abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130950654
Limone :o respect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik :D

Spewey, mooi bedje hoor ^O^

Ik zag nog iemand voorbij komen met plasproblemen...hier ook moeite met beginnen met plassen -O- maar dat had ik voor de zwangerschap ook al...

Verder in de weer geweest met potten en pannen ivm de regen :D toch aardig wat lekkage...en in de gang staat een stukje van het plafond helemaal bol :? Hopelijk trekt dat weer recht. Vriendje moet er straks maar even naar kijken..

En een beetje emo vandaag want vannacht moet ik vriendje naar schiphol brengen, die gaat 6 dagen naar Sint-Maarten. We zijn nog nooit zo lang bij elkaar vandaan geweest :')
pi_130954471
Ik heb al een tijdje in het topic gelurkt.
Ben inmiddels 22 weken en 5 dagen zwanger van ons 2e kindje *O*
en hij staat al in jullie lijstje, want ben de vrouw van Vanyel :)

Wilde aan jullie vragen of er nog meer zo MOE zijn in het tweede trimester?
Ik was in 1e trimester minder moe dan nu, wel misselijk dat wel. Dat ging over, dus ik blij allerlei dingen plannen. Maar na een week of 2 werd ik steeds meer moe.
  zondag 8 september 2013 @ 18:03:53 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130955193
Limone :o Respect! Ik doe dat in niet zwangere toestand niet eens!

Welkom kewpie, gezellig! Wellicht heb je last van de beruchte/beroemde 23-25 weken vermoeidheid :P
pi_130955210
Ik blijf moe. Zie avontuur van gisteren.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130955878
Hier ook nog steeds erg moe :Y en ben nu ruim 27 weken
pi_130955949
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef angelatje het volgende:
Limone :o respect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik :D

Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..

Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten :@

Over dat plassen. Van een bekkenbodemfysio kreeg ik de tip om tijdens het plassen helemaal kaarsrecht te gaan zitten en dan te ontspannen. Het plassen gaat dan eigenlijk vanzelf, zonder dat je heel erg druk op de bekkenbodemspier hoeft te zetten. Je plast beter uit, dus de kans op blaasontsteking neemt af en je krijgt er een relaxtere bekkenbodemspier van en dat schijn te helpen voor, tijdens en ná de bevalling. :)
pi_130956036
Welkom Kewpie! Ik was ook wel wat moe tijdens de 22 weken, maar lang niet zo moe als nu. Ik heb tijdens mijn hele zwangerschap niet meer het fitheidslevel van voor mijn zwangerschap gehaald. Ik hoopte daar wel op, wellicht een beetje naïef van mij.
pi_130957324
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..

Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten :@

Ik vind het niks dat hij weggaat...zit ik alleen in dit grote huis :N heb jaren op mezelf gewoond maar dit is toch anders.....en ook nog eens geen dak....oja en geloof dat er wel aardig wat regen wordt verwacht deze week ;(
pi_130957652
O, angela, dat lijkt me ook niks. Ik ben best een held qua alleen thuis zijn, maar zonder dak zou ik dat niet zijn denk ik. Succes de komende week!
Bla, hoe is het afgelopen met het bloed?
Jips en Spew, wat balen van die blijvend wisselende waardes. Spew, jij bent er bijna van af! Maar Jips, voor de komende weken mag je best om wat intensievere begeleiding vragen hoor. Het is hun werk en het gaat om jouw gezondheid en die van je kleintje. Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom Kewpie!

Ik ben nauwelijks moe, dat herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap, werk (bijna) elke avond nog thuis tot 10 u, en dat kost weinig moeite of gapen. Wel misselijk, ik moet echt blijven eten, elke 1,5 a 2 uur. Als ik dat niet doe, blijf ik de rest van de dag hangen in misselijkheid. Maar het is een van de weinige tekenen dat ik zwanger ben dus ik glimlach er vooral nog om.
  zondag 8 september 2013 @ 20:01:58 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130958890
Ik heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes gehad, pas vanaf..33 weken wat meer. Vanaf die week wat maagzuur, lastig omdraaien in bed.. Maar weinig te klagen :s)
pi_130958920
Angela lijkt mij ook niks, zeker niet met dat dak zo! Sterkte de komende dagen.

Limone fijn om dat soort complimentjes te krijgen he :)

Welkom kewpie..ja rond die tijd was ik ook erg moe. .maar het wordt weer beter hoor ;)

@marel, alleen nog oud bloed, dus dat is mooi. Wel de hele dag last van menstruatie pijn en rugpijn, maar heb morgenvroeg de groei echo dus dan maar even melden. Ben in elk geval al gerustgesteld door dat het niet meet bloed :)
pi_130960488
Zou heel fijn zijn als moeheid rond 25 weken minder zou worden. Nu is wel extreem. Ben 2 weken thuis van het werk en slaap 1 tot 2 keer overdag en dan 's nachts gewoon ook weer... En ik blijf onderliggend moe.

Angela: sterkte! Lijkt me hel om 6 dagen zonder partner en ook nog zonder dak te zitten.
pi_130960517
Leuk dat je zelf mee komt kletsen Kewpie! Al gewend aan het feit dat Dot gewoon een broertje gaat krijgen? <3

Fijn dat het bloeden is gestopt Bla, menstruatie- en rugpijn, hmm, je bent toch niet stiekem bezig he?

Heeft Bubseltje zich vandaag wel gemeld?

Top dat je praktisch geen klachten hebt, Gotc :*

Wat ruk van het dak Angela ;(

Wow Limone, supervrouw! Vooral diep respect voor de hoogte van je hakken! _O_ Ik mis ze zo!

Fijn dat blijven eten helpt, Marel

F-R hoe is het met jou vandaag?

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ik begin helemaal hyper te worden, morgenochtend om 8 uur word ik gewoon opgenomen en ik kom waarschijnlijk donderdag uit het ziekenhuis, mét baby *O* *;
Zo maar echt m'n tas in gaan pakken, ik weigerde steeds omdat ik niet wilde dat zijn kleertjes naar tas gingen ruiken :') (hallo hormonen :D )
  zondag 8 september 2013 @ 20:38:43 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130960937
Ohhh wat spannend en heerlijk en geweldig Spewey O+! Echt fijn voor je, na alle sugarmomma praktijken :*
pi_130961003
@ spewey dat hoop ik niet zeg met 31 wkn! En ik ga er vanuit dat het dan steeds pijnlijker zou worden..en dit is redelijk hetzelfde steeds
pi_130961043
Whaaa spannend spewey!!! :)
pi_130961085
Limone omg wat knap van je.
Vrouw van vanyel welkom
Jips blegh schiet niet op zo bij je. Kun je nog een second opinion aanvragen bij een andere arts?
Bla hoe is het nu?
Angela succes de komende 6 dagen zonder vriend en een lekkend dak. Respect voor je.
Spewey mooi bedje zeg.

Gisteren 40 jarig huwelijksfeest van schoonouders gehad en zoals Limone ben ik de middag en avond niet doorgekomen. Ik vond het van mezelf al mega knap dat ik andere schoenen dan slippers of bergschoenen aanhad. Veel bij de kinderen binnen gezeten dan had ik tenminste een stoel om 19:45 was ean toto en ik zo misselijk dat ik echt naar huis wilde. In de auto mijn schoenen uitgeschopt en slippers aangedaan. Reactie van ean bij thuiskomst mama niet die aan. Die aan wijzend naar mijn andere schoenen die zijn mooi.

Vandaag eerst verjaardag van mijn schoonmoeder gehad. Ean viel in de auto in slaap en weigerde thuis te slapen, dus nog maar over een kleding/speelgoed markt gelopen en nu ben ik lichtelijk gesloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-09-2013 20:59:25 ]
pi_130961890
Spewey: wow, spannend! Inleiding dus?
En ja zijn er inmiddels aan gewend dat er in 2014 een klein ventje in dit huis zal wonen :s)

Heb soms stiekem zo'n beeld van een puberzoon die boven me uittorent straks <3
pi_130962048
Spewey, zet m op! Wwwwaaaaah, weer vers baby'tje!

Kewpie, sorry, was te moe om te realiseren dat je nieuw hier was. Welkom. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130962513
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan :o O+ Zet 'm op!

Ze noemen me dik ;( Van je collega's moet je het hebben :')
pi_130962539
Oh Spewey bijna je baby *O*
pi_130965150
Kewpie welkom, moeheid is heel herkenbaar, zelfs bij ruim 27 weken nog, hopelijk heb je dat niet zolang.

Spewey heel veel succes komende dagen!! Ben benieuwd hoe zwaar babysaurus uiteindelijk is.

Angela met al die regen zonder dak en zonder vriend, sterkte komende dagen.

Fr klinkt als een zwaar weekend met al die feestjes.

Limone wow hele avond staan dansen op van die hoge hakken en met zwangere buik.

Bla fijn dat het bloeden afneemt.

Marel fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt, hopelijk bljft dat zo.
pi_130965646
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef WupWup het volgende:
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan :o O+ Zet 'm op!

Ze noemen me dik ;( Van je collega's moet je het hebben :')
zwelgje O+

Kewpie hai! welkom!

En Spewz0r! omg! moet ik gewoon mn laptop mee gaan slepen morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
  zondag 8 september 2013 @ 22:29:43 #299
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130969383
Kewpie, welkom!

Spewey, je hebt een spannende week voor de boeg. Vergeet niet te genieten van de bijzondere tijd O+

Angela, jij liever als ik. Sterkte!

Limone, 8 cm :o

Mignonne, jij hier! Je komt als geroepen, als je zin hebt, haha:

SPOILER
Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1! :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130969577
Oooh Spewey! Je kan bijna je hakken weer aan! O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')