Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef angelatje het volgende:
Limonerespect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik
![]()
Ik vind het niks dat hij weggaat...zit ik alleen in dit grote huisquote:Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..
Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Kewpie!
Ik ben nauwelijks moe, dat herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap, werk (bijna) elke avond nog thuis tot 10 u, en dat kost weinig moeite of gapen. Wel misselijk, ik moet echt blijven eten, elke 1,5 a 2 uur. Als ik dat niet doe, blijf ik de rest van de dag hangen in misselijkheid. Maar het is een van de weinige tekenen dat ik zwanger ben dus ik glimlach er vooral nog om.
zwelgjequote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef WupWup het volgende:
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan![]()
Zet 'm op!
Ze noemen me dikVan je collega's moet je het hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |