Mwah gisteren nog een heel drukke dag gehad. Schoonmoeder was jarig. Een ean die in de auto sliep en thuis niet meer wilde. Nog over een kinder rommelmarkt gelopen en ean is met d'r vader +opa naar de kermis geweest. En ik zit nu moed te verzamelen om de droger uit te ruimen en te gaan strijken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:
Yay! 2de trimester voor Kim
Sterkte vandaag Momo, ik duim mee
Geniet van je lunch, gezellig!
Hoe gaat het met jou FR, beetje bijgekomen van het weekend?
Morgen blijf ik heel lang in mijn bed liggen. Maar nu wil ik het afhebben. Mijn hormonen mijn hormonen zou het een teken zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Jipster het volgende:
Momo, sterkte!
Jeej voor het 2e trimester!
En FR doe maar eens even een dagje niks jij!
Niet bij CTG/stan, dan altijd schedelelectrode tijdens bevalling, anders heb je geen ST-metingen. Dus verschilt per ziekenhuis.quote:Op maandag 9 september 2013 07:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.
Als uitwendige registratie lastig is bijv. door overgewicht, hartslag van moeder en kind die dicht bij elkaar liggen, lastig te 'pakken' kind of omdat door je houding de registratie regelmatig wegvalt dan wordt er een schedelelectrode ingebracht.
Als het nodig is de weeën exact te meten en er kan uitwendig moeilijk geregistreerd worden dan wordt er ook inwendig een druklijn aangebracht.
Pik ik even hihi!quote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gotc in ondertrouwfeli!
Mo 19 wekenen sterkte
![]()
Speweyzet hem op!
Ymme meldplicht
Bubs aan het voorwerk![]()
Nikki, bah! Beterschap![]()
Jips mijlpaal![]()
Ah dat is wel fijn, hopelijk kun je lekker lang door rijden. Ik mis het nu wel echt! dus ik hoop dat ik na de bevalling snel weer erop zitquote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Kimpossible het volgende:
Bla, ik zit eigenlijk nog prima hoor! Merk wel dat m'n houding iets anders is dan normaal (m'n beenligging is niet bijster netjes meer, want m'n zwaartepunt ligt iets minder ver naar achter) en het eerste rondje draf id niet zo fijn, maar daarna gaat t super!
Hier 13 weken mijlpaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |