Ohh die leek me ook heerlijk! Ik heb de voetenzak nore, 0-12 maanden in het zwart met crème binnenkant (past perfect wb kleur bij de kinderwagen). Zei toevallig net tegen Yur dat ik er ook wel in wilde liggenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef DJMomo het volgende:
oh, welke heb jij gotc? ik heb dat babypak, lijkt me heerlijk om in te liggen
Nee, ik sta juist achter onze beslissing die samen met de gyn gemaakt is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik proef tussen de regels een twijfel over je beslissing of interpreteer ik dat nu verkeerd? Want je hébt gewoon een keuze over je bevalling ongeacht kansen en daar mag je voor staan en zonodig op terugkomen.
Maar als je het echt zo graag anders wilt zien waarom dan niet het een kans geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, ik sta juist achter onze beslissing die samen met de gyn gemaakt is.
Alleen had ik alles graag anders zien, waar het begonnen is. De bevalling van mijn vorige zoon.
Dit heeft een enorme impact gehad. Maar hé, wat voorop staat is, dat onze 2de zoon goed en gezond ter wereld komt en we hier volop van kunnen gaan genieten!
Om wij hier 8 maanden over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar als je het echt zo graag anders wilt zien waarom dan niet het een kans geven?
Waarom steekt het dan nog?
Een tweede bevalling kan heel anders gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Alleen maar goed dat je achter je keuze staat, natuurlijk, maar ik wilde toch even op een stukje reageren: "Weer een groot kind...".quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Om wij hier 8 maanden over nagedacht hebben.
Deze keuze is samen gemaakt met de gyn. Weer een groot kind en als het toen niet 'paste' waarom nu dan wel.
De keuze is goed!
De vorige bevalling was absoluut niet leuk en hebben we het totaal pakket gehad.
En ja, een 2de bevalling kan anders wezen. Alles kán. En wat als.
Maar heb er 8 maanden letterlijk wakker van gelegen, en sinds afgelopen vrijdag een goede keuze gemaakt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:25 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Nog geen spewbaby?
Wij zijn bijna thuis, mét wagen:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Spewey het volgende:
En toen waren we compleet
Om 15:53 is 1 van de mooiste jongetjes ooit geboren, Sean Elliott.
Niks geen babysaurus, 3590 gram dus wat ben ik blij dat ik het ondanks Zoë's schouderdystocie zelf heb geprobeerd, het is ons gewoon gelukt ( klein knipje toen het hoofdje stond)
aii wat zuur, pech op pech dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef angelatje het volgende:
Oké even voor degenen die het gemist hebben:
Mijn vriend en ik wilden ons dak verstevigen en het riet eraf halen ( want vroeger rieten dak en dat vloog in de fik. Dus trauma )en er dan dakpanplaten opleggen ivm veel wind hier en gewone dakpannen vliegen er dan af en toe af. Dus vriendje riet er af gehaald in onze vakantie.
Toen kwam hij erachter dat hij het in zijn eentje niet ging redden en dus bouwbedrijf ingeschakeld. En die zei dat het dak opnieuw gebouwd moest worden want slechte constructie. Dus moesten er vergunningen aangevraagd worden. En ondertussen zitten we al een hele tijd zonder dak, alleen het geraamte staat nog. En nu dus aanvraag afgekeurd....![]()
Dus moeten we bij de gemeente aangeven dat er toch dakpannen komen...zwarte, want dat moet dus en dan zou het snel geregeld moeten zijn...
Gefeliciteerd Spewey! En wat een mooi gewicht, heul geen grote suikerbaby!! Ik teken er voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Spewey het volgende:
En toen waren we compleet
Om 15:53 is 1 van de mooiste jongetjes ooit geboren, Sean Elliott.
Niks geen babysaurus, 3590 gram dus wat ben ik blij dat ik het ondanks Zoë's schouderdystocie zelf heb geprobeerd, het is ons gewoon gelukt ( klein knipje toen het hoofdje stond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |