SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, want gezicht, hij gaat r weer af
[ Bericht 2% gewijzigd door Kimpossible op 10-09-2013 18:26:59 ]Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Plons! Tis 7u! Heel veel succes en hoop echt dat alles soepel verloopt! Toi toi toi!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Gisteravond kreeg ik weeën, helaas vannacht gestopt bij 3 of 4 cm, dus ik ga douchen, trek m'n werphemdje aan en dan worden m'n vliezen om 7 uur gebroken en krijg ik een infuus, whaaaaaaaaaa!
Woeiiiiiii! Succes lieve spewey!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Gisteravond kreeg ik weeën, helaas vannacht gestopt bij 3 of 4 cm, dus ik ga douchen, trek m'n werphemdje aan en dan worden m'n vliezen om 7 uur gebroken en krijg ik een infuus, whaaaaaaaaaa!
Spannend!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
Spannend!!! Succes!quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:20 schreef Spewey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |