Was het ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, ben mezelf beetje gek aan het maken maar het lijkt me dan een ks worden omdat Pino dan echt wel de magische 4 kilo gepasseerd is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:24 schreef Jipster het volgende:
Oe dat is ook speciaal nobono!
Spewey succes, hoop ook op een datum. Zou die geplande ks dan pas met 39 wk plaatsvinden?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:27 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Was het ook!!!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
@Spew succes![]()
Dat was nog wel een issue en nee we zijn niet zo vermogend dat we dat voor hun kunnen betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leukmaar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.quote:
*lurker breekt in*quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.
Ergens wil ik eerst de 1e echo afwachten maar dat duurt nog zo lang
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Wij hebben het gewoon verteld in de volgorde van wanneer-we-wie-zagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Gewoon iedereen (die het weet) een berichtje sturen met daarin het nieuws? Deed ik bij de vorige zwangerschappen (eentje werd een miskraam na 8 weken, toen heb ik mijn ouders gebeld, en de rest een berichtje gestuurd. En ook aangegeven of ik wel/geen behoefte had aan contact, etc.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennenJe hebt nog zeeen van tijd om het blijde nieuws te delen. Vertel het een goede vriendin, en misschien je moeder, zodat je in elk geval ergens je verhaal en vragen kwijt kan.
Ik had weinig geduld en vind het nu erg moeilijk om al die "EN? EN? EN?" vragen te beantwoorden
Succes met het gesprek!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bedankt overigens voor alle lieve woorden, en dat voor een kutkloon. Doet me goed
Ik heb zo een 1:1 met mijn baas, ik denk dat ik toch maar ga vertellen wat er speelt, want dit is allemaal niet erg goed voor mijn productiviteit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
IkBarbados! We gingen twee x per jaar en toen kwamen de kindjes
Alvast voorzichtig gefeliciteerd Coco!
Zo rondje ziekenhuis zit er weer op, babysaurus wordt nu rond de 3800 gram geschat dus ik mag het zelf gaan proberen![]()
Ik had een klein beetje ontsluiting, te weinig om vliezen te breken dus het inleiden volgende week begint met een ballon. Ben helemaal hyper, het zit er echt bijna op, laatste weekend met z'n viertjes, morgen nog wat leuks met kroost gaan doen, Julianatoren denk ik, volgende week staat hun wereldje ook op z'n kop.
Ja, dat weet ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:39 schreef Burdie het volgende:
Test net droog of vruchtwater al gebroken, zwanger is zwanger en ook alle pril zwangere dames zijn wmb van harte welkom hier hoor. Misschien juist wel herkenbaar, die beginnende kwaaltjes, onzekerheidjes, etc
.
Weet je hoe duurquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Burdie het volgende:
Kindjes kunnen niet mee naar Barbedos, Spew?
Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomdquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef Dot. het volgende:
Succes met het gesprek SHS! Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?
En welkom Coco en Fazzo!
Ik ga maar even bellen of ik mijn volgende vk afspraak een week naar voren mag halen. In het boekje staat 14 of 15 weken en hij staat nu op 15 weken, maar ik wil liever eerder weer de checkup. Ik zit toch ergens met de gedachte dat ik iets verkeerds binnen heb gekregen toen ik zo ziek werd, alhoewel het enige wat ik die dag heb gegeten en er dus ook weer uit is gekomen een bruine boterham met kaas was, en dat het een weerslag heeft gehad op de kleine.
Ja, tot 4 jaar mogen ze bijna overal gratis meequote:
Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftigerquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, tot 4 jaar mogen ze bijna overal gratis mee.
Baby gaat dan ook gewoon met ons meedoen aan onze Kreta-verslaving.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Weet je hoe duur![]()
[..]
Ja, maar ik heb ongeveer 7 uur non-stop over miskramen gedroomd
Ik zeg al... gaat een belachelijk lange week worden. Maar we houden vol.
True!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin gaat nu expres nog net voor de tweede verjaardag van zoonlief naar Kreta omdat ze anders een vliegticket extra moet betalen. En drie extra vliegtickets naar Barbados is denk ik nog wel een graadje heftiger
Tot twee jaar vliegen ze gratis, maar daarboven betaal je de volle mep.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kefalonia is ook heeeeel mooi! En als je er naartoe gaat...eten bij Buttlers House in Lassi....mmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb het mijn vriendinnen ook gelijk verteld. Hell, vorig jaar wisten zij het eerder dan mijn manDat werd overigens ook een miskraam, maar het was fijn om dat te kunnen delen met hen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |