abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130902740
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu :(

oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902897
in de steentijd kreeg je nog zo'n pluchen zeehond. Toen was het een tijdje een speelgoedblik en toen kwam die doos. Eerst met de goedkoopst mogelijke inhoud uit China, en nu een iets gebalanceerder menu :')
pi_130903396
:D Geweldig SHS

Ohja en iets om een handafdrukje te maken en die zeehond kwam half gesloopt uit de doos :D
pi_130903615
Hebben ze de zeehond nog? _O_
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:56:01 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130903934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij? :7
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)

enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers. }:|
Jup, hier ook alles roze (en groen). Ik vond gisteren een bon om nog zo'n Babydumppakket op te halen trouwens! :D Zal ik?
pi_130905936
Ik vond dat een leuk pakket waar ik ook echt dingen uit gebruik.
Die lepeltjes dus bijvoorbeeld, haha :D
En de bekers voor als er vrienden met oudere baby's langskomen.
pi_130907010
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen ;) ) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..

Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje

Lekker slapen in de wieg

Samen met grote broer O+

Slapen op mama

Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij O+
pi_130907203
Ze is prachtig en wat klink je heerlijk roze wolkerig O+

Lekker genieten en tot snel in het babytopic!
pi_130909339
Hillie O+

Hier zaten geen drinkbekers meer in de babydumpdoos maar bewaarbakjes. En idd de zeehond 2 jaar geleden ookal. De enige die hem leuk vind is de kat -O_

Ik heb hoofdpijn dus maar even een paracetamol gepakt. Katten blij mochten ze vast naar buiten. Vandaag drukke dag mijn schoonouders zijn 40jaar getrouwd.
pi_130909369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu :(

oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Euhm, is gebogen bestek niet voor de kindjes zelf? Die kunnen nog niet zo goed een bocht maken en als die al in het bestek zit hoef je maar 1 beweging te maken :s)

Lijkt er overigens op dat hier de moeheid wat aan het afnemen is. In ruil ervoor wat pijnlijke borsten _O-
pi_130909429
Mogge!

Ik zag mooie echo foto's *O*

Ik heb die doos van Babydump maar aan me voorbij laten gaan dit keer.

Hillie wat een mooie foto's! Fijn dat ze het zo goed doet! O+

Fr. Doe rustig aan!

Spewey, is echt loos gerommel? Geniet van jullie laatste 4tjes weekend!

Hier 35 weken vandaag! *O*
pi_130909433
Oh en natuurlijk *O* voor afnemende moeheid!
pi_130909437
Hillie wat een heerlijk mooi popje O+
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
pi_130909450
Nee, geloof het niet Sleehak, maar sucks wel natuurlijk }:|
pi_130909523
Toen ik vorig jaar de babydumpdoos kreeg, zat er heul geen zeehond in! Laat staan bakjes :o

Al ga ik licht aan mezelf twijfelen. Heb ik die doos wel opgehaald toen? Waarschijnlijk wel, want ik ben een sucker voor dat soort dingen :') :+. Maakt niet uit wat erin zit, al is het een doos vol onbruikbare troep; het begint als een doos vol verrassingen en potentieel O+

Hurray voor de goede echo's *O*

FR, fijne dag vandaag :) of zie je ertegen op vanwege de drukte?

Hillie, tot zo in het babytopic O+

Wij gaan vandaag foto's laten maken van mijn oma-moeder-mijzelf-saartje O+
pi_130909537
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130909540
En hillie O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130909573
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:57 schreef DJMomo het volgende:
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje?? :(

Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's :Y O+
pi_130909613
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje?? :(

Ti's hier helaas samen met het plastic afval weg gegaan, anders had ik hem je graag toegestuurd.. :P
pi_130909621
die zeehond zit er al jaren in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130909980
Sterkte met je griephoofd, Shs!

Jipster 35 weken *O*

Leuk foto's van 4 generaties O+

Veel plezier vandaag FR, hoop dat je bloeddruk normaal doet vandaag.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:18:46 #147
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130909995
37 weken hier vandaag *O*

SHS sterkte met je griephoofd, kan geen kwaad maar is erg vervelend :*

Jipster 35 weken *O*
pi_130910000
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hillie wat een heerlijk mooi popje O+
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
Ik had in mn 5e week griep, verkouden en koorts, en ik moest gewoon werken. Heel af en toe paracetamol als ik het echt niet meer trok en verder gewoon vroeg naar bed :)

Ik heb laatst dat boekje van Babydump weggegooid omdat er alleen reclame in stond, inclusief de bon om dat pakket op te halen :') Maar ik kreeg gisteren een sms dat de luiers en doekjes in de aanbieding waren bij de Makro ofzo, dus dat mn moeder een voorraad heeft meegenomen voor ons, ook een leuk pakket :Y
pi_130910030
Hoezo ga jij werken met griep! o|O
pi_130910042
Ik was als enige op een conferentie in de VS met een presentatie ;) Erg fijn, een kriebelhoestaanval als je net staat uit te leggen wat je allemaal doet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')