Was het ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, ben mezelf beetje gek aan het maken maar het lijkt me dan een ks worden omdat Pino dan echt wel de magische 4 kilo gepasseerd is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:24 schreef Jipster het volgende:
Oe dat is ook speciaal nobono!
Spewey succes, hoop ook op een datum. Zou die geplande ks dan pas met 39 wk plaatsvinden?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:27 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Was het ook!!!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
@Spew succes![]()
Dat was nog wel een issue en nee we zijn niet zo vermogend dat we dat voor hun kunnen betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leukmaar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.quote:
*lurker breekt in*quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.
Ergens wil ik eerst de 1e echo afwachten maar dat duurt nog zo lang
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Wij hebben het gewoon verteld in de volgorde van wanneer-we-wie-zagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Gewoon iedereen (die het weet) een berichtje sturen met daarin het nieuws? Deed ik bij de vorige zwangerschappen (eentje werd een miskraam na 8 weken, toen heb ik mijn ouders gebeld, en de rest een berichtje gestuurd. En ook aangegeven of ik wel/geen behoefte had aan contact, etc.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennenJe hebt nog zeeen van tijd om het blijde nieuws te delen. Vertel het een goede vriendin, en misschien je moeder, zodat je in elk geval ergens je verhaal en vragen kwijt kan.
Ik had weinig geduld en vind het nu erg moeilijk om al die "EN? EN? EN?" vragen te beantwoorden
Succes met het gesprek!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bedankt overigens voor alle lieve woorden, en dat voor een kutkloon. Doet me goed
Ik heb zo een 1:1 met mijn baas, ik denk dat ik toch maar ga vertellen wat er speelt, want dit is allemaal niet erg goed voor mijn productiviteit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
IkBarbados! We gingen twee x per jaar en toen kwamen de kindjes
Alvast voorzichtig gefeliciteerd Coco!
Zo rondje ziekenhuis zit er weer op, babysaurus wordt nu rond de 3800 gram geschat dus ik mag het zelf gaan proberen![]()
Ik had een klein beetje ontsluiting, te weinig om vliezen te breken dus het inleiden volgende week begint met een ballon. Ben helemaal hyper, het zit er echt bijna op, laatste weekend met z'n viertjes, morgen nog wat leuks met kroost gaan doen, Julianatoren denk ik, volgende week staat hun wereldje ook op z'n kop.
Ja, dat weet ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:39 schreef Burdie het volgende:
Test net droog of vruchtwater al gebroken, zwanger is zwanger en ook alle pril zwangere dames zijn wmb van harte welkom hier hoor. Misschien juist wel herkenbaar, die beginnende kwaaltjes, onzekerheidjes, etc
.
Weet je hoe duurquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Burdie het volgende:
Kindjes kunnen niet mee naar Barbedos, Spew?
Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomdquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Dot. het volgende:
Succes met het gesprek SHS! Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?
En welkom Coco en Fazzo!
Ik ga maar even bellen of ik mijn volgende vk afspraak een week naar voren mag halen. In het boekje staat 14 of 15 weken en hij staat nu op 15 weken, maar ik wil liever eerder weer de checkup. Ik zit toch ergens met de gedachte dat ik iets verkeerds binnen heb gekregen toen ik zo ziek werd, alhoewel het enige wat ik die dag heb gegeten en er dus ook weer uit is gekomen een bruine boterham met kaas was, en dat het een weerslag heeft gehad op de kleine.
Ja, tot 4 jaar mogen ze bijna overal gratis meequote:
Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftigerquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, tot 4 jaar mogen ze bijna overal gratis mee.
Baby gaat dan ook gewoon met ons meedoen aan onze Kreta-verslaving.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Weet je hoe duur![]()
[..]
Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomd
Ik zeg al... gaat een belachelijk lange week worden. Maar we houden vol.
True!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftiger
Tot twee jaar vliegen ze gratis, maar daarboven betaal je de volle mep.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kefalonia is ook heeeeel mooi! En als je er naartoe gaat...eten bij Buttlers House in Lassi....mmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb het mijn vriendinnen ook gelijk verteld. Hell, vorig jaar wisten zij het eerder dan mijn manDat werd overigens ook een miskraam, maar het was fijn om dat te kunnen delen met hen.
Of een keertje zonder ze gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
True!
En ik wilde ze zo'n lange vliegreis nog niet aandoen ( en de overige passagiers wilde ik mijn kroost niet aandoen)
Maar hard aan het sparen voor 2015, dan is het tien jaar geleden dat we daar zijn getrouwd, dat zouden we graag daar vieren.
quote:
Ja, ik gisteren ook! Raar hè, tot volgend jaar! Verlof ook voor jou!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:52 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik heb zojuist m'n collega's fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst![]()
Haha zo jaag ik nu op een bedje uit de serie van de babykamermeubels die we al hebben. Elke dag even MP in de gaten houden. Maar langer dan een uur rijden ervoor doe ik echt niet. (Zeg ik nu stoer, tot ik tegen het bedje aanloop en het toch. 2 uur rijden isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef Kimpossible het volgende:
Op dit moment niet (niet in de buurt dan toch) maar ze staan er wel met enige regelmaat op! Tijd zat gelukkig, haha.
Wij.nl snapt dat soort dingen al jaren nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
Bedoelen ze niet dat je nu de 20e week ingaat toevallig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
Week 19 begint bij dag 133 en loopt tot dag 140.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Heel vreemd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-09-2013 17:10:46 ]
Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Burdie het volgende:
Er zijn overigens wel meer sites en/of apps die daar niks van snappen. Ik had zelfs een site gevonden die de informatie van de weken omwisselde. Volgens die site was je in week 1 ongesteld, in week 2 was je eisprong en aan het eind van week 3 kon je een test doen.
Heb nooit meer op die site gekeken.
Klopt, dus niet in week 3 testen. Vanaf die week is op die site ook alles een week omgedraaid, dus bij week 4 staat de info van week 5.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef Kimpossible het volgende:
Verlof voor Gotc en jiplekker hoor dames!
Rijstebuiltje, succes! Zenuwen zijn niet gek![]()
Cocostreepjes![]()
Toch wat rust bij bubs, fijn!
Speweyniet te veel meer groeien hoor baby!
Nik, dat zijn desondanks hele mooie uitslagen. Super!
En hoe is het met Mo inderdaad?
Fr. Bij jou alles rustig vandaag?
Wij hebben r 2 drukke babydagen van gemaakt. Er is erkend, we hebben kinderdagverblijven bezocht, er inmiddels 1 gekozen en opgegeven. Echo gehad natuurlijk en vandaag hebben we de babydump op z'n kop gehad. Wagens gereden, meubeltjes en box bekeken enz enz. Nog niks gekocht omdat we qua stijl ook een beetje afhankelijk zijn van het geslacht. En we zijn verliefd op joolz day. Oenen!
Welk type?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Spewey het volgende:
Hmm, van het weekend maar eens gaan passen, nooit bij stil gestaanQuinny paste perfect, maar dat was in een station en sinds een jaar hebben we een gewone Völvö, dat zou echt weer wat voor ons zijn
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb er geen idee van, eerlijk gezegd. Wij hebben er gewoon een aantal ingeklapt en gaan er heel naïef vanuit dat de kleinere modellen wel gewoon passen (al dan niet rechtop). We hebben een 5-deurs Opel Corsa uit 2007, nieuwe type. Kofferbak is redelijk voor zon klein wagentje.. Maar gemeten? Dat hebben we niet
Volgens mij moet dat passen. Hier een mutsy transporter in een s80. Het nadeel van een sedan vind ik dag de opening vrij laag is waardoor het net niet helemaal lekker erin past. Want ruimte is er genoeg.quote:
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 gingquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepakt
Is een 206 breder ja? Of iig de kofferbakquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef Musique het volgende:
GotC verlof![]()
Nikki goed nieuws![]()
Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje![]()
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting
[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-09-2013 19:21:17 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
Lief dat je dat vraagt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Musique wat fijn!
En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
Momo, sorry maar ik moest even lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel!Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc..
Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk!![]()
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoetquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Momo, sorry maar ik moest even lachen
Geef toe, dat is het toch ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij?![]()
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Jup, hier ook alles roze (en groen). Ik vond gisteren een bon om nog zo'n Babydumppakket op te halen trouwens!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
Euhm, is gebogen bestek niet voor de kindjes zelf? Die kunnen nog niet zo goed een bocht maken en als die al in het bestek zit hoef je maar 1 beweging te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu
oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:57 schreef DJMomo het volgende:
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Ti's hier helaas samen met het plastic afval weg gegaan, anders had ik hem je graag toegestuurd..quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
Ik had in mn 5e week griep, verkouden en koorts, en ik moest gewoon werken. Heel af en toe paracetamol als ik het echt niet meer trok en verder gewoon vroeg naar bedquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hillie wat een heerlijk mooi popje
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
Ik heb t kreng nog wel ergens. Pb me je adres and its yours.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Omg hilliequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..
Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje
Lekker slapen in de wieg
[ afbeelding ]
Samen met grote broer![]()
[ afbeelding ]
Slapen op mama
[ afbeelding ]
Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij
Hoe nies jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Bubs!
Ziektes.
--
Pijnlijke harde buiken die een paar seconden duren na niezen, dat hoort er bij denk ik?
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hoe nies jij?![]()
Ik heb dit x nog geen harde buik gehad dus geen idee.
Wel het gevoel of mijn keizersnee litteken uit elkaar getrokken wordt als ik hoest soms...dat wel
+1 en het voelt me een partij oncomfortabel...quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef GotC het volgende:
Wel sinds gistermiddag bij álles wat ik doe een harde buikGok dat er een groeispurt is geweest, buik voelt krap ineens.
Ghehe ooow zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in.Verder geen idee eigenlijk.
Mweh, dat klinkt ook prettig!
--
Oh ja, Hillie, nog vergeten: De foto's! Rammel! En je klinkt verliefd!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:35 schreef Jipster het volgende:
[..]
+1 en het voelt me een partij oncomfortabel...
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:38 schreef Jipster het volgende:
Ik voetjes in/tegen/door mijn ribbenIk moet ook continue plassen en krijg daar volgens mij ook harde buiken van. Als dat zo blijft even laten testen, want kan natuurlijk ook door blaasontsteking komen.
Is ie weer gedraaid?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
En dat idd. Bob vindt het volgens mij ook oncomfortabel, heb constant een kont in m'n ribben
Ik dénk 't wel.. Niet 100% zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ie weer gedraaid?![]()
Harde buiken had ik gister ook ipv voorweeen, is weer wat nieuws
Bij mij wel, de voorweeen is meer of je heel erg ongesteld wordt/bent. Een harde buik is alsof er een bal in je buik zit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dénk 't wel.. Niet 100% zeker![]()
Ah, je doet mee met de hardebuikenclubVoelde je echt een groot verschil tussen die twee? /n00b
Foto!! Ik ben benieuwd!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het verder met je Bubs? Goed om te horen dat er een verschil in zit![]()
Jips, yupBuik groeit flink naar voren!
Topzwaar, zo voel ik me echt, maar ik heb ook vooral buik hoor, maar het is wel je (mijn) eigen referentiekader. Normaal weeg ik nog geen 55kg bij 1.74 en nu weeg ik bijna 70kgquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gaat goed hoor. Het gerommel is alleen erg overheersend. Nu is het wel makkelijker om me aan de rust te houden. Verder weinig klachten. Ik ben ook niet topzwaar zoals jullie. Mijn steunkousen kan ik ook zelf nog aan doen.
Vanmiddag gaat de box in elkaar, en de wieg komt weer van zolder. Dan is alles wel ver klaar
Zal er straks een (laten) maken!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoho, jij ook!Ik maak er morgen 1, dan ben ik 36 weken
Oh ik echt wel toen en m'n man maar timenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spewey ik heb ook nooit gedacht dat het echt begonnen was.
Ja, dat lijkt mij ook! Wanneer moet je je nou melden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop stiekem dat m'n bmm verstrijkt met al dat gewandel, vind het toch wel spannend zo'n ballon in m'n Arie volgende week
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh ik echt wel toen en m'n man maar timen
Geen idee, vind het ook zo'n raar ideequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:29 schreef Jipster het volgende:
[..]
Zal er straks een (laten) maken!
Wat ga jij komende weken doen?? Ik vind het maar gek haha
Ah, dank je! Ga ik wel even doen danquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Bubs 37wk
Jips 35wkbijna langer zwanger dan bij je 1e.
beterschap voor de zieke
Je kunt de bon voor een gratis babydumpdoos ook gewoon uitprinten van site.
Vandaag wel beweging en meteen ook pijnlijke buik
Straks nog omkleden maar geen idee wat ik aan doe.
beetje afkolven voordat je gaat voederen, dat haalt de ergste druk eraf. Ik ben ook soms een sprinkler instalatiequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Cwen het volgende:
Coco, Fazz, feli!
Ook eenvoor alle mooie echo's!
SHS. Hopelijk alles goed!
Yay voor verlof!
Momo
Bubs, pfoe, wat vermoeiend! Hopelijk neemt het nog af of zet het door!
Jip, ik vroeg me dat ook heel erg af. Hier voelde een wee echt anders dan een harde buik. Niet zo'n balgevoel, zeg maar. Op de persweeën na dan.
Hillie. Je klinkt verliefd! Hier ook verliefd, maar geen roze wolk. Enorme overproductie in de bv, wat m'n arme meisje heel veel kramp oplevert. We zijn dus bovenal heel erg moe
, maar tegelijkertijd is ze zo geweldig
. Ik blijf lurken, en tot ziens in het babytopic!
misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derdequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop stiekem dat m'n bmm verstrijkt met al dat gewandel, vind het toch wel spannend zo'n ballon in m'n Arie volgende week
wat ligt ze heerlijk ontspannen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik ga hier lekker ook versebabyspammen
Heb je Lex gekloond?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik ga hier lekker ook versebabyspammen
[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 08-09-2013 00:28:22 ]Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
En Lin, herkenbaar! Wij hebben niet van tevoren gespaard voor de uitzet en was best schrikken! Maar, kinderwagen en het schilderen vd kamer kregen we, dus dat scheelde ¤1700 euroquote:Je moet tijdens je zwangerschap ook meteen contact met ons opnemen bij:
• Helderrood bloedverlies
• Vanaf 26 weken als je de baby één dag niet voelt bewegen.
• Bij vruchtwaterverlies
• Bij hevige regelmatig terugkerende buikpijn
• Hoofdpijn
• Als je ergens ongerust over bent
yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!quote:Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef Kimpossible het volgende:
Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben. Hebben jullie dat ook?
Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.quote:Op zondag 8 september 2013 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!
quote:Op zondag 8 september 2013 08:36 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.quote:Op zondag 8 september 2013 08:42 schreef GotC het volgende:
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is
ik denk dat ik na dit ook maar even oversla voorlopigquote:Op zondag 8 september 2013 08:43 schreef Purple010 het volgende:
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
ja, in een nieuwbouwwijkquote:Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.
Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie
Baby-tunnelvisiequote:Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.
Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt...quote:Op zondag 8 september 2013 09:11 schreef Purple010 het volgende:
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
ja, die opvangkostenquote:Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe!![]()
Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten....
Ja!quote:Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef Purple010 het volgende:
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
vieslelquote:Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw.quote:Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
Geschreeuw, geboer en scheten laten. Echt, wie heeft ooit bedacht dat dat een leuk programma zou zijn?!quote:Op zondag 8 september 2013 09:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw.
Die kosten kunnen wij gelukkig vermijden in het beginquote:Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
Stress kan je zo moeilijk uitzettenquote:Op zondag 8 september 2013 09:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt...thank god for TLC
One born every minute. Bevallende vrouwen 1tje is ineens bang voor een siamese tweeling etcquote:Op zondag 8 september 2013 09:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
De moeite waard? Tv staat nog uit, ligt nog een halfslapend mannenbeest naast me...
ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!quote:Op zondag 8 september 2013 09:09 schreef Spewey het volgende:
[..]
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.
Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch)
Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla![]()
Gotc 36 weken![]()
Mooie, kleine Lucydoe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten
Flinke koorts SHS, beterschap!
Oh? Ik wist niet eens dat dat ook nog kon, dan heb ik spekkiemonster misschien wel sneller dan verwachtquote:Op zondag 8 september 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!
Woensdag ben ik 38+1quote:Op zondag 8 september 2013 11:40 schreef Jipster het volgende:
Jaaaa spewey bijna! Wat is je termijn dan?
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Jipster het volgende:
Bla wat een schrik en gewoon bellen hoor!
Leuke dagje Keulen, Proj!
GotC met een vk als mama, dat is tof![]()
Hier onrustig ochtendje, ik baal zo van die zw. diabetes, het blijft zo instabiel. Vanmorgen zat ik weer veel te hoog na ontbijt en de gespoten insuline, en heb ik maar weer eens extra bijgespoten. Het blijft zo schommelen, soms heel laag, en dan weer veel te hoog dat ik er lichamelijk ook wel echt last van heb. Van hypo's naar veel dorst, plassen, moe en lamlendig..Wat een gedoe en het is zo frustrerend
Dinsdag maar weer eens goed aankaarten.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
Frustrerend is het zeker!
(En ik vind dat jij best kut begeleid wordt,
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
Ja, ik weet het ook niet zo goed. Ik moet m'n waarden 2x per week mailen en ben 1x gebeld, omdat ik de mail vol vragen had staan. Maar überhaupt kwamen ze erachter omdat ik al zelf monitoring deed..quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
Frustrerend is het zeker!
(En ik vind dat jij best kut begeleid wordt,
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
Je hebt gelijk, nu een hypo gespoten naar de lunch. Goede leer voor de volgende keer, beter niet bijspuiten dan. Woon wel in Gld, maar Harderwijk is beetje uit de richtingquote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Spewey het volgende:
Heel onpersoonlijk en je hebt ook al geen diabetesbeergehad. Het is dat Harderwijk niet naast je deur ligt anders had ik je zo aangeraden om daar naar toe te gaan. Niet dat ik lekker stabiel ben maar ik ben wel top begeleid.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa, komende week ligt hier gewoon een jongetje naast me te slapen
Straks nog even het laken bijstrijken
[ afbeelding ]
Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef angelatje het volgende:
Limonerespect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik
![]()
Ik vind het niks dat hij weggaat...zit ik alleen in dit grote huisquote:Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..
Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Kewpie!
Ik ben nauwelijks moe, dat herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap, werk (bijna) elke avond nog thuis tot 10 u, en dat kost weinig moeite of gapen. Wel misselijk, ik moet echt blijven eten, elke 1,5 a 2 uur. Als ik dat niet doe, blijf ik de rest van de dag hangen in misselijkheid. Maar het is een van de weinige tekenen dat ik zwanger ben dus ik glimlach er vooral nog om.
zwelgjequote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef WupWup het volgende:
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan![]()
Zet 'm op!
Ze noemen me dikVan je collega's moet je het hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |