Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonderquote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Dot. het volgende:
Nu heb ik een mental image van een wilde Hulk-achtige Mevr_Mus die al haar kleren van haar lijf trekt onderwijl luid schreeuwend
Hier een dove zeepje op het matras onder het hoeslaken en het werkt weer prima.quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je elke zeep onder je matras leggen bij kramp? Ik heb hier elke winkel gehad voor de sunlight zeep maar de hebben ze hier niet.
Dat dacht ik ook. Maar mijn tweemaalwerpbigshirt zit in de doos met te bewaren babyspullenquote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Spewey het volgende:
M'n werphemdje ligt klaar, wordt een wegwerphemd en dan na de bevalling bvshirt. Naar huis in positiejeans want hier zal die buik niet meteen weg zijn
Herkenbaarquote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonder"Ik ben Mus en ik trek NU mijn kleren uit hoor". Pas toen het kind eruit was heb ik haar naam gevraagd
Ik lees dit toevallig en dacht dat iedereen naakt wasquote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik ben binnen gekomen, opgestaan uit die rolstoel, het gordijntje achter me was nog niet dicht, me gelijk uitgekleed en linea recta naar de douche gelopen en daar tot 9 cm onder gezeten![]()
Het valt me nu pas op eigk hoeveel vrouwen nog wel iets aanhebben tijdens de bevalling. Ik was twee keer helemaal naakt, heerlijk vondk het, ik had het ook veel te warm voor kleding. Gelukkig heb k inmiddels wel vrouwen gezien die ook volledig naakt waren anders zou ik me heel gek gaan voelen en vovor een vvolgend kind een burka aandoen
Naakt zou echt totaal niet in me opkomen. Ik had een bh en Tshirt aan. Sowieso leef ik niet zonder bh, maar zonder shirt had ik ook niet lekker gevonden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef mignonne het volgende:
Het valt me nu pas op eigk hoeveel vrouwen nog wel iets aanhebben tijdens de bevalling. Ik was twee keer helemaal naakt, heerlijk vondk het, ik had het ook veel te warm voor kleding. Gelukkig heb k inmiddels wel vrouwen gezien die ook volledig naakt waren anders zou ik me heel gek gaan voelen en vovor een vvolgend kind een burka aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |