Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:49 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom kursor! Ik heb je verhaal gevolgd, jij hebt ook een hoop voor je kiezen gehad zegMaar dit keer gaat gewoon alles goed!
Mag ik vragen waar de echo dan wel voor is, als het niet voor hartactiviteit / uitsluiten MOLA is?
Ja, ze woonde nog thuis en heeft bij het snel aankleden een shirt van mij gepakt. Ik heb haar het shirt een keer of 4 laten wassen voordat ik het terug wilde, en nog steeds niet aangehad dus dat vele wassen had weinig zin hahaquote:
nee hoor, dat is pas meeleven!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het!
Wel jammer dan kan je dus misschien nog een keer terug en nog de spanningen hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:54 schreef Kursor het volgende:
Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Hele vroege echo is wel voor uitsluiten van mola. Maar ik had begrepen dat het rond 6,5 week zou moeten. Nu heeft het ziekenhuis de afspraak al gepland bij 5,5-6 weken (afhankelijk van korte cyclus of eisprong waar ik op uit kom). VK die ik vanmorgen belde voor intake vond dat het ziekenhuis de echo wel heel vroeg heeft gepland, ook voor controle op mola. Vandaar dat ik denk dat er een week later mogelijk nog een echo moet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weer dondersgoed dat het geen garantie is, maar zulke strepen terwijl m'n NOD pas over n paar dagen zou moeten zijn geeft mij eigenlijk wel zekerheid.
OMG, ik ben zwanger
Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |