abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131014428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:49 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom kursor! Ik heb je verhaal gevolgd, jij hebt ook een hoop voor je kiezen gehad zeg ;( Maar dit keer gaat gewoon alles goed!

Mag ik vragen waar de echo dan wel voor is, als het niet voor hartactiviteit / uitsluiten MOLA is?
Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.
pi_131014458
Oh sorry, kan ook aan mijn leeskwaliteiten liggen, die zijn niet al te best momenteel :D
Ik duim iig voor een mooie uitkomst!
pi_131014546
Succes Spewey, zet 'm op :D *O*

Kursor, welkom O+ Ik duim ook hard voor jullie :Y
Zou wel erg tof zijn, als we uiteindelijk samen dit topic doorlopen :) O+
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:02:36 #179
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131014599
Speweyyyy! :% go go go!

Wisseldag *O*

Kursor, welkom :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:06:10 #180
390026 Aisly
A flower a day..
pi_131014662
Go Spewey! :%

Welkom Kursor, fijn dat je de echo zo snel hebt kunnen plannen. Zoals shs zegt, dit keer gaat gewoon alles goed!

Momo ;( Hopelijk wat beter nieuws vandaag.

Verder heb ik net alles bijgelezen van de afgelopen dagen, maar dat is veeel!
Dus even voor iedereen: :D *O* :* O+

Werphemdjes... mijn zus had een van mijn lievelingsshirtjes aan tijdens haar bevalling, kwam ik pas achter toen ik in het zhuis op bezoek kwam. Shirtje heb ik wel gewassen teruggekregen, niet meer aan gehad maar ligt nog wel in mn kast ;) Sentimenteel enzo..
pi_131014696
jouw zus had jouw kleren aan :? :D
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:20:42 #182
390026 Aisly
A flower a day..
pi_131014915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
jouw zus had jouw kleren aan :? :D
Ja, ze woonde nog thuis en heeft bij het snel aankleden een shirt van mij gepakt. Ik heb haar het shirt een keer of 4 laten wassen voordat ik het terug wilde, en nog steeds niet aangehad dus dat vele wassen had weinig zin haha ;)
pi_131015036
Meld.

Spewey, succes :%
pi_131015067
Spewey!! go go go ;)

Leuk paardje :Y

Welkom kursor

naakt bevallen moet ik trouwens iet aan denken :@
pi_131015156
Kursor welkom!

1 kennis is gisteren bevallen met 38 weken, en de volgende is op dit moment bezig (collega van mijn man, vandaar dat we het weten).
Is het stom dat ik erg blij voor ze ben, maar het ook een beetje steekt bij me.
Ik wilde ooit ook zo graag een fijne bevalling, die vanzelf op gang kwam en gaat zoals het hoort te gaan. Met mijn andere zoon, 42+2, ingeleid en na 2 dagen keizersnede doordat ik niet verder kwam dan 6 cm. En ook nu weer keizersnede (gepland dit keer) omdat de kans heel groot dat het zal herhalen.

Maar verder ben ik echt oprecht blij voor ze!
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:47:02 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131015357
Spewey! Zet m op sugarmomma, in je deelnemend :D *O*

Kursor, welkom :*
pi_131015393
Zo even 3 topics gelezen en ik ben weer helemaal bij :D

Spewey! :% ik hoop dat je je baby snel in je armen hebt liggen.

Welkom Kursor en alle andere nieuwe zwangere

Momo wat vreselijk van je neefje. Heel veel sterkte :*

:* voor alle dames die aan t rommelen zijn met hun suiker en alle andere kwalen. Respect voor jullie!

*O* voor alle wisseldagen

Ik had t ff helemaal gehad door enorme bekken pijn. Ik heb nu lekker vakantie en zoals de fysio al voorspelde gaat t nu super goed. Ik slaap snachts weer en ben pijn vrij. Op t werk dus ook maar afgesproken dat ik geen late en nachtdiensten meer doe omdat je dan alleen staat. Ik hoef in t totaal ook nog maar 34 dagen te werken tot aan mijn verlof *O* wat kijk ik daar naar uit zeg.
Zo dat was ff mijn geklaag... verder ben ik nu super aan het genieten van het zwanger zijn ♡
pi_131015395
LOL @ GotC's autocorrect :D

ik moet nog steeds af en toe lachen om 'blowverbod' :D
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:56:28 #189
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131015542
Hup Spewey! And push.....and push! *O*
Kursor, welkom! *O*

Vanochtend weer naar de VK geweest, toch wel leuk als VL dat plant op de dag dat ik thuiswerk.
Hartje weer gehoord en alles was hartstikke dikke prima! :Y

DJMomo, naar om te horen, hoop dat alles vandaag wat beter gaat. :@
pi_131015826
Spewey heel veel succes, moest wel lachen om je werphemd!

Kursor welkom, ik gun het je zo dat nu alles een keer goed mag gaan.

Ymme meldplicht. Met de keizersnee weet je uiteindelijk wel waar je aan toe bent. Maar kan me voorstellen dat het toch wel frustreert dat je niet op een "normale" manier kan bevallen. :*

Momo sterkte.

Angela hopelijk neemt de regen snel af, anders ben je wel erg druk met alle potten en pannen legen.

Bubseltje sterkte met de voorweeen.

Ikke, kan me voorstellen dat je geen late en nachten meer hoeft te draaien, ik vind ze zelf ook erg vermoeiend sinds ik zwanger ben. Na 3 maand geen nachten meer gehad en volgende week de laatste late dienst. En dan sta ik nog niet eens alleen. Fijn dat de klachten in je vakantie zijn afgenomen.

Fr vandaag genieten van je rustdag hoor!

Vanmiddag afspraak bij de verloskundige en vanavond zwangerschapsyoga. Verder alleen boodschappen doen vandaag en genieten van een rustig dagje.
pi_131015928
Go Spew! Vandaag hopelijk een prachtige babysaurus uit de buik voor jou...
Welkom hier, Kursor, spannende weken, maar wel fijn dat je al snel even mag spieken.
Ymme, ik vind het niet gek. Mensen die gewoon "even" een kind werpen, daar mag je met jouw beval-geschiedenis best even jaloers op zijn.

Ik verbaas me op m'n eigen bevallingsfoto's altijd over het feit dat ik zo bloot ben. Dat was niet echt een keuze, maar is blijkbaar zo gelopen... Ik denk omdat ik veel heb gedoucht, en ook omdat ik een "ziekenhuisjurk" aankreeg vanwege ruggeprik. Dat ding is blijkbaar uitgegaan een keer, maar ik kan me er niks van herinneren. En ik ben best preuts, maar het boeide me toen helemaal niet.
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:20:51 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131016003
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het! -O-
pi_131016584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het! -O-
nee hoor, dat is pas meeleven!
pi_131016938
Kursor welkom. En dat je hier nu maar heel lang mag blijven.
Nobo wel even op de film zetten dan hè. En hier posten.

Om 10:00 opgestaan en gedoucht en nu wat aan het opruimen beneden maar echt veel zoden aan de dijk zet het niet.
pi_131017165
Spewey succes!! :%

Ik ben niet naakt bevallen, had een jurkje/shirt aan. Daarna goed gewassen en nu soms met slapen heb ik m gewoon weer aan en denk ik terug aan het moment dat Eva en ik elkaar voor het eerst zagen O+

En ik denk dat ik 'm, als alles goed en voorspoedig gaat, rond 22 mei komend jaar weer ga dragen... Ik meld me voorzichtig hier, vrijdag is pas m'n NOD maar heb afgelopen vrijdag al positief getest. Maar ik wacht even tot komende vrijdag, als m'n clearblue test dan positief aangeeft, kom ik me echt melden.
Tralalalaaa
pi_131017299
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:54 schreef Kursor het volgende:

Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.
Wel jammer dan kan je dus misschien nog een keer terug en nog de spanningen hebben.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook heel erg geruststelling geven als het goed groeit in die week en alles goed lijkt te gaan dan zie je duidelijke vooruitgang.

Iig ik zal duimen :Y
pi_131017329
Welkom TAP, hopelijk heb je vrijdag een mooie "zwanger"!
pi_131017445
welkom Tap!
pi_131017654
Tap welkom

*O* voor de wisseldag.
35wk vandaag woei.
pi_131017779
Er is eigenlijk geen twijfel mogelijk. Deze zijn wel heel duidelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weer dondersgoed dat het geen garantie is, maar zulke strepen terwijl m'n NOD pas over n paar dagen zou moeten zijn geeft mij eigenlijk wel zekerheid.

OMG, ik ben zwanger O+
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')