Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventilerenquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang numaar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed
Bubs, hoe is het bij jou?
Dit dus!quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren
Nog 2 dagen 16 uur en 40 minutenquote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Dot. het volgende:
SHS, juist ventileren! Anders krop je het alleen maar opEn het is al bijna donderdag
quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Nog 2 dagen 16 uur en 40 minuten![]()
![]()
Inderdaad dit! En nog even, dan is het al donderdag!quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook juist voor, om onzekerheden en twijfels te kunnen ventileren
nee dat is wel zo. Ben ook blij dat ik meteen om 8:30 die afspraak al heb, scheelt weer een dag maagzuurquote:Op maandag 9 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Waarvan je 24 uur slaapt SHS, niet dat het daardoor sneller gaat, maar ik vond het altijd fijn als het avond was, want bijna slapen en bij wakker worden zo'n 8 uur verder. Lekker naief, maargoed.
Dat hoort ook hierquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Jullie zijn allemaal lief! Ik voel me wel een beetje een klaagzang numaar ik kan het ook niet echt ergens anders ventileren dan hier. Mijn man begrijpt het allemaal (nog) niet zo goed
Bubs, hoe is het bij jou?
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder gevalquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat hoort ook hiervoor mannen is het toch moeilijk te begrijpen allemaal.
Nog hetzelfde, vanmorgen tegen mijn moeder gezegd van in de middag is het meestal wat beter.
Zulke dingen moet ik ook niet zeggen![]()
Vrijdag weerquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder geval
Wanneer moet je weer voor controle?
Ik heb wat shirtjes (ook pyjamashirts) met knoopjes en dat is wel handig, iets soepels in elk geval!quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Echte voedingsdingen of met knoopjesquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |