Fijn dat het beter gaat nu SDM! Pittige start zo, maar je klinkt niet minder verliefd

net als Hillie en Cwen overigens! Heerlijk al die verse kindjes.
Moeie Mo

niet heel gek ook. Goed op jezelf blijven passen en veel sterkte!
Lucy

ti's weeral zon pracht exemplaar KD! Wauw
Marel langzaam aan het delen geslagen

fijn he?
Gotc, wat fijn die 'inside information' en mooi om dat zo met je moeder te kunnen delen
Mijlpalen en LLMetjes
Aankomen, zullen we het daar niet over hebben?

ik was vlak voor de zwangerschap 10 kg afgevallen maar volgens mij heeft de omschakeling naar HONGERRR er ondanks een uitgebalanceerd menu toe geleid dat de helft alweer terug is. Het zijn niet echte zwangerkilos, denk ik, maar van lijnen naar zwanger was n sprong voor m'n lijf geloof ik.
Verder hadden we zojuist een shocker: even op de website van babydump de basisbabyuitzet in het winkelwagentje kwakken (oké oké, Inc. Joolz, maar verder heul geen gekke dingen en redelijk goedkope meubels) en dan op de helft al 3k af kunnen tikken als je zou bestellen

waaaar zijn we ook alweer aan begonnen? Het is niet echt een issue, maar wel een shocker dus. Ik vind het bizar dat ze Zoooveel geld durven vragen voor eenvoudig spul. Met een beetje geluk gaan we voor de grote dingen lekker marktplaatsen, dat spaart enorm uit en is makkelijk verdiend.
Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben

. Hebben jullie dat ook?
Oh en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 08-09-2013 00:28:22 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!