Welk type?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Spewey het volgende:
Hmm, van het weekend maar eens gaan passen, nooit bij stil gestaanQuinny paste perfect, maar dat was in een station en sinds een jaar hebben we een gewone Völvö, dat zou echt weer wat voor ons zijn
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb er geen idee van, eerlijk gezegd. Wij hebben er gewoon een aantal ingeklapt en gaan er heel naïef vanuit dat de kleinere modellen wel gewoon passen (al dan niet rechtop). We hebben een 5-deurs Opel Corsa uit 2007, nieuwe type. Kofferbak is redelijk voor zon klein wagentje.. Maar gemeten? Dat hebben we niet
Volgens mij moet dat passen. Hier een mutsy transporter in een s80. Het nadeel van een sedan vind ik dag de opening vrij laag is waardoor het net niet helemaal lekker erin past. Want ruimte is er genoeg.quote:
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 gingquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepakt
Is een 206 breder ja? Of iig de kofferbakquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef Musique het volgende:
GotC verlof![]()
Nikki goed nieuws![]()
Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje![]()
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-09-2013 19:21:17 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
Lief dat je dat vraagt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Musique wat fijn!
En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
Momo, sorry maar ik moest even lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel!Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc..
Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk!![]()
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoetquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Momo, sorry maar ik moest even lachen
Geef toe, dat is het toch ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |