Jup, hier ook alles roze (en groen). Ik vond gisteren een bon om nog zo'n Babydumppakket op te halen trouwens!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij?![]()
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Euhm, is gebogen bestek niet voor de kindjes zelf? Die kunnen nog niet zo goed een bocht maken en als die al in het bestek zit hoef je maar 1 beweging te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu
oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:57 schreef DJMomo het volgende:
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Ti's hier helaas samen met het plastic afval weg gegaan, anders had ik hem je graag toegestuurd..quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in mn 5e week griep, verkouden en koorts, en ik moest gewoon werken. Heel af en toe paracetamol als ik het echt niet meer trok en verder gewoon vroeg naar bedquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hillie wat een heerlijk mooi popje
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |