quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Naakt bevallen? Lijkt mij geen probleem!
Of zouden ze in het zh heel raar kijken als ik in 1 keer alles uittrek en roep: Kom maar schatje, je kunt het!
tof!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:47 schreef Kimpossible het volgende:
Tap! Mooier worden ze niet, welkom!
Wij gaan vandaag een zilvergrijze joolz kinderwagen ophalen met alles erop en eraan
Zie t nu pasquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:48 schreef Limone het volgende:
LOL @ GotC's autocorrect
ik moet nog steeds af en toe lachen om 'blowverbod'
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Er is eigenlijk geen twijfel mogelijk. Deze zijn wel heel duidelijk.das wel duidelijk toch? gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weer dondersgoed dat het geen garantie is, maar zulke strepen terwijl m'n NOD pas over n paar dagen zou moeten zijn geeft mij eigenlijk wel zekerheid.
OMG, ik ben zwanger
Haha dat zou sneu zijn ja!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
kp toffe wagen post je even foto's??
klaproos dat het geslacht maar goed te zien is. En ik hoop dat het een verrassing voor je vriend is i.p.v. een verassing die wens ik je toch niet toe
Tenzij je in het onderwijs werkt. Dan tel je de gemiste vakanties bij je verlof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Sleehakschoen het volgende:
Nee, zou wat zijn ookJe levert er ook geen vakantiedagen voor in, voor je verlof
toch alleen de zomervakantie? de kerstvakantie enzo niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:02 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Tenzij je in het onderwijs werkt. Dan tel je de gemiste vakanties bij je verlof.
Ik werk op een hbo, en ik krijg alles idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef DJMomo het volgende:
Hangt van hoger of lager onderwijs af vlgs mij. Hoger krijgt alles.
misschien 1 troost, zodra er een baby in ligt te spartelen ligt het nooit meer netjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef GotC het volgende:
Pfuh..net een poging gedaan om het wiegje op te maken. Lekker handig, het is een afwijkende maat wiegEven niet bij stilgestaan bij het kopen v/d hoeslakens.
Maar wat een gedoe is het om een Koeka deken met teddy een beetje netjes erin te krijgen!
Wat is er precies aan de hand met jouw dak? Volgens mij is dat al van voor mijn tijd. Het klinkt iig k%tquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef angelatje het volgende:
He wat jammer, kerst en oud en nieuw vallen ook in mijn verlofbijkomend voordeel is dat vriendje tussen kerst en oud en nieuw lekker vrij is
![]()
Spewey veel succes vandaag![]()
Vandaag besloten om de zwangerschapsgym op te zeggen omdat ik er met tegenzin heen ga en omdat we maar met z'n tweeën zijn daar. Wel lullig voor de andere zwangere maar daar doe ik het niet voor. Nu besloten om zwangerschapszwemmen te gaan beginnen over 2 weken. Badpak is al onderweg![]()
Verder lekt het hier nog steeds gigantischen heb ik net gehoord dat de aanvraag afgekeurd is ivm dakpanplaten
Ik proef tussen de regels een twijfel over je beslissing of interpreteer ik dat nu verkeerd? Want je hébt gewoon een keuze over je bevalling ongeacht kansen en daar mag je voor staan en zonodig op terugkomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:36 schreef ymme het volgende:
Kursor welkom!
1 kennis is gisteren bevallen met 38 weken, en de volgende is op dit moment bezig (collega van mijn man, vandaar dat we het weten).
Is het stom dat ik erg blij voor ze ben, maar het ook een beetje steekt bij me.
Ik wilde ooit ook zo graag een fijne bevalling, die vanzelf op gang kwam en gaat zoals het hoort te gaan. Met mijn andere zoon, 42+2, ingeleid en na 2 dagen keizersnede doordat ik niet verder kwam dan 6 cm. En ook nu weer keizersnede (gepland dit keer) omdat de kans heel groot dat het zal herhalen.
Maar verder ben ik echt oprecht blij voor ze!
Goed puntquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
misschien 1 troost, zodra er een baby in ligt te spartelen ligt het nooit meer netjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |