben:
Mijn vriend en ik wilden ons dak verstevigen en het riet eraf halen ( want vroeger rieten dak en dat vloog in de fik. Dus trauma )en er dan dakpanplaten opleggen ivm veel wind hier en gewone dakpannen vliegen er dan af en toe af. Dus vriendje riet er af gehaald in onze vakantie.
Toen kwam hij erachter dat hij het in zijn eentje niet ging redden en dus bouwbedrijf ingeschakeld. En die zei dat het dak opnieuw gebouwd moest worden want slechte constructie. Dus moesten er vergunningen aangevraagd worden. En ondertussen zitten we al een hele tijd zonder dak, alleen het geraamte staat nog. En nu dus aanvraag afgekeurd....![]()
Dus moeten we bij de gemeente aangeven dat er toch dakpannen komen...zwarte, want dat moet dus en dan zou het snel geregeld moeten zijn...
Gefeliciteerd Spewey! En wat een mooi gewicht, heul geen grote suikerbaby!! Ik teken er voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Spewey het volgende:
En toen waren we compleet
Om 15:53 is 1 van de mooiste jongetjes ooit geboren, Sean Elliott.
Niks geen babysaurus, 3590 gram dus wat ben ik blij dat ik het ondanks Zoë's schouderdystocie zelf heb geprobeerd, het is ons gewoon gelukt ( klein knipje toen het hoofdje stond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |