SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-09-2013 17:10:46 ]
Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Burdie het volgende:
Er zijn overigens wel meer sites en/of apps die daar niks van snappen. Ik had zelfs een site gevonden die de informatie van de weken omwisselde. Volgens die site was je in week 1 ongesteld, in week 2 was je eisprong en aan het eind van week 3 kon je een test doen.
Heb nooit meer op die site gekeken.
Klopt, dus niet in week 3 testen. Vanaf die week is op die site ook alles een week omgedraaid, dus bij week 4 staat de info van week 5.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze gaan wat snel, maar wk 1 begint toch ook met ongesteld zijn.. Eind wk2/ begin 3 je eisprong, wk 4 testen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef Kimpossible het volgende:
Verlof voor Gotc en jiplekker hoor dames!
Rijstebuiltje, succes! Zenuwen zijn niet gek![]()
Cocostreepjes![]()
Toch wat rust bij bubs, fijn!
Speweyniet te veel meer groeien hoor baby!
Nik, dat zijn desondanks hele mooie uitslagen. Super!
En hoe is het met Mo inderdaad?
Fr. Bij jou alles rustig vandaag?
Wij hebben r 2 drukke babydagen van gemaakt. Er is erkend, we hebben kinderdagverblijven bezocht, er inmiddels 1 gekozen en opgegeven. Echo gehad natuurlijk en vandaag hebben we de babydump op z'n kop gehad. Wagens gereden, meubeltjes en box bekeken enz enz. Nog niks gekocht omdat we qua stijl ook een beetje afhankelijk zijn van het geslacht. En we zijn verliefd op joolz day. Oenen!
Welk type?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Spewey het volgende:
Hmm, van het weekend maar eens gaan passen, nooit bij stil gestaanQuinny paste perfect, maar dat was in een station en sinds een jaar hebben we een gewone Völvö, dat zou echt weer wat voor ons zijn
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb er geen idee van, eerlijk gezegd. Wij hebben er gewoon een aantal ingeklapt en gaan er heel naïef vanuit dat de kleinere modellen wel gewoon passen (al dan niet rechtop). We hebben een 5-deurs Opel Corsa uit 2007, nieuwe type. Kofferbak is redelijk voor zon klein wagentje.. Maar gemeten? Dat hebben we niet
Volgens mij moet dat passen. Hier een mutsy transporter in een s80. Het nadeel van een sedan vind ik dag de opening vrij laag is waardoor het net niet helemaal lekker erin past. Want ruimte is er genoeg.quote:
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 gingquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij wilden eigenlijk een Stokke en die dus gepast, maar dat ging dus niet... Toen heb ik er idd pas de centimeter bijgepakt
Is een 206 breder ja? Of iig de kofferbakquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL, dat was dus juist de enige die toentertijd in onze Peugeot 206 ging
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef Musique het volgende:
GotC verlof![]()
Nikki goed nieuws![]()
Ik heb net de echo gehad (9w1d). Er waren nog steeds 2 hartjes te zien en de mini's bewogen al een beetje![]()
Helaas had hij een bagger echo apparaat (zo'n ding op wieltjes met een heel klein mini-schermpje) en kon hij verder geen metingen verrichten, maar hij zag niets abnormaals. Kon ook duidelijk uitleggen wat de hoofdjes en de lijfjes waren en dat de hartslag in orde was. Het apparaat kon ook geen foto's maken, dus we hebben alleen maar even live mee kunnen kijken. En daar was het ons ook om te doen. 26 september de 12 weken-echo en dan gelijk de nekplooimeting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-09-2013 19:21:17 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
Lief dat je dat vraagt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Musique wat fijn!
En rijstebuiltje ook een goede echo, ben je nu wat zekerder?
Momo, sorry maar ik moest even lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Gelukkig wel!Weet je wat het is; ik voel me zo ontzettend goed (alleen wat lastige darmen) dat je je bijna afgevraagd, ben ik nog wel zwanger etc..
Volgende week gaan we het aan mijn familie vertellen, we zijn net al bij vrienden geweest en die reageerden zo lief en leuk!![]()
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoetquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Momo, sorry maar ik moest even lachen
Geef toe, dat is het toch ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mijn vent en ik vonden het serieus heul stom. Konden ze niet even een roze en blauwe variant maken. Je snapt, die roze meuk gaat terug. Ik wil blauw. verdeurie. /stampvoet
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
lekkere jetsers gekregen rooss! vent blij?![]()
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
enne, ikke vanmiddag die kadodoos ophalen bij de baby dump. wat zit er in? een róze speen, róze drinkbekers en róze bewaarbakjes. Lijers.
Jup, hier ook alles roze (en groen). Ik vond gisteren een bon om nog zo'n Babydumppakket op te halen trouwens!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
hier inmiddels 1 bikini die niet meer past, na mijn mooie victoria's secrets setjes. Mijn oude basic behas doen het nog wel, maar worden idd te krap. Maar ik háát meegroei behas, die zijn beugelloos. of weet iemand er mét beugels voor een zacht prijsje? (cup groot)
Euhm, is gebogen bestek niet voor de kindjes zelf? Die kunnen nog niet zo goed een bocht maken en als die al in het bestek zit hoef je maar 1 beweging te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, echt shs, grappig! even denken wat er vorige keer in zat, naast die knuffel die hier in de kledingbak verdwijnt overigens. Diezelfde drinkbekers (ik vind ze handig!), en een speen geloof ik? en een kortingsbon. Ohja, en die irritante lepeltjes. ik kon er niet mee overweg, die gebogen dingen. Moet een recht hebben, anders gaat mijn oog hand coordinatie op tilt. Ohja, en een kortingsbon voor kleertjes. die miste ik nu
oh, en spewey, het kan ook nog gemixt worden! das helemaal stom.
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:57 schreef DJMomo het volgende:
Leuk Coco, bijzondere kiekjes!
En moest lachen om je kado doos redenering. Vorige keer zat er idd ook nog een nagelbrekend plat doosje voor doekjes in!
Ti's hier helaas samen met het plastic afval weg gegaan, anders had ik hem je graag toegestuurd..quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
Ik had in mn 5e week griep, verkouden en koorts, en ik moest gewoon werken. Heel af en toe paracetamol als ik het echt niet meer trok en verder gewoon vroeg naar bedquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hillie wat een heerlijk mooi popje
F_r, beterschap!
Hier gaat het ook lekker, wakker geworden met een griephoofd. Kan geen kwaad toch?
Ik heb t kreng nog wel ergens. Pb me je adres and its yours.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel maar! Jullie hebben verdorie manicureshizzle gekregen! Waar was mijn nagelbrekende platte doosje??
Ja, lijken mij ook heel bijzondere foto's![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Omg hilliequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de babydump groene en rode drinkbeker, lepeltjes die idd niet handig zijn (die worden hier alleen gebruikt voor de vitaminen) een zeehond, speen geen idee mee welke kleur en een billendoekjes doosje die met geen mogelijkheid open te krijgen is.. Echt ontzettend stom dat laatste.. Twee jaa geleden exact het zelfde alleen toen idd nog een kortingsbon er bij..
Tevens kom ik hier afscheid nemen en ik zie jullie allemaal binnenkort of over een tijdje in het babytopic!
Nog even een paar fotootjes van m'n mooie meisje
Lekker slapen in de wieg
[ afbeelding ]
Samen met grote broer![]()
[ afbeelding ]
Slapen op mama
[ afbeelding ]
Ze is echt een heel tevreden meisje! Ze doet het echt goed ook, ben zo blij
Hoe nies jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Bubs!
Ziektes.
--
Pijnlijke harde buiken die een paar seconden duren na niezen, dat hoort er bij denk ik?
Zo van Hhhhatsjoe. Dan knalt die pijn er direct in.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hoe nies jij?![]()
Ik heb dit x nog geen harde buik gehad dus geen idee.
Wel het gevoel of mijn keizersnee litteken uit elkaar getrokken wordt als ik hoest soms...dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |