Vrijdag weerquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
niet als je geen onbehandeld eiken in de buurt hebt in ieder geval
Wanneer moet je weer voor controle?
Ik heb wat shirtjes (ook pyjamashirts) met knoopjes en dat is wel handig, iets soepels in elk geval!quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Echte voedingsdingen of met knoopjesquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Ik zit wat rond te neuzen he, maarre, dames, wat doen jullie aan tijdens de bevalling/tijd in het ziekenhuis/kraamtijd?
En dan wat specifieker richting de dames die plannen hebben om borstvoeding te geven?
Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonderquote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Dot. het volgende:
Nu heb ik een mental image van een wilde Hulk-achtige Mevr_Mus die al haar kleren van haar lijf trekt onderwijl luid schreeuwend
Hier een dove zeepje op het matras onder het hoeslaken en het werkt weer prima.quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je elke zeep onder je matras leggen bij kramp? Ik heb hier elke winkel gehad voor de sunlight zeep maar de hebben ze hier niet.
Dat dacht ik ook. Maar mijn tweemaalwerpbigshirt zit in de doos met te bewaren babyspullenquote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Spewey het volgende:
M'n werphemdje ligt klaar, wordt een wegwerphemd en dan na de bevalling bvshirt. Naar huis in positiejeans want hier zal die buik niet meteen weg zijn
Herkenbaarquote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Op het eind had ik wel hulk waardige afmetingen en de kennismaking met de kraamhulp in het bevalcentrum was ook ehm, bijzonder"Ik ben Mus en ik trek NU mijn kleren uit hoor". Pas toen het kind eruit was heb ik haar naam gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |