Of een keertje zonder ze gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
True!
En ik wilde ze zo'n lange vliegreis nog niet aandoen ( en de overige passagiers wilde ik mijn kroost niet aandoen)
Maar hard aan het sparen voor 2015, dan is het tien jaar geleden dat we daar zijn getrouwd, dat zouden we graag daar vieren.
quote:
Ja, ik gisteren ook! Raar hè, tot volgend jaar! Verlof ook voor jou!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:52 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik heb zojuist m'n collega's fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst![]()
Haha zo jaag ik nu op een bedje uit de serie van de babykamermeubels die we al hebben. Elke dag even MP in de gaten houden. Maar langer dan een uur rijden ervoor doe ik echt niet. (Zeg ik nu stoer, tot ik tegen het bedje aanloop en het toch. 2 uur rijden isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef Kimpossible het volgende:
Op dit moment niet (niet in de buurt dan toch) maar ze staan er wel met enige regelmaat op! Tijd zat gelukkig, haha.
Wij.nl snapt dat soort dingen al jaren nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
Bedoelen ze niet dat je nu de 20e week ingaat toevallig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Raar, volgens onszelf en ook mijn app, zijn we 19 weken, volgens WIJ.nl zijn we 20 weken...
Heel vreemd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |