Ik heb t kreng nog wel ergens. Pb me je adres and its yours.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij?![]()
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Omg hilliequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..
Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje
Lekker slapen in de wieg
[ afbeelding ]
Samen met grote broer![]()
[ afbeelding ]
Slapen op mama
[ afbeelding ]
Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij
Hoe nies jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Bubs!
Ziektes.
--
Pijnlijke harde buiken die een paar seconden duren na niezen, dat hoort er bij denk ik?
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hoe nies jij?![]()
Ik heb dit x nog geen harde buik gehad dus geen idee.
Wel het gevoel of mijn keizersnee litteken uit elkaar getrokken wordt als ik hoest soms...dat wel
+1 en het voelt me een partij oncomfortabel...quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef GotC het volgende:
Wel sinds gistermiddag bij álles wat ik doe een harde buikGok dat er een groeispurt is geweest, buik voelt krap ineens.
Ghehe ooow zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in.Verder geen idee eigenlijk.
Mweh, dat klinkt ook prettig!
--
Oh ja, Hillie, nog vergeten: De foto's! Rammel! En je klinkt verliefd!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:35 schreef Jipster het volgende:
[..]
+1 en het voelt me een partij oncomfortabel...
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:38 schreef Jipster het volgende:
Ik voetjes in/tegen/door mijn ribbenIk moet ook continue plassen en krijg daar volgens mij ook harde buiken van. Als dat zo blijft even laten testen, want kan natuurlijk ook door blaasontsteking komen.
Is ie weer gedraaid?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
En dat idd. Bob vindt het volgens mij ook oncomfortabel, heb constant een kont in m'n ribben
Ik dénk 't wel.. Niet 100% zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ie weer gedraaid?![]()
Harde buiken had ik gister ook ipv voorweeen, is weer wat nieuws
Bij mij wel, de voorweeen is meer of je heel erg ongesteld wordt/bent. Een harde buik is alsof er een bal in je buik zit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dénk 't wel.. Niet 100% zeker![]()
Ah, je doet mee met de hardebuikenclubVoelde je echt een groot verschil tussen die twee? /n00b
Foto!! Ik ben benieuwd!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het verder met je Bubs? Goed om te horen dat er een verschil in zit![]()
Jips, yupBuik groeit flink naar voren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |