abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130981234
Momo sterkte vandaag.
Spewey het wordt wel echt nu. Dat de veter maar gauw zijn werk gaat doen.
  maandag 9 september 2013 @ 11:42:48 #52
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130981320
Gotc in ondertrouw *O* feli!

Mo 19 weken *O* en sterkte :*

Spewey :% zet hem op!

Ymme meldplicht *O*

Bubs aan het voorwerk :*

Nikki, bah! Beterschap :*

Jips mijlpaal *O*

Bla, ik zit eigenlijk nog prima hoor! Merk wel dat m'n houding iets anders is dan normaal (m'n beenligging is niet bijster netjes meer, want m'n zwaartepunt ligt iets minder ver naar achter :P) en het eerste rondje draf id niet zo fijn, maar daarna gaat t super!

Hier 13 weken mijlpaal *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 9 september 2013 @ 11:46:41 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130981434
2e trimester voor KP *O*
pi_130981471
Yay! 2de trimester voor Kim *O*

Sterkte vandaag Momo, ik duim mee :*

Gotc, geniet van je lunch, gezellig!

Hoe gaat het met jou FR, beetje bijgekomen van het weekend?

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 09-09-2013 11:54:45 ]
pi_130981549
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:
Yay! 2de trimester voor Kim *O*

Sterkte vandaag Momo, ik duim mee :*

Geniet van je lunch, gezellig!

Hoe gaat het met jou FR, beetje bijgekomen van het weekend?
Mwah gisteren nog een heel drukke dag gehad. Schoonmoeder was jarig. Een ean die in de auto sliep en thuis niet meer wilde. Nog over een kinder rommelmarkt gelopen en ean is met d'r vader +opa naar de kermis geweest. En ik zit nu moed te verzamelen om de droger uit te ruimen en te gaan strijken.
pi_130981597
Momo, sterkte!

Jeej voor het 2e trimester!

En FR doe maar eens even een dagje niks jij! :*
pi_130981647
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Jipster het volgende:
Momo, sterkte!

Jeej voor het 2e trimester!

En FR doe maar eens even een dagje niks jij! :*
Morgen blijf ik heel lang in mijn bed liggen. Maar nu wil ik het afhebben. Mijn hormonen mijn hormonen zou het een teken zijn?

Gotc geniet van je lunch en zwanger kun je van stomste dingen gelukkig worden.
pi_130982184
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 07:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.

Als uitwendige registratie lastig is bijv. door overgewicht, hartslag van moeder en kind die dicht bij elkaar liggen, lastig te 'pakken' kind of omdat door je houding de registratie regelmatig wegvalt dan wordt er een schedelelectrode ingebracht.
Als het nodig is de weeën exact te meten en er kan uitwendig moeilijk geregistreerd worden dan wordt er ook inwendig een druklijn aangebracht.
Niet bij CTG/stan, dan altijd schedelelectrode tijdens bevalling, anders heb je geen ST-metingen. Dus verschilt per ziekenhuis.
pi_130982223
Jullie dachten dat je vroeg wakker was :{w ik was er om half 4 al uit...vriendje zit dus in het vliegtuig, zenuwachtig dat hij was :D maar ik heb niet gehuild ^O^

Spewey, succes vandaag en morgen ^O^

Gotc vandaag in ondertrouw ^) gaan jullie nog iets leuks doen om het te vieren?

Heeft iemand nog potten en pannen over?? :|W
pi_130982250
En momo sterkte vandaag!! :*
pi_130983079
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gotc in ondertrouw *O* feli!

Mo 19 weken *O* en sterkte :*

Spewey :% zet hem op!

Ymme meldplicht *O*

Bubs aan het voorwerk :*

Nikki, bah! Beterschap :*

Jips mijlpaal *O*

Pik ik even hihi!

en natuurlijk dan ook een grote jompel voor jou KP *O*
♥ J & S
pi_130983365
Feli GotC! Onderman en ondervrouw O+

En jij ook KP! Dat is een heuse mijlpaal! *O*
pi_130983545
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:

Bla, ik zit eigenlijk nog prima hoor! Merk wel dat m'n houding iets anders is dan normaal (m'n beenligging is niet bijster netjes meer, want m'n zwaartepunt ligt iets minder ver naar achter :P) en het eerste rondje draf id niet zo fijn, maar daarna gaat t super!

Hier 13 weken mijlpaal *O*
Ah dat is wel fijn, hopelijk kun je lekker lang door rijden. Ik mis het nu wel echt! dus ik hoop dat ik na de bevalling snel weer erop zit :D

en jeej!! voor je13 weken

Gotc gefeliciteerd met je ondetrouw :)

DJmomo sterkte

Spewey spannend!! ben benieuwd wat het gaat doen!

Hier was de groeiecho goed, mooi gemiddeld kindje, verwacht geboorte gewicht zal rond de 3500 gram liggen. Ze ligt mooi met het hoofdje omlaag en weer helemaal goedgekeurd dus.
Bloeden was niet erg zolang het niet opnieuw helderrood werd, en de buik en rugpijn was niet alarmerend. En ze zei dat ik volgende keer best gewoon mocht bellen voor dit soort dingen, ook op zondag hihi ja wist ik wel natuurlijk...maar toch.
pi_130984260
Bla wat fijn dat alles gewoon goed was. Ik kan me voorstellen dat je toch opgelucht bent na het bloedgebeuren van gisteren.

KP 13 weken! *O*

Ik ga zometeen even naar het inloopspreekuur van de VK hier om hartje te luisteren. Ik moest me daar inschrijven voor de nacontrole, want de rest van de checks en bevalling gebeurt natuurlijk bij de gyn, maar toen heb ik even gevraagd of ik wel welkom was bij het inloopspreekuur en dat was zo. :) We hebben de hartjes nog nooit gehoord, behalve die ene keer met de Angelsounds, maar dat was echt bagger geluid. Waarschijnlijk kunnen ze maar een van de twee hartjes vinden, maar dat vinden we niet erg. Een hartje horen is ook al bijzonder genoeg. O+
pi_130985096
Leuk Nikki :)
vindt het hele hartjesspreekuur sowiezo wel geinig, hier kennen ze dat niet.
pi_130985140
gefeliciteerd GotC!

Hier inmiddels weer koortsvrij, dus is mijn hoofd weer vrij om me op te winden over donderdag :@ ik merk dat hoe dichterbij het komt, hoe onrustiger ik word. Ben ook extreem alert op allerlei signalen van mijn lichaam - al weet ik rationeel dat die helemaal niet betrouwbaar zijn met die griep, toch he.
pi_130987098
SHS ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt, want ik heb jouw situatie nooit meegemaakt. Bij mijn miskraam vorig jaar steeg het HCG niet voldoende en daarom dacht men aan een MK en dan duurt wachten lang. Tot de echo met 7 weken heb ik toch een klein sprankje hoop gehouden. En bij deze zwangerschap draaide het die eerste weken na het zien van twee kloppende hartjes om het bloedverlies. En op zulke momenten/tijdens zulke periodes leef je tussen hoop en vrees, wat dat betreft komt het gevoel misschien aardig overeen. Ik hoop echt dat je gewoon goed nieuws krijgt donderdag. Heel veel sterkte met afwachten meid. :*

Blabla het inloopspreekuur is nieuw sinds dit jaar. Voor als je tussen twee controles even extra zekerheid wil, als je het hartje buiten een reguliere controle om even aan opa of oma of wie dan ook wil laten horen of een kleine vraag hebt. De dienstdoende VK was degene die L. op de wereld heeft geholpen, dus dat was wel leuk. Voor het eerst deze zwangerschap dat er aan mijn baarmoeder gevoeld is en die zit al een klein stukje onder mijn navel, dus best hoog al. Dat had ik dat zelf ook al een soort van gevoeld, maar je weet natuurlijk nooit of je het wel goed voelt. Anyway, we hebben beide hartjes mogen horen. Beide hartjes klopten in een iets ander ritme, dus daardoor wist de VK dat het echt twee verschillende waren. O+
En manlief is door de twee verschillende ritmes nu helemaal overtuigd van zijn jongetje en meisje theorie. :')
pi_130987266
:) ik dacht bij het lezen van de 2 ritmes hetzelfde als je man! ben benieuwd :)
Fijn dat jullie ze alletwee hebben gehoord O+

Shs, ik kan me er wel iets bij voorstellen, die onrustigheid. En rationeel denken is soms niet genoeg om jezelf te overtuigen. Hopelijk is het snel donderdag en heb je dan goed nieuws
pi_130987292
Tof dat je allebei de hartjes heb gehoord Nikki! O+

En aan mijn HCG zal het niet liggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 september 2013 @ 15:25:10 #70
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130987587
Even een *; voor SHS

En k heb van vriendlief een Doomoo voedingskussen gehad. Omdat ie tof is en omdat ik hoop dat het me tzt ook zal helpen lekkerder te slapen. En eigenlijk was dat onze eerste babyaankoop!

[ Bericht 24% gewijzigd door Kimpossible op 09-09-2013 15:30:47 ]
pi_130987755
kussen neem ik aan? :D En da's ook een leuke mijlpaal toch? Eerste aankoop O+
  maandag 9 september 2013 @ 15:30:34 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130987770
Voedingsmiddelen O+ :D

Nikki, fijn van de hartjes! Top!

SHS, knuf :*
  maandag 9 september 2013 @ 15:31:44 #73
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130987808
Hahaha. Kussen ja! Wel zo'n kleinere variant, ontdekten we later. Maar heu, wij zijn ook heul geen grote mensen. Dus dit is vast ook goed :+
  maandag 9 september 2013 @ 15:39:01 #74
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130988011
Shs :*
pi_130988060
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang nu :@ maar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed :@

Bubs, hoe is het bij jou?
pi_130988158
dit is de perfecte plek daarvoor hoor shs!
  maandag 9 september 2013 @ 15:44:10 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130988164
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang nu :@ maar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed :@

Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren :*
pi_130988220
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren :*
Dit dus!

KP wat een leuk cadeau van je man!
pi_130988263
O+
pi_130988280
SHS, juist ventileren! Anders krop je het alleen maar op :) En het is al bijna donderdag :Y
pi_130988319
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Dot. het volgende:
SHS, juist ventileren! Anders krop je het alleen maar op :) En het is al bijna donderdag :Y
Nog 2 dagen 16 uur en 40 minuten :@ :') :D
pi_130988362
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Nog 2 dagen 16 uur en 40 minuten :@ :') :D
:D
pi_130988378
Waarvan je 24 uur slaapt SHS, niet dat het daardoor sneller gaat, maar ik vond het altijd fijn als het avond was, want bijna slapen en bij wakker worden zo'n 8 uur verder. Lekker naief, maargoed.
  maandag 9 september 2013 @ 15:55:26 #84
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130988452
Slapen doet goed wat dat betreft. Als kind al leerde ik de dag voordat er iets spannends of leuks was vroeg te gaan slapen, want 'dan is het sneller morgen'. Je bent er bijna SHS, mijn duimen blijven draaien.

En voorlopig ben je onverminderd zwanger. Hoppa! :*
pi_130988645
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Inderdaad dit! En nog even, dan is het al donderdag! :*
pi_130988856
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Waarvan je 24 uur slaapt SHS, niet dat het daardoor sneller gaat, maar ik vond het altijd fijn als het avond was, want bijna slapen en bij wakker worden zo'n 8 uur verder. Lekker naief, maargoed.
nee dat is wel zo. Ben ook blij dat ik meteen om 8:30 die afspraak al heb, scheelt weer een dag maagzuur :@
pi_130988911
shs :* het is ook gewoon een heel onzekere tijd voor je/jullie.
Nikki wat ontzettend tof dat jullie 2 hartjes hebben gehoord. En ik sluit mij aan bij je man ik denk ook j/m
kp mooie mijlpaal
blabla fijn dat alles goed was.
Gotc ik ben jaloers dat jouw moeder vroeger vk was. Ik zou zo graag eens van iemand horen wat die met de hand denkt over de groei van baby want in het z-huis doen ze dat niet meer. En in de echo heb ik niet al teveel vertrouwen.

Kun je elke zeep onder je matras leggen bij kramp? Ik heb hier elke winkel gehad voor de sunlight zeep maar de hebben ze hier niet.
  maandag 9 september 2013 @ 16:16:19 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130989088
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:

Dat hoort ook hier :* voor mannen is het toch moeilijk te begrijpen allemaal.

Nog hetzelfde, vanmorgen tegen mijn moeder gezegd van in de middag is het meestal wat beter :').
Zulke dingen moet ik ook niet zeggen :') _O-
pi_130989123
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat hoort ook hier :* voor mannen is het toch moeilijk te begrijpen allemaal.

Nog hetzelfde, vanmorgen tegen mijn moeder gezegd van in de middag is het meestal wat beter :').
Zulke dingen moet ik ook niet zeggen :') _O-
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder geval :D
Wanneer moet je weer voor controle?
  maandag 9 september 2013 @ 16:20:24 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130989228
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
  maandag 9 september 2013 @ 16:24:13 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130989388
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder geval :D
Wanneer moet je weer voor controle?
Vrijdag weer :Y
pi_130989478
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Ik heb wat shirtjes (ook pyjamashirts) met knoopjes en dat is wel handig, iets soepels in elk geval!
pi_130989697
geen bv, maar ik heb alvast 1 nachthemd gekocht voor het bevallen op zich. En de rest gewoon joggingsbroeken met shirtjes denk ik
pi_130990084
Een nachthemd in elk geval en ik heb nog een voedings-pyjama en een voedingszomerjurk.. Verder moet ik nog een outfit voor als ik naar huis ga. Net als Snooki :')
  maandag 9 september 2013 @ 16:49:23 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130990146
Mooi, ik zat aan hetzelfde te denken ^O^ Waar hebben jullie alles gekocht?
pi_130990196
tja geen idee wat ik aan doe. Ergens heb ik het idee dat mijn baby helemaal niet van zelf komt en ik niet meteen naar huis mag. Aan de andere kant denk ik dat ik het nu toch echt zelf mag doen. dusse ik ga mij ook maar eens orienteren. Ik ga denk ik trainingsbroek en trui/vest/hempje oid naar huis op mijn slippers mits het niet vriest.
pi_130990424
v&d..was uitverkoop een week of wat terug..weet niet of at nog zo is
pi_130990433
M'n werphemdje ligt klaar, wordt een wegwerphemd en dan na de bevalling bvshirt. Naar huis in positiejeans want hier zal die buik niet meteen weg zijn :D
pi_130990453
werphemdje :D
pi_130990554
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Echte voedingsdingen of met knoopjes :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')