abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:43:52 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130872913
Zwangerschap & geboorte

24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
11 april: Aisly
20 april: marel88

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 06-09-2013 21:13:50 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:45:41 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130872927
Succes straks Spewey :* Hoop dat je een datum krijgt!
pi_130872931
Gotc werk jij bij mij!? ;)

Oh bubs, wat ruk!
Hier gaat meneer na de vakantie eindelijk op zijn nieuwe kamer slapen!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:49:24 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130872950
Succes Spewey :*

Die mannen, ja dat komt door de manier van verpakken :'). Maar er zat echt een deuk in waarbij het fineer kapot was. Gelukkig hebben we het niet nodig nog.
pi_130872989
Shs :* we duimen gewoon voor een late innesteling!
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:04:17 #6
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130873050
Oh en Jipster nog gefeliciteerd! *O*

Heb mijn vrouw het aanzoek gedaan toen we al besloten hadden te trouwen, we waren zelfs al naar de weddingplanner geweest, die ons aan een tip gaf welk eiland erg geschikt was voor onze wensen. We zijn toen naar dat Griekse eiland gegaan en hebben een fotosessie gehad met een fotograaf, had met hem afgesproken dat ik op het strand mijn vrouw ten huwelijk zou vragen.
Het staat dus ook daadwerkelijk op foto! *;
pi_130873250
Oe dat is ook speciaal nobono!

Spewey succes, hoop ook op een datum. Zou die geplande ks dan pas met 39 wk plaatsvinden?
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:27:18 #8
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130873286
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:24 schreef Jipster het volgende:

Was het ook!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130873430
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:24 schreef Jipster het volgende:

Spewey succes, hoop ook op een datum. Zou die geplande ks dan pas met 39 wk plaatsvinden?
Ik weet het niet, ben mezelf beetje gek aan het maken maar het lijkt me dan een ks worden omdat Pino dan echt wel de magische 4 kilo gepasseerd is.

Leuk Nobono! Ik ben op Barbados ten huwelijk gevraagd en daar 7 maanden later ook getrouwd O+

Hoe is het met FR?
pi_130873681
Bubs hoe is het? Wat was de uitkomst gisterenavond?

@spewey zwaai heb vandaag ean dus druk bezig. straks komt een vriendin met zoontje voor wat ondersteuning en om 13:45 weer ctg + bdmeting
pi_130873892
Leuk nobono :)

Bubs..vervelend zeg dat t alleen voorwerk is maar wel continu aanwezig is, vermoeiend!

Heb je vandaag weer een adspraak spewey?

Fr hopelijk alles oke.

Hier vandaag 31 wkn en wordt vanmiddag gebeld voor een intake afspraak met kraamzorg :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:10:31 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130873921
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:27 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Was het ook!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk :D maar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...

@Spew succes :*
KuikenGuppy
pi_130874001
Goedemorgen :O

Gisteren een dagje niet gefokt en veel gemist zie ik!

Jeej voor de goede echo's KP en Nikki *O* Jammer dat je zo'n hork als echoscopiste had Nikki -O-

SHS ik duim dat het een late innesteling is en dat je donderdag een hele mooie echo krijgt :*

Spewey succes straks!! En op O+ O+ Barbados O+ O+ getrouwd! Ik vind dat het mooiste eiland van de Caribbean. Wil héééél graag een keer terug en dan mijn (8> meenemen om hem te laten zien hoe mooi het daar is.
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:27:28 #14
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130874249
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat leuk :D maar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...

Dat was nog wel een issue en nee we zijn niet zo vermogend dat we dat voor hun kunnen betalen.
Dus ja, daar moesten de gasten gewoon zelf voor zorgen. En ja daarmee loop je het risico dat er mensen niet komen en er zijn ook gasten niet gekomen. Heel jammer maar dat weet je van te voren.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:08:37 #15
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130875135
KP, wat lief! Echt een mooie echo O+

Nikki, jij ook al mooie foto's O+ Wel vervelend van die onverwachte kosten en dat kwartiertje }:|

SHS :* Sterkte komende week! *duimenduimenduimen*

Fr, hopelijk is vanmiddag alles goed

Spewey, succes vandaag, benieuwd of er een datum uitkomt

Trouwen in het buitenland O+

Hier vandaag 9wkn *O* Net even de 2e afspraak bij de VK verzet, om met 10 wkn naar het hartje proberen te luisteren is wel erg vroeg!
Ow, en vanmiddag vrij genomen, even bijslapen :Z
pi_130875687
Hallo :W Ik kom ook even voorzichtig kijken hier!

Het heeft even geduurd maar volgens de test(en) ben ik nu toch echt zwanger O+ Ik voel me niet echt anders dan anders dus het voelt nog heel onwerkelijk.

Ik ga proberen het bij te houden hier, benieuwd of het lukt gezien de snelheid waarmee jullie posten!! :(

Laat ik ook meteen maar een vraag stellen; niemand in mijn omgeving weet er nog van, nu had ik vanavond met een vriendin afgesproken. Tot zo ver leuk. Maar, met haar eindigt het altijd met veel borrels en sigaretten ik ben was een weekend roker bij feesten en partijen en daarnaast vraagt ze me nu of ik even mee kan helpen met verven in haar nieuwe huis.

Normaal zou ik dat natuurlijk gewoon doen, maar hoe ga ik dit nou allemaal vermijden zonder dat ik meteen verraad wat er aan de hand is???
ik neig naar het afzeggen van de afspraak ;(
pi_130875786
Is de waarheid geen optie?
pi_130875845
Welkom Fazz, eindelijk iemand onder mij :P
Ik neem gewoon geen alcohol, en bij mij valt dat op, ik ben was een zuipschuit... Soms word ik dan gek aangekeken, en soms komt er helemaal geen reactie. Het valt mij mee hoe alert mensen zijn, ze zijn helemaal niet gelijk achterdochtig. En als ze dat wel zijn, mompel ik iets over morgen vroeg op/druk op werk o.i.d. En als ze er iets van denken: succes met denken, als ik wat wil vertellen doe ik dat wel.
Succes, maar ga je zelf niet alle gezelligheid ontzeggen hè!

O, en Wup, ik vind de waarheid geen optie. Ik wil nog niet vertellen dat ik zwanger ben. Heb heel erg het gevoel dan iets te jinxen (totaaaaal onrealistisch, ik weet). Als het dan morgen mis gaat kan ik me wel voor m'n kop slaan.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:36:27 #19
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130875855
Fazz!!! *O*
Uiteraard zou ik de waarheid als eerste optie overwegen, als dat geen optie is, dan zou ik het afzeggen met een smoes, zodat je je niet, als je daar toch bent, je in allerlei bochten hoeft te wringen om niet te hoeven drinken, roken en verven.
pi_130875924
Ik heb het mijn rook-en drink vriendin toen maar verteld. De afspraak stond toch al. Ik moet er wel bij zeggen dat zij een goede vriendin van mij is en dat zij van mijn vorige zwangerschap (die uitmondde in een miskraam) ook op de hoogte was.:)
pi_130875958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:34 schreef WupWup het volgende:
Is de waarheid geen optie?
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.

Ergens wil ik eerst de 1e echo afwachten maar dat duurt nog zo lang :{
pi_130876030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.

Ergens wil ik eerst de 1e echo afwachten maar dat duurt nog zo lang :{
*lurker breekt in*

Is het een goede vriendin? In dat geval: stél dat het niet goed zou gaan, dan is het misschien juist wel fijn dat zij ervan op de hoogte was/is. Althans, dat is mijn redenatie.
pi_130876224
Ja, is wel een hele goede vriendin :) En een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*

Oke, ik ga even een c_/ doen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had :')
pi_130876324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendin :) En een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*

Oke, ik ga even een c_/ doen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had :')
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennen :Y Je hebt nog zeeen van tijd om het blijde nieuws te delen. Vertel het een goede vriendin, en misschien je moeder, zodat je in elk geval ergens je verhaal en vragen kwijt kan.
Ik had weinig geduld en vind het nu erg moeilijk om al die "EN? EN? EN?" vragen te beantwoorden :@
pi_130876353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:

Wij hebben het gewoon verteld in de volgorde van wanneer-we-wie-zagen :+ Scheelt wel dat we alle 'belangrijke' mensen in ons leven zeker wekelijks zien/spreken.

Maar het kan lastig zijn, ja. Zeker als je het ook nog op een leuke/grappige/verrassende manier wilt doen :Y Succes met je plan van aanpak ;)
pi_130876410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennen :Y Je hebt nog zeeen van tijd om het blijde nieuws te delen. Vertel het een goede vriendin, en misschien je moeder, zodat je in elk geval ergens je verhaal en vragen kwijt kan.
Ik had weinig geduld en vind het nu erg moeilijk om al die "EN? EN? EN?" vragen te beantwoorden :@
Gewoon iedereen (die het weet) een berichtje sturen met daarin het nieuws? Deed ik bij de vorige zwangerschappen (eentje werd een miskraam na 8 weken, toen heb ik mijn ouders gebeld, en de rest een berichtje gestuurd. En ook aangegeven of ik wel/geen behoefte had aan contact, etc.

Had het gisteren gelezen trouwens, hoop voor je dat de innesteling gewoon wat later was :)
pi_130876513
Ik kom overigens als het goed is over een tijdje ook meeposten hier :) Zit nu een weekje te lurken*, maar het voelt nog niet helemaal goed om 'officieel' mee te posten. Maar goed, soms kom je dan toch iets tegen waar je op wilt reageren :+

*Heb bijna een week geleden positief getest. Ben nu bijna 6 weken, zoiets. Maar voel me nog niet zwanger genoeg om 'voor de echt' hier te posten, zeg maar.
pi_130876547
Ik heb het mijn vriendinnen ook gelijk verteld. Hell, vorig jaar wisten zij het eerder dan mijn man o|O Dat werd overigens ook een miskraam, maar het was fijn om dat te kunnen delen met hen.
pi_130876593
Gefeliciteerd Coco!
pi_130876621
*O* Fazz en Coco van harte *O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:07:41 #31
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130876733
Fazz en Coco gefeliciteerd! *O*
pi_130876746
Haha, wupwup, dat je vriendinnen het eerste wisten :D

Overigens: wup, musique & aisly, bedankt voor de felicitaties. Ben alleen nog wat afwachtend. Eerst eens kijken of 't blijft plakken, zeg maar :) Vandaar ook mijn officieuze aanmelding ;)
pi_130876771
Coco, gefeliciteerd!

Ja, het is even een afweging die je moet maken, maar ik zou het nu alleen aan mensen vertellen met wie je ook slecht nieuws zou willen delen.

Bedankt overigens voor alle lieve woorden, en dat voor een kutkloon. Doet me goed :*
Ik heb zo een 1:1 met mijn baas, ik denk dat ik toch maar ga vertellen wat er speelt, want dit is allemaal niet erg goed voor mijn productiviteit -O-
pi_130876865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bedankt overigens voor alle lieve woorden, en dat voor een kutkloon. Doet me goed :*
Ik heb zo een 1:1 met mijn baas, ik denk dat ik toch maar ga vertellen wat er speelt, want dit is allemaal niet erg goed voor mijn productiviteit -O-
Succes met het gesprek!
En nu ga ik voorlopig weer even in lurkermodus, want ik lijk wel een actieve poster :s) :+
pi_130876919
Coco, leuk! Gefeliciteerd :)

Shs dat is wel een goed idee ja.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:39:51 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130877653
Test net droog of vruchtwater al gebroken, zwanger is zwanger en ook alle pril zwangere dames zijn wmb van harte welkom hier hoor ;). Misschien juist wel herkenbaar, die beginnende kwaaltjes, onzekerheidjes, etc :).
KuikenGuppy
pi_130877948

[ Bericht 100% gewijzigd door Spewey op 06-09-2013 11:50:49 (Dubbel) ]
pi_130877976
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:

[..]

Ik O+ Barbados! We gingen twee x per jaar en toen kwamen de kindjes :D

Alvast voorzichtig gefeliciteerd Coco!

Zo rondje ziekenhuis zit er weer op, babysaurus wordt nu rond de 3800 gram geschat dus ik mag het zelf gaan proberen *O*
Ik had een klein beetje ontsluiting, te weinig om vliezen te breken dus het inleiden volgende week begint met een ballon. Ben helemaal hyper, het zit er echt bijna op, laatste weekend met z'n viertjes, morgen nog wat leuks met kroost gaan doen, Julianatoren denk ik, volgende week staat hun wereldje ook op z'n kop.
pi_130878020
Succes met het gesprek SHS! Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?

En welkom Coco en Fazzo!

Ik ga maar even bellen of ik mijn volgende vk afspraak een week naar voren mag halen. In het boekje staat 14 of 15 weken en hij staat nu op 15 weken, maar ik wil liever eerder weer de checkup. Ik zit toch ergens met de gedachte dat ik iets verkeerds binnen heb gekregen toen ik zo ziek werd, alhoewel het enige wat ik die dag heb gegeten en er dus ook weer uit is gekomen een bruine boterham met kaas was, en dat het een weerslag heeft gehad op de kleine.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:51:17 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130878022
Kindjes kunnen niet mee naar Barbedos, Spew? ;)
KuikenGuppy
pi_130878078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:39 schreef Burdie het volgende:
Test net droog of vruchtwater al gebroken, zwanger is zwanger en ook alle pril zwangere dames zijn wmb van harte welkom hier hoor ;). Misschien juist wel herkenbaar, die beginnende kwaaltjes, onzekerheidjes, etc :).
Ja, dat weet ik eigenlijk ook wel :Y

Vanmiddag heb ik een afspraak in het zhuis, en dan weet ik zelf pas wat beter waar ik aan toe ben. Zwangerschap is namelijk ongepland, ik mocht eigenlijk nog niet zwanger worden, dus nu is het even kijken of de medicijnen (waar ik volgens mij wel ruim op tijd mee ben gestopt) nog kwaad hebben kunnen doen en hoe we nu verder gaan.

Dus vandaar vooral mijn terughoudendheid.

Als het een positief gesprek is, zal ik vast wat meer komen posten :Y

Spewey: spannend! Succes alvast :)
pi_130878105
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Burdie het volgende:
Kindjes kunnen niet mee naar Barbedos, Spew? ;)
Weet je hoe duur ;( :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Dot. het volgende:
Succes met het gesprek SHS! Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?

En welkom Coco en Fazzo!

Ik ga maar even bellen of ik mijn volgende vk afspraak een week naar voren mag halen. In het boekje staat 14 of 15 weken en hij staat nu op 15 weken, maar ik wil liever eerder weer de checkup. Ik zit toch ergens met de gedachte dat ik iets verkeerds binnen heb gekregen toen ik zo ziek werd, alhoewel het enige wat ik die dag heb gegeten en er dus ook weer uit is gekomen een bruine boterham met kaas was, en dat het een weerslag heeft gehad op de kleine.
Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomd :X
Ik zeg al... gaat een belachelijk lange week worden. Maar we houden vol.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:56:06 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130878149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ja, tot 4 jaar mogen ze bijna overal gratis mee :).
Baby gaat dan ook gewoon met ons meedoen aan onze Kreta-verslaving ;).
KuikenGuppy
pi_130878194
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftiger :@
pi_130878222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomd :X
Ik zeg al... gaat een belachelijk lange week worden. Maar we houden vol.
:* Laat je maar goed afleiden met allerlei leuke dingen :)

Ik denk niet dat wij snel gaan vliegen met de kleine, op vakantie in Frankrijk is ook erg leuk :Y
pi_130878296
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftiger :@
True! :D
En ik wilde ze zo'n lange vliegreis nog niet aandoen ( en de overige passagiers wilde ik mijn kroost niet aandoen :D)

Maar hard aan het sparen voor 2015, dan is het tien jaar geleden dat we daar zijn getrouwd, dat zouden we graag daar vieren.

Wat een nare dromen Shs :*
pi_130878884
quote:

[..]

Tot twee jaar vliegen ze gratis, maar daarboven betaal je de volle mep.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:39:40 #48
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130879175
quote:

[..]

Kefalonia is ook heeeeel mooi! En als je er naartoe gaat...eten bij Buttlers House in Lassi....mmmmmmmmmm :Y) ^O^
pi_130879878
Vannacht vertrekken wij naar Corfu!

En dat zal voorlopig de laatste keer vliegen zijn, drie vliegtickets zijn al heeeel duur maar straks ook nog verplicht in de schoolvakanties zulke bestemmingen aandoen wordt al helemaal onbetaalbaar.

Wij gaan genieten in ieder geval en ik van het Griekse eten.

Iemand die weet of ik de feta daar gewoon kan eten (geen rauwe melk?)
pi_130879904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb het mijn vriendinnen ook gelijk verteld. Hell, vorig jaar wisten zij het eerder dan mijn man o|O Dat werd overigens ook een miskraam, maar het was fijn om dat te kunnen delen met hen.
:o

Bij ons wist ook iedereen het zo'n beetje binnen een week na de positieve test. De belangrijken op dezelfde dag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130879977
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:02 schreef Spewey het volgende:

[..]

True! :D
En ik wilde ze zo'n lange vliegreis nog niet aandoen ( en de overige passagiers wilde ik mijn kroost niet aandoen :D)

Maar hard aan het sparen voor 2015, dan is het tien jaar geleden dat we daar zijn getrouwd, dat zouden we graag daar vieren.
Of een keertje zonder ze gaan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:16:25 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130880081
Ik heb straks om 15:00 uur mijn 2e echo..
Is het raar als ik het spannend vind, en dat ik m een beetje knijp :@
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_130880142
Nee hoor, Rijstebuiltje. Dat had ik ook. :) Het is allemaal behoorlijk onzeker in het begin. Nu mijn buik zichtbaar is (nog wel bescheiden), vind ik het makkelijker om mijn lijf te vertrouwen.

Veel plezier en succes in ieder geval. *O*
pi_130880175
Gelukkig, mn afspraak kon ook gewoon een week eerder :) En omdat ik maar 1 ochtend ziek ben geweest was de kans ook erg klein dat ik iets echt verkeerds heb gegeten. Goed om te horen, want ik ben al een miep met dingen wel of niet durven eten vanwege een keer een voedselvergiftiging en talloze keren diarree dat kaas die al eventjes in de koelkast lag niet ook nog van mn lijstje geschrapt kan worden :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Dot. op 06-09-2013 13:24:51 ]
pi_130880229
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Of een keertje zonder ze gaan?
:@
Ze hebben zelfs nog nooit ergens gelogeerd (ziekenhuis niet meegerekend :') )

Blijft spannend RB

Fijn Dot!
pi_130880694
Spannend Spewey! Ben benieuwd hoe het gewicht bij geboorte is! Ik hen het idee met 35wk al een 4kg baby te dragen :X zal di ook eens geschat gewicht vragen.
pi_130880760
In 3 weken tijd gewoon een kilo gegroeid, stom suikerwater! }:|

(en dat gevoel heb ik ook al weken Jip :D )
pi_130880848
Spannend spewey! Wel fijn dat je het zelf mag proberen :)

En rijstebuiltje dat is helemaal niet gek
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:52:15 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130881140
Gefeliciteerd Fazz en Coco! *O* Coco, ook succes in het ziekenhuis!

Spewey, een kilo erbij..pfoeh.

Ennnn ik heb zojuist m'n collega's fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst :D *O*
pi_130881261
Verlof! ! Wat fijn gotc :)
pi_130881499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:52 schreef GotC het volgende:

Ennnn ik heb zojuist m'n collega's fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst :D *O*
Ja, ik gisteren ook! Raar hè, tot volgend jaar! Verlof ook voor jou!! *O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:05:15 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130881577
SHS gelijk dat je het verteld het is ook niet niks :*

Spewey een kilo erbij :o

Gotc verlof *O*

Hier alles oke. Ctg was weer goed ze lag wel weer te slapen, slaapkop }:|.
Vruchtwater was ook nog ruim.

De verloskundige dacht dat ik de 40 weken niet uit zo lopen. We zullen wel zien :+.
De activiteit is niet afgenomen, het is zwaar maar we bikkelen nog wel een paar weken door voor een goed doel.
pi_130882089
Gotc wat fijn verlof! *O*

Coco gefeliciteerd! *O*

Ik heb afgelopen nacht echt een nachtmerrie gehad over de combinatietest. En zojuist valt thank god de uitslag in de brievenbus. De uitslag is wel iets slechter dan bij de zwangerschap van L., maar hey ik ben ook weer 4 jaar ouder geworden. ;)

Beeb 1:
Tri 21: 1: 2900
Tri 18: kleiner dan 1:5000
Tri 13: kleiner dan 1:5000

Beeb 2:
Tri 21: 1: 3700
Tri 18: kleiner dan 1:5000
Tri 13: kleiner dan 1:5000

Hier lijkt het alsof de vermoeidheid minder wordt. Misschien moet ik niet te hard juichen, maar ik voel me echt een stukje fitter en heb weer zin in dingen. :)
Het enige waarvan ik nu een beetje baal is dat ik eigenlijk nog geen dag echt genoten heb van mijn zwangerschap. Ik weet dat die dagen echt wel gaan komen als ik de 20 weken voorbij ben, maar ik vind het eigenlijk gewoon jammer.

Momo hoe is het met je? Trek je de hele situatie met je neefje nog? :*
pi_130882713
Nikki het ziet eruit als goede uitslagen
bubs nog even meid. hebben ze nog naar,ontsluiting gekeken?
Shs goed dat je het verteld hebt.
hier aan de ctg + meting. bd erg laag maar ctg te vlak dus mag nog wat langer
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:45:49 #65
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130882977
Verlof voor Gotc en jip *O* lekker hoor dames!

Rijstebuiltje, succes! Zenuwen zijn niet gek :*

Cocostreepjes *O*

Toch wat rust bij bubs, fijn!

Spewey :o niet te veel meer groeien hoor baby!

Nik, dat zijn desondanks hele mooie uitslagen. Super!

En hoe is het met Mo inderdaad?

Fr. Bij jou alles rustig vandaag?

Wij hebben r 2 drukke babydagen van gemaakt. Er is erkend, we hebben kinderdagverblijven bezocht, er inmiddels 1 gekozen en opgegeven. Echo gehad natuurlijk en vandaag hebben we de babydump op z'n kop gehad. Wagens gereden, meubeltjes en box bekeken enz enz. Nog niks gekocht omdat we qua stijl ook een beetje afhankelijk zijn van het geslacht. En we zijn verliefd op joolz day }:|. Oenen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:53:43 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130883243
Goede smaak, Kim. Ik heb er ook bij staan kwijlen. Alleen zo jammer van het prijskaartje he :').
KuikenGuppy
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:55:05 #67
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130883290
Nou, het erge is dat hij niet alleen mooi is, maar ook nog eens fantastisch rijdt en stabiel is en licht is en en en :'( . Duur, te duur. We gaan toch maar uitkijken naar een leuk tweedehandsje ofzo.
pi_130883533
Wordt er op MP niet zomaar toevallig een aangeboden dan? Vast wel toch?
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:04:05 #69
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130883572
Op dit moment niet (niet in de buurt dan toch) maar ze staan er wel met enige regelmaat op! Tijd zat gelukkig, haha.
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:05:04 #70
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130883607
Fr gister wel was nog niks aan veranderd. Een vlak ctg is ook even schrikken hopelijk valt het mee :*
pi_130883770
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef Kimpossible het volgende:
Op dit moment niet (niet in de buurt dan toch) maar ze staan er wel met enige regelmaat op! Tijd zat gelukkig, haha.
Haha zo jaag ik nu op een bedje uit de serie van de babykamermeubels die we al hebben. Elke dag even MP in de gaten houden. Maar langer dan een uur rijden ervoor doe ik echt niet. (Zeg ik nu stoer, tot ik tegen het bedje aanloop en het toch. 2 uur rijden is ;) )
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:21:32 #72
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130884085
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
pi_130884206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
Wij.nl snapt dat soort dingen al jaren niet ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:25:35 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130884211
quote:
Heel vreemd...
Bedoelen ze niet dat je nu de 20e week ingaat toevallig?
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:44:10 #75
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130884753
Coco! Feli!

Fazz! Feli!

--

Corfu! Sidari!

Kreta! Minos!

Zelf helemaal verliefd op Curacao (met golfje onder de tweede C, maar een iPhone kent die kennelijk niet? :? ).

--

Qua vakantie met koter.. Ik kan zó uitkijken naar zo'n eerste midweekje Centerparcs met koter. Smelt!
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:49:33 #76
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130884917
Aanvulling: GotC verlof! (Kerstdagen.. Dan ben ik bevallen. Kop in zand.)

Goede uitslag voor Nikki!
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:05:53 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130885540
quote:
Heel vreemd...
Week 19 begint bij dag 133 en loopt tot dag 140.
Het is je 20e zwangerschapsweek.
Bron: babybytes

;)
KuikenGuppy
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:07:23 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130885614
Er zijn overigens wel meer sites en/of apps die daar niks van snappen. Ik had zelfs een site gevonden die de informatie van de weken omwisselde. Volgens die site was je in week 1 ongesteld, in week 2 was je eisprong en aan het eind van week 3 kon je een test doen 8)7.
Heb nooit meer op die site gekeken ;).
KuikenGuppy
pi_130887148
Fazz en Coco, welkom en *O*

Fazz, ik had allemaal smoesjes bedacht als het mensen zou opvallen als ik niet zou roken (gezelligheidsroker) of drinken ("Voel me niet zo lekker, de laatste keer dat ik dronk viel het niet goed, ik moet morgen weer vroeg op, ik ben de BOB..") , maar eigenlijk heeft niemand iets gevraagd.

Gotc lekker verlof, héérlijk!

Rijst, da's helemaal niet raar, ik kneep 'm ook wel en vriend nog erger.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130887458
Rijst, hoe was je echo?
Gotc, verlof, lekker!
Nikki, wat fijn dat de uitslag goed was!

Ik vind die info over aantal weken op babybytes zo raar... Dat je als je 19 weken bent de 20e week ingaat volg ik, maar dat je 20e zwangerschapsweek week 19 heet dat vind ik onzin.
pi_130887538
Hoi!

Na mijn aarzelende wel/niet lurkerpost van vanochtend, kom ik dan toch maar meedoen :)

Even in t kort: ik ben 32 jaar, heb een dochtertje (Saartje) van 10 maanden oud, ben 7,5 jaar samen met M., waarvan bijna 4 getrouwd.

Afgelopen zaterdag positief getest. Was nogal een shock, eigenlijk mocht het (nog) niet. Vandaag in het ziekenhuis gesproken met mijn specialist, en gelukkig goed bericht :-) Het kan uiteraard nog steeds misgaan, maar in ieder geval geen extra zorgen :)

Voor wie benieuwd is, in de spoiler kort het verhaal.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-09-2013 17:10:46 ]
pi_130887563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Burdie het volgende:
Er zijn overigens wel meer sites en/of apps die daar niks van snappen. Ik had zelfs een site gevonden die de informatie van de weken omwisselde. Volgens die site was je in week 1 ongesteld, in week 2 was je eisprong en aan het eind van week 3 kon je een test doen 8)7.
Heb nooit meer op die site gekeken ;).
Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.
pi_130887577
Zoooo leuk coco O+
pi_130887790
Gezellig, Coco! O+ *O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:06:37 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130887831
Wow Coco, lucky shot zo te lezen :D Wat fijn dat je groen licht hebt gekregen.

Ik heb dinsdag een zwangerschapsmassage *O* Of nou ja, ik ben 'voorbeeld' voor een zwangerschapsmassagecursus. 2 uur lang! Ben benieuwd.
pi_130887976
Oh lekker GotC! Althans, dat hoop ik.. ik ben weleens proefpersoon geweest bij de opleiding tot schoonheidsspecialist. Bij de module harsen. :'( :X
pi_130888135
Hier gaat t goed hoor. Nog een week en dan SEO én vakantie!
Vwb neefje, het feit dat we deze week geen verandering te verwachten viel en dat mijn moeder goede lijn heeft met de familie, bracht me rust. Mijn moeder kwam vanmiddag nog even langs, dat ze een update van de moeder van het joch per mail had ontvangen, maar mijn mail adres niet wist dus niet kon doorsturen. :{ had haar niet al te lang geleden de echo foto gemaild maar goed. Ik dwaal af. Volgende week gaan ze proberen de coma te verlichten, geloof ik. Maar heb het mailtje dus nog niet zelf gekregen of gelezen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130888267
En na de ego een jompel voor iedereen, mn Nikki, gotc en jips, fazz, en Coco!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:18:19 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130888274
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.
Klopt, dus niet in week 3 testen. Vanaf die week is op die site ook alles een week omgedraaid, dus bij week 4 staat de info van week 5.
KuikenGuppy
pi_130889478
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef Kimpossible het volgende:
Verlof voor Gotc en jip *O* lekker hoor dames!

Rijstebuiltje, succes! Zenuwen zijn niet gek :*

Cocostreepjes *O*

Toch wat rust bij bubs, fijn!

Spewey :o niet te veel meer groeien hoor baby!

Nik, dat zijn desondanks hele mooie uitslagen. Super!

En hoe is het met Mo inderdaad?

Fr. Bij jou alles rustig vandaag?

Wij hebben r 2 drukke babydagen van gemaakt. Er is erkend, we hebben kinderdagverblijven bezocht, er inmiddels 1 gekozen en opgegeven. Echo gehad natuurlijk en vandaag hebben we de babydump op z'n kop gehad. Wagens gereden, meubeltjes en box bekeken enz enz. Nog niks gekocht omdat we qua stijl ook een beetje afhankelijk zijn van het geslacht. En we zijn verliefd op joolz day }:|. Oenen!
:D Wij zijn vandaag ook gaan kijken, maar we hebben toch een kleinere achterbak dan we dachten :X Hij mag ingeklapt maximaal 90 breed en tussen 50-60 cm diep zijn... En dat is een Mutsy Igo wel, maar ik wil ook een tweedehandsje. Iemand ervaring met een Mutsy Slider? Volgens mij is die ook best klein te krijgen... Of moet dit naar het kinderwagentopic?

Bedje heb ik als het goed is al geregeld via Marktplaats, een Leander doorgroeiledikant in beuken O+
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:10:21 #91
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130889930
Ik heb er geen idee van, eerlijk gezegd. Wij hebben er gewoon een aantal ingeklapt en gaan er heel naïef vanuit dat de kleinere modellen wel gewoon passen (al dan niet rechtop). We hebben een 5-deurs Opel Corsa uit 2007, nieuwe type. Kofferbak is redelijk voor zon klein wagentje.. Maar gemeten? Dat hebben we niet :@
pi_130890108
Hmm, van het weekend maar eens gaan passen, nooit bij stil gestaan :D Quinny paste perfect, maar dat was in een station en sinds een jaar hebben we een gewone Völvö, dat zou echt weer wat voor ons zijn :D
pi_130890126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Spewey het volgende:
Hmm, van het weekend maar eens gaan passen, nooit bij stil gestaan :D Quinny paste perfect, maar dat was in een station en sinds een jaar hebben we een gewone Völvö, dat zou echt weer wat voor ons zijn :D
Welk type?
pi_130890137
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb er geen idee van, eerlijk gezegd. Wij hebben er gewoon een aantal ingeklapt en gaan er heel naïef vanuit dat de kleinere modellen wel gewoon passen (al dan niet rechtop). We hebben een 5-deurs Opel Corsa uit 2007, nieuwe type. Kofferbak is redelijk voor zon klein wagentje.. Maar gemeten? Dat hebben we niet :@
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepakt :)
pi_130890198
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Welk type?
Een Quinny Speedi in een S60
pi_130890416
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:20 schreef Spewey het volgende:

[..]

Een Quinny Speedi in een S60
Volgens mij moet dat passen. Hier een mutsy transporter in een s80. Het nadeel van een sedan vind ik dag de opening vrij laag is waardoor het net niet helemaal lekker erin past. Want ruimte is er genoeg.
pi_130890545
GotC verlof *O*

Nikki goed nieuws *O*

Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje *O*
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting :)
pi_130890607
Musique wat fijn. *O* Hopelijk krijg je nu zo langzamerhand weer wat vertrouwen in je lijf. Al blijft het lang lastig na een mk weet ik uit ervaring.
pi_130890708
Ooh wat ontzettend fijn, Musique *O*

Helemaal vergeten te jompelen voor het echte, echte verlof voor Gotc *O*

Morgen het easyding voor de Maxicosi erin knutselen, kunnen we ook wel passen of de reiswieg mee kan :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:43:02 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_130890798
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepakt :)
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130891017
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]

LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging :D
Is een 206 breder ja? Of iig de kofferbak :) Het scheelde ook niet veel, maar hij was gewoon te lang om er recht in te doen. Maar heb al wat Mutsy Sliders gezien op MP, dus we gaan die gewoon een keer passen :)
pi_130891045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef Musique het volgende:
GotC verlof *O*

Nikki goed nieuws *O*

Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje *O*
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting :)
*O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:07:28 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130891622
Goed.. we zaten nog geen halve minuut in de wachtkamer een kwartiertje te vroeg of we mochten binnenkomen!

In mum van tijd zagen we een klein en bewegend mensje voorbij komen!
5 cm groot en met een hartje dat klopte als een bezetene, we hebben het zelfs gehoord! O+
Ik ben maar 1 dagje teruggezet :)

Uitgerekende datum wordt nu 26 maart ! :) O+

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-09-2013 19:21:17 ]
pi_130891839
*O* Mooi Rijstebuiltje!
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:20:53 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130892181
Rijstebuiltje en musique *O* dat gaat goehoed! O+
pi_130892477
Goeie echo's jeujjjj! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130892897
Jompels voor alle goede, mooie en vooral lieve echo's *O* !

KP mooi istie he de Joolz. Wij hebben m! Hihi, gelukkig van de opa's en oma's gekregen. Ze deden ieder de helft O+ . Wie weet idd op marktplaats, goed in de gaten houden want ze gaan zo vlug!

Mo, he wat rot nog van je neefje, hopelijk gaat het straks weer wat beter.

GotC lekker verlof! Lekker gaan genieten!

Coco ook hier gefeliciteerd *O*

Het 19 weken-20 weken verhaal. Volgens mij is dat ook zo, je bent bijvoorbeeld 19 hele weken + 3 dagen dus zit je wel al in de 20ste week. Of niet? Voor mij klinkt het logisch. Maar of dat ook zo is?

En SHS, dat is schrikken! We duimen allemaal voor een mooie knipper! Probeer je ook nog 'positief' te richten op de kleine.. Niet altijd is het slecht.. Vervelend meid :*

Hoop gelezen, veel vergeten. Hoofd als een vergiet :').

Mijlpaal voor mijzelf, ik heb m'n eerste zwangerschapsbroek gekocht :) + een hugebh. Ik starte op een net C cup en vandaag een F moeten kopen.. Pfoe :')
Fijne avond en fijn weekend dames + heren!
♥ J & S
pi_130892970
Musique wat fijn!

En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
pi_130893309
Rb *O*
Musique wat fijn dat alles er goed uit zag.
pi_130893372
Mooie echo Rijst O+

Al dat gewroet in m'n Arie vanochtend heeft voor veel loos gerommel gezorgd, straks maar weer even dobberen in bad.

Wow flinke stijging van je cupmaat, Klaproos
pi_130893593
Mijn dilemma voor vanavond heeft zich vanzelf opgelost, vriendin belde af :s)

Net met :7 even besproken wanneer we het willen vertellen aan onze ouders, het idee is om dat over 1,5 week te doen. Dan hebben wij nog even tijd om zelf aan het idee te wennen en in de week zien we sowieso ons beider ouders.

Ik had gehoopt nog even te genieten van het mooie weer vandaag, was ik na 30 mn fietsen eindelijk op het strand, begon het na 20 mn te onweren :') Wel een lift naar huis gekregen, wel zo relaxed ;)

*O* Voor de goede echo's van Musique en Rijstebuiltje, de uitslagen van Nikki en het verlof van GotC.

:* voor SHS, hopelijk goed nieuws volgende week.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:52:36 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130900005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Musique wat fijn!

En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel! :) Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc.. :)

Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk! O+ *O*
pi_130900564
Rijstebuiltje en musique *O* *O* Fijn dat jullie een goede echo hadden met bewegend(e) kindje(s) en kloppend hartje.

Rijstebuiltje veel plezier met vertellen, dat is zo leuk om te doen O+

Welkom nieuwelingen.

Jipster en GotC lekker verlof!!

Fijn Nikki, dat ondanks de niet gezellig echo dame, de uitslagen in ieder geval wel helemaal goed zijn.

SHS ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt.

Momo sterkte met je neefje.

Volgens mij blijft de vermoeidheid van 24/ 25 weken een beetje hangen hier, pff heb nergens energie voor, lees wel mee, maar om te reageren en alles te onthouden, heb ik vaak te weinig puf.
Maar gelukkig wel genoeg om te genieten van het gewoel in mijn buik.

Vandaag in de supermarkt zag ik de eerste pepernoten, was ook even 'een whaaah nu nog niet momentje'.
pi_130901197
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij? :7
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)

enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers. }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:12:59 #116
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130901322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers. }:|
Momo, sorry maar ik moest even lachen _O-
pi_130901356
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel! :) Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc.. :)

Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk! O+ *O*
Gelukkig :)

Kan ik me helemaal voorstellen. Maar sommige mensen hebben gewoon geluk en hebben de hele zwangerschap nergens last van! Had ik bij mijn eerst ook :)
pi_130901545
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Momo, sorry maar ik moest even lachen _O-
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet ):O
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:17:38 #119
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130901641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:

[..]

mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet ):O
Geef toe, dat is het toch ook!
Hoe durven ze.. gooi je hormoontjes maar lekker in de strijd, zijn ze gek potverdeurie :P
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:19:55 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130901845
Babydoos. Dát was ik vergeten :D

Wel heul dom Mo! Stop er dan unisexspul in |:(
pi_130902091
ja, de bakjes en bekertjes zijn zacht roze en zacht groen. maar de fopspeen is alleen roze. vent zei: doe dan alles dat zachtgroen!

las toevallig net iemand die ook de doos had gehaald, die had ook roze inhoud. mss eerst even mailen, of er uberhaupt wel een blauwe variant is...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902094
Is dat die gratis doos van babydump.. Ik hen neutrale zooi erin! Idd beetje dom Mo!

ik ga slapen! Truste :)
♥ J & S
pi_130902143
ja, die.

en ik ga ook zo. trusssst
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902289
Zacht roze en groene bekers en bakjes hier en een blauwe speen.
pi_130902649
quote:
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)

SPOILER
pi_130902740
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu :(

oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902897
in de steentijd kreeg je nog zo'n pluchen zeehond. Toen was het een tijdje een speelgoedblik en toen kwam die doos. Eerst met de goedkoopst mogelijke inhoud uit China, en nu een iets gebalanceerder menu :')
pi_130903396
:D Geweldig SHS

Ohja en iets om een handafdrukje te maken en die zeehond kwam half gesloopt uit de doos :D
pi_130903615
Hebben ze de zeehond nog? _O_
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:56:01 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130903934
quote:

Jup, hier ook alles roze (en groen). Ik vond gisteren een bon om nog zo'n Babydumppakket op te halen trouwens! :D Zal ik?
pi_130905936
Ik vond dat een leuk pakket waar ik ook echt dingen uit gebruik.
Die lepeltjes dus bijvoorbeeld, haha :D
En de bekers voor als er vrienden met oudere baby's langskomen.
pi_130907010
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen ;) ) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..

Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje

Lekker slapen in de wieg

Samen met grote broer O+

Slapen op mama

Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij O+
pi_130907203
Ze is prachtig en wat klink je heerlijk roze wolkerig O+

Lekker genieten en tot snel in het babytopic!
pi_130909339
Hillie O+

Hier zaten geen drinkbekers meer in de babydumpdoos maar bewaarbakjes. En idd de zeehond 2 jaar geleden ookal. De enige die hem leuk vind is de kat -O_

Ik heb hoofdpijn dus maar even een paracetamol gepakt. Katten blij mochten ze vast naar buiten. Vandaag drukke dag mijn schoonouders zijn 40jaar getrouwd.
pi_130909369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu :(

oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Euhm, is gebogen bestek niet voor de kindjes zelf? Die kunnen nog niet zo goed een bocht maken en als die al in het bestek zit hoef je maar 1 beweging te maken :s)

Lijkt er overigens op dat hier de moeheid wat aan het afnemen is. In ruil ervoor wat pijnlijke borsten _O-
pi_130909429
Mogge!

Ik zag mooie echo foto's *O*

Ik heb die doos van Babydump maar aan me voorbij laten gaan dit keer.

Hillie wat een mooie foto's! Fijn dat ze het zo goed doet! O+

Fr. Doe rustig aan!

Spewey, is echt loos gerommel? Geniet van jullie laatste 4tjes weekend!

Hier 35 weken vandaag! *O*
pi_130909433
Oh en natuurlijk *O* voor afnemende moeheid!
pi_130909437
Hillie wat een heerlijk mooi popje O+
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
pi_130909450
Nee, geloof het niet Sleehak, maar sucks wel natuurlijk }:|
pi_130909523
Toen ik vorig jaar de babydumpdoos kreeg, zat er heul geen zeehond in! Laat staan bakjes :o

Al ga ik licht aan mezelf twijfelen. Heb ik die doos wel opgehaald toen? Waarschijnlijk wel, want ik ben een sucker voor dat soort dingen :') :+. Maakt niet uit wat erin zit, al is het een doos vol onbruikbare troep; het begint als een doos vol verrassingen en potentieel O+

Hurray voor de goede echo's *O*

FR, fijne dag vandaag :) of zie je ertegen op vanwege de drukte?

Hillie, tot zo in het babytopic O+

Wij gaan vandaag foto's laten maken van mijn oma-moeder-mijzelf-saartje O+
pi_130909537
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130909540
En hillie O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130909573
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:57 schreef DJMomo het volgende:
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje?? :(

Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's :Y O+
pi_130909613
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje?? :(

Ti's hier helaas samen met het plastic afval weg gegaan, anders had ik hem je graag toegestuurd.. :P
pi_130909621
die zeehond zit er al jaren in
SPOILER
pi_130909980
Sterkte met je griephoofd, Shs!

Jipster 35 weken *O*

Leuk foto's van 4 generaties O+

Veel plezier vandaag FR, hoop dat je bloeddruk normaal doet vandaag.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:18:46 #147
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130909995
37 weken hier vandaag *O*

SHS sterkte met je griephoofd, kan geen kwaad maar is erg vervelend :*

Jipster 35 weken *O*
pi_130910000
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hillie wat een heerlijk mooi popje O+
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
Ik had in mn 5e week griep, verkouden en koorts, en ik moest gewoon werken. Heel af en toe paracetamol als ik het echt niet meer trok en verder gewoon vroeg naar bed :)

Ik heb laatst dat boekje van Babydump weggegooid omdat er alleen reclame in stond, inclusief de bon om dat pakket op te halen :') Maar ik kreeg gisteren een sms dat de luiers en doekjes in de aanbieding waren bij de Makro ofzo, dus dat mn moeder een voorraad heeft meegenomen voor ons, ook een leuk pakket :Y
pi_130910030
Hoezo ga jij werken met griep! o|O
pi_130910042
Ik was als enige op een conferentie in de VS met een presentatie ;) Erg fijn, een kriebelhoestaanval als je net staat uit te leggen wat je allemaal doet :')
pi_130910044
Bubs, mooie grens in elk geval toch? Mocht het doorzetten etc. dan heb je uit wel die 37 wk in de pocket *O*

Ik had ook met 7 of 8 weken buikgriep en aansluitend fikse keelontsteking... Zuigt echt maar uitzieken en rust nemen is het enige. En wat paracetamol indd. Sterkte SHS
pi_130910248
Woohoo! Bubsel ook een LLM *O*
pi_130910265
Nog 2 dagen en dan heb ik de termijn bij (35.2) van m'n zoontje overschreden! Raar idee, maar wel heel fijn *O*
pi_130910406
SHS je bent al weer een paar dagen verder in de week. Hopen op een late innesteling!

Mooie echo's+foto's en welkom voor de nieuwelingen. Schrik er steeds van hoeveel er eigenlijk al weer na mij in het lijstje staan! met 28.3 voel ik me redelijk goed. Wel vaker harde buiken en moe, maar geloof dat dat er wel bij hoort. :)
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:08:24 #155
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130910422
Bubs! *O*

Ziektes -O-.

--

Pijnlijke harde buiken die een paar seconden duren na niezen, dat hoort er bij denk ik?
pi_130910435
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's :Y O+
Ik heb t kreng nog wel ergens. Pb me je adres and its yours. :7 :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130910443
quote:

:o hoe durven ze :P
Ik had gekleurde..groen/rood/ oranje...ofzoiets
pi_130910455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen ;) ) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..

Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje

Lekker slapen in de wieg
[ afbeelding ]

Samen met grote broer O+
[ afbeelding ]

Slapen op mama
[ afbeelding ]

Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij O+
Omg hillie O+ te! Schattig
pi_130910514
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Bubs! *O*

Ziektes -O-.

--

Pijnlijke harde buiken die een paar seconden duren na niezen, dat hoort er bij denk ik?
Hoe nies jij? :P
Ik heb dit x nog geen harde buik gehad dus geen idee.
Wel het gevoel of mijn keizersnee litteken uit elkaar getrokken wordt als ik hoest soms...dat wel :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:25:10 #160
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130910641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Hoe nies jij? :P
Ik heb dit x nog geen harde buik gehad dus geen idee.
Wel het gevoel of mijn keizersnee litteken uit elkaar getrokken wordt als ik hoest soms...dat wel :')
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in. ;) Verder geen idee eigenlijk.

Mweh, dat klinkt ook prettig!

--

Oh ja, Hillie, nog vergeten: De foto's! Rammel! En je klinkt verliefd!
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:31:19 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130910721
Hillie, wat een moppie O+!

En goede echo's voor Musique en Rijstebuiltje! *O*

Bubs LLM *O* Mooie mijlpaal.

Mo, wat een achterlijk gebeuren :( :D Roze, wtfbbq.

Skips, nog geen pijnlijke harde buiken gehad hier, maar als t weer snel wegtrekt moet t wel ok zijn toch?
Wel sinds gistermiddag bij álles wat ik doe een harde buik :z Gok dat er een groeispurt is geweest, buik voelt krap ineens.
pi_130910782
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef GotC het volgende:
Wel sinds gistermiddag bij álles wat ik doe een harde buik :z Gok dat er een groeispurt is geweest, buik voelt krap ineens.
+1 en het voelt me een partij oncomfortabel... }:|
pi_130910803
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in. ;) Verder geen idee eigenlijk.

Mweh, dat klinkt ook prettig!

--

Oh ja, Hillie, nog vergeten: De foto's! Rammel! En je klinkt verliefd!
Ghehe ooow zo :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:37:04 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130910805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:35 schreef Jipster het volgende:

[..]

+1 en het voelt me een partij oncomfortabel... }:|
*;
En dat idd. Bob vindt het volgens mij ook oncomfortabel, heb constant een kont in m'n ribben :')
pi_130910828
Ik voetjes in/tegen/door mijn ribben :X Ik moet ook continue plassen en krijg daar volgens mij ook harde buiken van. Als dat zo blijft even laten testen, want kan natuurlijk ook door blaasontsteking komen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:44:23 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130910915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:38 schreef Jipster het volgende:
Ik voetjes in/tegen/door mijn ribben :X Ik moet ook continue plassen en krijg daar volgens mij ook harde buiken van. Als dat zo blijft even laten testen, want kan natuurlijk ook door blaasontsteking komen.
Daar zat ik ook al aan te denken :P

Pfuh, kreeg gisteren een brief in de post van het echobureau. Zou a.s. dinsdag liggings-/groeiecho krijgen. Hebben ze het verplaatst naar woensdag. }:| Meh. Waarom bellen ze daar niet gewoon effe over, om te vragen of ik überhaupt kan? /klagenoverniks
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:44:54 #167
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130910925
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:

[..]

*;
En dat idd. Bob vindt het volgens mij ook oncomfortabel, heb constant een kont in m'n ribben :')
Is ie weer gedraaid? *O*

Harde buiken had ik gister ook ipv voorweeen, is weer wat nieuws :+
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:47:06 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130910974
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Is ie weer gedraaid? *O*

Harde buiken had ik gister ook ipv voorweeen, is weer wat nieuws :+
Ik dénk 't wel.. Niet 100% zeker ;)

Ah, je doet mee met de hardebuikenclub *O* Voelde je echt een groot verschil tussen die twee? /n00b
pi_130911021
Aahh Bob gedraaid? Dat zou fijn zijn!
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:56:39 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130911138
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik dénk 't wel.. Niet 100% zeker ;)

Ah, je doet mee met de hardebuikenclub *O* Voelde je echt een groot verschil tussen die twee? /n00b
Bij mij wel, de voorweeen is meer of je heel erg ongesteld wordt/bent. Een harde buik is alsof er een bal in je buik zit.

In een van mijn apps vandaag. Je kunt nu voorweeen krijgen die duren een paar uur }:|
pi_130911240
GotC, ik heb laatste weken ook behoorlijk last van mn rug, jij ook? Mijn buik is topzwaar :D
pi_130911436
Hillie baby O+ wat een plaatje.

SHS, hopelijk is je griep snel weer weg.

Goedemorgen allemaal! Ik probeer elke dag hier mee te lezen en de boel bij te houden. Gelukkig gaat het nu niet zo heel erg snel. ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:14:32 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130911437
Hoe gaat het verder met je Bubs? Goed om te horen dat er een verschil in zit :)

Jips, yup :+ Buik groeit flink naar voren!
pi_130911456
Voel je bij voorween ook echt dat gevoel weggaan tussendoor?
Ben zo nieuwsgierig hoe dat voelt :@
pi_130911592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het verder met je Bubs? Goed om te horen dat er een verschil in zit :)

Jips, yup :+ Buik groeit flink naar voren!
Foto!! Ik ben benieuwd!!!
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:22:01 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130911627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:20 schreef Jipster het volgende:

[..]

Foto!! Ik ben benieuwd!!!
Hoho, jij ook! :o Ik maak er morgen 1, dan ben ik 36 weken :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:26:24 #177
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130911713
Gaat goed hoor. Het gerommel is alleen erg overheersend. Nu is het wel makkelijker om me aan de rust te houden. Verder weinig klachten. Ik ben ook niet topzwaar zoals jullie. Mijn steunkousen kan ik ook zelf nog aan doen.

Vanmiddag gaat de box in elkaar, en de wieg komt weer van zolder. Dan is alles wel ver klaar :Y
pi_130911768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gaat goed hoor. Het gerommel is alleen erg overheersend. Nu is het wel makkelijker om me aan de rust te houden. Verder weinig klachten. Ik ben ook niet topzwaar zoals jullie. Mijn steunkousen kan ik ook zelf nog aan doen.

Vanmiddag gaat de box in elkaar, en de wieg komt weer van zolder. Dan is alles wel ver klaar :Y
Topzwaar, zo voel ik me echt, maar ik heb ook vooral buik hoor, maar het is wel je (mijn) eigen referentiekader. Normaal weeg ik nog geen 55kg bij 1.74 en nu weeg ik bijna 70kg :o Dus mijn lijf moet aardig wat meer meesjouwen :7 En ik moet officieel nog 5 weken..
pi_130911775
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoho, jij ook! :o Ik maak er morgen 1, dan ben ik 36 weken :P
Zal er straks een (laten) maken!

Wat ga jij komende weken doen?? Ik vind het maar gek haha :7
pi_130911839
Whehehe dat had ik toen ik van m'n oudste ging bevallen, weken gerommel/ voorwerk gehad, ook getimed enzo en toen kwamen de echte weeën, eerste wat ik tegen de vk zei was 'omg wat was ik naïef!!' :D

M'n hormonen vonden dat de kelderkast Nu opgeruimd Moet worden dus even bij de Ikea een kast gehaald, nu ben ik wel klaar met waggelen voor vandaag, morgen weer zat te lopen in Julianatoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 07-09-2013 11:41:08 ]
pi_130911906
Spewey, bikkel hoor, ikea en julianatoren!
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:41:57 #182
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130911979
Spewey ik heb ook nooit gedacht dat het echt begonnen was ;).
pi_130912009
Ik hoop stiekem dat m'n bmm verstrijkt met al dat gewandel, vind het toch wel spannend zo'n ballon in m'n Arie volgende week :')
pi_130912031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spewey ik heb ook nooit gedacht dat het echt begonnen was ;).
Oh ik echt wel toen en m'n man maar timen :D
pi_130912095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop stiekem dat m'n bmm verstrijkt met al dat gewandel, vind het toch wel spannend zo'n ballon in m'n Arie volgende week :')
Ja, dat lijkt mij ook! Wanneer moet je je nou melden?
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:51:13 #186
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130912155
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:45 schreef Spewey het volgende:

[..]

Oh ik echt wel toen en m'n man maar timen :D
_O- mijn dochter wordt er alleen zo rustig van dat is minder. Zodra het even rustig is gaat ze weer bewegen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:00:43 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130912348
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:29 schreef Jipster het volgende:

[..]

Zal er straks een (laten) maken!

Wat ga jij komende weken doen?? Ik vind het maar gek haha :7
Geen idee, vind het ook zo'n raar idee :D Heb maar een boel series gedownload en ik verheug me wel op de babywasjes en de kasten in te ruimen. Maar verder.. :')

Hee, hier ook trouwens ongeveer +15/16kg sinds begin zwangerschap :D Wel iets andere verhouding, van 82 kg naar 97/98 kg :') Arme gewrichten.
Gek genoeg ben ik de eerste 13kg aangekomen in de eerste 5 maanden, daarna nauwelijks meer :?
pi_130912908
Wordt je buik eigenlijk ook hard (zoals harde buik) met weeën? Ik heb nml ook nog nooit weeën gehad met kind in buik :P
pi_130913280
Bubs 37wk *O*
Jips 35wk *O* bijna langer zwanger dan bij je 1e.
beterschap voor de zieke
Je kunt de bon voor een gratis babydumpdoos ook gewoon uitprinten van site.

Vandaag wel beweging en meteen ook pijnlijke buik -O-
Straks nog omkleden maar geen idee wat ik aan doe.
pi_130916150
Maandag is dday voor neefje
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130916204
Spannend momo ik ga duimen voor hem.
Ze gaan hem dan proberen te laten ontwaken uit zijn coma?
pi_130916229
Jups. :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130916298
Staat daar nog een tijd op? Zo van tussen nu en x aantal dagen moet hij ontwaakt zijn?
pi_130916874
Momo sterkte en ik duim!
pi_130917047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Bubs 37wk *O*
Jips 35wk *O* bijna langer zwanger dan bij je 1e.
beterschap voor de zieke
Je kunt de bon voor een gratis babydumpdoos ook gewoon uitprinten van site.

Vandaag wel beweging en meteen ook pijnlijke buik -O-
Straks nog omkleden maar geen idee wat ik aan doe.
Ah, dank je! Ga ik wel even doen dan O-)

Veel sterkte Momo!
pi_130917201
Geen idee fr! T gaat zoals t gaat denk ik...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130918069
Coco, Fazz, feli! *O*

Ook een *O* voor alle mooie echo's!

SHS :*. Hopelijk alles goed!

Yay voor verlof!

Momo :*

Bubs, pfoe, wat vermoeiend! Hopelijk neemt het nog af of zet het door!

Jip, ik vroeg me dat ook heel erg af. Hier voelde een wee echt anders dan een harde buik. Niet zo'n balgevoel, zeg maar. Op de persweeën na dan :).

Hillie O+. Je klinkt verliefd! Hier ook verliefd, maar geen roze wolk. Enorme overproductie in de bv, wat m'n arme meisje heel veel kramp oplevert. We zijn dus bovenal heel erg moe :O, maar tegelijkertijd is ze zo geweldig O+. Ik blijf lurken, en tot ziens in het babytopic!
Home is where the O+ is...
pi_130919088
Zo. De box is binnen. Lekker op tijd. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130925291
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Cwen het volgende:
Coco, Fazz, feli! *O*

Ook een *O* voor alle mooie echo's!

SHS :*. Hopelijk alles goed!

Yay voor verlof!

Momo :*

Bubs, pfoe, wat vermoeiend! Hopelijk neemt het nog af of zet het door!

Jip, ik vroeg me dat ook heel erg af. Hier voelde een wee echt anders dan een harde buik. Niet zo'n balgevoel, zeg maar. Op de persweeën na dan :).

Hillie O+. Je klinkt verliefd! Hier ook verliefd, maar geen roze wolk. Enorme overproductie in de bv, wat m'n arme meisje heel veel kramp oplevert. We zijn dus bovenal heel erg moe :O, maar tegelijkertijd is ze zo geweldig O+. Ik blijf lurken, en tot ziens in het babytopic!
beetje afkolven voordat je gaat voederen, dat haalt de ergste druk eraf. Ik ben ook soms een sprinkler instalatie :@
pi_130925403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef Spewey het volgende:
misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
pi_130925441
en ik ga hier lekker ook versebabyspammen
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:09:57 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130926059
Lucy O+ ik zou bijna mijn baby er uit rammelen O+

Hier staat de box nu ook. De wieg staat op onze slaapkamer. En de maxi cosi is geprobeerd in de auto van mijn vader. Nu is het lijstje aardig leeg *O* *O*
pi_130926127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ligt ze heerlijk ontspannen! O+
en wat heb jij een rustgevende stem zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:14:02 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130926187
Lucy O+

Wat goed dat je de box+wieg al hebt staan Bubs! Wij gaan morgen de wieg ophalen bij zwager+schoonzusje, fijn :)

Ben weer even 'onderzocht' door m'n moeder en volgens haar is het HEEL erg zeker dat Bob sowieso gedraaid is *O* En al voor een gedeelte ingedaald is zelfs. Hij voelde voor haar wat aan de kleine kant, maar verlof zal wel helpen daarbij :)

Cwen, wat fijn dat het goed met jullie gaat trouwens O+
pi_130926842
KD, wat een prachtige heldere blik heeft je meisje!
En de wieg en box, dat zijn leuke grote stappen bubs en gotc. Daar komt straks jullie mini in!
Wat leuk dat je moeder je kan onderzoeken, gotc! Wat is haar achtergrond?

Wij hebben gisteren gehoord dat vrienden die om de hoek wonen ook een tweede krijgen, ze is 2 weken verder dan ik. Ik vind het zooo leuk! Zo leuk zelfs dat we het vast tegen hen verteld hebben. Zo gek, dat nu iemand het weet en het niet m'n moeder is :@
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:39:56 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130926964
Heerlijk om het te kunnen delen he Marel? Hoe reageerden ze? Gezellig dat jullie samen kunnen zwangeren!

Mijn moeder was vroeger (tot 26 jaar geleden dus) verloskundige in een ziekenhuis in Schotland :) Elke zwangere die nu nog door haar deur loopt wordt op de bank gelegd en 'bevoeld' hoe het kindje ligt etc :+
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:42:52 #207
43556 miss_dynastie
pi_130927056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb je Lex gekloond? :o
pi_130927092
Ja, ik vind het echt een heel fijn vooruitzicht, gotc! Zij waren ook heel blij, echt stuiterstuiter ;) nu nog 2 weekjes fingers crossed voor een goede echo voor ons over 2 weken...
Wat mooi dat je moeder haar vak nu zo nog "hobby't", en voor haar gaaf dat ze het nu bij haar eigen dochter kan doen!
pi_130927160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je Lex gekloond? :o
ja! ik zag net een filmpje van hem :D
pi_130928889
En toen had ik beloofd mijn moeder om kwart voor 8 ergens op te halen.
En toen werd ik om half 9 wakker van de telefoon.

:@ :z :Z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130929900
Hoi hoi :)

wilde hier nog even reageren aangezien ik hier niet meer gepost heb na de bevalling.
De kleine had een erg lastige start en we moesten meteen goed aan de bak.

In de ochtend werd mijn vriendin door VK doorverwezen naar de gyn. Daar echo en CTG gekregen en de gyn kwam met de opmerking of we wel wisten dat het kindje klein was. Nee... Dus dan vertrek je daar vreemd. Hij zou overleggen met de VK.

De VK zat in een bevalling en daar hoorden we die middag niet meteen iets van. Vriendin kreeg pijnlijke buiken maar dacht aan kramp of oefen weeen. Ik heb toch om 00.00 de VK gebeld en ze bleek toen al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben. Meteen naar ziekenhuis waar we om 01.00 waren. De kleine is iets voor 5 geboren en mijn vriendin deed het super. Ook een geweldige VK en kraamhulp.

Nouja hele bevalverhaal post ik nog wel eens in betreffende topic.

Vanaf dag 2 gaf de kleine alleen maar over en kon niks binnenhouden. Theelepeltje, pink en spuitje voeden, flesje etc. Hij was te zwak om zelf aan de borst te drinken. 14% afgevallen en knap geel. Gelukkig top kraamhulp die langer is gebleven, VK kwam 2x per dag langs en had dan contact met kinderarts in ziekenhuis. Uiteindelijk mocht de kleine elke dag toch weer blijven (was misschien beter geweest in begin meteen wel naar ziekenhuis)

Eerste week dus hard bezig, mochten ook geen visite etc. De tweede week ging het steeds beter en afgelopen donderdag hadden we hem alweer op geboortegewicht.
Voeden blijft een uitdaging (binnenkrijgen en binnenhouden) maar gaat steeds beter.

Echt een geweldige zoon hebben we, we zijn verliefd :D :)

Wilde toch even snel laten weten hoe het nu ging.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 8 september 2013 @ 00:17:31 #212
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130934008
Fijn dat het beter gaat nu SDM! Pittige start zo, maar je klinkt niet minder verliefd O+ net als Hillie en Cwen overigens! Heerlijk al die verse kindjes.

Moeie Mo :* niet heel gek ook. Goed op jezelf blijven passen en veel sterkte!

Lucy O+ ti's weeral zon pracht exemplaar KD! Wauw O+

Marel langzaam aan het delen geslagen :D fijn he?

Gotc, wat fijn die 'inside information' en mooi om dat zo met je moeder te kunnen delen O+

Mijlpalen en LLMetjes *O*

Aankomen, zullen we het daar niet over hebben? :X ik was vlak voor de zwangerschap 10 kg afgevallen maar volgens mij heeft de omschakeling naar HONGERRR er ondanks een uitgebalanceerd menu toe geleid dat de helft alweer terug is. Het zijn niet echte zwangerkilos, denk ik, maar van lijnen naar zwanger was n sprong voor m'n lijf geloof ik.

Verder hadden we zojuist een shocker: even op de website van babydump de basisbabyuitzet in het winkelwagentje kwakken (oké oké, Inc. Joolz, maar verder heul geen gekke dingen en redelijk goedkope meubels) en dan op de helft al 3k af kunnen tikken als je zou bestellen ;( waaaar zijn we ook alweer aan begonnen? Het is niet echt een issue, maar wel een shocker dus. Ik vind het bizar dat ze Zoooveel geld durven vragen voor eenvoudig spul. Met een beetje geluk gaan we voor de grote dingen lekker marktplaatsen, dat spaart enorm uit en is makkelijk verdiend.

Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben :'). Hebben jullie dat ook?

Oh en:
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 08-09-2013 00:28:22 ]
pi_130939477
Ja, het kost best wat Kimp.! En je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt.
En dat van dat plassen heb ik ook. Ik moet vaak heel nodig maar dan komt er niks tot ik goed concentreer..

Zucht slechte nacht, was wakker van 3u-4.45u... Why?! :O
pi_130939591
Even zonder terug te lezen een stomme vraag

ik bloed sinds we vanacht seks hebben gehad. Het begon met helderrood bloed en werd na verloop van tijd donkerder zoals bij een menstruatie. Nu was het niet meer als een klein maandverbandje en toen ik vanmorgen opstond leek het in eerste instantie gestopt. Maar nu begint het weer een beetje. Ik neem aan dat ik hier niet voor hoef te bellen als ik de baby gewoon voel he? Heb een beetje buikpijn, maar geen krampen verder
pi_130939603
jipster stom zulke nachten!

sdm, fijn dat het ondanks een lastige start nu wel goed met hem gaat!

Lucy O+
  zondag 8 september 2013 @ 08:09:52 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939609
Bla, ik móet bellen bij deze situaties:
quote:
Je moet tijdens je zwangerschap ook meteen contact met ons opnemen bij:

• Helderrood bloedverlies
• Vanaf 26 weken als je de baby één dag niet voelt bewegen.
• Bij vruchtwaterverlies
• Bij hevige regelmatig terugkerende buikpijn
• Hoofdpijn
• Als je ergens ongerust over bent
En Lin, herkenbaar! Wij hebben niet van tevoren gespaard voor de uitzet en was best schrikken! Maar, kinderwagen en het schilderen vd kamer kregen we, dus dat scheelde ¤1700 euro :X
De rest hebben we beetje bij beetje gekocht elke maand.

Jip :* Slechte nachten zijn stom.
.

Oh en ego *O*: 36 weken O+

[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 08-09-2013 08:20:19 ]
pi_130939630
ja ik las hetzelfde net op de website van mijn vk.
Maar het is nu niet meer heldderrood...dus ik wacht het in elk geval nog maar even af dan.
stom heb dit nog nooit gehad dus schrok er wel een beetje van :@
  zondag 8 september 2013 @ 08:30:06 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130939705
Gotc *O* 36 weken

Kim het is best duur idd ook als je de goedkoopste dingen kiest.

Bla wat een schrik, hou je het wel een beetje in de gaten?
pi_130939714
Kim het is idd allemaal niet goedkoop, maar wees ook slim qua kadootjes.
Hier kwamen ze op een gegeven moment allemaal met knuffels aanzetten.
Daar wordt je echt niet blij van, dus ben ik handige dingen gaan vragen, naast de leuke!
En dat vind niemand erg.
pi_130939719
36 wkn voor Gotc *O*

ja doe ik, als het erger wordt bel ik even voor de zekerheid
pi_130939728
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef Kimpossible het volgende:

Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben :'). Hebben jullie dat ook?

yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!
pi_130939730
Gisteren de kledingkast van de babykamer in elkaar gezet. Hell of a job!
Wij waren er stellig van overtuigd dat de scharnieren anders moesten dan op het plaatje, maar wilden niet eigenwijs zijn.puntje bij paaltje konden ze dus allemaal weer omgezet worden. Plaatje niet goed -O- Maar hij staat *O*

Nu nog een ledikant en commode te gaan. Ledikant als laatste anders ben ik bang dat er 2 katten in gaan wonen.
  zondag 8 september 2013 @ 08:35:55 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939734
Ah, de knuffels.. Yup, heb ook een aardige verzameling hier daarvan :') Heb wel een favo: een miereneter _O-

Ik heb expres wb kleertjes niet enorm veel gekocht, alleen maat 50/56. Krijg je altijd zó veel van als kraamcadeau..
En daarbij wil ik wel zien voor wie ik precies kleertjes koop O+
pi_130939736
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!
Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.
pi_130939741
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:36 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.
:D ja dat zijn inderdaad mooie triggers!
pi_130939743
Al vond ik Ollie als ras-Rotterdamse echt super cool om als eerste babycadeau te krijgen!
pi_130939751
Ik hoop op de positieve effecten van minder babies: kleine klassen, meer kansen bij de sportclub en hopelijk een goede baan.
  zondag 8 september 2013 @ 08:42:32 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939763
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
pi_130939767
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
pi_130939780
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:42 schreef GotC het volgende:
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
pi_130939792
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:43 schreef Purple010 het volgende:
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
ik denk dat ik na dit ook maar even oversla voorlopig :')
als het nou doordeweek was zou ik gewoon even bellen..maar om hier nou op zondagmorgen op de spoedlijn voor te bellen vindt ik best een drempel.
Heb ondertussen wel meer buikpijn, maar gok dat dat ene beetje van de stress is oO<
pi_130939797
Dat financiële herken ik wel. Ook al verdienen we prima, we gaan er fiks op achteruit natuurlijk en dan kunnen veel leuke dingen ineens niet meer. Veel verdienen is leuk, maar je betaalt overal de hoofdprijs voor waardoor het onder de streep echt niet zo heel veel scheelt. Scherp zijn dus op wat in en uit gaat en geen spullen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.

Ik recycle mijn eigen commode, die heeft opa gemaakt. Ikea bedje er bij, normaal matras ( geen "ademende" onzin van 300 euro), verder beetje goed rondkijken of vrienden en familie nog dingen hebben. Enige dat ik pertinent niet tweedehands wil is een autostoel, matras en een kinderwagen :@
pi_130939803
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
ja, in een nieuwbouwwijk :D en idd, je let er nu veel meer op (ik iig wel)
pi_130939806
Bla, kijk je uit? :*
  zondag 8 september 2013 @ 09:04:28 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939897
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Baby-tunnelvisie :D Ja, je ziet ineens overal zwangeren en verse baby's :Y
Maar verder is het ook best 'raar': Er zijn tussen september en december 10 meiden uitgerekend in onze omgeving die tot vorig jaar nog nooit het woord 'baby' hadden geuit :+ En qua leeftijd verschilt alles ook van 20 tot 42.

Wij hebben ook beiden een goede baan en daardoor kunnen we ook volgend jaar allebei minder gaan werken (ik 3 dagen, hij 4 dagen). Mja, een baby blijft een dure 'hobby', al kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt :Y Ik wilde alleen, net zoals SHS, de autostoel, matras en kinderwagen perse nieuw hebben. Nu hebben we eigenlijk uiteindelijk alles nieuw gekocht, behalve het badje en de schommelstoel :+

Verder idd geen dingen kopen die je niet nodig hebt, of nog niet nodig hebt. Net zoals een kinderstoel: Die gaan we toch pas ergens volgend jaar lente-zomer gebruiken, dus die hebben we nog niet gekocht.
pi_130939911
Herkenbaar idd! Wij hebben net al ons spaargeld in een verbouwing gestopt die nog niet eens klaar is. We gaan het merendeel dus ook beetje bij beetje kopen en wachten op de 13e maand. Mijn vriend is ZZPer en heeft een erg variabel inkomen, dus dat is ook altijd een beetje afwachten. Gelukkig krijgen we iig het kamertje en mogen we van andere opa en oma ook iets uitzoeken, dus misschien vragen we van hen wel een Maxi Cosi.

Shs, griephoofd alweer wat gezakt?

Bla, schrikken! Hopelijk blijft het weg :*
pi_130939940
Ja, nadat ik aan de verkeerde helft van de 39 zat qua koorts gisteravond toch maar twee paracetamolletjes gepakt, nu weer wat kalmer. Normaal kan ik het wel hebben maar sinds donderdag zit ik in een soort algehele overbezorgdheidsmodus :@
pi_130939941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.

Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch :') )

Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla :*

Gotc 36 weken *O*

Mooie, kleine Lucy O+ doe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten :D

Flinke koorts SHS, beterschap!
pi_130939958
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
pi_130939962
Ik typte 40 maar ik bedoelde natuurlijk 39 :') stom koortshoofd... Nee anders had ik de dokter wel gebeld :X
pi_130939964
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130939978
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:11 schreef Purple010 het volgende:
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt... _O- thank god for TLC O+
pi_130939981
Oei shs goed te pakken! Rust / ziek goed uit.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 8 september 2013 @ 09:14:46 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939990
Neem maar regelmatig paracetamol SHS, koorts is voor een mini slechter dan een dagje of 2 elke 4 uur 2pcm :*
Beterschap!
pi_130939992
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
pi_130939993
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
ja, die opvangkosten :'(
  zondag 8 september 2013 @ 09:15:44 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939997
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef Purple010 het volgende:
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
Ja! :D Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
pi_130940000
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
pi_130940009
Oja en ML wil graag een PS4, want dan kan hij met de kleine gamen....wtf
pi_130940010
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
vieslel :')
pi_130940021
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! :D Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw. :N
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 8 september 2013 @ 09:19:15 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130940032
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 09:18 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw. :N
Geschreeuw, geboer en scheten laten. Echt, wie heeft ooit bedacht dat dat een leuk programma zou zijn?! :(
pi_130940043
Toddlers & tiaras vind ik dan wél weer fascinerend O+
pi_130940055
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Die kosten kunnen wij gelukkig vermijden in het begin :) Hopelijk iig het eerste jaar.
  zondag 8 september 2013 @ 09:29:47 #255
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130940135
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 09:13 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt... _O- thank god for TLC O+
Stress kan je zo moeilijk uitzetten :*

Het programma op tlc nu is wel erg hoopgevend :')
pi_130940146
De moeite waard? Tv staat nog uit, ligt nog een halfslapend mannenbeest naast me...
pi_130940174
Ennn de tv gaat weer uit. Dat gegil icm open slaapkamerraam is te veel voeding voor burenroddels :')
  zondag 8 september 2013 @ 09:36:24 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130940203
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
De moeite waard? Tv staat nog uit, ligt nog een halfslapend mannenbeest naast me...
One born every minute. Bevallende vrouwen 1tje is ineens bang voor een siamese tweeling etc :')
pi_130940353
Beetje rare vrouw die m et de baard op tlc..maar dat andere stel met de keizersnee na 2 slecht afgelopen zwangerschappen was wel mooi om te zien.

Shs, Beterschap! En indd gewoon paracetamol nemen.
pi_130941077
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:09 schreef Spewey het volgende:

[..]

Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.

Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch :') )

Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla :*

Gotc 36 weken *O*

Mooie, kleine Lucy O+ doe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten :D

Flinke koorts SHS, beterschap!
ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!
  zondag 8 september 2013 @ 11:23:39 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130941492
*inhaakt na een dagje Köln gisteren, een meidenavond en lange-uitslaap-ochtend*

SDM, jammer van de start, maar heel fijn dat het nu beter gaat en je zo verliefd klinkt!

--

Hihi, Mo! Maar je moeder kon er ook wel om lachen denk ik? ;)

--

GotC, ik wil ook zo'n mama! (extra op wat ik nu al heb dan bedoel ik hè, de mijne is ook echt een schatje).

--

Kim, jup, inderdaad, alles met 'baby' oid in de naam kost nog al wat. 'Ladekasten'? Nee, nee, nee, nee. Commodes! + 150 euro! ;)

--

Bla, houd het in de gaten. Gelukkig voel je mini wel, maar als je je echt zorgen gaat liggen maken gewoon bellen! :*
pi_130941554
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!
Oh? Ik wist niet eens dat dat ook nog kon, dan heb ik spekkiemonster misschien wel sneller dan verwacht *O*
Dacht echt dat het helemaal verstreken moest zijn voor ze vliezen gingen breken.
Ik gok nu op woensdagavond verse beeb.
pi_130941749
Jaaaa spewey bijna! Wat is je termijn dan?
pi_130941916
Bla wat een schrik en gewoon bellen hoor!

Leuke dagje Keulen, Proj!

GotC met een vk als mama, dat is tof O+

Hier onrustig ochtendje, ik baal zo van die zw. diabetes, het blijft zo instabiel. Vanmorgen zat ik weer veel te hoog na ontbijt en de gespoten insuline, en heb ik maar weer eens extra bijgespoten. Het blijft zo schommelen, soms heel laag, en dan weer veel te hoog dat ik er lichamelijk ook wel echt last van heb. Van hypo's naar veel dorst, plassen, moe en lamlendig.. }:| Wat een gedoe en het is zo frustrerend }:| Dinsdag maar weer eens goed aankaarten.
  zondag 8 september 2013 @ 11:47:57 #265
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130941936
Morgen dames!

Toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo onrustig van wordt :D.

Shs hopelijk voel je je vlug beter!

Bla, bij twijfel mag je best bellen he? :*

Gotc *O*
pi_130942039
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:40 schreef Jipster het volgende:
Jaaaa spewey bijna! Wat is je termijn dan?
Woensdag ben ik 38+1
Hoera, rijpe longetjes *O*
pi_130942187
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Jipster het volgende:
Bla wat een schrik en gewoon bellen hoor!

Leuke dagje Keulen, Proj!

GotC met een vk als mama, dat is tof O+

Hier onrustig ochtendje, ik baal zo van die zw. diabetes, het blijft zo instabiel. Vanmorgen zat ik weer veel te hoog na ontbijt en de gespoten insuline, en heb ik maar weer eens extra bijgespoten. Het blijft zo schommelen, soms heel laag, en dan weer veel te hoog dat ik er lichamelijk ook wel echt last van heb. Van hypo's naar veel dorst, plassen, moe en lamlendig.. }:| Wat een gedoe en het is zo frustrerend }:| Dinsdag maar weer eens goed aankaarten.
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
Frustrerend is het zeker! :*
(En ik vind dat jij best kut begeleid wordt,
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
pi_130942332
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:

[..]

Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:

[..]

Ja, ik weet het ook niet zo goed. Ik moet m'n waarden 2x per week mailen en ben 1x gebeld, omdat ik de mail vol vragen had staan. Maar überhaupt kwamen ze erachter omdat ik al zelf monitoring deed.. :') Ik ben inderdaad best snel aardig opgehoogd, maar misschien komt het doordat er 'weinig' tijd is, en het vrij laat geconstateerd is natuurlijk. Morgen maar weer eens mailen en vragen om telefonisch contact, want dat is toch handiger.
pi_130942474
Heel onpersoonlijk en je hebt ook al geen diabetesbeer :') gehad. Het is dat Harderwijk niet naast je deur ligt anders had ik je zo aangeraden om daar naar toe te gaan. Niet dat ik lekker stabiel ben maar ik ben wel top begeleid.
pi_130942613
Bla, als je het niet helemaal vertrouwd moet je echt even bellen hoor. Daar zijn ze tenslotte voor. :*

SHS, wat balen dat je er nu ook nog een griepje oid bij te pakken hebt. -O- Ik kan me heel goed voorstellen dat je daardoor extra onzeker wordt. Beterschap! :*

Spewey spannend hoor. Nog even en je hebt gewoon een verse beeb. O+

Ik heb vanmorgen voor het eerst tandengepoetst met maar 2 keer kokhalzen. *O* Zou het elke ochtend :r bij het tandenpoetsen dan toch nog eens ophouden?! En ik begin volgens mij ook wat minder moe te worden, hoera voor het bijna einde van het eerste trimester. *O*

Financiën maak ik me ook wel een beetje zorgen om. Met straks 3 kinderen 3 dagen in de kinderopvang gaat het ons best een hoop geld kosten, netto rond 800-900 euro. :X }:| We zullen gewoon meer na moeten denken over wat we wel en niet nodig hebben en zoveel kleertjes kopen dat het niet eens allemaal in de kast past zoals ik nu voor dochterlief doe kan gewoon niet meer. Al ben ik wel van het aanbiedingen scoren en niet van de "er moet een merk op staan", dus de kosten van alle kleertjes vallen eigenlijk ontzettend mee.
pi_130942820
Jaaaa, komende week ligt hier gewoon een jongetje naast me te slapen O+
Straks nog even het laken bijstrijken

Fijn dat het kokhalzen af aan het nemen is, Nikki *O*
pi_130943034
Oeee dat maakt me eigenste buikbaby er bijna uitrammelen!!! O+
pi_130943201
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Spewey het volgende:
Heel onpersoonlijk en je hebt ook al geen diabetesbeer :') gehad. Het is dat Harderwijk niet naast je deur ligt anders had ik je zo aangeraden om daar naar toe te gaan. Niet dat ik lekker stabiel ben maar ik ben wel top begeleid.
Je hebt gelijk, nu een hypo gespoten naar de lunch. Goede leer voor de volgende keer, beter niet bijspuiten dan. Woon wel in Gld, maar Harderwijk is beetje uit de richting :{ Ik ben blij jij wel goed gevoel over de begeleiding in elk geval!
pi_130945187
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa, komende week ligt hier gewoon een jongetje naast me te slapen O+
Straks nog even het laken bijstrijken
[ afbeelding ]
O+

Ik maak me soms ook wel wat 'zorgen' over de financiën. Maar in principe zouden we het wel gewoon moeten redden, ja. M. is heeft sinds kort een dag ouderschapsverlof (en hij werkte 4x9, dus gaat er 25% bruto salaris op achteruit), en we nemen 1 dag kdv af (betalen we netto ongeveer ¤190 voor).

En dadelijk, als dit allemaal goed gaat, dan zullen we voor nog een kindje kdv moeten afnemen. En ik ga dan ook een dag ouderschapsverlof opnemen. Dus meer kosten, en nog minder inkomen. We zouden het prima moeten kunnen redden, maar toch he :D Soort 'angst' een wat groot woord voor wat ik bedoel, maar goed voor het onbekende, denk ik :s)

Jipster, ik kan me goed voorstellen dat dat ontzettend frustrerend is! -O-
pi_130950233
Ik had gisteravond een feestje en heb tot wel 00:00u ( :') ) staan dansen en staan springen O+ T was heel leuk en gezellig en iedereen vond dat ik zo stijlvol zwanger was. En ik kreeg respect voor mijn (8cm) hakken. Toch nog vier uur op gestaan. *O*

Nu ben ik echt knallend brak. Alles doet zeer en heb een bonkende koppijn. Nee, voor de frisheid de volgende dag hoef je dat drinken niet te laten. Man man man :') :D
pi_130950654
Limone :o respect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik :D

Spewey, mooi bedje hoor ^O^

Ik zag nog iemand voorbij komen met plasproblemen...hier ook moeite met beginnen met plassen -O- maar dat had ik voor de zwangerschap ook al...

Verder in de weer geweest met potten en pannen ivm de regen :D toch aardig wat lekkage...en in de gang staat een stukje van het plafond helemaal bol :? Hopelijk trekt dat weer recht. Vriendje moet er straks maar even naar kijken..

En een beetje emo vandaag want vannacht moet ik vriendje naar schiphol brengen, die gaat 6 dagen naar Sint-Maarten. We zijn nog nooit zo lang bij elkaar vandaan geweest :')
pi_130954471
Ik heb al een tijdje in het topic gelurkt.
Ben inmiddels 22 weken en 5 dagen zwanger van ons 2e kindje *O*
en hij staat al in jullie lijstje, want ben de vrouw van Vanyel :)

Wilde aan jullie vragen of er nog meer zo MOE zijn in het tweede trimester?
Ik was in 1e trimester minder moe dan nu, wel misselijk dat wel. Dat ging over, dus ik blij allerlei dingen plannen. Maar na een week of 2 werd ik steeds meer moe.
  zondag 8 september 2013 @ 18:03:53 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130955193
Limone :o Respect! Ik doe dat in niet zwangere toestand niet eens!

Welkom kewpie, gezellig! Wellicht heb je last van de beruchte/beroemde 23-25 weken vermoeidheid :P
pi_130955210
Ik blijf moe. Zie avontuur van gisteren.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130955878
Hier ook nog steeds erg moe :Y en ben nu ruim 27 weken
pi_130955949
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef angelatje het volgende:
Limone :o respect hoor, dat zou ik niet volhouden denk ik :D

Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..

Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten :@

Over dat plassen. Van een bekkenbodemfysio kreeg ik de tip om tijdens het plassen helemaal kaarsrecht te gaan zitten en dan te ontspannen. Het plassen gaat dan eigenlijk vanzelf, zonder dat je heel erg druk op de bekkenbodemspier hoeft te zetten. Je plast beter uit, dus de kans op blaasontsteking neemt af en je krijgt er een relaxtere bekkenbodemspier van en dat schijn te helpen voor, tijdens en ná de bevalling. :)
pi_130956036
Welkom Kewpie! Ik was ook wel wat moe tijdens de 22 weken, maar lang niet zo moe als nu. Ik heb tijdens mijn hele zwangerschap niet meer het fitheidslevel van voor mijn zwangerschap gehaald. Ik hoopte daar wel op, wellicht een beetje naïef van mij.
pi_130957324
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik betaal er vandaag ook redelijk de prijs voor..

Ik best wel met je te doen. Hoe wordt het weer de aankomende week? En ik zou ook helemaal in mineur raken als mijn man zes dagen wegging en ik in m'n eentje in een huis zonder dak moest zitten :@

Ik vind het niks dat hij weggaat...zit ik alleen in dit grote huis :N heb jaren op mezelf gewoond maar dit is toch anders.....en ook nog eens geen dak....oja en geloof dat er wel aardig wat regen wordt verwacht deze week ;(
pi_130957652
O, angela, dat lijkt me ook niks. Ik ben best een held qua alleen thuis zijn, maar zonder dak zou ik dat niet zijn denk ik. Succes de komende week!
Bla, hoe is het afgelopen met het bloed?
Jips en Spew, wat balen van die blijvend wisselende waardes. Spew, jij bent er bijna van af! Maar Jips, voor de komende weken mag je best om wat intensievere begeleiding vragen hoor. Het is hun werk en het gaat om jouw gezondheid en die van je kleintje. Succes!
SPOILER
Welkom Kewpie!

Ik ben nauwelijks moe, dat herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap, werk (bijna) elke avond nog thuis tot 10 u, en dat kost weinig moeite of gapen. Wel misselijk, ik moet echt blijven eten, elke 1,5 a 2 uur. Als ik dat niet doe, blijf ik de rest van de dag hangen in misselijkheid. Maar het is een van de weinige tekenen dat ik zwanger ben dus ik glimlach er vooral nog om.
  zondag 8 september 2013 @ 20:01:58 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130958890
Ik heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes gehad, pas vanaf..33 weken wat meer. Vanaf die week wat maagzuur, lastig omdraaien in bed.. Maar weinig te klagen :s)
pi_130958920
Angela lijkt mij ook niks, zeker niet met dat dak zo! Sterkte de komende dagen.

Limone fijn om dat soort complimentjes te krijgen he :)

Welkom kewpie..ja rond die tijd was ik ook erg moe. .maar het wordt weer beter hoor ;)

@marel, alleen nog oud bloed, dus dat is mooi. Wel de hele dag last van menstruatie pijn en rugpijn, maar heb morgenvroeg de groei echo dus dan maar even melden. Ben in elk geval al gerustgesteld door dat het niet meet bloed :)
pi_130960488
Zou heel fijn zijn als moeheid rond 25 weken minder zou worden. Nu is wel extreem. Ben 2 weken thuis van het werk en slaap 1 tot 2 keer overdag en dan 's nachts gewoon ook weer... En ik blijf onderliggend moe.

Angela: sterkte! Lijkt me hel om 6 dagen zonder partner en ook nog zonder dak te zitten.
pi_130960517
Leuk dat je zelf mee komt kletsen Kewpie! Al gewend aan het feit dat Dot gewoon een broertje gaat krijgen? <3

Fijn dat het bloeden is gestopt Bla, menstruatie- en rugpijn, hmm, je bent toch niet stiekem bezig he?

Heeft Bubseltje zich vandaag wel gemeld?

Top dat je praktisch geen klachten hebt, Gotc :*

Wat ruk van het dak Angela ;(

Wow Limone, supervrouw! Vooral diep respect voor de hoogte van je hakken! _O_ Ik mis ze zo!

Fijn dat blijven eten helpt, Marel

F-R hoe is het met jou vandaag?

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ik begin helemaal hyper te worden, morgenochtend om 8 uur word ik gewoon opgenomen en ik kom waarschijnlijk donderdag uit het ziekenhuis, mét baby *O* *;
Zo maar echt m'n tas in gaan pakken, ik weigerde steeds omdat ik niet wilde dat zijn kleertjes naar tas gingen ruiken :') (hallo hormonen :D )
  zondag 8 september 2013 @ 20:38:43 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130960937
Ohhh wat spannend en heerlijk en geweldig Spewey O+! Echt fijn voor je, na alle sugarmomma praktijken :*
pi_130961003
@ spewey dat hoop ik niet zeg met 31 wkn! En ik ga er vanuit dat het dan steeds pijnlijker zou worden..en dit is redelijk hetzelfde steeds
pi_130961043
Whaaa spannend spewey!!! :)
pi_130961085
Limone omg wat knap van je.
Vrouw van vanyel welkom
Jips blegh schiet niet op zo bij je. Kun je nog een second opinion aanvragen bij een andere arts?
Bla hoe is het nu?
Angela succes de komende 6 dagen zonder vriend en een lekkend dak. Respect voor je.
Spewey mooi bedje zeg.

Gisteren 40 jarig huwelijksfeest van schoonouders gehad en zoals Limone ben ik de middag en avond niet doorgekomen. Ik vond het van mezelf al mega knap dat ik andere schoenen dan slippers of bergschoenen aanhad. Veel bij de kinderen binnen gezeten dan had ik tenminste een stoel om 19:45 was ean toto en ik zo misselijk dat ik echt naar huis wilde. In de auto mijn schoenen uitgeschopt en slippers aangedaan. Reactie van ean bij thuiskomst mama niet die aan. Die aan wijzend naar mijn andere schoenen die zijn mooi.

Vandaag eerst verjaardag van mijn schoonmoeder gehad. Ean viel in de auto in slaap en weigerde thuis te slapen, dus nog maar over een kleding/speelgoed markt gelopen en nu ben ik lichtelijk gesloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-09-2013 20:59:25 ]
pi_130961890
Spewey: wow, spannend! Inleiding dus?
En ja zijn er inmiddels aan gewend dat er in 2014 een klein ventje in dit huis zal wonen :s)

Heb soms stiekem zo'n beeld van een puberzoon die boven me uittorent straks <3
pi_130962048
Spewey, zet m op! Wwwwaaaaah, weer vers baby'tje!

Kewpie, sorry, was te moe om te realiseren dat je nieuw hier was. Welkom. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130962513
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan :o O+ Zet 'm op!

Ze noemen me dik ;( Van je collega's moet je het hebben :')
pi_130962539
Oh Spewey bijna je baby *O*
pi_130965150
Kewpie welkom, moeheid is heel herkenbaar, zelfs bij ruim 27 weken nog, hopelijk heb je dat niet zolang.

Spewey heel veel succes komende dagen!! Ben benieuwd hoe zwaar babysaurus uiteindelijk is.

Angela met al die regen zonder dak en zonder vriend, sterkte komende dagen.

Fr klinkt als een zwaar weekend met al die feestjes.

Limone wow hele avond staan dansen op van die hoge hakken en met zwangere buik.

Bla fijn dat het bloeden afneemt.

Marel fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt, hopelijk bljft dat zo.
pi_130965646
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef WupWup het volgende:
Omg, Spewey, je babysaurus komt eraan :o O+ Zet 'm op!

Ze noemen me dik ;( Van je collega's moet je het hebben :')
zwelgje O+

Kewpie hai! welkom!

En Spewz0r! omg! moet ik gewoon mn laptop mee gaan slepen morgen.

SPOILER
:)
  zondag 8 september 2013 @ 22:29:43 #299
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130969383
Kewpie, welkom!

Spewey, je hebt een spannende week voor de boeg. Vergeet niet te genieten van de bijzondere tijd O+

Angela, jij liever als ik. Sterkte!

Limone, 8 cm :o

Mignonne, jij hier! Je komt als geroepen, als je zin hebt, haha:

SPOILER
Oh en je eerste nieuwe ervaring klinkt aardig, doe mij er ook maar zo 1! :)
pi_130969577
Oooh Spewey! Je kan bijna je hakken weer aan! O+ *O*
pi_130969609
Schluss :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')