abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130891017
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]

LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging :D
Is een 206 breder ja? Of iig de kofferbak :) Het scheelde ook niet veel, maar hij was gewoon te lang om er recht in te doen. Maar heb al wat Mutsy Sliders gezien op MP, dus we gaan die gewoon een keer passen :)
pi_130891045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef Musique het volgende:
GotC verlof *O*

Nikki goed nieuws *O*

Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje *O*
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting :)
*O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:07:28 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130891622
Goed.. we zaten nog geen halve minuut in de wachtkamer een kwartiertje te vroeg of we mochten binnenkomen!

In mum van tijd zagen we een klein en bewegend mensje voorbij komen!
5 cm groot en met een hartje dat klopte als een bezetene, we hebben het zelfs gehoord! O+
Ik ben maar 1 dagje teruggezet :)

Uitgerekende datum wordt nu 26 maart ! :) O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-09-2013 19:21:17 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_130891839
*O* Mooi Rijstebuiltje!
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:20:53 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130892181
Rijstebuiltje en musique *O* dat gaat goehoed! O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130892477
Goeie echo's jeujjjj! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130892897
Jompels voor alle goede, mooie en vooral lieve echo's *O* !

KP mooi istie he de Joolz. Wij hebben m! Hihi, gelukkig van de opa's en oma's gekregen. Ze deden ieder de helft O+ . Wie weet idd op marktplaats, goed in de gaten houden want ze gaan zo vlug!

Mo, he wat rot nog van je neefje, hopelijk gaat het straks weer wat beter.

GotC lekker verlof! Lekker gaan genieten!

Coco ook hier gefeliciteerd *O*

Het 19 weken-20 weken verhaal. Volgens mij is dat ook zo, je bent bijvoorbeeld 19 hele weken + 3 dagen dus zit je wel al in de 20ste week. Of niet? Voor mij klinkt het logisch. Maar of dat ook zo is?

En SHS, dat is schrikken! We duimen allemaal voor een mooie knipper! Probeer je ook nog 'positief' te richten op de kleine.. Niet altijd is het slecht.. Vervelend meid :*

Hoop gelezen, veel vergeten. Hoofd als een vergiet :').

Mijlpaal voor mijzelf, ik heb m'n eerste zwangerschapsbroek gekocht :) + een hugebh. Ik starte op een net C cup en vandaag een F moeten kopen.. Pfoe :')
Fijne avond en fijn weekend dames + heren!
♥ J & S
pi_130892970
Musique wat fijn!

En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
pi_130893309
Rb *O*
Musique wat fijn dat alles er goed uit zag.
pi_130893372
Mooie echo Rijst O+

Al dat gewroet in m'n Arie vanochtend heeft voor veel loos gerommel gezorgd, straks maar weer even dobberen in bad.

Wow flinke stijging van je cupmaat, Klaproos
pi_130893593
Mijn dilemma voor vanavond heeft zich vanzelf opgelost, vriendin belde af :s)

Net met :7 even besproken wanneer we het willen vertellen aan onze ouders, het idee is om dat over 1,5 week te doen. Dan hebben wij nog even tijd om zelf aan het idee te wennen en in de week zien we sowieso ons beider ouders.

Ik had gehoopt nog even te genieten van het mooie weer vandaag, was ik na 30 mn fietsen eindelijk op het strand, begon het na 20 mn te onweren :') Wel een lift naar huis gekregen, wel zo relaxed ;)

*O* Voor de goede echo's van Musique en Rijstebuiltje, de uitslagen van Nikki en het verlof van GotC.

:* voor SHS, hopelijk goed nieuws volgende week.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:52:36 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130900005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Musique wat fijn!

En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel! :) Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc.. :)

Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk! O+ *O*
pi_130900564
Rijstebuiltje en musique *O* *O* Fijn dat jullie een goede echo hadden met bewegend(e) kindje(s) en kloppend hartje.

Rijstebuiltje veel plezier met vertellen, dat is zo leuk om te doen O+

Welkom nieuwelingen.

Jipster en GotC lekker verlof!!

Fijn Nikki, dat ondanks de niet gezellig echo dame, de uitslagen in ieder geval wel helemaal goed zijn.

SHS ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt.

Momo sterkte met je neefje.

Volgens mij blijft de vermoeidheid van 24/ 25 weken een beetje hangen hier, pff heb nergens energie voor, lees wel mee, maar om te reageren en alles te onthouden, heb ik vaak te weinig puf.
Maar gelukkig wel genoeg om te genieten van het gewoel in mijn buik.

Vandaag in de supermarkt zag ik de eerste pepernoten, was ook even 'een whaaah nu nog niet momentje'.
pi_130901197
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij? :7
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)

enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers. }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:12:59 #116
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130901322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers. }:|
Momo, sorry maar ik moest even lachen _O-
pi_130901356
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel! :) Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc.. :)

Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk! O+ *O*
Gelukkig :)

Kan ik me helemaal voorstellen. Maar sommige mensen hebben gewoon geluk en hebben de hele zwangerschap nergens last van! Had ik bij mijn eerst ook :)
pi_130901545
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Momo, sorry maar ik moest even lachen _O-
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet ):O
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:17:38 #119
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130901641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:

[..]

mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet ):O
Geef toe, dat is het toch ook!
Hoe durven ze.. gooi je hormoontjes maar lekker in de strijd, zijn ze gek potverdeurie :P
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:19:55 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130901845
Babydoos. Dát was ik vergeten :D

Wel heul dom Mo! Stop er dan unisexspul in |:(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130902091
ja, de bakjes en bekertjes zijn zacht roze en zacht groen. maar de fopspeen is alleen roze. vent zei: doe dan alles dat zachtgroen!

las toevallig net iemand die ook de doos had gehaald, die had ook roze inhoud. mss eerst even mailen, of er uberhaupt wel een blauwe variant is...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902094
Is dat die gratis doos van babydump.. Ik hen neutrale zooi erin! Idd beetje dom Mo!

ik ga slapen! Truste :)
♥ J & S
pi_130902143
ja, die.

en ik ga ook zo. trusssst
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130902289
Zacht roze en groene bekers en bakjes hier en een blauwe speen.
pi_130902649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij? :7
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')