Meestal met een schedelelektrode op de baby.quote:Op maandag 9 september 2013 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Speweysnap dat het spannend is.
Als je aan de ctg hangt tijdens de bevalling is dat zeker ook met die banden?
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Speweysnap dat het spannend is.
Als je aan de ctg hangt tijdens de bevalling is dat zeker ook met die banden?
Het is bij mij lastig te registreren. Niet zozeer meer overgewicht maar wel veel los vel en geen strakke grote buik We moeten die van de baby vast houden, dat leek me niet zo fijn tijdens de bevalling.quote:Op maandag 9 september 2013 07:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ze een goede registratie hebben dan registreren ze uitwendig met die banden inderdaad.
Als uitwendige registratie lastig is bijv. door overgewicht, hartslag van moeder en kind die dicht bij elkaar liggen, lastig te 'pakken' kind of omdat door je houding de registratie regelmatig wegvalt dan wordt er een schedelelectrode ingebracht.
Als het nodig is de weeën exact te meten en er kan uitwendig moeilijk geregistreerd worden dan wordt er ook inwendig een druklijn aangebracht.
Omg en dan is japie er bijna/net!quote:Op maandag 9 september 2013 07:00 schreef GotC het volgende:
[..]
4 februari 2014Duurt dus nog ff, maar tegen die tijd is Bob gewoon al 4 maanden!
Snap ikquote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Omg en dan is japie er bijna/net!
Is over 21w1d. Want, ikke vandaag 19w!![]()
Verder ben ik in een k*t stemming.
Jij bent toch de 27 uitgerekend? Dan ben je toch vrijdag al 37 weken??quote:Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef ymme het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sinds gisteren 37 weken ben
Wat is het verschil met een ballon en een veterquote:Op maandag 9 september 2013 10:59 schreef Spewey het volgende:
Nee ik blijf hier, steeds aan het ctg, morgenvroeg verhuis ik naar m'n verlos/kraamsuite. Ik kan spontaan beginnen door die veter maar dat zie ik niet gebeuren.
Oeps, dat moet 29 sept wezenquote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij bent toch de 27 uitgerekend? Dan ben je toch vrijdag al 37 weken??
De voorweeen zijn er nog steeds, ik verwacht ze ook niet meer kwijt te raken voordat ik echt ga bevallen.
Ballon wordt ingebracht, dan met water gevuld om ontsluiting te krijgen. Veter is een platte tampon met een lang lint eraan, dat tampongedeelte wordt tegen je bmm geplaatst en doordat het vochtig wordt gaat het prostaglandine afgeven. ( als ik het goed heb begrepen netquote:Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef Jipster het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een ballon en een veter?
Ik ben benieuwd hoor!
Hier mijn waarden weer opgestuurd, even niet ophogen de insuline, en ze vond dat ik wel goed ingesteld ben..zelf heb ik dat gevoel niet als ie steeds boven de 7 piekt bv. maar zij vond dat nog acceptabel en boven de 10 is wel echt ontregeld. Nou ja, ik prik en spuit lekker door en ben heel benieuwd naar morgen de groeiecho!
Kan je nagaan! En je bent 19w vandaagquote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Omg en dan is japie er bijna/net!
Is over 21w1d. Want, ikke vandaag 19w!![]()
Verder ben ik in een k*t stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |